Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás
Blogok keresése

  • Kategória
    Blogok
Hírfolyam Friss blogbejegyzések
ElőzőKövetkező
vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem:

"...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"

Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot?
Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes.

A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én.
Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 8443 alkalommal
Kipufogó leömlő repedések Szerző: kzolee Dátum: 2015.06.24. 15:55
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 9138 alkalommal
BMW E39 535I Szerző: 535I-lonka Dátum: 2015.06.10. 23:41
Hello!

Pár napja boldog tulajdonosa vagyok egy Montrealblau 535I-nek!

Tudtok segíteni hogy milyen olaj kell bele? Aztán majd mondom a többit....kicsit darál a kardántengely :( ....

1 hozzászólás Megtekeintve 106639 alkalommal
E60/61 szervíz intervallum nullázás Szerző: kzolee Dátum: 2015.05.19. 08:27
A mai napon megvolt az olajcsere, többek közt.

A szervíz intervallum nullázást a következő módon lehet végrehajtani:

1. A gyújtáskapcsolót a 2-es állásba kell fordítani (rá kell adni a gyújtást)

2. A BC gomb nyomogatásával a kijelzőn a dátumnak kell megjelenni:

Kép

3. A napi számláló nullázó gombját addig kell nyomva tartani, míg megjelenik egy kis háromszög benne felkiáltójellel:

Kép

4. Ezután lehet kiválasztani a kinullázandó szervízt.

5. Ha kiválasztottuk, ismét nyomva kell tartani a napi számláló nullázó gombját, míg meg nem jelenik a RESET? felirat:

Kép

6. Ezután elengedni, majd újra nyomva tartani...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 119234 alkalommal
Panorámatető (tetőablak) beázás Szerző: kzolee Dátum: 2015.05.19. 08:15
Továbbra is beázás. :facepalm:

Most nem olyan, mint a korábbi, sokkal kisebb mértékű, az akksi feletti tálcában kb. 1 cm magasan állt a víz. És csöpp-csöpp közben....

Kép

Kutakodva az interneten, kiderült, hogy nem egyedi eset, egy szöveges leírást találtam. A panorámatető tálcájának a hátsó kifolyói eldugulnak,és ilyenkor jelentkezik a hiba.

A hozzáférés menete a következő:

Vegyük le mindkét oldalról a takaróműanyagokat, nyíllal jeleztem a csavarok helyét (T20-as torx és 8-as crova kell csak)

Kép

A panel mögött van két elektromos csatlakozó, ezeket húzzuk szét:

Kép

Ezután a csomagtérroló beakasztó keretének a b...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 6387 alkalommal

Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


VigLink badge