* *
Pontos idő: 2018.11.13. 17:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
23Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 47 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Közkedvelt blogbejegyzések
Porlasztók faggatása padon, bemérés, felújítás, kódolás Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.01. 15:31
Utolsó előtti programpontnak szántam a porlasztók diagnosztikai vizsgálatát. Korrekciós értékeket figyelmen kívül hagytam, mivel azok semmilyen információt nem adnak a porlasztók állapotáról. Csak abban segítenek ezek a számok, ha pl. magas résolaj miatt melegen nem indul egy motor, akkor pontosan rá lehet bökni a bűnösre. Saját korrekcióim 0 körüliek voltak. Motor egyenletesen járt. Ami miatt kiszedettem minden porlasztót az egy enyhe, alig hallható becsörrenés volt, ami alapjáraton klímát kapcsolva, illetve az autót D-be rakva volt hallható.

2 műhely jött szóba:
Bosch Kecel
Dieselspecial Nagysáp

204d1NagyMiki egyértelmű és kifejezett ajánlása alapján a 2. műhelyre került a választás. ifj. Nagy István (Steef) főműsoridőben a BMW Budapest Motors szerelőgárdáját erősíti, így nagy tapasztalattal rendelkezik a márkát illetően. Saját műhelyük, családi vállakozás, kifejezetten porlasztók és adagolók szervizelésére specializálódott. Biztos voltam benne, hogy azt fogom kapni, amit szeretnék....

[ Folytatva ]

kapaszkodó műanyag kiszedése, és visszarakása. Szerző: kanyobence Dátum: 2013.05.28. 12:43
Akkor itt leírnám az én már kipróbált módszeremet.

Előre jelzem a művelet komoly buktatókkal is járhat, könnyű jelentős kárt csinálni az adott kárpitban, szóval mindenki csakis saját felelősségre, kellő türelemmel vágjon bele.

Nekem kárpit csere miatt volt muszáj belevágnom ebbe, angol kárpitot úgymond honosítottam.

De a művelet a következő:

Én már onnan kezdeném, hogy a kárpit le lett véve az ajtóról.

Szemügyre véve látni, hogy egy fém merevítő 2 csavarral van odafogva a kárpithoz és egyúttal a kapaszkodó is így rögzül, részben.
ez a fém arra szolgál, hogy amikor a jóember rángatja az ajtót a kárpit az ajtón maradjon, egy kis műanyag kapaszkodó segítségével, amit a felrakásnál szépen be kell pattintani a helyére.
Kép


Ezt leszedve még koránt sem fog kezünkbe esni a kapaszkodó. Ezek a ...


[ Folytatva ]

Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.11.24. 00:08
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alk...

[ Folytatva ]

E46 330XD - Black devil Szerző: PapaBoss Dátum: 2013.09.10. 14:14
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Az új szerelmem. Immár együtt :franko:

330XD :wink:

Kép

Tolató kamera beszerelés Szerző: Eddy5589 Dátum: 2013.12.29. 01:36
Ezt a leírást azért készítettem, hogy aki hozzám hasonlóan szeretne tolatókamerát a gépébe,
megtudja belőle a beszerelés fázisait, kihívásait, trükkjeit.

A konkrét beszerelés egy olyan E39-be történt, amelynek un. nagy navi-s képernyője van és mk II típusú navi-ja,
és a TV tuner-nek egy fehér és egy kék 18 pin-es csatlakozója van.
Ennek sematikus ábrája : [url=http://www.bimmernav.com/images/BMW-TV-Tuner.gif] itt [/url]
Akkor lássuk a tudnivalókat témák szerint:

I. Hozzávalók

1. A kamera (e-Bay-en lehet kapni, rendszámtábla világítás helyére valót, most is erről lesz szó)
2. Relé, 12 V 30A, négy lábú (vagy öt lábú is jó, én is ilyet használtam, mert csak ez az egy fajta volt a boltban)
[url=http://farm2.static.flickr.com/1116/4722279832_4d9e8d44ec_b.jpg] Itt egy lilnk [/url] egy alkalmas reléről.
[url=http://farm2.static.flickr.com/1193/4721749011_c23fd81c1e_b.jpg] Itt egy másik lilnk [/url] a bekötési sémáról.
És egyébként a fenti képeket, és más képeket tartalmazó [url=...

[ Folytatva ]

 [ 47 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot], Google [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator