* *
Pontos idő: 2018.08.16. 08:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 22:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szemelyesen ismerem a gazdajat.
Megneztem ismet, 10 eve van nala, azaz volt penz 3 evesen megvenni, ami akkor sem volt keves.
Sajnos utolso 2 evben nem volt ra penze, ezert nem lett megcsinálva.
Tudom, hogy penztemeto, de ha realisan gondolkodnank, azt hiszem max 5 evesen mindannyiunk adhatna le az autot. Be is zarhatnank a klubbot.
Lehet, hogy az en hulyesegem, de en meg hiszek abban, hogy elmennek ezek 20 evig is.
Masdolog, hogy az auto hobbi, ennek megfeleloen kell ertekelni.
Ha uj autot vennenk, akkor se buknank kevesebbet az amortizacion, mint most a szervizkoltsegeken.
Tamas

lepke írta:
Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN :?: milyen gazdája volt a kocsinak


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 23:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptamas írta:
Szemelyesen ismerem a gazdajat.
Megneztem ismet, 10 eve van nala, azaz volt penz 3 evesen megvenni, ami akkor sem volt keves.
Sajnos utolso 2 evben nem volt ra penze, ezert nem lett megcsinálva.
Tudom, hogy penztemeto, de ha realisan gondolkodnank, azt hiszem max 5 evesen mindannyiunk adhatna le az autot. Be is zarhatnank a klubbot.
Lehet, hogy az en hulyesegem, de en meg hiszek abban, hogy elmennek ezek 20 evig is.
Masdolog, hogy az auto hobbi, ennek megfeleloen kell ertekelni.
Ha uj autot vennenk, akkor se buknank kevesebbet az amortizacion, mint most a szervizkoltsegeken.
Tamas

lepke írta:
Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN :?: milyen gazdája volt a kocsinak

Helo ptamas
Minden annak a függvénye hogy egy évben mennyit akarsz vele közlekedni
ez a legfontosabb dolog hogy 10-ezret vagy 60-ezret


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 23:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6584
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
lepke írta:
ptamas írta:
Szemelyesen ismerem a gazdajat.
Megneztem ismet, 10 eve van nala, azaz volt penz 3 evesen megvenni, ami akkor sem volt keves.
Sajnos utolso 2 evben nem volt ra penze, ezert nem lett megcsinálva.
Tudom, hogy penztemeto, de ha realisan gondolkodnank, azt hiszem max 5 evesen mindannyiunk adhatna le az autot. Be is zarhatnank a klubbot.
Lehet, hogy az en hulyesegem, de en meg hiszek abban, hogy elmennek ezek 20 evig is.
Masdolog, hogy az auto hobbi, ennek megfeleloen kell ertekelni.
Ha uj autot vennenk, akkor se buknank kevesebbet az amortizacion, mint most a szervizkoltsegeken.
Tamas

lepke írta:
Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN :?: milyen gazdája volt a kocsinak

Helo ptamas
Minden annak a függvénye hogy egy évben mennyit akarsz vele közlekedni
ez a legfontosabb dolog hogy 10-ezret vagy 60-ezret


ha van cirka 5 kilód rendbe rakni, akkor hajrá! ..de a fő kérdés az az, hogy tényleg mennyit mész vele egy évben? én nem csak kívülről mérném meg, ha telibe lett fújva, hanem a falcokat, motortér, csomagtér és egyéb helyeket. ...kárpitot is megbontanám, ott is. ....a lényeg, hogy ne két darabból legyen a kocsi! ...ha ez a vágyad, vedd meg! ne hallgass a többi károgóra! :lol: ...festetlen, jó állapotú, sérülésmentes, olcsón, olyan mint a Sali! nem létezik! :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 07:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
lepke írta:
ptamas írta:
Szemelyesen ismerem a gazdajat.
Megneztem ismet, 10 eve van nala, azaz volt penz 3 evesen megvenni, ami akkor sem volt keves.
Sajnos utolso 2 evben nem volt ra penze, ezert nem lett megcsinálva.
Tudom, hogy penztemeto, de ha realisan gondolkodnank, azt hiszem max 5 evesen mindannyiunk adhatna le az autot. Be is zarhatnank a klubbot.
Lehet, hogy az en hulyesegem, de en meg hiszek abban, hogy elmennek ezek 20 evig is.
Masdolog, hogy az auto hobbi, ennek megfeleloen kell ertekelni.
Ha uj autot vennenk, akkor se buknank kevesebbet az amortizacion, mint most a szervizkoltsegeken.
Tamas

lepke írta:
Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN :?: milyen gazdája volt a kocsinak

Helo ptamas
Minden annak a függvénye hogy egy évben mennyit akarsz vele közlekedni
ez a legfontosabb dolog hogy 10-ezret vagy 60-ezret


ha van cirka 5 kilód rendbe rakni, akkor hajrá! ..de a fő kérdés az az, hogy tényleg mennyit mész vele egy évben? én nem csak kívülről mérném meg, ha telibe lett fújva, hanem a falcokat, motortér, csomagtér és egyéb helyeket. ...kárpitot is megbontanám, ott is. ....a lényeg, hogy ne két darabból legyen a kocsi! ...ha ez a vágyad, vedd meg! ne hallgass a többi károgóra! :lol: ...festetlen, jó állapotú, sérülésmentes, olcsón, olyan mint a Sali! nem létezik! :lol:


:D:D

Én amugy nem venném meg. Mondjuk ha rendbe rakod akkor jó lesz,de annyiból vehetsz egy olyat amit nem nagyon kell rendbe rakni...

Hajrá sali!!! :D :D :D :D

előkerültmár? a menekülőember :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 08:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
ha van cirka 5 kilód rendbe rakni, akkor hajrá! ..de a fő kérdés az az, hogy tényleg mennyit mész vele egy évben? én nem csak kívülről mérném meg, ha telibe lett fújva, hanem a falcokat, motortér, csomagtér és egyéb helyeket. ...kárpitot is megbontanám, ott is. ....a lényeg, hogy ne két darabból legyen a kocsi! ...ha ez a vágyad, vedd meg! ne hallgass a többi károgóra! :lol: ...festetlen, jó állapotú, sérülésmentes, olcsón, olyan mint a Sali! nem létezik! :lol:


Szerintem az több mint 500eFt rendbe rakni, én inkább 1-1,5mFt-ra gondolok.Ne feledjétek a drágább alkatrészeket. Na persze lehet bontottból is össze barkácsolni, de az nem lesz jó autó már.

Jackson, aki szerint sokkal többe kerül

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Labi írta:
ha van cirka 5 kilód rendbe rakni, akkor hajrá! ..de a fő kérdés az az, hogy tényleg mennyit mész vele egy évben? én nem csak kívülről mérném meg, ha telibe lett fújva, hanem a falcokat, motortér, csomagtér és egyéb helyeket. ...kárpitot is megbontanám, ott is. ....a lényeg, hogy ne két darabból legyen a kocsi! ...ha ez a vágyad, vedd meg! ne hallgass a többi károgóra! :lol: ...festetlen, jó állapotú, sérülésmentes, olcsón, olyan mint a Sali! nem létezik! :lol:


Szerintem az több mint 500eFt rendbe rakni, én inkább 1-1,5mFt-ra gondolok.Ne feledjétek a drágább alkatrészeket. Na persze lehet bontottból is össze barkácsolni, de az nem lesz jó autó már.

Jackson, aki szerint sokkal többe kerül

Helo
Bontottat :roll: az már használt alkatrész ami IDEIG-ÓRÁIG fog csak működni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
MChris írta:
(tom nem hiányoznék csak megjegyeztem)

Ezt HONNAN VESZED???

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
MChris írta:
(tom nem hiányoznék csak megjegyeztem)

Ezt HONNAN VESZED???

Helo
Ezt nem tudom követni honnan jött és mihez tartozik 8O 8O 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
lepke írta:
hamoriarpi írta:
MChris írta:
(tom nem hiányoznék csak megjegyeztem)

Ezt HONNAN VESZED???

Helo
Ezt nem tudom követni honnan jött és mihez tartozik 8O 8O 8O

Szia!
Pár nappal ezelőtt írta a Chris. Arra reagáltam. Mikor elküldtem már én is elgondolkoztam, hogy volt közte teljesen más téma is és szerencsés-e ilyen távlatból reflektálni.
DE!!!
Azért CSAK NE ÉREZZE MÁR ÍGY, HOGY NEM HIÁNYOZNA HA NEM JÖNNE FEL A FÓRUMRA!!!
NA! :wink:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
hamoriarpi írta:
MChris írta:
(tom nem hiányoznék csak megjegyeztem)

Ezt HONNAN VESZED???

Helo
Ezt nem tudom követni honnan jött és mihez tartozik 8O 8O 8O

Nem is baj! :lol:
Igyál inkább 1 korty mézespáleszt 8)
Különben + az előző oldalról idézték.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.09. 21:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
lepke írta:
hamoriarpi írta:
MChris írta:
(tom nem hiányoznék csak megjegyeztem)

Ezt HONNAN VESZED???

Helo
Ezt nem tudom követni honnan jött és mihez tartozik 8O 8O 8O

Szia!
Pár nappal ezelőtt írta a Chris. Arra reagáltam. Mikor elküldtem már én is elgondolkoztam, hogy volt közte teljesen más téma is és szerencsés-e ilyen távlatból reflektálni.
DE!!!
Azért CSAK NE ÉREZZE MÁR ÍGY, HOGY NEM HIÁNYOZNA HA NEM JÖNNE FEL A FÓRUMRA!!!
NA! :wink:

Helo
Na így már értem a dolgot
soros hat :wink: :wink: 325i 530d 535d Csak azt nem tudom hogy a V8-as mikor lesz az év motorja
:taps: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.06. 21:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.13. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Regensburg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok én nem tudok dönteni hogy sor 6 vagy v8 mert az elözö autóm egy 528 i sor hattal hihetetlenül jó fogyasztást produkált autópályán tempomat 120 130 között 8 l/100km ezt nem a computere írta ki hanem tankolástól tankolásig és a megtett ut aránya . Itt Regensburgban megtankoltam tele elmentem a szüleimhez Szolnokra és még maradt a tankban . Viszont most vettem egy 540i t ami v8 as hát a legnagyobb jóindulattal sem tudom azt mondani hogy nincs étvágya föleg városban , de autópályán ez is elmegy 10 l/100km rel persze szintén tempomat 120 130 km/h . Néha azért jó érzés gyorsítani vele érezni benne az eröt persze akkor már nem igaz az elöbb említett fogyasztási érték de nem is nagyon érdekel mert ha a fogyasztása érdekelne akkor suzukit vettem volna . èn azt mondom aki teheti vegyen v8 at . Amikor az 528i vel voltam úton jól ment az meg gyorsult is deha jött egy erösebb gép mondjuk pont egy 540 i mindig írigységet éreztem a szivemben hogy na az hogy mehet, meg micsoda álomszép hangja van mert a v8 az csak v8 .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.06. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csizmadi írta:
Sziasztok én nem tudok dönteni hogy sor 6 vagy v8 mert az elözö autóm egy 528 i sor hattal hihetetlenül jó fogyasztást produkált autópályán tempomat 120 130 között 8 l/100km ezt nem a computere írta ki hanem tankolástól tankolásig és a megtett ut aránya . Itt Regensburgban megtankoltam tele elmentem a szüleimhez Szolnokra és még maradt a tankban . Viszont most vettem egy 540i t ami v8 as hát a legnagyobb jóindulattal sem tudom azt mondani hogy nincs étvágya föleg városban , de autópályán ez is elmegy 10 l/100km rel persze szintén tempomat 120 130 km/h . Néha azért jó érzés gyorsítani vele érezni benne az eröt persze akkor már nem igaz az elöbb említett fogyasztási érték de nem is nagyon érdekel mert ha a fogyasztása érdekelne akkor suzukit vettem volna . èn azt mondom aki teheti vegyen v8 at . Amikor az 528i vel voltam úton jól ment az meg gyorsult is deha jött egy erösebb gép mondjuk pont egy 540 i mindig írigységet éreztem a szivemben hogy na az hogy mehet, meg micsoda álomszép hangja van mert a v8 az csak v8 .

Igen, ez így van!
Ha nincs V8, (V12) jó a sorhat is! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.06. 22:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csizmadi írta:
Sziasztok én nem tudok dönteni hogy sor 6 vagy v8 mert az elözö autóm egy 528 i sor hattal hihetetlenül jó fogyasztást produkált autópályán tempomat 120 130 között 8 l/100km ezt nem a computere írta ki hanem tankolástól tankolásig és a megtett ut aránya . Itt Regensburgban megtankoltam tele elmentem a szüleimhez Szolnokra és még maradt a tankban . Viszont most vettem egy 540i t ami v8 as hát a legnagyobb jóindulattal sem tudom azt mondani hogy nincs étvágya föleg városban , de autópályán ez is elmegy 10 l/100km rel persze szintén tempomat 120 130 km/h . Néha azért jó érzés gyorsítani vele érezni benne az eröt persze akkor már nem igaz az elöbb említett fogyasztási érték de nem is nagyon érdekel mert ha a fogyasztása érdekelne akkor suzukit vettem volna . èn azt mondom aki teheti vegyen v8 at . Amikor az 528i vel voltam úton jól ment az meg gyorsult is deha jött egy erösebb gép mondjuk pont egy 540 i mindig írigységet éreztem a szivemben hogy na az hogy mehet, meg micsoda álomszép hangja van mert a v8 az csak v8 .

Helo
Mikor oda állsz a benzinkúthoz az álom kimegy a szemedből.....540 i mindig írigységet éreztem a szivemben hogy na az hogy mehet, meg micsoda álomszép hangja van mert a v8 az csak v8.... :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08. 02:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Mikor oda állsz a benzinkúthoz az álom kimegy a szemedből.....540 i mindig írigységet éreztem a szivemben hogy na az hogy mehet, meg micsoda álomszép hangja van mert a v8 az csak v8.... :lol: :lol:


Nem tudom, de ha a fiatalabb generációs E60 535d Sedan ugyan annyit megy mint a régi 540iA Touring azért az nem semmi. A Sedan meg ott hagyott volna?
Én értem elöbb Pestre haver :wink:

Jackson, aki szerint azért valamit tud az a Vnyóc

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6 vagy V8?
HozzászólásElküldve: 2012.03.15. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.20. 01:00
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem volt V8 E38 730i és van a családban S4 E46 320d és most egy S6 E39 528i-at taposok. Én az S6 mellett teszem le a voksom. Összehasonlitásom amiért az S6 mellett döntöttem :

V8
+ szép hang
+ 7-es igazi utazóautó
+ full extra
+ országuton, autópályán 10-11-12 liter fogyasztás
+ csak enni kért és a kötelezöket
+ 20 év múlva sirni fogok érte :facepalm: :D

- lehet hogy csak az M-es futóművű 3-as után, de a 7-es kb 160-nál kezdett BMW futómű érzést adni
- AUTOMATA (ez nagyon minusz nálam), nagyon ritkán adnak V8 mellé kéziváltót, ennek is megvan oka
- városban 13-14-15 liter
- mindenből csak gyárit szereti, ami nem baj, de az ára....hahh...

S6
+ Manuális váltó
+ Nekem jobban tetsző hang a V8-nál
+ országuton, autopályán, városban 8.5-11 liter fogyasztás
+ Ezt hivják a "klasszik" BMW motornak

- futómű ebben sem az igaza, de hangsúlyozom az M-es 3-as után lehet hogy bennem van a hiba
- kevésbé felszerelt tipusok, mint V8 esetén
- kisebb belső hely, de az nem motor függő

Asszem röviden ennyi. Ja és Üdv a fórumozóknak én még relative új vagyok itt :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6 vagy V8?
HozzászólásElküldve: 2012.03.21. 15:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
idegbaj írta:
- AUTOMATA (ez nagyon minusz nálam), nagyon ritkán adnak V8 mellé kéziváltót, ennek is megvan oka


Nehozd rám az "idegbaj"-t. Inkább mesélj szerinted mi az oka. Nem tudnak vezetni az emberek és szétcsesznék a motort mert itt máshol kell váltani?

Autópályán stabil 150-nél néha gyorsitba 11,2L fogyi. Országúton 90-100-el meg 8-10l kezdtem tök ideges lenni nem szabad ilyen kevés benzint fogyasztani az életbe nem használom el a világ kőolaj készletét.
Amúgy szerinem Sor6 plusz (vagy helyett) V8 a megoldás. Kinek a pap, kinek a papné :lol:

Jackson, aki kiváncsi a válaszra

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6 vagy V8?
HozzászólásElküldve: 2012.03.21. 16:46 
Online
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1419 alkalommal
Kapott köszik: 1371 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
jackson írta:
Országúton 90-100-el meg 8-10l kezdtem tök ideges lenni nem szabad ilyen kevés benzint fogyasztani az életbe nem használom el a világ kőolaj készletét.


Nekem olyankor 5-6 liter között van a dízelnél... :oops:

M20B20 pedig 7 liternél... M30B28 meg 6,7-nél.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator