* *
Pontos idő: 2018.11.21. 12:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2597 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.16. 19:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Szilar6d írta:
Gallaca írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Köszi a válaszokat szilenttel kapcsolatban! Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy elvittem nyúzópadra ahol megállapították, hogy nem log semmi!! Most nem is tudom mit gondoljak a másik szerelőről!!! De ezt inkább hagyjuk, én örültem neki!

Olvastam lehet itt, hogy van jó lengéscsillapító felújító!? Van tapasztalat? Vagy ezen ne spóroljak?

Fiam autójában mtech2 gátlókat újíttattuk Kárászinál, gázzal visszatöltve. Teljesen jók, 10e km-t ment vele. Szárcserével volt 15/db. (81e az új) De Muhaatinak pl. nincs jó tapasztalata velük. Sima gátló nem horror újban sem.


Köszi, mtech van alatta! Mi már beszéltünk róla tavaly, azóta áll a dolog! Ott ki is szedik? Ki és beszereléssel volt ennyi?

Nem, kiszedve, asztalra téve.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 08:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dömsödön Katonáék ki is szedik.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 20:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1523
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 575 alkalommal
Kapott köszik: 363 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gödöllőn Rai Tamás! Ki is szedi. :franko: Nekem már csinált! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 23:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 452
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
És addig min áll az autó amíg a gátlók odavannak a felújításon?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 23:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
És addig min áll az autó amíg a gátlók odavannak a felújításon?


Gondolom felbakolják.
Mondjuk, ha a lengéscsillapítók kiszerelése problémát jelent, akkor feltételezem, hogy bakok sem állnak rendelkezésre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 11:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
attila94 írta:
És addig min áll az autó amíg a gátlók odavannak a felújításon?


Gondolom felbakolják.
Mondjuk, ha a lengéscsillapítók kiszerelése problémát jelent, akkor feltételezem, hogy bakok sem állnak rendelkezésre.

:mrgreen:
Kép

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 17:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 30
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fantasztikus az a tégla, gondolom szép csengő hangja van!? Hol tartod, vitrinben :lol:
Köszönöm a hozzászólásokat, már nézegettem Katonáékat is, és most itt van Kárászyék is nem nagyon tudok választani! Tudom, hogy helyettem nem dönthet senki, de mégis mi lenne a legjobb választás ár/érték! Tudom gyári, de én sem vagyok a pénzem ellensége ha nem muszáj! Azért a 2 első gyári árából megcsinálják mind a négyet!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 18:40 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 364
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Tudom, hogy helyettem nem dönthet senki, de mégis mi lenne a legjobb választás ár/érték! Tudom gyári, de én sem vagyok a pénzem ellensége ha nem muszáj! Azért a 2 első gyári árából megcsinálják mind a négyet!!


Én Bilstein B4-et tettem be előre is, hátra is.
Tudom, Sachs az igazi... :hangos: :oops:
24e. volt a hátsó pár, 30e. az első.
Mtech 1 futómű alá. Ami annyit tesz, hogy a rudak hosszabbak a B4-en (a B8 már szintén rövidített), ezért a rugó magasabbra nyomja fel a toronycsapágyakat. Még nem tudom, hogy ez a hasmagasságot változtatja-e.
Ha nagyon nem tetszik majd a végeredmény, akkor nyelek egy nagyot és Koni STR.T lesz a vége. Azokon rövidített a rúd és biztosan alacsonyabban áll a kasztni végül.

De a nem Sachs-ért cserébe a futómű szinte összes egyéb eleme ki lett cserélve újra!
Még a csavarok és legapróbb alátétek is.
Kivéve a csonkállványt, rugót, bölcsőt.
Ja, és a féltengelyek, de új harangokkal.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2018.01.18. 18:55-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 18:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 452
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
attila94 írta:
És addig min áll az autó amíg a gátlók odavannak a felújításon?


Gondolom felbakolják.
Mondjuk, ha a lengéscsillapítók kiszerelése problémát jelent, akkor feltételezem, hogy bakok sem állnak rendelkezésre.

:mrgreen:
Kép


Ha-ha. :facepalm: Értem Én a viccet, de...

Itthon ugye nem tudom kiszedni a gátlókat. Pesten meg akkor egy olyan ember kell aki kerülgetné a felbakolt autómat, valamint el is juttatja a gátlókat felújítani ami nem tudom mennyi ideig tart. Pl. Katonáéknál akkor a megbeszélt napon kiszereléssel, felújítással, beszereléssel megvan minden?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Szilar6d írta:
Tudom, hogy helyettem nem dönthet senki, de mégis mi lenne a legjobb választás ár/érték! Tudom gyári, de én sem vagyok a pénzem ellensége ha nem muszáj! Azért a 2 első gyári árából megcsinálják mind a négyet!!


Én Bilstein B4-et tettem be előre is, hátra is.
Tudom, Sachs az igazi... :hangos: :oops:
24e. volt a hátsó pár, 30e. az első.
Mtech 1 futómű alá. Ami annyit tesz, hogy a rudak hosszabbak a B4-en (a B8 már szintén rövidített), ezért a rugó magasabbra nyomja fel a toronycsapágyakat. Még nem tudom, hogy ez a hasmagasságot változtatja-e.
Ha nagyon nem tetszik majd a végeredmény, akkor nyelek egy nagyot és Koni STR.T lesz a vége. Azokon rövidített a rúd és biztosan alacsonyabban áll a kasztni végül.

De a nem Sachs-ért cserébe a futómű szinte összes egyéb eleme ki lett cserélve újra!
Még a csavarok és legapróbb alátétek is.
Kivéve a csonkállványt, rugót, bölcsőt.
Ja, és a féltengelyek, de új harangokkal.

Pont ma rendeltem Sachs sportgátlókat hátra, 35e darabja.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 20:48 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 364
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pont ma rendeltem Sachs sportgátlókat hátra, 35e darabja.

Hűűű, az szupi!
Akkor az elsők valamivel még talán többe is kerülnek, így a komplett készlet lehet vagy 160e.
És még a szerelékek nincsenek is benne, tányérgumik, ütközők, stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.18. 20:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1523
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 575 alkalommal
Kapott köszik: 363 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
Pont ma rendeltem Sachs sportgátlókat hátra, 35e darabja.

Hűűű, az szupi!
Akkor az elsők valamivel még talán többe is kerülnek, így a komplett készlet lehet vagy 160e.
És még a szerelékek nincsenek is benne, tányérgumik, ütközők, stb.

Az első olcsóbb. Általában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bendegúz írta:
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
Pont ma rendeltem Sachs sportgátlókat hátra, 35e darabja.

Hűűű, az szupi!
Akkor az elsők valamivel még talán többe is kerülnek, így a komplett készlet lehet vagy 160e.
És még a szerelékek nincsenek is benne, tányérgumik, ütközők, stb.

Az első olcsóbb. Általában.

:shock:
Akkor engem eddig mindig át.@sztak!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 20:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1523
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 575 alkalommal
Kapott köszik: 363 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
bendegúz írta:
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
Pont ma rendeltem Sachs sportgátlókat hátra, 35e darabja.

Hűűű, az szupi!
Akkor az elsők valamivel még talán többe is kerülnek, így a komplett készlet lehet vagy 160e.
És még a szerelékek nincsenek is benne, tányérgumik, ütközők, stb.

Az első olcsóbb. Általában.

:shock:
Akkor engem eddig mindig át.@sztak!

Az e39-hez most a Sachs első: 52k hátsó: 60k Ezért mondtam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: 2 eddy, hamoriarpi
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bendegúz írta:
hamoriarpi írta:
bendegúz írta:
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
Pont ma rendeltem Sachs sportgátlókat hátra, 35e darabja.

Hűűű, az szupi!
Akkor az elsők valamivel még talán többe is kerülnek, így a komplett készlet lehet vagy 160e.
És még a szerelékek nincsenek is benne, tányérgumik, ütközők, stb.

Az első olcsóbb. Általában.

:shock:
Akkor engem eddig mindig át.@sztak!

Az e39-hez most a Sachs első: 52k hátsó: 60k Ezért mondtam.

Én minden autómba drágábban vettem az elsőket, mint a hátsókat. 39-be Sachs Super Touring került (pedig sedan volt :mrgreen: ) és abba is drágább volt az első pár.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1523
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 575 alkalommal
Kapott köszik: 363 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A supertouringról beszélek, most néztem az árát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 73
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mtech 1 / 2, első rugó ugyan az? etkban nem találtam rá cikkszámokat. 6 hengeres limo/touring benzin/dízel számít változik? vagy mindegy melyikből bontották? centi széles piros csíkkal jelölt?
szerintetek sachs advantage vagy bilstein b8 ad nagyobb komfortot?
köszi

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ST1 2018.01.31. 22:40-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 22:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.26. 12:48
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Vajdácska
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Az e39-hez most a Sachs első: 52k hátsó: 60k Ezért mondtam.


Ez jó ár, szerintem


Tapatalkkal küldve az én LEAGOO M8 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 00:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
Mtech 1 / 2, első rugó ugyan az? etkban nem találtam rá cikkszámokat. 6 hengeres limo/touring benzin/dízel számít változik? vagy mindegy melyikből bontották? centi széles piros csíkkal jelölt?
szerintetek sachs advantage vagy bilstein b8 ad nagyobb komfortot?
köszi

Hogy lenne mindegy?! Függőlegesen (egymás felett) 3 rózsaszín csík kell a 25-30d-be.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1523
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 575 alkalommal
Kapott köszik: 363 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
eddy írta:
bendegúz írta:
Az e39-hez most a Sachs első: 52k hátsó: 60k Ezért mondtam.


Ez jó ár, szerintem


Tapatalkkal küldve az én LEAGOO M8 eszközömről

Ez nem jó ár. Ez az Unixnak,és az autószerelőknek jó ár.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, bzsoltie
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2597 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Baidu [Spider], Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator