* *
Pontos idő: 2018.11.17. 08:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 77 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.05. 05:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8403
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 951 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528black írta:
csőő!

Mér kapott a Bömim piros matricát? (2010 09 körű)

2.8 duplavanos 99' üzemmelegen hegyilevegő a kipuf gáz,tök jó CO a megengedett tizede,stb

????????? :evil:


Kevés pénz volt nálad? :lol:

Elvileg ez a helyzet:

TC írta:
Fekete plakett: korszerűtlen, nem környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.

Piros színű plakett – korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.

2.3. Kék színű plakett – korszerű, környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.

2.4. Zöld színű plakett – korszerű, kiemelten környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9, és az e fölöttiek.

A tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású,
illetőleg – hibrid (elektromos és Otto- vagy dízelmotoros) 5. számú
környezetvédelmi osztályba sorolt járművekhez, amennyiben az az Otto- vagy dízelmotor
osztályba sorolása szerint korszerűtlen, akkor piros, minden más esetben zöld színű plakettet kell kiadni.


Simán korrigáltatnám, mert egy szmogriadónál otthon kell hagynod a paripát.
Igaz Pécs kevésbé szmogos város.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.05. 09:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
528black írta:
csőő!

Mér kapott a Bömim piros matricát? (2010 09 körű)

2.8 duplavanos 99' üzemmelegen hegyilevegő a kipuf gáz,tök jó CO a megengedett tizede,stb

????????? :evil:


Kevés pénz volt nálad? :lol:

Elvileg ez a helyzet:

TC írta:
Fekete plakett: korszerűtlen, nem környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.

Piros színű plakett – korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.

2.3. Kék színű plakett – korszerű, környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.

2.4. Zöld színű plakett – korszerű, kiemelten környezetbarát járművek,
amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9, és az e fölöttiek.

A tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású,
illetőleg – hibrid (elektromos és Otto- vagy dízelmotoros) 5. számú
környezetvédelmi osztályba sorolt járművekhez, amennyiben az az Otto- vagy dízelmotor
osztályba sorolása szerint korszerűtlen, akkor piros, minden más esetben zöld színű plakettet kell kiadni.


Simán korrigáltatnám, mert egy szmogriadónál otthon kell hagynod a paripát.
Igaz Pécs kevésbé szmogos város.

Miért :?:
A benzinesekkel is baj van?
Tankolj bele kukoricapálinkát!
A DPF-es is jobbat kap :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.05. 09:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja elég durva!

Majd utánajárok a 'zöldkártyásoknál'.

Köszi szépen az információt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.05. 11:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2008
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ami engem foglalkoztató kérdés:

Adott a magyarországon vásárolt E60 530i - 2004 - 6 sebességes - KÉK matricát kapott
ezzel szemben adott egy külföldről behozott E46 330i - 2002- 5sebességes - ZÖLD matricát kapott.

Kérdésem: Miért?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.05. 15:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
Ami engem foglalkoztató kérdés:

Adott a magyarországon vásárolt E60 530i - 2004 - 6 sebességes - KÉK matricát kapott
ezzel szemben adott egy külföldről behozott E46 330i - 2002- 5sebességes - ZÖLD matricát kapott.

Kérdésem: Miért?


Mert a barom nem tudta (nézte meg), hogy a E60 M54 már Euro4-es kategória ami zöld. Balhézni kell az asztalt verni és kérni a cseréjét.

Jackson, aki morogna

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na ma megvolt a vizsgám. Mivel Jackson kekec ezért EuroIII-as lettem kék cetlivel. Történet alant:

Jackson az amúgy nagyon türelmes autóklubos szakival (már a lámpa beállításnál is vele csináltam).
J: Milyen kategória lesz a kocsi?
Szaki: 4-es mivel 1996 január 1 utáni.
J: De az nem stimmel mivel a BMW 1998/9hó után már csak EuroIII-as kocsikat csinált.
Szaki: De annak kéne lennie OBD csatinak.
J: Semmi gond ott a csatlakozó az utastérben.
Szaki: Hmmmmmm. Akkor próbáljuk meg.

Kábel bedug diag és simán ment (vette az OBD-n a sebességjelet, lekérdezte a hibatárolót, tesztelt stb.). A vizsga alatt egyszerűen 6-os környezetvédelmi csoportra csinálták meg és mehettem az önkormányzathoz forgalmi cserélni. Kék környezetvédelmi kategória ragacs fel rak már ott az autóklubban.
És az önkormányzatba hátsó forgalmival be (persze vehetek másik Klubos keretet) és forgalmi csere (amőgy 15 napon belül kell egy adatlap birtokában ami adott az autóklub) után kaptam a zöld forgalmi cetlit.

Tapasztalatok:
Minden E39-es benzines minimum kék szint kap. Ha a marha nem fogja fel, hogy 1998/9 hó elött EuroII avagy 4-es kategória (és nem a régi hibás 2-es) akkor balhézni kell. Ha más nem hivatkozni a 1996jan1 utáni EU gyártású kocsi kötelezően legalább 4-es szabályra.
Négy lambdás rendszertől (2 katalizátor elött +2 utána és van OBDII a utastérben is) már EuroIII-as ami 6-os kategória és csak szíveskedjenek bedugni a gépet a baloldali tároló rekeszben lenyitható fedelű OBDII csatiba és nem fordulatszám figyelő jeladóval vacakolni.

Jackson, aki csont nélkül ment át a vizsgán

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.05.01. 00:00
Hozzászólások: 576
Tartózkodási hely: Gödöllő
Adott köszi: 135 alkalommal
Kapott köszik: 34 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Na ma megvolt a vizsgám. Mivel Jackson kekec ezért EuroIII-as lettem kék cetlivel. Történet alant:

Jackson az amúgy nagyon türelmes autóklubos szakival (már a lámpa beállításnál is vele csináltam).
J: Milyen kategória lesz a kocsi?
Szaki: 4-es mivel 1996 január 1 utáni.
J: De az nem stimmel mivel a BMW 1998/9hó után már csak EuroIII-as kocsikat csinált.
Szaki: De annak kéne lennie OBD csatinak.
J: Semmi gond ott a csatlakozó az utastérben.
Szaki: Hmmmmmm. Akkor próbáljuk meg.

Kábel bedug diag és simán ment (vette az OBD-n a sebességjelet, lekérdezte a hibatárolót, tesztelt stb.). A vizsga alatt egyszerűen 6-os környezetvédelmi csoportra csinálták meg és mehettem az önkormányzathoz forgalmi cserélni. Kék környezetvédelmi kategória ragacs fel rak már ott az autóklubban.
És az önkormányzatba hátsó forgalmival be (persze vehetek másik Klubos keretet) és forgalmi csere (amőgy 15 napon belül kell egy adatlap birtokában ami adott az autóklub) után kaptam a zöld forgalmi cetlit.

Tapasztalatok:
Minden E39-es benzines minimum kék szint kap. Ha a marha nem fogja fel, hogy 1998/9 hó elött EuroII avagy 4-es kategória (és nem a régi hibás 2-es) akkor balhézni kell. Ha más nem hivatkozni a 1996jan1 utáni EU gyártású kocsi kötelezően legalább 4-es szabályra.
Négy lambdás rendszertől (2 katalizátor elött +2 utána és van OBDII a utastérben is) már EuroIII-as ami 6-os kategória és csak szíveskedjenek bedugni a gépet a baloldali tároló rekeszben lenyitható fedelű OBDII csatiba és nem fordulatszám figyelő jeladóval vacakolni.

Jackson, aki csont nélkül ment át a vizsgán
Akkor a te autód környezetszennyezőbb pedig benzin a miénk 7 es kategóriában volt eddig a tiéd pedig 6-os pedig diesel és kormol a franc se megy el ezeken az embereken!! Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:
Akkor a te autód környezetszennyezőbb pedig benzin a miénk 7 es kategóriában volt eddig a tiéd pedig 6-os pedig diesel és kormol a franc se megy el ezeken az embereken!! Péter


A 6, 7 és 8 tök egyforma.

6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;
7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;
8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
Mind EuroIII-as.

Jackson, aki szerint a benya környezetbarátabb :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.05.01. 00:00
Hozzászólások: 576
Tartózkodási hely: Gödöllő
Adott köszi: 135 alkalommal
Kapott köszik: 34 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Orsika írta:
Akkor a te autód környezetszennyezőbb pedig benzin a miénk 7 es kategóriában volt eddig a tiéd pedig 6-os pedig diesel és kormol a franc se megy el ezeken az embereken!! Péter


A 6, 7 és 8 tök egyforma.

6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;
7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;
8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
Mind EuroIII-as.

Jackson, aki szerint a benya környezetbarátabb :wink:


Értem de akkor miért nem 8 a környezetvédelmi besorolás a kocsinak vagy nekünk nincs benne obd vagy mifene?? Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Orsika írta:
Értem de akkor miért nem 8 a környezetvédelmi besorolás a kocsinak vagy nekünk nincs benne obd vagy mifene?? Péter


Nézd meg a csatit szerintem az a gond mivel olyan motor vezérlője van ami nem támogatja a OBDII szabványt ezért nem hozták előre.

Jackson, aki láttot már több 2000 utáni dízelt és nem volt neki OBDII-je csak körcsati elöl

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Orsika írta:
Értem de akkor miért nem 8 a környezetvédelmi besorolás a kocsinak vagy nekünk nincs benne obd vagy mifene?? Péter


Nézd meg a csatit szerintem az a gond mivel olyan motor vezérlője van ami nem támogatja a OBDII szabványt ezért nem hozták előre.

Jackson, aki láttot már több 2000 utáni dízelt és nem volt neki OBDII-je csak körcsati elöl


Az enyém ODB-s, és 7-es van a forgalmiban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 18:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Az enyém ODB-s, és 7-es van a forgalmiban.


Akkor bénák. Lehet hogy facelift után (2000/9 gyártási hónaptól mert az a forgalomba helyezés 2001/1/1-től) jelent meg a OBDII és onnan 8-nak kéne lennie.

Jackson, aki erre gondol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 20:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
barbrady írta:
Az enyém ODB-s, és 7-es van a forgalmiban.


Akkor bénák. Lehet hogy facelift után (2000/9 gyártási hónaptól mert az a forgalomba helyezés 2001/1/1-től) jelent meg a OBDII és onnan 8-nak kéne lennie.

Jackson, aki erre gondol
Enyém is 7-es és 2002/1-es és csak OBDII-van az utastérbe.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 20:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
barbrady írta:
Az enyém ODB-s, és 7-es van a forgalmiban.


Akkor bénák. Lehet hogy facelift után (2000/9 gyártási hónaptól mert az a forgalomba helyezés 2001/1/1-től) jelent meg a OBDII és onnan 8-nak kéne lennie.

Jackson, aki erre gondol
Enyém is 7-es és 2002/1-es és csak OBDII-van az utastérbe.


És mértek már ilyen OBDII-es utastéres dízelt valakinek OBDII alapján? Tehát nem köt be semmit a motortérbe csak OBDII kábel és a hátsó mérőszonda a kipufogóban.
Mert még az is lehet, hogy ugyan OBDII a csati de mondjuk nem tud minden paramétert amit mérne a cucc.
A másik eset ha hülyék tehát simán lehetne 8-as mert csak az a diffi a kettő között. Pl. a 6-osban is azzal KELL mérnie, de nincs benne a nevében.

Jackson, aki közben meló-zik

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 20:59 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
admin írta:
jackson írta:
barbrady írta:
Az enyém ODB-s, és 7-es van a forgalmiban.


Akkor bénák. Lehet hogy facelift után (2000/9 gyártási hónaptól mert az a forgalomba helyezés 2001/1/1-től) jelent meg a OBDII és onnan 8-nak kéne lennie.

Jackson, aki erre gondol
Enyém is 7-es és 2002/1-es és csak OBDII-van az utastérbe.


És mértek már ilyen OBDII-es utastéres dízelt valakinek OBDII alapján? Tehát nem köt be semmit a motortérbe csak OBDII kábel és a hátsó mérőszonda a kipufogóban.
Mert még az is lehet, hogy ugyan OBDII a csati de mondjuk nem tud minden paramétert amit mérne a cucc.
A másik eset ha hülyék tehát simán lehetne 8-as mert csak az a diffi a kettő között. Pl. a 6-osban is azzal KELL mérnie, de nincs benne a nevében.

Jackson, aki közben meló-zik
Erről Muha úr tud nyilatkozni mert ő vizsgáztatta ősszel hogy hogy mérték.Előtte meg csak ......zöldkártya volt.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 21:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Erről Muha úr tud nyilatkozni mert ő vizsgáztatta ősszel hogy hogy mérték.Előtte meg csak ......zöldkártya volt.


Muha úr nem tud nyilatkozni, mert elviszi vizsgára és otthagyja majd megy a kész kocsiért.

Jackson, aki maga vitte személyesen

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.07. 22:26 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
admin írta:
Erről Muha úr tud nyilatkozni mert ő vizsgáztatta ősszel hogy hogy mérték.Előtte meg csak ......zöldkártya volt.


Muha úr nem tud nyilatkozni, mert elviszi vizsgára és otthagyja majd megy a kész kocsiért.

Jackson, aki maga vitte személyesen
Időpontokat foglal és úgy viszi nem hagyja ott :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 77 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator