* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Balesetes topik
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 10:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Azért nyitom ezt a topikot, mert átnézve a topikokat elég sokban irtatok/kérdezgettetek tagokat, hogy ilyen-olyan balesetbe voltatok és hogy mi a teendő.
Tehát itt tudtok segiteni egymásnak:
-Összetörtétek a kocsitokat, vagy belétek mentek.
-Biztositóról információk
-Tapasztalatok a balesetekről és elkerülésekről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Balesetes topik
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 10:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Sziasztok!

Azért nyitom ezt a topikot, mert átnézve a topikokat elég sokban irtatok/kérdezgettetek tagokat, hogy ilyen-olyan balesetbe voltatok és hogy mi a teendő.
Tehát itt tudtok segiteni egymásnak:
-Összetörtétek a kocsitokat, vagy belétek mentek.
-Biztositóról információk
-Tapasztalatok a balesetekről és elkerülésekről.


Király, szakmai topik :D

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 11:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
:-)
Szerintem hasznos..
Mindenféle kérdés vle kapcsolatban, vagy tapasztalat, vagy csak hogy hogyan tépd le a fejét a másik sofőrnek..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 11:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
:-)
Szerintem hasznos..
Mindenféle kérdés vle kapcsolatban, vagy tapasztalat, vagy csak hogy hogyan tépd le a fejét a másik sofőrnek..


Ez így igaz :wink:

Akkor kezdem én:

Sajáthibás balesetem nem volt, de pl az OFF Mitsu Lancer kombiba beletolattak. Pennyben vásároltam, közben beletolattak a csomagtartó ajtóba, a hátsó üveg meg kirobbant, kiscsaj megijedt és elhajtott!
Mentem ki és hát láttam a tuningot az autón (addig nem volt benne légkondi... :D )

Odaértem a kocsihoz és egy kb 80 éves hölgyike (akinek a férje polgárőr volt!) vísitva elmondta mi történt, szerintem ő idegesebb volt mi én, de felirta a csaj rendszámát. Rendőrség, csaj előállít, kiderült h Köbés...2 nap mulva mentünk volna nyaralni...

Allianz cascora kár bejelent, 2 nap alatt (némi protekcióval) autó kész, nyaralás megvolt. A köbével meg 3 hónapig hadakoztam mire fizettek, de addig napi szinten,mire kifizették a számla szerinti összeget!

Becsületes nénikének meg vettem 3 doboz tojást. Ha ezt kérte... :lol:

Ilyen a magyar mentalitás (tisztelet a kivételnek), nem vállaljuk a felelősséget, de szerencsére azért akadnak becsületesek is :!:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 11:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Celtic írta:
:-)
Szerintem hasznos..
Mindenféle kérdés vle kapcsolatban, vagy tapasztalat, vagy csak hogy hogyan tépd le a fejét a másik sofőrnek..


Ez így igaz :wink:

Akkor kezdem én:

Sajáthibás balesetem nem volt, de pl az OFF Mitsu Lancer kombiba beletolattak. Pennyben vásároltam, közben beletolattak a csomagtartó ajtóba, a hátsó üveg meg kirobbant, kiscsaj megijedt és elhajtott!
Mentem ki és hát láttam a tuningot az autón (addig nem volt benne légkondi... :D )

Odaértem a kocsihoz és egy kb 80 éves hölgyike (akinek a férje polgárőr volt!) vísitva elmondta mi történt, szerintem ő idegesebb volt mi én, de felirta a csaj rendszámát. Rendőrség, csaj előállít, kiderült h Köbés...2 nap mulva mentünk volna nyaralni...

Allianz cascora kár bejelent, 2 nap alatt (némi protekcióval) autó kész, nyaralás megvolt. A köbével meg 3 hónapig hadakoztam mire fizettek, de addig napi szinten,mire kifizették a számla szerinti összeget!

Becsületes nénikének meg vettem 3 doboz tojást. Ha ezt kérte... :lol:

Ilyen a magyar mentalitás (tisztelet a kivételnek), nem vállaljuk a felelősséget, de szerencsére azért akadnak becsületesek is :!:


tojásért tette :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 12:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Folytatom én

1 balesetem nekem is volt.
Budapest a helyszin, a 12. kerület hegy oldala.. kisutcából jöttem ki és Stop tábla van. Megálltam, majd előrébb kellett gurulnom, mert a főút egy hosszú kanyar volt, és a stoptáblánál se jobbra, se balra nem lehetett látni, mert kerités volt, utána meg fák és autók. aztán amikor már kiértem, hogy lássak valamit az útból, jött egy kocsi kb 70-el és belémjött.. (nem bmw-t vezettem) az én károm nem volt jelentős, mert a balelső elem horpadt be 10 centire és a bal első lámpám tört ki, Viszont neki az első lökös behajlott 15centi mélyen és az opel jel és a rács is kitört.
Én nem éreztem magam hibásnak, mert máshogy nemtudok kigurulni és a faszi se a megengedetten belül jött, ezért hivtam rendőrt.
Felvették az adatokat és áll azóta az ügy
(a dologhoz kis történet is hozzátartozik: nemzetiséget nem irok. A faszi neve: Mohamad... ült 2 lánya még a kocsiban (23 év körüliek) És mind a kettő elkezdte mondani, hogy igy a magyarok meg úgy, erre nekem elpöccent az agyam, és elküldtem, őket "messzire". Nem hagyta abba, és mondtam neki, hogy most szájbafogom rúgni. Aztán a helyszinelő srác mondta, hogy száljon a csaj vissza a kocsiba, aztán a rendőr srác meg lecsititotta és meghalgatták mi hogyan történt.)
Pozitiv volt, hogy a 2 rendőr normálisan állt a dolgokhoz és nekik sem tetszett, hogy azt hiszik hogy nyugodtan mondhatják ezt ezek a majmok ebben az országban)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 13:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Folytatom én

1 balesetem nekem is volt.
Budapest a helyszin, a 12. kerület hegy oldala.. kisutcából jöttem ki és Stop tábla van. Megálltam, majd előrébb kellett gurulnom, mert a főút egy hosszú kanyar volt, és a stoptáblánál se jobbra, se balra nem lehetett látni, mert kerités volt, utána meg fák és autók. aztán amikor már kiértem, hogy lássak valamit az útból, jött egy kocsi kb 70-el és belémjött.. (nem bmw-t vezettem) az én károm nem volt jelentős, mert a balelső elem horpadt be 10 centire és a bal első lámpám tört ki, Viszont neki az első lökös behajlott 15centi mélyen és az opel jel és a rács is kitört.
Én nem éreztem magam hibásnak, mert máshogy nemtudok kigurulni és a faszi se a megengedetten belül jött, ezért hivtam rendőrt.
Felvették az adatokat és áll azóta az ügy
(a dologhoz kis történet is hozzátartozik: nemzetiséget nem irok. A faszi neve: Mohamad... ült 2 lánya még a kocsiban (23 év körüliek) És mind a kettő elkezdte mondani, hogy igy a magyarok meg úgy, erre nekem elpöccent az agyam, és elküldtem, őket "messzire". Nem hagyta abba, és mondtam neki, hogy most szájbafogom rúgni. Aztán a helyszinelő srác mondta, hogy száljon a csaj vissza a kocsiba, aztán a rendőr srác meg lecsititotta és meghalgatták mi hogyan történt.)
Pozitiv volt, hogy a 2 rendőr normálisan állt a dolgokhoz és nekik sem tetszett, hogy azt hiszik hogy nyugodtan mondhatják ezt ezek a majmok ebben az országban)


Ha arab kultúrkörből származott elmondás alapján akkor miért dumáltak a nők. Az araboknál nagyon kuss van a nőnek és isszonyúan elnyomják őket. Ha meg arab-magyar vegyes házaságból tartozók (mivel beszéltek magyarul a történet szerint) akkor miért szidta saját magát? Minden esetre érdekes vetülete a történetnek.

Jackson, akinek van egy halom sztory-ja és még gondolkodik mi osszon meg a néppel

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 14:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Celtic írta:
Folytatom én

1 balesetem nekem is volt.
Budapest a helyszin, a 12. kerület hegy oldala.. kisutcából jöttem ki és Stop tábla van. Megálltam, majd előrébb kellett gurulnom, mert a főút egy hosszú kanyar volt, és a stoptáblánál se jobbra, se balra nem lehetett látni, mert kerités volt, utána meg fák és autók. aztán amikor már kiértem, hogy lássak valamit az útból, jött egy kocsi kb 70-el és belémjött.. (nem bmw-t vezettem) az én károm nem volt jelentős, mert a balelső elem horpadt be 10 centire és a bal első lámpám tört ki, Viszont neki az első lökös behajlott 15centi mélyen és az opel jel és a rács is kitört.
Én nem éreztem magam hibásnak, mert máshogy nemtudok kigurulni és a faszi se a megengedetten belül jött, ezért hivtam rendőrt.
Felvették az adatokat és áll azóta az ügy
(a dologhoz kis történet is hozzátartozik: nemzetiséget nem irok. A faszi neve: Mohamad... ült 2 lánya még a kocsiban (23 év körüliek) És mind a kettő elkezdte mondani, hogy igy a magyarok meg úgy, erre nekem elpöccent az agyam, és elküldtem, őket "messzire". Nem hagyta abba, és mondtam neki, hogy most szájbafogom rúgni. Aztán a helyszinelő srác mondta, hogy száljon a csaj vissza a kocsiba, aztán a rendőr srác meg lecsititotta és meghalgatták mi hogyan történt.)
Pozitiv volt, hogy a 2 rendőr normálisan állt a dolgokhoz és nekik sem tetszett, hogy azt hiszik hogy nyugodtan mondhatják ezt ezek a majmok ebben az országban)


Ha arab kultúrkörből származott elmondás alapján akkor miért dumáltak a nők. Az araboknál nagyon kuss van a nőnek és isszonyúan elnyomják őket. Ha meg arab-magyar vegyes házaságból tartozók (mivel beszéltek magyarul a történet szerint) akkor miért szidta saját magát? Minden esetre érdekes vetülete a történetnek.

Jackson, akinek van egy halom sztory-ja és még gondolkodik mi osszon meg a néppel


arab volt a faszi, a bőrén is látszott, meg a lányain is, de a lányok inkább úgy öltöztek mint a divatpicák, semmint egy arab.
Idióták.
Várjuk a történeteket, ha lehet akkor megoldással, mert sokan okulhatnak


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 20:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jobb lett volna ha rendes arabok, akkor befogják a lepénylesőt arról amihez nem értenek :)

Jacko, ne gondolkodj, írd sorban a sztorikat... :D

Nekem is van néhány, már csak hivatalból is :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.17. 23:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
A mai nem balesetem :)

Mentem a párhuzamoson mondjuk 60-al az iskolabusz mögött. Olyan Mercedes kisbusz. Meguntam, kimentem balra mellé, mert nem láttam semmit a nagy seggétől. Ekkor már 70, el mellette, egyszerre az előttem levő eltűnik a jobb sávban a kisbusz elé. Mert előtte megállt a sor. Na, most az a sor már előttem állt, én meg 70-el rongyolok a busz mellett el, neki az álló kocsisornak. Eső esik, 0 fok, olyan csúszós izé. Azért rápróbáltam a fékre, de a jelekből a szenzoraim csak azt tudták kiszámolni, hogy a sor végében fogok megállni, nem mögötte. Fék elenged, hirtelen kis kormánymozdulattal jobbra beijeszt, és a következő pillanatban még egy satufékkel jobbra bevág majd nagy gázzal előre a jobb sávban a busz előtt de a kocsisor mellett. Magam sem tudom, hogy jött össze. Igazából a buszos lélekjelenléte mentett meg mindannyiunkat a hirpihorpitól. Szépen meg is köszöntem neki, de nem nagyon örült :)
Ja, ez nem az x3-al volt, hanem a szaladgálókocsival :)

Vigyázzatok!

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.18. 07:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Két hete vasárnap történt:
Már elég kemény volt a jég, gondoltam rámegyek. Először csak lassan, kisebb köröket csináltam, majd egyre gyorsabban szép kanyarvételeket.
Mások is voltak, gondosan figyeltünk egymásra, nehogy összeütközzünk.
Kicsit fújt ugyan a szél, de viszonylag jó idő volt. Szerintem mindenki élvezte, de akkor jött a crah.
Jobb oldalam elakadt a hóba, bal jégen volt és bekövetkezett, amire nem számítottam.
Megfaroltam és innentől fogva nem voltam ura a helyzetnek.
Már csak a fájdalomra emlékszem. Korcsolyát rögtön lehúztam a lábamról. :lol: :lol: :lol:
Még aznap begipszelték. Hát így történt az első lábtörésem.
43-as korcsolya eladó!!! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.19. 09:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
Két hete vasárnap történt:
Már elég kemény volt a jég, gondoltam rámegyek. Először csak lassan, kisebb köröket csináltam, majd egyre gyorsabban szép kanyarvételeket.
Mások is voltak, gondosan figyeltünk egymásra, nehogy összeütközzünk.
Kicsit fújt ugyan a szél, de viszonylag jó idő volt. Szerintem mindenki élvezte, de akkor jött a crah.
Jobb oldalam elakadt a hóba, bal jégen volt és bekövetkezett, amire nem számítottam.
Megfaroltam és innentől fogva nem voltam ura a helyzetnek.
Már csak a fájdalomra emlékszem. Korcsolyát rögtön lehúztam a lábamról. :lol: :lol: :lol:
Még aznap begipszelték. Hát így történt az első lábtörésem.
43-as korcsolya eladó!!! :lol:


Basszus a röhögős sorig (korcsolya szó) azt hittem kocsival volt. Már néztem szét aprítottad a gépet :lol:

Jackson, aki benézte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.19. 10:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
én is azt hittem :oops: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.19. 12:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még decemberben mentem apám szakadék Felicsita Pickupjával, árút teríteni Az autó tényleg szakadék, annyira van karban tartva, hogy menjen és kész. Annak rendje módja szerint, jó kopott nyári gumik vannak rajta. Az egyik havas-jeges úton rongyolok vagy 25 km/h-val, amikor előttem kb. 50 m-re azt látom, hogy az egyik ház garázsából elkezd kitolatni egy emberke az Opel Agilájával. Én egy picit ráfékeztem, hogy lassítsak. Ettől a hangyaf.szányi kis fékezéstől a kerekek blokkoltak, és elkezdtem csúszni. Naná hogy az Agila felé, és az autómat nem tudom irányítani. Már láttam hogy az ütközés elkerülhetetlen. Ekkor kiszúrtam egy fát köztem és az Agila között. Gyorsan átvillant az agyamon, hogy neki a fának, folyik a hűtővizem, motorháztető gyűrődik, de az Agila megússza. Kb 15 cm volt a fa törzsének az átmérője, megnyugodtam, és vártam a becsapódást, ami meg is történt. Csak az általam elképzelt csúszás-fa-kiszáll-és ennyivel megúszom a dolog módosult egy kicsit. Mégpedig úgy hogy csúszás-fa-garázsajtó-Agila lett belőle. A 15 cm vastag fa tőből kitört, az autót egy kicsit sem lassította le. És ami a durva, hogy a fa még kárt sem okozott az autómban.
Az eset vége az lett, hogy megírtuk a kárbejelentőt, az embernek intézi a biztosító a dolgát, mi meg vettünk egy fényszórót és egy irányjelzőt a Felicsitába. A mi kárunk 6000 azaz hatezer Forint volt.
Az eset tanulsága (mert mindenből lehet tanulni): ne bízz abban, hogy a fa megállít.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.19. 13:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
Még decemberben mentem apám szakadék Felicsita Pickupjával, árút teríteni Az autó tényleg szakadék, annyira van karban tartva, hogy menjen és kész. Annak rendje módja szerint, jó kopott nyári gumik vannak rajta. Az egyik havas-jeges úton rongyolok vagy 25 km/h-val, amikor előttem kb. 50 m-re azt látom, hogy az egyik ház garázsából elkezd kitolatni egy emberke az Opel Agilájával. Én egy picit ráfékeztem, hogy lassítsak. Ettől a hangyaf.szányi kis fékezéstől a kerekek blokkoltak, és elkezdtem csúszni. Naná hogy az Agila felé, és az autómat nem tudom irányítani. Már láttam hogy az ütközés elkerülhetetlen. Ekkor kiszúrtam egy fát köztem és az Agila között. Gyorsan átvillant az agyamon, hogy neki a fának, folyik a hűtővizem, motorháztető gyűrődik, de az Agila megússza. Kb 15 cm volt a fa törzsének az átmérője, megnyugodtam, és vártam a becsapódást, ami meg is történt. Csak az általam elképzelt csúszás-fa-kiszáll-és ennyivel megúszom a dolog módosult egy kicsit. Mégpedig úgy hogy csúszás-fa-garázsajtó-Agila lett belőle. A 15 cm vastag fa tőből kitört, az autót egy kicsit sem lassította le. És ami a durva, hogy a fa még kárt sem okozott az autómban.
Az eset vége az lett, hogy megírtuk a kárbejelentőt, az embernek intézi a biztosító a dolgát, mi meg vettünk egy fényszórót és egy irányjelzőt a Felicsitába. A mi kárunk 6000 azaz hatezer Forint volt.
Az eset tanulsága (mert mindenből lehet tanulni): ne bízz abban, hogy a fa megállít.


És használj - nem kopott - téli gumit. 8)
Ha meg olyanba akarnak bele ültetni (még ha apád is) ami nyári gumis: Tagadd meg a vezetést. :wink:

Jackson, aki inkább erre figyelne jobban

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.19. 23:31 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
kzoli819 írta:
Még decemberben mentem apám szakadék Felicsita Pickupjával, árút teríteni Az autó tényleg szakadék, annyira van karban tartva, hogy menjen és kész. Annak rendje módja szerint, jó kopott nyári gumik vannak rajta. Az egyik havas-jeges úton rongyolok vagy 25 km/h-val, amikor előttem kb. 50 m-re azt látom, hogy az egyik ház garázsából elkezd kitolatni egy emberke az Opel Agilájával. Én egy picit ráfékeztem, hogy lassítsak. Ettől a hangyaf.szányi kis fékezéstől a kerekek blokkoltak, és elkezdtem csúszni. Naná hogy az Agila felé, és az autómat nem tudom irányítani. Már láttam hogy az ütközés elkerülhetetlen. Ekkor kiszúrtam egy fát köztem és az Agila között. Gyorsan átvillant az agyamon, hogy neki a fának, folyik a hűtővizem, motorháztető gyűrődik, de az Agila megússza. Kb 15 cm volt a fa törzsének az átmérője, megnyugodtam, és vártam a becsapódást, ami meg is történt. Csak az általam elképzelt csúszás-fa-kiszáll-és ennyivel megúszom a dolog módosult egy kicsit. Mégpedig úgy hogy csúszás-fa-garázsajtó-Agila lett belőle. A 15 cm vastag fa tőből kitört, az autót egy kicsit sem lassította le. És ami a durva, hogy a fa még kárt sem okozott az autómban.
Az eset vége az lett, hogy megírtuk a kárbejelentőt, az embernek intézi a biztosító a dolgát, mi meg vettünk egy fényszórót és egy irányjelzőt a Felicsitába. A mi kárunk 6000 azaz hatezer Forint volt.
Az eset tanulsága (mert mindenből lehet tanulni): ne bízz abban, hogy a fa megállít.


És használj - nem kopott - téli gumit. 8)
Ha meg olyanba akarnak bele ültetni (még ha apád is) ami nyári gumis: Tagadd meg a vezetést. :wink:

Jackson, aki inkább erre figyelne jobban

Ez a téli gumi is egy nagy marketing az egész jégen ugyan úgy nem és semmit mint a nyári :!: Ezelőtt 20 ével hol volt téli gumi :?: Mégis mindenhova eljutottunk az 1200 zsigával és még ,ASC,DSC,ABS,-se volt :!: Ja és akkor még tél is volt nem csak egy hétig volt tél:-)
A céges autómon sincs téli gumi mégis mindenhova eljutottam vele pedig nem csak a nagy faluba mozgok!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.19. 23:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:

És használj - nem kopott - téli gumit. 8)
Ha meg olyanba akarnak bele ültetni (még ha apád is) ami nyári gumis: Tagadd meg a vezetést. :wink:

Jackson, aki inkább erre figyelne jobban

Ez a téli gumi is egy nagy marketing az egész jégen ugyan úgy nem és semmit mint a nyári :!: Ezelőtt 20 ével hol volt téli gumi :?: Mégis mindenhova eljutottunk az 1200 zsigával és még ,ASC,DSC,ABS,-se volt :!: Ja és akkor még tél is volt nem csak egy hétig volt tél:-)
A céges autómon sincs téli gumi mégis mindenhova eljutottam vele pedig nem csak a nagy faluba mozgok!


Akkor vissza fordítom a kérdést admin:
Ezek szerint csak a fa a hibás? Miért is nem volt erősebb?

Vissza a témára:
Na ja csak akkoriban kisebb volt a teljesitmény (LE) és nyomaték is? Nem volt ennyi kényelmi ketyere. Az is hogy sokkal rövidebb távokra közlekedett az ember nem fordulhatott elő, hogy Bp.-Szeged-Mohács-Pécs-Bp. útvonalat végig rohanja az ember és még közben dolgozzon 8 órányit is pluszban.
Aki meg jobban nyomta már meghalt nem reklamál itt a fórumon. Nem volt csodálatos túlélés meg sértetlenül kiszállt.

Akkoriban hogy lemegyünk Pécsre egy kalandos túra volt nem egy egy napos kiruccanás. Mostanság volt olyan amikor úgy kiugrottunk a Svájc mellett lévő német Ulm városba mintha régen Pécsre mentünk volna. A távolságok a idősorán megváltoztak és ennek a tükrében kell nézni az összehasonlítást.

Repültem kifelé útról kopottabb nyári gumival csúszós időben. Engem nem győzöl meg a nyári gumi fölöslegességéről.

Jackson, aki nem hagyja magát 8)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.20. 00:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
kzoli819 írta:
Még decemberben mentem apám szakadék Felicsita Pickupjával,
........
Az eset tanulsága (mert mindenből lehet tanulni): ne bízz abban, hogy a fa megállít.


És használj - nem kopott - téli gumit. 8)
Ha meg olyanba akarnak bele ültetni (még ha apád is) ami nyári gumis: Tagadd meg a vezetést. :wink:

Jackson, aki inkább erre figyelne jobban

Ez a téli gumi is egy nagy marketing az egész jégen ugyan úgy nem és semmit mint a nyári :!: Ezelőtt 20 ével hol volt téli gumi :?: Mégis mindenhova eljutottunk az 1200 zsigával és még ,ASC,DSC,ABS,-se volt :!: Ja és akkor még tél is volt nem csak egy hétig volt tél:-)
A céges autómon sincs téli gumi mégis mindenhova eljutottam vele pedig nem csak a nagy faluba mozgok!


Hát igen, stomil radial volt vagy akármi más sz@r. És be kellett tenni a nagy vasüllőt a csomagtartóba, hogy valahogy megmaradjunk az úton. Ha volt út, de nem volt mindenhol. Legalább is sem a mi utcánk sem a rokonoké nem volt burkolatos, csak sár. Oda meg kellett a súly. Meg a zsiguli tudott 44kw-ot, légszűrőtuninggal. Akkor is elkelt volna az a téligumi. Csak nem tudtuk, milyen az.
Ha valaki Angliában él ma, London és környékén, az tudja, hogy milyen, ha leesik 2 cm hó. Ők ugyanis nem használnak téligumit. De nem is maradnak meg az úton olyankor. Pedig náluk az utat direkt sokkal érdesebbre csinálják, mint a kontinensen. Szóval esőben, harmatban az út megoldja, de a havat nem. De kibírják azt a pár napot egy évben.
Tudjátok, hogy ki volt az a John Loudon McAdam?

_________________
the black sheep
:drive
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.20. 00:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Repültem kifelé útról kopottabb nyári gumival csúszós időben. Engem nem győzöl meg a nyári gumi fölöslegességéről.

Jackson, aki nem hagyja magát 8)

Én meg voltam árokban téli gumival miután kb 300méteren pörögtem :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.20. 07:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
admin írta:
jackson írta:

És használj - nem kopott - téli gumit. 8)
Ha meg olyanba akarnak bele ültetni (még ha apád is) ami nyári gumis: Tagadd meg a vezetést. :wink:

Jackson, aki inkább erre figyelne jobban

Ez a téli gumi is egy nagy marketing az egész jégen ugyan úgy nem és semmit mint a nyári :!: Ezelőtt 20 ével hol volt téli gumi :?: Mégis mindenhova eljutottunk az 1200 zsigával és még ,ASC,DSC,ABS,-se volt :!: Ja és akkor még tél is volt nem csak egy hétig volt tél:-)
A céges autómon sincs téli gumi mégis mindenhova eljutottam vele pedig nem csak a nagy faluba mozgok!


Akkor vissza fordítom a kérdést admin:
Ezek szerint csak a fa a hibás? Miért is nem volt erősebb?

Vissza a témára:
Na ja csak akkoriban kisebb volt a teljesitmény (LE) és nyomaték is? Nem volt ennyi kényelmi ketyere. Az is hogy sokkal rövidebb távokra közlekedett az ember nem fordulhatott elő, hogy Bp.-Szeged-Mohács-Pécs-Bp. útvonalat végig rohanja az ember és még közben dolgozzon 8 órányit is pluszban.
Aki meg jobban nyomta már meghalt nem reklamál itt a fórumon. Nem volt csodálatos túlélés meg sértetlenül kiszállt.

Akkoriban hogy lemegyünk Pécsre egy kalandos túra volt nem egy egy napos kiruccanás. Mostanság volt olyan amikor úgy kiugrottunk a Svájc mellett lévő német Ulm városba mintha régen Pécsre mentünk volna. A távolságok a idősorán megváltoztak és ennek a tükrében kell nézni az összehasonlítást.

Repültem kifelé útról kopottabb nyári gumival csúszós időben. Engem nem győzöl meg a nyári gumi fölöslegességéről.

Jackson, aki nem hagyja magát 8)


Én nekem az E39 volt az első autóm, amihez volt téli és nyári kerekem is, és így igazán jó összehasonlítási alapom van. Próbáltam havas úton a nyárival menni, az elektronikák ellenére igencsak figyelni kellett. A téli gumival jelentősen könnyebb volt menni vele. Az autó ugyan az volt, az útviszonyok ugyanolyanok voltak, csak a gumi volt más. És nagyon nagy különbség volt a kettő között. Jól mondja Jackson, hogy a teljesítmény növekedés miatt nagyobb szükség van a téli gumira.
És anno a 80-as években is volt téli gumi, és sokan használták is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator