* *
Pontos idő: 2024.05.15. 20:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
NKH Szerző: Zo78 Dátum: 2015.04.11. 14:48
Ígéretemhez híven, az alant következő itt-ott talán költői túlzás delejező nektárjával átitatottnak tűnő írásomban közre adom azon a tapasztalataimat és élményeimet, amelyekkel az ominózus motorcserével összefüggésben a jármű egyes műszaki paramétereiben bekövetkezett változásoknak a gépjármű- nyilvántartási adatok közé történő átvezetéséhez szükséges hivatali és egyéb járulékos procedúra abszolválása során találkoztam.

Mindenek előtt szeretnék leszögezni egynémely dolgot. Fenti szándékom okait e sorok olvasói előtt szükségesnek látszik tisztába tenni, már csak ezért is, mert néhány általam nagyra becsült klub- és márkatárs e témában megejtett eszmecseréink során burkoltan, ámde a sorok között olvasni tudó számára nyilvánvaló célzást tett arra nézve, miszerint kétségek gyötrik őket értelmi és belátási képességeim létezése tekintetében. Értve tervemmel kapcsolatban felmerült ellenérzéseiket, már most sietek kijelenteni, kizárólag a jó szándék és honpolgári tisztesség vezérelt utamon.

A gépjármű mene...

[ Folytatva ]

E39 M47D20 - Levegőszűrő, Kartergázszűrő, légtömegmérő cseréje Szerző: Haminda Dátum: 2014.06.07. 14:05
A piros körök 5-ös imbuszt, a sárga 25 torxot jelez. Ahol nem látszik a képen a csavar, oda kell képzelni, mivel ott lenne, ha nem takarná a burok. (infralátással rendelkezők előnyben)
Kép

Én kikaptam a pollenszűrő házát is, hogy könnyebben levegyem a levegőszűrő borítását, de ez vszeg opcionális.
Kép

Kép

Kép

Ez volt az egyetlen szopás. Az alsó T-25öt kivadászni. Csöveket lehúzni, (meg aztán visszadugni) és úgy nehezen oda lehet férni.

Kép

A kartergáz szűrő cseréje nagyon ...

[ Folytatva ]

Blog Szerző: BMWMuller Dátum: 2016.03.18. 13:25
Nem is tudtam, hogy van blogom.

E38 vízfogyás és porlasztócsúcs problémák Szerző: H.Pál Dátum: 2014.01.20. 11:41
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra hogy elmondjam hogy jártam!
Vettem 2012-ben egy 1999-es 730d-t!Nagyon tettszett a formája tekintélyes nagy autó,biztonságos kényelmes és egy volt kollégám elmondása szerint(nagy 3000-es motor mi baja lehet????)tehát elkezdtem keresgélni a neten a 730d-k között!Láttam széthajtottat,töröttet,volt amelyiknek a belseje volt leélve és végül megtaláltam azt amelyiket kerestem!!!!(akkor úgy hittem!!!)!szép esztétikai állapotban volt kívül belül és amotorja is szépen járt azonnal megtetszett és meg is vettem!
Tehát hazahoztuk az autót elkezdtem vele autózni a környéken és mikor megálltam vele az összes víz kijött a kiegyenlítő tartályból és éjszaka mindig megszólalt a riasztója!!!na mondom jól kezdődik!:( hívtam is a kereskedőt és azonnal visszautalt 30 ezret mondva hogy lehet hengerfejes és az futja!Nem tudom hogy hol élt de én úgy voltam vele hogy mindegy majd megcsinálom!
Elvittem egy jó nevű Nagy BMW Mágushoz aki azt mondták hogy nagyon ért a BMW-hez...

[ Folytatva ]

Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.11.24. 00:08
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alk...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: admin, Google Adsense [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator