2011.01.14. 20:36
bmw520ds írta:Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.
2011.01.14. 20:45
Hát BMW fórumon nagy esztelenség volna ilyet ideírni! De ez a lényege: ilyen jó-olyan jó-amolyan jó, ilyen erős-olyan gyors, aztán belesz@rik a tepsibe, az M5 jobbLeviM5 írta:bmw520ds írta:Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.
Ezt a tesztet is Te írtad???
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet.
2011.01.14. 20:53
bmw520ds írta:LeviM5 írta:Hát BMW fórumon nagy esztelenség volna ilyet ideírni! De ez a lényege: ilyen jó-olyan jó-amolyan jó, ilyen erős-olyan gyors, aztán belesz@rik a tepsibe, az M5 jobbbmw520ds írta:Tudom a kedves olvasó most mire gondol. Ha ilyen remekül megy, telezsúfolták mindenféle földi jóval és feleannyiba kerül mint a legolcsóbb Ferrari, akkor miért nem úgy hirdetik mint a legnagyobb találmányt az autó felfedezése óta?
A válasz roppant prózai: dacára a rakétaszerű gyorsulásnak, a fékeknek és az impozáns megjelenésnek, az RS6 nem annyira remek élmény mint egy M5.
Tudom hogy ez központi kérdés. Amennyiben valakit nem zavar, hogy az RS6-hoz viszonyítva a 911 Turbo kényelmes ( igen, valóban ennyire kemény az utazás ) és a kormánymű reakciói pontosak, de igazából álmosítóak, akkor megtalálta a megfelelő járművet.
Viszont ha valaki megtapasztalta egyszer is milyen érzés egy M5-tel kanyargós úton látszólag a fizika törvényeinek fittyet hányva szlalomozni, miközben a karosszéria nem imbolyog, akkor az RS6-ot annyira látja majd szívesen a garázsában mint egy csapat méhet.
Megint sikerült az Audinak egy csúcstechnológiával telezsúfolt, de kevésbé lélekmelengető autót létrehoznia.
Összefoglalásul elmondhatom, hogy az RS6-ot tisztelem, de nem szeretem. A lehetőség adott volt, de nem sikerült teljesen kiaknázni.
Álruhába bújt Bmw újságíró.
De tényleg, ez kemény "kritika" volt anno, és frankón leközölték az újságban.
Ezt a tesztet is Te írtad???
Emlékszem erre a cikkre, sajnos nekem nincs már meg. Volt M5 vs E55 Amg-s és M5 vs S-tyep R tesztes újságcikk is.
M5 verte mindet.
Már csak arra lennék kíváncsi, mit gondolhatott a cikk után Piech vagy ki a fene az Audi GmbH Elnök vezérigazgató főtervező helyettese? Valamint, a cikk írója volt-e azóta Ódit tesztelni valahol?
2011.01.14. 21:30
2011.01.14. 23:48
2011.01.15. 00:04
Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...simi64 írta:Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban...
2011.01.15. 15:47
bmw520ds írta:Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...simi64 írta:Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban...
2011.01.16. 00:09
jackson írta:bmw520ds írta:Még szép! Ott az elején mikori a cikk és hol jelent meg. Egyszer vittek egy 4.2 A8 kotróval, aztán véletlenül kicsúszott a számon, hogy az E34 touringban nagyobb a lábtér mint abban, mert az ajtó sarkában van a kerékjárat ív vége és a srác nem köszönt többet! Pedig csak a véleményemet mondtam róla...De pár hétre rá, elszakadt az M-7-sen a vezérműszíj és mindenki, mindenkit összevert+az automata váltó is szétszakadt belülről! Pedig tényleg nem átkoztam el, csak hangot adtam a véleményemnek. Azóta megtanultam, tartsam magamban...simi64 írta:Remélem Gabi, úgy másoltad be, mert ennyit áradozni (pozitívat) egy rivális négykerekűről, ráadásul egy BMW-s klubban...
Ja az emberek többségen nem bírja a kritikát.
Jackson, akinek elmondhatod ha valami nem tetszik a kocsijában (legfeljebb javít rajta ha tud)
2011.08.20. 15:03
2011.08.20. 22:44
toi írta:Kezdeném az Audival.Az eleje Bugatti,buta és ormótlan.A menetteljesítményét nem vitatom,de emlékeim szerint a buta A8 blokkja van benne.Az egész cég egy öszvér,mert ugye lassan mindenki a konszern tagja.
Az első és utolsó említésre méltó Audi a Quattro volt a 80-as évekből,és bizonyított is.Az rs6 meg egy Porsche Audi ruhában,erről meg azért nem érdemes beszélni.
A Bmw az Bmw,semmi simi humi pl. M5 e-34 nem az e-32 750 motort kapta meg,és nem láttam új 7-ben Mini lámpakapcsolót.
Az M részleg túl sokat letett már az asztalra,minthogy az Audival bármien szinten is össze lehetne hasonlítani.
2011.08.22. 13:41
2011.08.22. 20:18
toi írta:Sajna lassan az összes gyár összeáll valaki mással, és az autók
egyre sz@rabbak lesznek, hiába a nagy "fejlődés". Így spórolnak a fejlesztés
költségein.
Üdv Tbi.
2011.08.22. 21:07
2011.10.25. 11:26
2011.10.25. 11:58
bmw520ds írta:Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam!
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán!
2011.10.25. 21:59
leslie írta:bmw520ds írta:Igaz hogy RennSport6, de ez a videó igazán nagyszerűen sikerült! Turbó, V10, Quatro hajtás, konkurens luxus Fócvágen, de mégis neki drukkoltam!
Így kell autót tesztelni, nem forszírozni pár tized másodperces gyorsulási különbséget egy 507 lóernyős szívó motoros M5 típusú gépjárművel szemben a versenypályán, vagy az autópályán!
Ez az, mikor valós körülmények közt tesztelik a vasat, nem pedig a laboratóriumban Nagyon helyes
2011.11.02. 02:16
LeviM5 írta:Ezt én nem bírtam végignézni, 3x beletekertem és ennyi.
Simi nevében is:
2012.04.08. 21:00
2012.04.08. 21:07
2012.04.08. 21:09
bmw520ds írta:Nem pörög a topic!!!