* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
simi64 írta:
Barbár állatok!
Odaadhatnák inkább szegény Siminek!

Helo
Nagyon sok járművet össze törnek a biztonság érdekében :wink:
simi barátom sajnos ezek az olvasztóban végzik :wink:
üdv zoli


Sebaj gondolj arra mennyi F10-et törtek/nek össze. Meg még mennyit fognak a közutakon mire mi megvesszük használtan az agyon tesztelt szuper biztonságos kocsit :D

Jackson, aki nem aggódik hagy apritsák (inkább mint minket)


Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.

Jackson, aki ugyancsak látta

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:
Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.

Jackson, aki ugyancsak látta


Pont ezt akartam még írni, párban röpültek :wink:
Ugyanígy repül minden nem bekötött tárgy is: kutya, macska, kartontej, aktatáska...

Egyébként a veztech.tréningen mesélte az oktató ami nagyon tanulságos:
a hátul ülő nem bekötött 90 kilós ember valami 3 tonnával nyomódik egy 100 km/h-s ütközéskor az elötte ülő ülésének. Az esetek nagy többségében ez a nyomás öli meg az elöl utazót. :roll:
És nemcsak az embereket a tárgyakat is le-be kell kötni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.17. 17:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
LeviM5 írta:
Nagyon érdekes video! Övfeszítőt még nem láttam sose "dolgozni", meg az oldalborulásos tesztnél, szinte semmit nem nyomódott össze, pedig fordult párat. 8O


Ja és az oszlop tesztnél hogy távozott a két lámpa modul.

Jackson, aki ugyancsak látta


Pont ezt akartam még írni, párban röpültek :wink:
Ugyanígy repül minden nem bekötött tárgy is: kutya, macska, kartontej, aktatáska...

Egyébként a veztech.tréningen mesélte az oktató ami nagyon tanulságos:
a hátul ülő nem bekötött 90 kilós ember valami 3 tonnával nyomódik egy 100 km/h-s ütközéskor az elötte ülő ülésének. Az esetek nagy többségében ez a nyomás öli meg az elöl utazót. :roll:
És nemcsak az embereket a tárgyakat is le-be kell kötni.


Pont egy ilyen történt az ismerős körben. OFF Citroen ha jól emlékszem BX-es ismerős, amelyiknek állitható a hátsó leülése és vagy 15 ével ez elött. Hátsó nem kötötte be az övet és az ismerős a jobb elsőn ült bekötött övvel. Nos a hátsó ember neki előre ülés tartó pövök eltört és az eredmény: egy nőnek (mellek stb.) nyomódott az övbe a saját súlya+ülés+hátsó utas: több hónapos kórházi lábadozás és örülhet, hogy túlélte. No ekkor tekertem volna ki hátsó utas nyakát.
A sógorom 16évesen bepróbálkozott, hogy hátul nem köti be. Nyomtam egy padlóféket a 318ivel és megálltam. Ma már saját kocsija van és ő is gondolkodás nélkül beköti.

Jackson, aki megerősiti a hátul is kötelező bekötni szabályt

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 16:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
10 év törésteszt-botrányai

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:

helo
Ebben azért jól leírták a BMW-modelleket :oops: :oops:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.27. 20:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:

Helo
Az E60-as kapott rendesen :roll: :roll: :roll: :roll:
de a nagy felzúdulást a 2004-ben bemutatkozó új 5-ös BMW okozta. Az első tesztjei után mindössze három csillagra futotta, miközben a Renault akkor már sorra ontotta az ötcsillagos modelljeit. Ez a BMW volt az első olyan típus, amely rávilágított a rendszer hibáira is, hiszen ugyanez a modell az amerikai teszteken jó minősítést kapott az oldalütközésre, miközben az Euro NCAP-nál pont emiatt marasztalták el. A BMW eredménye így is blama volt,

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.04. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A biztonságos 5 csillagos Fünfer
:franko:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.14. 17:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Német törésteszt
Avagy:
Mennyit bír a farostlemez :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.16. 23:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
F10 törésteszt

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.31. 12:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2010 legkeményebb autói

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator