* *
Pontos idő: 2024.05.14. 06:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
lepke írta:
Labi írta:
nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.

Helo
Az anyag szerkezete szerintem hasonlít a szilikáthoz
még nem láttam ilyet szétbontva,mosással ez tisztítható arról sem tudok
Az új ára csere esetén zsebbenyúlós
üdv zoli


a kerámia, szilikát... a szilikát, egy ásványcsoport azaz kőzetalkotó ....szilárd és sérülékeny szerkezet. szerintem ha lehetne mechanikai úton tisztítani, akkor már elterjedt volna.... nem hiába cserélik azt! sztem a kiégetése csak abban az esetben működik, ha nem pályán használják, ahol ki tudna égni, regenerálódni. városi használat biztosan rövidíti az élettartamot és ezt ki lehet tolni egy kicsit, de cserélni akkor is kell!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 18:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.


Tudni en sem tudom. Én is csak idéztem. De nem tartom elképzelhetetlennek.
Az, hogy a víz átmegy-e rajta vagy sem, talán nem is érdekes, mert nagy valószínűséggel a dolog nem vízzel tisztítható.
Valamint az egyik oldalon fennakadó dolgokat nem kell keresztüljuttatni a szűrőn, talán elég az egyik oldalról kezelni.

A légszűrő is kifújható az ellenkező irányba. Természetesen nem lesz 100%-os, de valamilyen szinten javít az átáramlási képességen.

Nézegettem a neten, de nem találok olyat, aki ezt részecskeszűrőt tisztítaná. Hátha valaki megleli. Vagy valóban hülyeség az egész tisztítósdi.

_________________
the black sheep
:drive
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára basildon 2010.02.14. 19:31-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 18:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
lepke írta:
Labi írta:
nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.

Helo
Az anyag szerkezete szerintem hasonlít a szilikáthoz
még nem láttam ilyet szétbontva,mosással ez tisztítható arról sem tudok
Az új ára csere esetén zsebbenyúlós
üdv zoli


a kerámia, szilikát... a szilikát, egy ásványcsoport azaz kőzetalkotó ....szilárd és sérülékeny szerkezet. szerintem ha lehetne mechanikai úton tisztítani, akkor már elterjedt volna.... nem hiába cserélik azt! sztem a kiégetése csak abban az esetben működik, ha nem pályán használják, ahol ki tudna égni, regenerálódni. városi használat biztosan rövidíti az élettartamot és ezt ki lehet tolni egy kicsit, de cserélni akkor is kell!


Igaz, előbb vagy utóbb csere a vége mindenképpen.

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
lepke írta:
Labi írta:
nem tudom hogyan gondolták a mosást, tisztítást, mert ez egy zárt rendszerű kerámiamembrán.... a víz konkrétan nem tud áthatolni rajta... de meglehet hiányosak az ismereteim. ....érdekesség, hogy mikor operálták a kezem két éve, az a pali feküdt mellettem a kórteremben, aki ezeknek a filtereknek a magyarországi gyártója (cégvezető volt.... Ők szállítanak be a BMW-nek, pözsónak, meg szinte mindenkinek aki ilyet szerel a kocsiba) és mesélt érdekeseket, de azt nem, hogy ez tisztítható lenne. pontosan az a lényege, hogy szűr és idő után cserélni kell, ennyi. tudtommal a légszűrőt sem lehet csak úgy kimosni... ha ez ilyen egyszerű lenne, senki nem problémázna rajta.

Helo
Az anyag szerkezete szerintem hasonlít a szilikáthoz
még nem láttam ilyet szétbontva,mosással ez tisztítható arról sem tudok
Az új ára csere esetén zsebbenyúlós
üdv zoli


a kerámia, szilikát... a szilikát, egy ásványcsoport azaz kőzetalkotó ....szilárd és sérülékeny szerkezet. szerintem ha lehetne mechanikai úton tisztítani, akkor már elterjedt volna.... nem hiába cserélik azt! sztem a kiégetése csak abban az esetben működik, ha nem pályán használják, ahol ki tudna égni, regenerálódni. városi használat biztosan rövidíti az élettartamot és ezt ki lehet tolni egy kicsit, de cserélni akkor is kell!

Helo
A hasonlatot csak a szerkezete miatt írtam HOGY olyan lehet ez a kerámia dolog benne
Szerintem ha eléri a megtett 150-180ezer kilométert és teljesen eltömődik nem hiszem hogy azt kilehetne tisztítani
valamit biztosan segít egy darabig rajta DE nem hiszem hogy hosszútávon ez működik
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 22:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
A hasonlatot csak a szerkezete miatt írtam HOGY olyan lehet ez a kerámia dolog benne
Szerintem ha eléri a megtett 150-180ezer kilométert és teljesen eltömődik nem hiszem hogy azt kilehetne tisztítani
valamit biztosan segít egy darabig rajta DE nem hiszem hogy hosszútávon ez működik
üdv zoli


Szerintem úgy értette a mosást, hogy kicsit megnyújtható az élettartama. De nem totális regenerálás.

Jackson, aki igy érti

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.14. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
ja ja úgy értettem. :P

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 23:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Utánajártam a dolognak egy cseppet.
Csak a rend kedvéért, megkülönböztetünk regenerálást, tisztítást és cserét a DPF-ek területén.
- Regenerálás: Amit az autó magától csinál időnként. 100-pár100km megtétele után.
- Tisztítás: Amit valaki csinál valamilyen eszközzel, miután a DPF-et kiszerelte az autóból. 200000 +-n km megtétele után.
- Csere: Ez a művelet evidens. A Tisztítás alternatívája gyanánt. Azaz 2 dolgot tehetünk. Tisztítunk vagy cserélünk. De valamelyiket mindenképpen kell.

Ez volt a generális leírás. Most jön a BMW specifikus: Ilyen nincs. A gyár mindenképpen cserét javasol. Ők tudják, hogy miért.

Ettől függetlenül vannak létező eljárások, amivel a tisztítás megoldható. Nem BMW-re, hanem úgy általában.
Itt van 2 pl.:
Link 1

Link 2

Magyarországon is vannak már bátor kezdeményezések a probléma orvoslására.

Hogy valóban mi vezet az üdvözséghez, azt nem tudnám megmondani. Lehet, hogy a BMW is ezért nem tanácsolja még a tisztítást, mert nem igazán tudjuk, hogy hogyan és mivel.

A teherautók és buszok esetében viszonylag költséghatékonyan és egyszerűen megoldható a méretek és általában megtett sok km miatt. Személykocsinál ez kicsit más.

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 23:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
basildon írta:
Utánajártam a dolognak egy cseppet.
Csak a rend kedvéért, megkülönböztetünk regenerálást, tisztítást és cserét a DPF-ek területén.
- Regenerálás: Amit az autó magától csinál időnként. 100-pár100km megtétele után.
- Tisztítás: Amit valaki csinál valamilyen eszközzel, miután a DPF-et kiszerelte az autóból. 200000 +-n km megtétele után.
- Csere: Ez a művelet evidens. A Tisztítás alternatívája gyanánt. Azaz 2 dolgot tehetünk. Tisztítunk vagy cserélünk. De valamelyiket mindenképpen kell.

Ez volt a generális leírás. Most jön a BMW specifikus: Ilyen nincs. A gyár mindenképpen cserét javasol. Ők tudják, hogy miért.

Ettől függetlenül vannak létező eljárások, amivel a tisztítás megoldható. Nem BMW-re, hanem úgy általában.
Itt van 2 pl.:
Link 1

Link 2

Magyarországon is vannak már bátor kezdeményezések a probléma orvoslására.

Hogy valóban mi vezet az üdvözséghez, azt nem tudnám megmondani. Lehet, hogy a BMW is ezért nem tanácsolja még a tisztítást, mert nem igazán tudjuk, hogy hogyan és mivel.

A teherautók és buszok esetében viszonylag költséghatékonyan és egyszerűen megoldható a méretek és általában megtett sok km miatt. Személykocsinál ez kicsit más.

Helo barátom
Az 1-es link böl semmit nem értek sajnos
a 2-es linket meg nem tudom megnyitni
LEFORDÍTANÁD :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 23:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
A motorolajos topikban rejtettem el egy infót a témában. 29. oldal vége felé.
Az adalékanyag hatása a részecskeszűrőre.

ITT

_________________
the black sheep
:drive
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára basildon 2010.02.16. 21:40-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 23:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Az 1-es link arról szól, hogy az egyik dobozban van egy anyag, ami az egyik szonda furatán bejuttatva feloldja a regenerálódás során el nem égett trutyit, a másik dobozban levővel pedig ki lehet öblíteni az így keletkezett maszlagot. Kell hozzá a képen is látható levegős befúvó cucc. A többi marketing szöveg.

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 23:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Működik az, csak a Zoli gépén lévő operációs rendszer nem tud megnyitni pdf-formátumú fájlt.
A cuccal pedig az a baj, hogy szerintem csak Németországban kapható. Ár sincs feltüntetve, csak annyi, hogy a csere árának töredéke.
De azt is írja, hogy a trutyi úgy keletkezik intenzíven, ha úgy használják az autót, mint én.
A Zolinál tovább bírja, minden bizonnyal, mert rendesen ki szokta égetni 8)

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 00:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Működik az, csak a Zoli gépén lévő operációs rendszer nem tud megnyitni pdf-formátumú fájlt.
A cuccal pedig az a baj, hogy szerintem csak Németországban kapható. Ár sincs feltüntetve, csak annyi, hogy a csere árának töredéke.
De azt is írja, hogy a trutyi úgy keletkezik intenzíven, ha úgy használják az autót, mint én.
A Zolinál tovább bírja, minden bizonnyal, mert rendesen ki szokta égetni 8)


Inkább szakembernek ajánlott dolog ez, nem otthoni barkács felhasználásra. Szerintem néhány filtert ki kell próbatisztítani vele és utána szétvágni, megnézni mit is tett a szer, amíg eljutsz vele arra a szintre, hogy vakon is csinálhatod és jó lesz. És még akkor sem árt egy endoszkóp.
Szóval beruházásigényes.
De Zoli is használ adalékot, ami pedig nem ég ki, legalább is az egyik szaki állítása ez.
Meg itt is van erre egy pl.:
Ez egy magyarorszagi szűrőtisztító cég infoja

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 21:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
basildon írta:
Az 1-es link arról szól, hogy az egyik dobozban van egy anyag, ami az egyik szonda furatán bejuttatva feloldja a regenerálódás során el nem égett trutyit, a másik dobozban levővel pedig ki lehet öblíteni az így keletkezett maszlagot. Kell hozzá a képen is látható levegős befúvó cucc. A többi marketing szöveg.

Helo
Köszönöm a fordítást
ha csak a töredéke a gyári szűrőnek akkor nagyon megéri
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Működik az, csak a Zoli gépén lévő operációs rendszer nem tud megnyitni pdf-formátumú fájlt.
A cuccal pedig az a baj, hogy szerintem csak Németországban kapható. Ár sincs feltüntetve, csak annyi, hogy a csere árának töredéke.
De azt is írja, hogy a trutyi úgy keletkezik intenzíven, ha úgy használják az autót, mint én.
A Zolinál tovább bírja, minden bizonnyal, mert rendesen ki szokta égetni 8)

Helo
Ma voltam Budapesten kiégett rendesen :wink:
Még a héten kétszer megyek csütörtökön és pénteken és kitisztítom rendesen
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 22:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
basildon írta:
Az 1-es link arról szól, hogy az egyik dobozban van egy anyag, ami az egyik szonda furatán bejuttatva feloldja a regenerálódás során el nem égett trutyit, a másik dobozban levővel pedig ki lehet öblíteni az így keletkezett maszlagot. Kell hozzá a képen is látható levegős befúvó cucc. A többi marketing szöveg.

Helo
Köszönöm a fordítást
ha csak a töredéke a gyári szűrőnek akkor nagyon megéri
üdv zoli


Szia!
Arról van valami fogalmad, hogy a BMW mi alapján jelzi a szűrőcsere esedékességét? Méri a nyomáskülönbséget vagy egyszerűen km teljesítmény alapján?
Gyanítom, hogy a második...

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 20:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Nemsokára elérkezik az ideje a partikuláterfilter cserének

Kép

Kép

Kép

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.28. 15:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Webasto klubtársnak

http://szikeauto.mindenkilapja.hu/

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.17. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Nem nagyon tudom értelmezni a particuláter filter cseréjére vonatkozó megtehető kilométert :roll: :roll:
Egyszer 5-ezret ír máskor pedig 9-ezret 8O ezen belül váltakozik 8O
Akkor most hogyan van :?: :?:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.17. 22:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
lepke írta:
Helo
Nem nagyon tudom értelmezni a particuláter filter cseréjére vonatkozó megtehető kilométert :roll: :roll:
Egyszer 5-ezret ír máskor pedig 9-ezret 8O ezen belül váltakozik 8O
Akkor most hogyan van :?: :?:
üdv zoli


gondolom használattól függően átlagol nem?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.17. 22:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
lepke írta:
Helo
Nem nagyon tudom értelmezni a particuláter filter cseréjére vonatkozó megtehető kilométert :roll: :roll:
Egyszer 5-ezret ír máskor pedig 9-ezret 8O ezen belül váltakozik 8O
Akkor most hogyan van :?: :?:
üdv zoli


gondolom használattól függően átlagol nem?

Helo
Mondjuk eddig még sohasem figyelgettem
Mióta lement tíz alá minden indításnál kiírja és menet közben is felhozza elég sokszor
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator