* *
Pontos idő: 2024.04.16. 15:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 87 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.29. 13:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Tegnap beszéltem egy barátommal, akik azzal foglalkoznak, hogy németből hoznak be kocsikat.
Mondta, van pár elmebeteg (nem magyar), hogy létrehoztak egy offshore államot!!! afrikában, és 1000euroért, kapnak forgalmit és rendszámtáblát.
hihetetlen :)

:D Ez olyan, mint a vatikáni valuta :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.29. 13:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Tegnap beszéltem egy barátommal, akik azzal foglalkoznak, hogy németből hoznak be kocsikat.
Mondta, van pár elmebeteg (nem magyar), hogy létrehoztak egy offshore államot!!! afrikában, és 1000euroért, kapnak forgalmit és rendszámtáblát.
hihetetlen :)


Semmi gond az ott lévőktől meg vízumot és tartózkodási engedélyt fognak kérni.

Jackson, aki mindenre tud jó kifogást

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.29. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A vámhatóság fokozottan és folyamatosan figyeli az olyan, jellemzően nagy értékű gépjárművek jogszerű használatát, amelyek az Európai Unión kívüli valamely ország forgalmi rendszámával rendelkeznek. Az ellenőrzést az elkövetkező időszakban Magyarország külső határszakaszaira is kiterjesztik.

A Vám- és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága (VPOP) szombati közleményében felhívta a figyelmet arra, hogy a jogszabályok szigorú feltételeket határoznak meg a nem közösségi árunak minősülő gépjárművek behozatalával és használatával kapcsolatban. Ezek teljesítésével van ugyan lehetőség a járművek alkalomszerű használatára Magyarországon, de a rendszeres belföldi és tartós használat kizárólag a vámok és a nemzeti adók megfizetése után lehetséges.

A vámhatóság lezárt ellenőrzései során minden harmadik esetben azt állapította meg, hogy az érintett gépjárművek magyarországi használata nem jogszerű. A mintegy 100 járművet érintő ellenőrzések tapasztalatai szerint a jogsértéseket jellemzően olyan, Magyarországon lakóhellyel rendelkező személyek követik el, akik az Európai Unión kívüli ország rendszámával rendelkező gépjárművet behozzák Magyarország területére és azt a megfelelő vámeljárás lefolytatása nélkül, rendszeresen és tartósan használják - derül ki a közleményből.

A jogszabályok erre nem adnak lehetőséget, sőt kötelező szankciók bevezetéséről rendelkeznek. Ezek szerint a vámok és adók beszedésén túl a vámhatóság vámigazgatási bírságot szab ki, illetve büntetőeljárásra is sor kerülhet.

A közlemény szerint az előírt összegek beszedése érdekében a vámhatóság már az ellenőrzés során vámbiztosítékot követel, ennek összege megegyezik a későbbiekben kiszabandó köztartozás összegével. Ha az ügyfél a felszólításra nem nyújt vámbiztosítékot, akkor az eljárás végéig korlátozzák a gépjármű feletti rendelkezési jogát.

A vámhatóság közúti ellenőrzései során folyamatosan vizsgálja az érintett gépjárművek használatának jogosságát. Igénybe veszik a rendőrség segítségét is, amely önálló ellenőrzései, illetve a vámszervekkel közös akciók keretében közreműködik a jogsértések kiszűrésében és felderítésében.

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.29. 20:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
EGY KICSIT HOSSZÚRA SIKERÜLT :wink:

Ki jogosult külföldön honosított gépkocsi használatára?
Magyar ember autóján magyar a rendszám is?

Megszokott utcakép, amikor egy országúti terepjáró jóval az engedélyezett sebesség felett elsuhan mellettünk, vagy mit sem törődve a kihelyezett táblával, mozgássérültek számára fenntartott helyen várakozik. Megteheti, gondolja vezetője, hiszen rendszáma más ország jelét viseli, ahol a magyar hatóságok soha utol nem érik. Két éve nagy nyilvánosságot kapott az a hír, miszerint az illetékesek fel kívánnak lépni a nyilvánvaló adóelkerüléssel szemben. Aki tud, és akar élni a lehetőséggel, az ugyanis akár milliókat megspórolhat, az államkincstár pedig csak sóvároghat az elmaradt bevételek után. Vajon ezek a honfitársaink egytől egyig 183 napnál hosszabb ideig tartózkodnak Afrikában, Amerikában vagy Európa más országaiban, hogy jogosultak legyenek külföldön honosított gépkocsi használatára? Ezeknek a kérdéseknek eredt nyomába az MTI-Press. Válaszolt Sipos Jenő, a Vám- és Pénzügyőrség szóvivője, valamint az APEH sajtóosztálya.

Mi a gépkocsi-ellenőrzések jogszabályi alapja, és mi lehet az esetleges szankció?

- Az ellenőrzés jogszabályi alapját a Közösségi Vámkódex létrehozásáról szóló 2913/92/EGK tanácsi rendelet, a végrehajtására kiadott 2454/93/EGK bizottsági rendelet, a Vám- és Pénzügyőrségről szóló 2004. évi XIX. törvény, valamint az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény teremti meg. Az említett jogszabályok határozzák meg azokat a feltételeket, amelyeket a kérdéses gépjárművet használóknak teljesíteniük kell. A vámhatóság - jogszabályi kötelezettségéből adódóan - az eljárás során teljes körűen tisztázza a tényállást, és annak megállapításai alapján teszi meg intézkedéseit.

- Milyen szervezetek megállapodása alapján ellenőrzik a külföldi rendszámú gépkocsikat?

- A Vám-és Pénzügyőrség 2008 júliusában felvette a kapcsolatot az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatallal, az Országos Rendőr-főkapitánysággal, továbbá megkereste a Nemzeti Közlekedési Hatóságot is olyan közös, komplex ellenőrzési metodika kialakítása érdekében, amely nem ellentétes a hazai és az uniós normákkal, ugyanakkor hatékony és eredményes fellépést biztosít a regisztrációs adó elkerülőivel szemben. Az egyes szervek feladat- és hatásköre, valamint a jogszabályi előírások alapján a vámhatóság és az állami adóhatóság együttműködése ígérte az ellenőrzési feladatok leghatékonyabb ellátását, ezért a VPOP és az APEH 2008 szeptemberében kiterjesztette kooperációját erre a területre is.

- Milyen különös ismérvek alapján folynak az ellenőrzések?

- A vámhatóság ellenőrzései során nem különböztet meg országokat, illetve országcsoportokat, tevékenysége kizárólag a jogszabályi feltételek teljesítésének, illetve nem teljesítésének megállapítására irányulnak. Fontos kiemelni, hogy a vámhatóság megkülönböztetés nélkül ellenőrzi a külföldi honosságú járműveket is. Ennek során a nem uniós honosságú járművek esetében az képezi vizsgálat tárgyát, hogy a vonatkozó vám, elsősorban az ideiglenes behozatali szabályokat betartották-e. A más tagállami forgalmi rendszámú gépjárművekkel kapcsolatban vélelmezhető az, hogy a személyek egy része azzal a céllal vásárol külföldön új, illetve használt gépjárművet, és helyezteti külföldön forgalomba, hogy egyrészt elkerülje a hazai eljárás során fizetendő regisztrációs adó - és új gépjármű esetében az általános forgalmi adó - megfizetését, másrészt eltitkolja a vagyontárgy megszerzésének tényét az adóhatóság elől.

- Hol történnek ezek az ellenőrzések, határátkelőhelyen vagy az országon belül is?

- A vámhatóság mind a vámeljárások és vámigazgatási eljárások, mind az általa végzett közúti ellenőrzések során vizsgálja a jogszabályban meghatározott feltételek teljesülését. Ezek a vámhatáron és belterületen egyaránt történhetnek.

- Többen offshore cég tulajdonára íratott gépkocsit vezetnek, ilyenkor kire és mire terjed ki az ellenőrzés?

- A gépjárművek használatának jogcímét, polgári jogi alapjait a vámhatóság nem minősíti. A vizsgálat ezekre a szempontokra csak annyiban terjedhet ki, amennyiben annak a vám-, illetve az adókötelezettségekre kihatása van. Ezt azonban mindig egyedileg kell vizsgálni, a kérdés az általánosság szintjén nem válaszolható meg. Az ellenőrzés során az eljáró pénzügyőrök a kezdeti eljárási cselekményeket a gépjárművet az ellenőrzés időpontjában használó személy tekintetében vezetik be. Természetesen a későbbiek során - amennyiben az szükséges - az eljáró vámszerv tényállás-tisztázási kötelezettségének eleget téve vizsgálja, hogy indokolt-e más személyeknek az eljárásba történő bevonása.

- Van-e más, külföldi szervekkel ilyen irányú együttműködésük?

- A vámhatóságnak jogsegély keretében lehetősége van megkeresni azokat a külföldi társhatóságokat, amelyek érdemi információval szolgálhatnak. A jogsegély kereteit az uniós társhatóságok tekintetében jogszabályok, nem uniós országok esetében nemzetközi megállapodások szabályozzák. A vámhatóság az adott ügyben mérlegeli, hogy alkalmazza-e a jogsegély nyújtotta lehetőségeket vagy a rendelkezésére álló információk elegendőek döntésének meghozatalához. A külföldi hatóságok megkeresése a regisztrációs adóval összefüggésben nem jelent kizárólagos megoldást, itt ugyanis nemzeti adójogszabályok érvényesítéséről és ellenőrzéséről van szó. Ezzel csak akkor célszerű élni, ha a kockázati információk megalapozásához vagy a kétely eloszlatásához az egyedi ügyek szintjén szükség van.

- Mennyi adatot továbbítottak eddig az APEH részére?

- Tavaly 352, míg az idén az ötödik héttel bezárólag 27 adat átadására került sor.

- Meddig folytatódnak az ellenőrzések?

- Az ellenőrzések a korábbiakban megnevezett jogszabályi feltételek teljesülésének vizsgálatára irányulnak. Az érintett jogszabályi rendelkezések hatályban maradásáig a vámhatóságnak kötelessége a rendelkezésekben foglaltak érvényre juttatása. Az említettek miatt kijelenthető, hogy az ellenőrzések nem egy konkrét határnapig tartó szezonális, hanem folyamatos vám- és adóigazgatási tevékenység részei.

- Van visszacsatolásuk az APEH részéről?

- Az APEH legutóbbi tájékoztatása szerint a vámhatóság által átadott adatokat az egyes adónemek ellenőrzésre történő kiválasztása során eredményesen tudja felhasználni.

Mire jók az ellenőrzések? - APEH-válaszok

- Mennyi és milyen jellegű adatot kaptak az utóbbi két évben a vámszervektől?

- Összesen több mint 600 gépjárműre érkezett adat. Az információk rendezését követően a külföldi forgalmi rendszámmal közlekedő járművek közül 233-ra érkezett olyan adat, amely jelzi, hogy tulajdonosa, illetve üzembentartója vagy magyar állampolgárságú természetes személy, vagy magyar állampolgár által külföldön alapított és bejegyzett gazdasági társaság.

- A közvélemény vajmi keveset hall az ellenőrzésekről és azok eredményéről. Mi ennek az oka?

- A vámhatóság által rendelkezésre bocsátott adatkör pontosítása nehéz, mert az átadott adat nem tartalmazza az adóhatósági azonosításhoz szükséges adószámot, adóazonosító jelet. Az adatbázisban szereplő természetes személyek és gazdasági társaságok nevei a vámhatóság által rögzített formában szerepelnek, így pontatlanságot tartalmaznak. Az átadott adatállományban névismétlődés is tapasztalható.

- Az említett nehézségeik ellenére végül is mire tudják használni a VPOP-tól megkapott adatokat?

- A vámhatóság által rendelkezésre bocsátott adatkört az APEH saját rendszereiben kontrollinformációként kezeli, és az ellenőrzésre történő kiválasztásnál, illetve bizonyos ellenőrzéseknél hasznosítja.

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 11:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/

Jackson, aki belinkelte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 11:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/

Jackson, aki belinkelte


Vpop tehet egy szivességet, mert nem a járműpark felmérése a cél, hanem a saját hülyeségük miatt a bevétel kiesés, a többi csak duma :wink:

Akinek meg van annyi pénze meg esze, hogy oceániában, dubaiban, kanári szigeteken, gibraltárban van cége és ott vesz autót az meg is érdemli :D

Egyébként meg simán kijátszható:

Egyetlen dolgot tud ellenőrizni a vámos, hogy mikor lépett be az eu-ba az autó. Ez azt jelenti, hogy félévente el kell hagyni az eu-t, pl kimegy Ukrajnába és kész!

A kocsit meg bárki vezetheti, akár én is, nincsen semmi féle szankciója. Egy meghatalmazás aztán kész!

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 13:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
jackson írta:
Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/

Jackson, aki belinkelte


Vpop tehet egy szivességet, mert nem a járműpark felmérése a cél, hanem a saját hülyeségük miatt a bevétel kiesés, a többi csak duma :wink:

Akinek meg van annyi pénze meg esze, hogy oceániában, dubaiban, kanári szigeteken, gibraltárban van cége és ott vesz autót az meg is érdemli :D

Egyébként meg simán kijátszható:

Egyetlen dolgot tud ellenőrizni a vámos, hogy mikor lépett be az eu-ba az autó. Ez azt jelenti, hogy félévente el kell hagyni az eu-t, pl kimegy Ukrajnába és kész!

A kocsit meg bárki vezetheti, akár én is, nincsen semmi féle szankciója. Egy meghatalmazás aztán kész!


Ez nem teljesen így van mivel megszopta a 52-54milliós Bently-vel is a milliomos csávó és nem tudták kimosni.
1. kap vagyonosodási vizsgálatot by APEH mivel miből fizette ki a kocsit.
2. amerikai címek esetén kérik a hajó papírjait amivel ki vitted mert ha nem akkor vám büncselekményt követtél el.
stb.

Jackson, aki nem buzdítani inkább erre a tagokat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 14:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Bacsek írta:
jackson írta:
Aktuálisabb a téma mint valaha. Szívatás folyamatban az EU-n kívüli kocsikra:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/a_vpop_a_kulfoldi_rendszamu_autokat_szemelte_ki/

Jackson, aki belinkelte


Vpop tehet egy szivességet, mert nem a járműpark felmérése a cél, hanem a saját hülyeségük miatt a bevétel kiesés, a többi csak duma :wink:

Akinek meg van annyi pénze meg esze, hogy oceániában, dubaiban, kanári szigeteken, gibraltárban van cége és ott vesz autót az meg is érdemli :D

Egyébként meg simán kijátszható:

Egyetlen dolgot tud ellenőrizni a vámos, hogy mikor lépett be az eu-ba az autó. Ez azt jelenti, hogy félévente el kell hagyni az eu-t, pl kimegy Ukrajnába és kész!

A kocsit meg bárki vezetheti, akár én is, nincsen semmi féle szankciója. Egy meghatalmazás aztán kész!


Ez nem teljesen így van mivel megszopta a 52-54milliós Bently-vel is a milliomos csávó és nem tudták kimosni.
1. kap vagyonosodási vizsgálatot by APEH mivel miből fizette ki a kocsit.
2. amerikai címek esetén kérik a hajó papírjait amivel ki vitted mert ha nem akkor vám büncselekményt követtél el.
stb.

Jackson, aki nem buzdítani inkább erre a tagokat


Ezért irtam h aki hülye, az haljon meg...közelebb nem érte volna meg a kocsi...

Ebben az országban meg bármiért kaphatsz vizsgálatot! Elég ha csunyán néztél a szomszédodra és kétszer névtelenül feljelent az apehnál!!!
Ha pedig elkezdik a vizsgálatot igyis ugyis találnak valamit, akár mondva csinált indokkal is, hogy megbüntessenek...a magyar királyi bíróság ahova fordulhatnál jogorvoslatért meg az apeh által beszedett pénzből kapja a fizetését, ugyhogy az egyetlen esélyed ha soha semmi nincs a neveden...

Teljesen más az autót vezető és birtokló személy kérdése. Megint forditva ülnek a lovon!
Az eljárásuk szerint akár csak vezeted kölcsönbe a kocsit, akár a tied kb 3 kartonnyi papirnak kellene a csomagtartóban lennie állandóan, hogyha éppen a pályán megállitanak akkor tudj igazolni mindent!

A hajó raklevelet pedig nem vagy köteles megőrizni mivel nem behozod az autót csak utaztatod pl turisztikai szándékkal. Az egyetlen amit követni tud az eu határának átlépése.
De ilyen kib@szott jogszabályok csak nálunk vannak, mint pl a 180 nap. Euban máshol nem foglalkoznak vele, tehát te az autót nem mo-on használtad hanem az euban, azt pedig nem tudja ellenőrizni hogy merre is jártál, vagy egyáltalán te voltál e a kocsival.

Mindezek ellenére tényleg macerásabb a dolog, de eddig sem buzditott senki ilyesmire, egyszerűbb egy eu-n belüli autó, pl német vagy olasz ismerős vagy cég nevén, amit te itthon meghatalmazással használsz.
Vagy tartósbérletbe veszel egy német rendszámú kocsit, a bérleti dijat költségként elszámolod aztán kakukk :wink:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 14:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.

A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom

EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.

Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 14:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:D
jackson írta:
Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.

A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom

EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.

Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze


A legbiztosabb a tartós bérlet, aztán akár évente uj autód lehet német rendszámmal!!!
Igen, kint valóban drágább minden, biztositás, adó, műszaki, de legalább korrektek és a pénzedért kapsz is valamit.

A műszakiztatás nem gond, ha amugy is jársz ki, de nézd meg mennyit sporolsz a kocsi árán pl 540-nél, és az a különbség hány év alatt fogyna el az itthoni árhoz képest.

A sorozatos fényképezés pedig megfigyelésnek minősül, amit nem végezhet saját szakállára, de ezt Oroszlan sztem jobban tudja :D

Biztositást meg tudsz kötni eu-n kivülire itthon is! A határbiztositás ára személyautónál (bármi is az) 70000 forint havonta, teherre 150000/hó!
Még jó h lehet kapni, de legalább van! Én Dubai lincoln navigatorra csináltam :oops:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 15:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
:D
jackson írta:
Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.

A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom

EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.

Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze


A legbiztosabb a tartós bérlet, aztán akár évente uj autód lehet német rendszámmal!!!
Igen, kint valóban drágább minden, biztositás, adó, műszaki, de legalább korrektek és a pénzedért kapsz is valamit.

A műszakiztatás nem gond, ha amugy is jársz ki, de nézd meg mennyit sporolsz a kocsi árán pl 540-nél, és az a különbség hány év alatt fogyna el az itthoni árhoz képest.

A sorozatos fényképezés pedig megfigyelésnek minősül, amit nem végezhet saját szakállára, de ezt Oroszlan sztem jobban tudja :D

Biztositást meg tudsz kötni eu-n kivülire itthon is! A határbiztositás ára személyautónál (bármi is az) 70000 forint havonta, teherre 150000/hó!
Még jó h lehet kapni, de legalább van! Én Dubai lincoln navigatorra csináltam :oops:


Tengeren túlira nem tudsz kötni normális áron kötelezőt. Csak mondj egy biztosítót és már megköti a lepke szomszédja a 10 udvaron álló kocsira :wink:

Jackson aki inkább magyar rendszámos

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 15:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.

A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom

EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.

Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze

Valóban elkezdődött az akció. Ma az M1-M7-en szedett ki pont előttem egy lichtenstein-i rendszámú ML-t a vám és pénzügyőrség. Azt hittem, hogy engem szemeltek ki a német miatt, de mikor lehúzódtam, mentek tovább a nő után :lol:
Egy mellékes kis info, én is természetesen csak hallottam... Nem kell kivinni az autót műszakira, itthon is megcsinálják minden további nélkül...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
jackson írta:
Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.

A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom

EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.

Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze

Valóban elkezdődött az akció. Ma az M1-M7-en szedett ki pont előttem egy lichtenstein-i rendszámú ML-t a vám és pénzügyőrség. Azt hittem, hogy engem szemeltek ki a német miatt, de mikor lehúzódtam, mentek tovább a nő után :lol:
Egy mellékes kis info, én is természetesen csak hallottam... Nem kell kivinni az autót műszakira, itthon is megcsinálják minden további nélkül...

Bár most vizsgálva a műszaki adatokat utol sem értek volna 8)

Menetteljesítmények Fabia 1.4
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 16.5
Végsebesség (km/h): 157
Fogyasztás városban (l / 100 km): 8.8

Én. ????:

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:

Én. ????:

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7


Mivel is voltál?!... :roll: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
mate írta:

Én. ????:

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7


Mivel is voltál?!... :roll: :lol:

Ez itt a talány :lol: Teszek fel egy képet ha hazaértem :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Bacsek írta:
:D
jackson írta:
Pont tegnap mesélte lepke telefonon. Hogy most először a EU-n kívülieket szoptaják. Majd utána a szlovák lesz a célpont.
Valami olyat emlegetnek, hogy lefotóznak többször majd elővesznek valahogy.

A lepke mesélte most nyomozta le frissen a dolgot mivel ő meg német valós céget alapít (mivel ott dolgoznak majd emberei):
Annyit mondott, hogy vége lesz a szlovák rendszámos manővernek is egyedül a német lehet megoldás. De oda vinni kell rendszeresen vizsgáztatni a kocsit meg adó miegyéb.
Azért rohangálni oda az 540-el és fizetni az amúgy magas adókat utána ott se leány állom

EU-n kívüli totál halott. Amerikai biztosító meg nem köt rá kötelezőt.

Jackson, akinek nem lóg bilibe a keze


A legbiztosabb a tartós bérlet, aztán akár évente uj autód lehet német rendszámmal!!!
Igen, kint valóban drágább minden, biztositás, adó, műszaki, de legalább korrektek és a pénzedért kapsz is valamit.

A műszakiztatás nem gond, ha amugy is jársz ki, de nézd meg mennyit sporolsz a kocsi árán pl 540-nél, és az a különbség hány év alatt fogyna el az itthoni árhoz képest.

A sorozatos fényképezés pedig megfigyelésnek minősül, amit nem végezhet saját szakállára, de ezt Oroszlan sztem jobban tudja :D

Biztositást meg tudsz kötni eu-n kivülire itthon is! A határbiztositás ára személyautónál (bármi is az) 70000 forint havonta, teherre 150000/hó!
Még jó h lehet kapni, de legalább van! Én Dubai lincoln navigatorra csináltam :oops:


Tengeren túlira nem tudsz kötni normális áron kötelezőt. Csak mondj egy biztosítót és már megköti a lepke szomszédja a 10 udvaron álló kocsira :wink:

Jackson aki inkább magyar rendszámos


Feljebb írtam!
Határbiztositás a neve és 70.000/hó szgk-ra, 150.000/hó teherkocsira!
Ha ez valakinek normál ár, akkor irány az Allianz! CSAK ők köthetik és kezelhetik, de a MABISZ az aki a kockázatot viseli és ő is térit ha gebasz van! :wink:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
strobi írta:
mate írta:

Én. ????:

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7


Mivel is voltál?!... :roll: :lol:

Ez itt a talány :lol: Teszek fel egy képet ha hazaértem :wink:


Lehetne egy Hayabusa, csak picit sok a fogyi :lol: :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
mate írta:
strobi írta:
mate írta:

Én. ????:

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7


Mivel is voltál?!... :roll: :lol:

Ez itt a talány :lol: Teszek fel egy képet ha hazaértem :wink:


Lehetne egy Hayabusa, csak picit sok a fogyi :lol: :lol:


Meg elég lassan gyorsúlna akkor mert asszem 2.7 alatt van meg neki a 100km/h...

ez valami iconyat autó lesz szerintem... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 16:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
mate írta:
strobi írta:
mate írta:

Én. ????:

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 3.5
Végsebesség (km/h): 314
Fogyasztás városban (l / 100 km): 22.7


Mivel is voltál?!... :roll: :lol:

Ez itt a talány :lol: Teszek fel egy képet ha hazaértem :wink:


Lehetne egy Hayabusa, csak picit sok a fogyi :lol: :lol:


motorcsónak?

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 17:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 87 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator