Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás
Blogok keresése

  • Kategória
    Blogok
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
1 - Ha már blog :-) Szerző: 2literes.apenta Dátum: 2013.09.01. 23:21
Ha már blog :-) úgysem írtam még ilyent. Ha nem felejtem el írogatok valami tényleg hasznosat is.
Valami szerelési infót képekkel meg mindennel.

2013-08-30 - utolsó 17ekm átlagfogyasztása 11.4L/100km (1.5éve nulláztam a számlálót)

2014-06-18 - 11.1L/100Km

0 hozzászólás Megtekeintve 8432 alkalommal
vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem:

"...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"

Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot?
Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes.

A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én.
Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 8443 alkalommal
Nagyszervíz és a szívósor cseréje Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 20:13
A DPF-dugulás után tehát eldőlt, hogy előrehozott szervízt csinálok, mert a kenőanyagot biztosan megviselte a történet. A sok város és alacsony fordulatos töty-möty miatt a szívósor-kérdésben az új, pillangószelepes kivitel mellett döntöttem. Ha már szívósor csere, akkor izzítógyertyák is cserélődnek, mert amennyiben később ezekkel gond van, akkor újra le kell szedni a szívósort is.

Szervizeléshez megvásárolt alkatrészek:
Flapes új szívósor
Izzítógyertya készlet
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrők
Üzemanyagszűrő
Kartergázszűrő
2 db o-ring az intercooler csatlakozáshoz
2 db gumitömítés a turbo szívóoldalához.

A szívósort leszedve nagy meglepetés fogadott. Eredeti volt még rajta, ami a gyártási dátumból is kiderült. A meglepetés igazából a légjáratokba benézve ért. Egyenletes, vékony olajfilm. Bemeneteknél kisujjal kitörölhető minimális koromréteg. Pillangószelepek lógásmentesen. Olajfolyás sehol. Mindent összegezve annyit szűrtem le a dologból, hogy a motor kitűnő álla...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 25453 alkalommal
Motor hiba valaki valami okosat? Szerző: Bmw e39 Bmw Dátum: 2017.05.22. 13:13
Sziasztok segitségre lenne szügségem ha valaki tud valamit kerem h irjon. Vettem egy E39-est 2L benzin 110kw 2000-es kiadás.
Terhelés alatt ki dobja a müszerfalon a motor hibát,és utánna furán megy a motor, ha ujbol inditom az autot el tünik a hiba és rendesen megy. Vot cserélve légtömeg mérő, vákum csövek,minden át volt nézve.
Uton ha probálom pl (kaparni vagy hirtelen megnyomom) mindig ezt csinálja .
Fogalmam sincs h mi lehet a baj.
Elöre is mindent kösz :)

0 hozzászólás Megtekeintve 60475 alkalommal
Diag, stb. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.24. 22:40
Az utóbbi 3 hétben szinte semmi nem történt. Rovom a kilométereket. Az 5. ajtóba menő törött kábelt még nem volt időm cserélni. A fém átvezetőcsatornák és patentok már megjöttek. Azért sem álltam neki, mert egyszer szeretnék hozzányúlni. Soha többet nem. Olyan kábelt keresek, amit nem lehet eltörni. Pl. mint a professzionális, stúdió mikrofonkábel, nagyon puha szilikongumi bevonattal, fonott, apró szövésű, oxidmentes erekkel. Még nem találtam meg az igazit.
Porlasztók nagyon szépen üzemelnek. Fogyasztás minimálisat csökkent.
Alig várom az október közepét, hogy kidobhassam ezeket a guminak becézett vackokat (Bridgestone RFT...) és feltehessem az új téli garnitúrát. Good Year Ultra Grip 8 Performance 225/50 R 17 98 V XL peremvédővel. Remélem jól fog vizsgázni. A style 122-re kerülnek fel. Nyárira remélem találok style 246-ot ET20-ban emészthető árban.
Qwerty segítségével sikerült végre összelőni a KDCAN kábelt a géppel, új INPA és új DIS verzió került fel. Kiolvastuk a kocsit. Egyetle...

[ Folytatva ]

1 hozzászólás Megtekeintve 249748 alkalommal

Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


VigLink badge