* *
Pontos idő: 2024.05.22. 17:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
katalizátor Szerző: Andy8 Dátum: 2020.01.29. 21:35
Sziasztok! 2003-as évjáratú e39-es 520i BMW-hez (alvázszám utolsó hét karaktere: GZ15042) keresek katalizátort, szükségem lenne az 1-3-as hengerhez és a 4-6-os hengerhez tartozó katalizátorra is. Az egyik hatásfoka nem jó, a másik meg széthullott. Nincs valakinek eladó? Köszi. András

kapaszkodó műanyag kiszedése, és visszarakása. Szerző: kanyobence Dátum: 2013.05.28. 12:43
Akkor itt leírnám az én már kipróbált módszeremet.

Előre jelzem a művelet komoly buktatókkal is járhat, könnyű jelentős kárt csinálni az adott kárpitban, szóval mindenki csakis saját felelősségre, kellő türelemmel vágjon bele.

Nekem kárpit csere miatt volt muszáj belevágnom ebbe, angol kárpitot úgymond honosítottam.

De a művelet a következő:

Én már onnan kezdeném, hogy a kárpit le lett véve az ajtóról.

Szemügyre véve látni, hogy egy fém merevítő 2 csavarral van odafogva a kárpithoz és egyúttal a kapaszkodó is így rögzül, részben.
ez a fém arra szolgál, hogy amikor a jóember rángatja az ajtót a kárpit az ajtón maradjon, egy kis műanyag kapaszkodó segítségével, amit a felrakásnál szépen be kell pattintani a helyére.
Kép


Ezt leszedve még koránt sem fog kezünkbe esni a kapaszkodó. Ezek a ...


[ Folytatva ]

vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem:

"...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"

Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot?
Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes.

A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én.
Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s...

[ Folytatva ]

Eddigi legjobb autóm! Szerző: Kovee Dátum: 2013.07.14. 15:29
Sziasztok,
Röviden elmesélem hogy is került hozzám eme csodás darab.

Ausztriában már lassan 2 éve vagyok jelen mint aktív munkásember, ez hozza magával a többi szükségletet is. Mint pl. állandó lakcím, adófizetés stb..
Volt nekem egy opel calibra (természetesen nem az én nevemen). Probléma nem volt vele,csak annyi, hogy magyar rendszáma volt.
Miután kaptam egy információt, miszerint ha külföldi rendszámot büntetnek parkolásért akkor az nem ússza meg egy 36euros csekkel(amit persze egyből lehet a kukába dobni), hanem azonnal kapja a kerékbilincset plusz a csekket!! Ami itt nem egy olcsó mulatság kb,100Euro.
Itt érkezett az isteni szikra! Adjuk el az opelt,és vegyünk itt kinnt egy autót!
Átmenetileg nem volt kocsim mivel 200ezer HUF-ért azonnal megvették az opelt. De ez nem volt probléma mivel állandóan nálam volt a céges MB Sprinter.
Jött a dilemma, Milyen autót vegyünk? Nincs rá 10ezer eurónk, viszont szart sem akartunk venni.
Munka közben beszélgettem a munkatársakkal, akik javaslatára...

[ Folytatva ]

Titkos menü + eddig kijavított dolgok Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.07.08. 09:47
Külföldi fórumokat (is) olvasgatva sok bejegyzést láttam arról, hogy EGR termosztát szinte mindenkinek rossz, fő termosztát is sok esetben pontatlan.

Előhívtam a titkos menüt, ellenőriztem a vízhőfokot. Eredmény: szembeszél-függően 68 és 75-80 fok körüli vízhőmérséklet, ami nem megfelelő.
Mindkét termosztát cseréje muhaatinál, valamint EGR szelep tisztítás. Csere után stabil, 94 fokos hűtővíz. Like :!:

Ami eddig elkészült:
külső tükörlapok cserélve
ködfényszórók cserélve
oldalindexek cserélve
első rendszám cserélve
fényszóró kiszerelve, políroztatva, 3M fóliáztatva, összes izzó cserélve, fényszóró visszarakva, újraállítva
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótolva
elektromos folytószelep cserélve
EGR tisztítva
EGR és fő termosztát cserélve
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző cserélve
4 db Styling 122 beszerezve, felszerelve


Ami még hiány...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator