Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2011.01.14. 20:36

bmw520ds írta:Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.


:lol: Ezt a tesztet is Te írtad??? :lol:
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet. :wink:

2011.01.14. 20:45

LeviM5 írta:
bmw520ds írta:Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.


:lol: Ezt a tesztet is Te írtad??? :lol:
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet. :wink:
Hát BMW fórumon nagy esztelenség volna ilyet ideírni! :lol: De ez a lényege: ilyen jó-olyan jó-amolyan jó, ilyen erős-olyan gyors, aztán belesz@rik a tepsibe, az M5 jobb :lol: :lol: :lol:
Már csak arra lennék kíváncsi, mit gondolhatott a cikk után Piech vagy ki a fene az Audi GmbH Elnök vezérigazgató főtervező helyettese? :lol: Valamint, a cikk írója volt-e azóta Ódit tesztelni valahol?

2011.01.14. 20:53

bmw520ds írta:
LeviM5 írta:
bmw520ds írta:Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.


Álruhába bújt Bmw újságíró. :lol:
De tényleg, ez kemény "kritika" volt anno, és frankón leközölték az újságban. :lol:

:lol: Ezt a tesztet is Te írtad??? :lol:
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet. :wink:
Hát BMW fórumon nagy esztelenség volna ilyet ideírni! :lol: De ez a lényege: ilyen jó-olyan jó-amolyan jó, ilyen erős-olyan gyors, aztán belesz@rik a tepsibe, az M5 jobb :lol: :lol: :lol:
Már csak arra lennék kíváncsi, mit gondolhatott a cikk után Piech vagy ki a fene az Audi GmbH Elnök vezérigazgató főtervező helyettese? :lol: Valamint, a cikk írója volt-e azóta Ódit tesztelni valahol?

2011.01.14. 21:30

Álruhába bújt Bmw-s újságíró lehetett.
És frankón leközölték a cikket! :lol:

2011.01.14. 23:48

Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?

2011.01.15. 00:04

simi64 írta:Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! 8) Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...

2011.01.15. 15:47

bmw520ds írta:
simi64 írta:Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! 8) Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...


Ja az emberek többségen nem bírja a kritikát.

Jackson, akinek elmondhatod ha valami nem tetszik a kocsijában (legfeljebb javít rajta ha tud)

2011.01.16. 00:09

jackson írta:
bmw520ds írta:
simi64 írta:Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban... :?
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! 8) Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...


Ja az emberek többségen nem bírja a kritikát.

Jackson, akinek elmondhatod ha valami nem tetszik a kocsijában (legfeljebb javít rajta ha tud)

Karcos a mocitető!
Mosd meg!
(két évente legalább 1x) :lol:

Re: M5 vs. S6

2011.08.20. 15:03

Kezdeném az Audival.Az eleje Bugatti,buta és ormótlan.A menetteljesítményét nem vitatom,de emlékeim szerint a buta A8 blokkja van benne.Az egész cég egy öszvér,mert ugye lassan mindenki a konszern tagja.
Az első és utolsó említésre méltó Audi a Quattro volt a 80-as évekből,és bizonyított is.Az rs6 meg egy Porsche Audi ruhában,erről meg azért nem érdemes beszélni.
A Bmw az Bmw,semmi simi humi pl. M5 e-34 nem az e-32 750 motort kapta meg,és nem láttam új 7-ben Mini lámpakapcsolót.
Az M részleg túl sokat letett már az asztalra,minthogy az Audival bármien szinten is össze lehetne hasonlítani.

Re: M5 vs. S6

2011.08.20. 22:44

toi írta:Kezdeném az Audival.Az eleje Bugatti,buta és ormótlan.A menetteljesítményét nem vitatom,de emlékeim szerint a buta A8 blokkja van benne.Az egész cég egy öszvér,mert ugye lassan mindenki a konszern tagja.
Az első és utolsó említésre méltó Audi a Quattro volt a 80-as évekből,és bizonyított is.Az rs6 meg egy Porsche Audi ruhában,erről meg azért nem érdemes beszélni.
A Bmw az Bmw,semmi simi humi pl. M5 e-34 nem az e-32 750 motort kapta meg,és nem láttam új 7-ben Mini lámpakapcsolót.
Az M részleg túl sokat letett már az asztalra,minthogy az Audival bármien szinten is össze lehetne hasonlítani.

Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.

Üdv Tbi.

Re: M5 vs. S6

2011.08.22. 13:41

Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.

Üdv Tbi.[/quote]

Szia Tibi :wink:
Reagálnék pár mondattal a beírásodra.Igazad van meg nem is.Szerintem nem jó ez az mindenki mindenkivel és cserélgetjük a motyóinkat.
Miért,mert nincs fejlődés,itt kihangsúlyoznám minőségi fejlődésre gondolok.Minden nejlon,ami hasznos anyag,de nem mindenhol mutat szépen,és nem mindenhol látja el a rá bízott "feladatot" r-go évek múlásával csere.
A spórolás............á miről beszélünk,annó a 60-70-80 és talán 90-ig autókat csináltak,és az volt a menő,hogy 15 éves és lakatost nem látott,meg 450000 van benne és a motor nem volt bontva.
Mi van most,abszolult fogyasztási cikk,nem éri meg javíttatni sokszor,inkább kuka és jön a másik.Sajnos ez minden termékkel így van,darab darab,csitti vitti mindent tud,de hamar elavul és kuka.
Tényleg velünk emberekkel mi lesz,mert már az 50-es korosztálynak gyakorlatilag lehetetlen munkát találni..................... :( és így fog saját kardjába dőlni a világ,ehhez csak :taps: :cry:
Elnézést,hogy elkanyarodtam az M5 vs.S6 témától.Végszóként az M5 a király,az Audi talán másod hegedűs :)

Re: M5 vs. S6

2011.08.22. 20:18

toi írta:Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.

Üdv Tbi.


Szia Tibi :wink:
Reagálnék pár mondattal a beírásodra.Igazad van meg nem is.Szerintem nem jó ez az mindenki mindenkivel és cserélgetjük a motyóinkat.
Miért,mert nincs fejlődés,itt kihangsúlyoznám minőségi fejlődésre gondolok.Minden nejlon,ami hasznos anyag,de nem mindenhol mutat szépen,és nem mindenhol látja el a rá bízott "feladatot" r-go évek múlásával csere.
A spórolás............á miről beszélünk,annó a 60-70-80 és talán 90-ig autókat csináltak,és az volt a menő,hogy 15 éves és lakatost nem látott,meg 450000 van benne és a motor nem volt bontva.
Mi van most,abszolult fogyasztási cikk,nem éri meg javíttatni sokszor,inkább kuka és jön a másik.Sajnos ez minden termékkel így van,darab darab,csitti vitti mindent tud,de hamar elavul és kuka.
Tényleg velünk emberekkel mi lesz,mert már az 50-es korosztálynak gyakorlatilag lehetetlen munkát találni..................... :( és így fog saját kardjába dőlni a világ,ehhez csak :taps: :cry:
Elnézést,hogy elkanyarodtam az M5 vs.S6 témától.Végszóként az M5 a király,az Audi talán másod hegedűs :)[/quote]

Ugyan azt mondjuk mindketten :D :D
Csak az OOOO nem másod, hanem sokad hegedűs :!: :!: :!: :!:

Re: M5 vs. S6

2011.08.22. 21:07

Azért most 3 M modell is majd ugyanazt a motort kapja meg. :?
De elkell fogadni, ma ez a tendencia, ez nem megy a márkaimázs rovására! Én azt mondom, hogy a technikbán amit a BMW felvonultat lesz mindig a legjobb!
Az elsőkerék hajtástól (ami ellen folyamatosan kampányoltak) a 3 hengeres motortól, és ilyen rémhírektől nagyon félek, remélem nem vezetik be ezeket.

Legközelebb egy S6,Rs6 teszt következik! :D

Re: M5 vs. S6

2011.10.25. 11:26

Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam! :lol:
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán! :mrgreen:

Re: M5 vs. S6

2011.10.25. 11:58

bmw520ds írta:Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam! :lol:
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán! :mrgreen:


Ez az, mikor valós körülmények közt tesztelik a vasat, nem pedig a laboratóriumban :) Nagyon helyes :)

Re: M5 vs. S6

2011.10.25. 21:59

leslie írta:
bmw520ds írta:Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam! :lol:
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán! :mrgreen:


Ez az, mikor valós körülmények közt tesztelik a vasat, nem pedig a laboratóriumban :) Nagyon helyes :)


Ezt én nem bírtam végignézni, 3x beletekertem és ennyi. :nono:
Simi nevében is: :hányás

Re: M5 vs. S6

2011.11.02. 02:16

LeviM5 írta:Ezt én nem bírtam végignézni, 3x beletekertem és ennyi. :nono:
Simi nevében is: :hányás

Kép

Re: M5 vs. S6

2012.04.08. 21:00

Nem pörög a topic!!! :mrgreen:

Re: M5 vs. S6

2012.04.08. 21:07

Itt pedig Winnetou barát mindent elmond ami minket érdekelhet! :roll:
Áunyi S seszt

Re: M5 vs. S6

2012.04.08. 21:09

bmw520ds írta:Nem pörög a topic!!! :mrgreen:

Ha tetszik, nézd meg. Ha nagyon tetszik, nézd meg még egyszer!


...de hogy ide minek felrakni ilyeneket :!:

Etikátlan.
Egy hétre kérném a Gabit letiltani :!:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára simi64 2012.04.08. 21:34-kor.
Hozzászólás küldése

VigLink badge