* *
Pontos idő: 2024.04.19. 02:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 784 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 14:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Valakinek van tapasztalata a D2-es szériás Audi S8-akkal kapcsolatban?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 17:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, asszony off cliojan legzsak hiba van. A visszajelzo egyaltalan fel sem gyullad. Ugy nez ki, megtalaltam a problema okat, de nem ertem, hogy ez mitol lehet. Mindket elso legzsak elhalalozott. Mitol romolhat el egy legzsak es miert egyszerre a ketto (mondjuk ez nem biztos, hogy egyszerre tortent)?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.07.04. 08:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Sziasztok, asszony off cliojan legzsak hiba van. A visszajelzo egyaltalan fel sem gyullad. Ugy nez ki, megtalaltam a problema okat, de nem ertem, hogy ez mitol lehet. Mindket elso legzsak elhalalozott. Mitol romolhat el egy legzsak es miert egyszerre a ketto (mondjuk ez nem biztos, hogy egyszerre tortent)?

Paraszt eszem szerint ez valami centrális hiba lehet.
Megkérdezem ma neked, -van egy rönóóós szervizesünk- talán látott már ilyet. / ha nincs szabin/

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.07.04. 08:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
morv írta:
Sziasztok, asszony off cliojan legzsak hiba van. A visszajelzo egyaltalan fel sem gyullad. Ugy nez ki, megtalaltam a problema okat, de nem ertem, hogy ez mitol lehet. Mindket elso legzsak elhalalozott. Mitol romolhat el egy legzsak es miert egyszerre a ketto (mondjuk ez nem biztos, hogy egyszerre tortent)?

Paraszt eszem szerint ez valami centrális hiba lehet.
Megkérdezem ma neked, -van egy rönóóós szervizesünk- talán látott már ilyet. / ha nincs szabin/

Koszi, varom!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.09.22. 22:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata Mercedes W209 (Clk, 2003-2009)-cel kapcsolatban?
Esetleg egy megbízható szerviz, ahol értenek is hozzá? :)
Melyik motorral érdemes megvenni? (inkább a benzinest részesítem előnyben a rövidebb városi utak miatt, félek, hogy a dízelt gyorsan megviselné)

Ãœdv: Havier


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.12.29. 10:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. :) Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.12.29. 13:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. :) Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.

Nekem van Op-com kábelem, ugorj ide megnézem vele! :mrgreen: :tilt

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.12.29. 14:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget...

Nekem van Op-com kábelem, ugorj ide megnézem vele! :mrgreen: :tilt

Sőt, akkor már a klímát sem kellene használni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2016.12.29. 14:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. :) Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.

Nekem van Op-com kábelem, ugorj ide megnézem vele! :mrgreen: :tilt

Ezek szerint nem tudok a BMW kábelből opelosat barkácsolni? Különben te is azt tetted volna. :)
Közben készítettem egy kis videót. Addig eljutottam, hogy kap áramot, ha bekapcsolom. De a kuplung elég gyatrán muzsikál. Amint a videón is látszik mintha csúszna, akár egy csavarhúzóval is simán le tudom fogni. Ez mi a fene? Cseréljem az Astrák tipikus betegségének számító kuplung tekercset?

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 20:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 23:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?


Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 09:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?


Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).

Dehogy késő! Köszi! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 12:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?

Én ezt szoktam használni: http://www.oemepc.com/
Csak az USA alvázszámokat ismeri fel, de azért működik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 12:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?


Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).

Dehogy késő! Köszi! :franko:

Igen az ETKA az, ami kb. azt adja Nektek "egybe gyúrva", mint a mi "Etékánk és Tisünk együtt:

" VAG_ETKA_7.5_x86-x64
VW,SEAT,SKODA,AUDI,VW haszonjárművek elektronikus alkatrész katalógus.
Gépigény: P4- 2.Ghz, 512 RAM,11 GIB HDD , internetkapcsolat a frissítésekhez
Operációs rendszer: összes windows 32-64 bit (win 10 is!)."

Ha kell, letöltöm és kedden, amikor Pakson leszek, pendriveon odaadom, vagy a fentiek birtokában megteheted te is. :wink:

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 18:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
SvidronyA írta:
bendegúz írta:
A tesómék Audijához keresnék olyan realoemETK oldalt, mint a miénk, találtam is ezt:
http://hu.realoem.me/decode/vin
de hiába ütöm be az alvázszámot nem találja. Ott hibázok, hogy ott sem kell az egész, mint a BMW-nél, csak valahány karakter? De hány?


Azt hiszem, hogy az ETKA és/vagy az ETOS tudja ezeket a funkciókat, holnap utána nézek (ha még nem késő).

Dehogy késő! Köszi! :franko:

Igen az ETKA az, ami kb. azt adja Nektek "egybe gyúrva", mint a mi "Etékánk és Tisünk együtt:

" VAG_ETKA_7.5_x86-x64
VW,SEAT,SKODA,AUDI,VW haszonjárművek elektronikus alkatrész katalógus.
Gépigény: P4- 2.Ghz, 512 RAM,11 GIB HDD , internetkapcsolat a frissítésekhez
Operációs rendszer: összes windows 32-64 bit (win 10 is!)."

Ha kell, letöltöm és kedden, amikor Pakson leszek, pendriveon odaadom, vagy a fentiek birtokában megteheted te is. :wink:

Ok. Megpróbálom magam, aztán ha nem megy visítok!
Köszi András!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.02.04. 12:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hahó megint.
Astra G típus.
Automata légkondi nem fúj hideget. Ma volt kint a szaki, azt mondja, hogy gáz van benne, nem az a baja. Rámért a kompresszorra, nem kap 12V-ot, azt mondja. Amikor direktbe adott rá az akksiról, akkor is rázta a fejét, mondván, hogy a rákötött gázmérőnek ki kellett volna lengenie, de nem tette.
Vagyis két hibát tárt fel. Kompresszor csere rendben, de miért nem megy ki a 12V?
Reléket és biztosítékokat megnéztem, elvileg mind jó. Akkor a digitális vezérlő szar?
Kellene valami diagprogram is, ami működik a BMW-hez meglévő kábeleimmel. :) Az opcom progihoz tisztára olyan a kábel, mint a BMW Scanneré. Ha nem lehet életre kelteni vele, akkor rendelek egyet kínából.

Nekem van Op-com kábelem, ugorj ide megnézem vele! :mrgreen: :tilt

Ezek szerint nem tudok a BMW kábelből opelosat barkácsolni? Különben te is azt tetted volna. :)
Közben készítettem egy kis videót. Addig eljutottam, hogy kap áramot, ha bekapcsolom. De a kuplung elég gyatrán muzsikál. Amint a videón is látszik mintha csúszna, akár egy csavarhúzóval is simán le tudom fogni. Ez mi a fene? Cseréljem az Astrák tipikus betegségének számító kuplung tekercset?

Mindenki okulására közlöm, hogy kompresszor csere után minden fasza.
Van hogy az ember túltolja a gondolkodást. :mrgreen:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 01:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Uram vétkeztem :doglotlo:

Volt szerencsém ma kipróbálni egy 2017-es A5 Sportbacket 2.0 tfsi motorral (259 ló, 370 Nm, 7 gangos dsg). Tökéletes volt, meg minden, mert 1000-res fordulatról is olyan jólmaszkoltan volt képes megindulni, hogy sokkal nagyobb motort feltételez belé az ember, de nekem, akkor is idegen volt az egész. (35d még mindig jobbat lép bárhonnan, a maga elavult automata váltójával, azért azt el kell mondani és mérnök srác is bevallotta :franko: )
Futómű, nekem maga volt a tökéletesség, még malomkerék méretű felnikkel is. A váltó a mi "taknyos", "nyúlós" wandlerünkkel köszönő viszonyban sincs, annyira direkt, mint egy manuális váltó. Ahogy nyomod a gázt, úgy megy az autó, mindegy, hogy milyen fokozatban és milyen fordulatról lépsz oda. Abszolút meghajlok a mérnökök előtt. :franko: Nem akarok többet írni, mert azt gondolnátok, hogy megtértem :facepalm: :D (Viszont muszáj elismerni, hogy az idő nem áll meg, a konkurencia pedig teszi a dolgát.)

Ettől függetlenül, nekem a 35d örök szerelem marad, mert hiába 12 éves, eddig az elmúlt 4 év és 57 ezer km alatt 2 db autóval találkoztam, ami dinamikusabb volt nála :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 11:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Uram vétkeztem :doglotlo:

Volt szerencsém ma kipróbálni egy 2017-es A5 Sportbacket 2.0 tfsi motorral (259 ló, 370 Nm, 7 gangos dsg). Tökéletes volt, meg minden, mert 1000-res fordulatról is olyan jólmaszkoltan volt képes megindulni, hogy sokkal nagyobb motort feltételez belé az ember, de nekem, akkor is idegen volt az egész. (35d még mindig jobbat lép bárhonnan, a maga elavult automata váltójával, azért azt el kell mondani és mérnök srác is bevallotta :franko: )
Futómű, nekem maga volt a tökéletesség, még malomkerék méretű felnikkel is. A váltó a mi "taknyos", "nyúlós" wandlerünkkel köszönő viszonyban sincs, annyira direkt, mint egy manuális váltó. Ahogy nyomod a gázt, úgy megy az autó, mindegy, hogy milyen fokozatban és milyen fordulatról lépsz oda. Abszolút meghajlok a mérnökök előtt. :franko: Nem akarok többet írni, mert azt gondolnátok, hogy megtértem :facepalm: :D (Viszont muszáj elismerni, hogy az idő nem áll meg, a konkurencia pedig teszi a dolgát.)

Ettől függetlenül, nekem a 35d örök szerelem marad, mert hiába 12 éves, eddig az elmúlt 4 év és 57 ezer km alatt 2 db autóval találkoztam, ami dinamikusabb volt nála :wink:


Mész egy F10-zel ott is olyan a váltó. Még olyanabb... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 11:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
NagyMatyas írta:
Uram vétkeztem

A penitencia kiszabása Padre feladata :kalapács :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: OFF autók
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 12:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
NagyMatyas írta:
Uram vétkeztem :doglotlo:

Volt szerencsém ma kipróbálni egy 2017-es A5 Sportbacket 2.0 tfsi motorral (259 ló, 370 Nm, 7 gangos dsg). Tökéletes volt, meg minden, mert 1000-res fordulatról is olyan jólmaszkoltan volt képes megindulni, hogy sokkal nagyobb motort feltételez belé az ember, de nekem, akkor is idegen volt az egész. (35d még mindig jobbat lép bárhonnan, a maga elavult automata váltójával, azért azt el kell mondani és mérnök srác is bevallotta :franko: )
Futómű, nekem maga volt a tökéletesség, még malomkerék méretű felnikkel is. A váltó a mi "taknyos", "nyúlós" wandlerünkkel köszönő viszonyban sincs, annyira direkt, mint egy manuális váltó. Ahogy nyomod a gázt, úgy megy az autó, mindegy, hogy milyen fokozatban és milyen fordulatról lépsz oda. Abszolút meghajlok a mérnökök előtt. :franko: Nem akarok többet írni, mert azt gondolnátok, hogy megtértem :facepalm: :D (Viszont muszáj elismerni, hogy az idő nem áll meg, a konkurencia pedig teszi a dolgát.)

Ettől függetlenül, nekem a 35d örök szerelem marad, mert hiába 12 éves, eddig az elmúlt 4 év és 57 ezer km alatt 2 db autóval találkoztam, ami dinamikusabb volt nála :wink:


Mész egy F10-zel ott is olyan a váltó. Még olyanabb... :wink:


Mentem F10-el. Ez annál jobb volt érzésre. (Az is benne van, hogy F10 iránt nincs birtoklási vágyam annak tudatában, hogy nem túl jó hírű az a ZF váltó sajnos. Meg úgy az egész autóval súlyos problémák vannak, pedig van a látókörömben egy 130 ezret futott 30d és foglalkoztat a gondolat, de azt hiszem, meg kell hagyni másnak inkább. :D ) :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 784 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator