* *
Pontos idő: 2017.10.22. 19:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.09.03. 15:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Meg kell nézni, hogy valahol nem szív-e falsot, vagy nem fúj-e ki. Esetleg a turbó változó geometriájának a rudazata is szorulhat, bár ez ritkán fordul elő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.09.03. 16:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5153
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.

Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E


Az enyém akkor csinált ilyet mikor a légtömegmérő haldoklott. Csere után elmúlt a torpanás. Diagban van teszt légtömegmérőre, az megmondja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.09.03. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.

Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E


Az enyém akkor csinált ilyet mikor a légtömegmérő haldoklott. Csere után elmúlt a torpanás. Diagban van teszt légtömegmérőre, az megmondja.

Helo
Levegőmennyiség szabályzó hiba esetén az autó nem bír menni max. 150-es tempót
Ezt hamar lehetséges tesztelni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.09.03. 18:49 
lepke írta:
Helo
Levegőmennyiség szabályzó hiba esetén az autó nem bír menni max. 150-es tempót
Ezt hamar lehetséges tesztelni


Tudom, hogy jóra gondolsz, de a "levegőmennyiség szabályzó" legfeljebb a fojtószelep lehet, az meg nincs a dieselben. (Van, de másért...)

-Légtömegmérő...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.09.03. 18:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5153
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
barbrady írta:
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.

Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E


Az enyém akkor csinált ilyet mikor a légtömegmérő haldoklott. Csere után elmúlt a torpanás. Diagban van teszt légtömegmérőre, az megmondja.

Helo
Levegőmennyiség szabályzó hiba esetén az autó nem bír menni max. 150-es tempót
Ezt hamar lehetséges tesztelni


Ha teljesen meghal akkor valóban, de van olyan is hogy csak kezd romlani. Nálam is így volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.12.16. 17:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Megtaláltuk a magasabb fogyasztásnak az okát, a 16-os gumi tömítés fáradt el ami a turbóra csatlakozik
Igy farcs levegőt szívott és nem megfelelően adta le a levegőmennyiség szabályzónak 1-es alkatrész, az értéket
Motorfelújítás előtt is ment a kocsi rendesen :wink:
Motorfelújítás útán baromian szedte a lábát :wink:
Tömítés csere után egy nagyobb gázadásnál majdnem két kerékre ágaskodik a kocsi :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.12.16. 18:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Tömítés csere után egy nagyobb gázadásnál majdnem két kerékre ágaskodik a kocsi :lol: :lol:

Az egyes alkatrészt nem látjuk :!:
A fogyasztás pedig gondolom a felére csökkent! :doglotlo:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.12.16. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
lepke írta:
Tömítés csere után egy nagyobb gázadásnál majdnem két kerékre ágaskodik a kocsi :lol: :lol:

Az egyes alkatrészt nem látjuk :!:
A fogyasztás pedig gondolom a felére csökkent! :doglotlo:

Helo simikém
Ne is mond ..... termeli az anyagot


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 09:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E

Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 10:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E

Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni


Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 19:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Marc528i írta:
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E

Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni


Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van :lol:

Nem szép dolog de a 30d szoktatott vissza a cigire. Amióta megvan minden reggel az az első járatás és amíg elszívom a cigit had ketyegjen. De visszatérve szerintem is így van ahogy mondod. Egy kérdésem viszont lenne hozzád, neked indítás után nem füstöl 3-4 másodpercig kéken? Nekem mondták hogy ne foglalkozzak vele de idegesít

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Rjani530d írta:
Marc528i írta:
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E

Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni


Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van :lol:

Nem szép dolog de a 30d szoktatott vissza a cigire. Amióta megvan minden reggel az az első járatás és amíg elszívom a cigit had ketyegjen. De visszatérve szerintem is így van ahogy mondod. Egy kérdésem viszont lenne hozzád, neked indítás után nem füstöl 3-4 másodpercig kéken? Nekem mondták hogy ne foglalkozzak vele de idegesít


Nekem nem. Olaj nem fogy?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 20:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Marc528i írta:
Rjani530d írta:
Marc528i írta:
Estoril írta:
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E

Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni


Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van :lol:

Nem szép dolog de a 30d szoktatott vissza a cigire. Amióta megvan minden reggel az az első járatás és amíg elszívom a cigit had ketyegjen. De visszatérve szerintem is így van ahogy mondod. Egy kérdésem viszont lenne hozzád, neked indítás után nem füstöl 3-4 másodpercig kéken? Nekem mondták hogy ne foglalkozzak vele de idegesít


Nekem nem. Olaj nem fogy?

Most cseréltem 25ezer alatt fogyott kb 1liter

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem fehér füst jö ebben a hidegben indítás után, de az jön mindegyikből. Az gőz szerintem. Ma reggel -9 volt a garázsban, mondon egyet megyek vele, mert belefagy még az olaj is. Megállapítottam, hogy ilyenkor csak igazán jó dolog a kiegészítő fűtés.

Ha az olajat nem eszi a kocsid, én sem foglalkoznék vele jelenleg. Kezdődő hiba lehet ez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 20:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Nekem fehér füst jö ebben a hidegben indítás után, de az jön mindegyikből. Az gőz szerintem. Ma reggel -9 volt a garázsban, mondon egyet megyek vele, mert belefagy még az olaj is. Megállapítottam, hogy ilyenkor csak igazán jó dolog a kiegészítő fűtés.

Ha az olajat nem eszi a kocsid, én sem foglalkoznék vele jelenleg. Kezdődő hiba lehet ez.

Egyenlőre én is hagyom de tavasszal lebombázom a szívósort és ha már ott tartok akkor a turbó állapotát és minden csövet átnézek. Úgyis kell kardánkeresztet cserélnem

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Marc528i az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt a hidegen cigiidejéig alapjáraton melegítést nem kell erőltetni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Ezt a hidegen cigiidejéig alapjáraton melegítést nem kell erőltetni.

Helo
Teljesen igazad van
Egy E60-as motornak teljes felesleges
A tüdőnek meg ártalmas :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2012.02.02. 23:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
tibi666 írta:
Ezt a hidegen cigiidejéig alapjáraton melegítést nem kell erőltetni.

Helo
Teljesen igazad van
Egy E60-as motornak teljes felesleges
A tüdőnek meg ártalmas :wink:

Igazatok van :)

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 15:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.02. 00:00
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m51
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2014.06.18. 16:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
matebmw írta:
Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator