* *
Pontos idő: 2024.04.19. 01:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.03.20. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.03.20. 18:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?


Nem kaptam tőle választ, pedig anno privátban sokáig veséztük. Építkezik, egyenlőre offtopic neki az autó. Ha ilyen gondod van, akkor A-tól Z-ig tudok segíteni hibafeltárásban, javításban. Keress nyugodtan privátban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.03.22. 15:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?


Nem kaptam tőle választ, pedig anno privátban sokáig veséztük. Építkezik, egyenlőre offtopic neki az autó. Ha ilyen gondod van, akkor A-tól Z-ig tudok segíteni hibafeltárásban, javításban. Keress nyugodtan privátban.

Írtam neked pü-t!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.06.25. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.07.12. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?


Nem lehet érdemben felújítani. Csak kínai csúcsot lehet beletenni, de az értelme az a nullához konvergál szó szerint. Nem véletlen, hogy a Bosch nem adott rá ki senkinek javítási technológiát, mert ezeket érdemben nem lehet javítani. Valószínű, hogy a tiednél egyébként egy vagy több becsöpög. Tipikus hibája ezeknek a piezzósoknak. Én legutóbb 420 ért hoztam 6 újat egy barátomnak, nyilván ez a megfelelő kapcsolati tőkével, de akkor sem 600.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.07.15. 12:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?


Nem lehet érdemben felújítani. Csak kínai csúcsot lehet beletenni, de az értelme az a nullához konvergál szó szerint. Nem véletlen, hogy a Bosch nem adott rá ki senkinek javítási technológiát, mert ezeket érdemben nem lehet javítani. Valószínű, hogy a tiednél egyébként egy vagy több becsöpög. Tipikus hibája ezeknek a piezzósoknak. Én legutóbb 420 ért hoztam 6 újat egy barátomnak, nyilván ez a megfelelő kapcsolati tőkével, de akkor sem 600.



Igaz, rosszul emlékeztem. Sajnos még azt sem lehet. Akkor meg kuka ha rossz már annyira. Jó nagy ki***s ez egyébként. Annyit tudnak hogy kitakarítják esetleg ultrahangossal, de azt én is meg tudom csinálni azért nem fizetnék 70 ezret. Nekem is 426-ért ajánlott az Interdiesel Kft. 6 db új injektort (gyári cserés). Elgondolkodtató egy 2 milliót érő autónál, hogy ér-e annyit. De ez egyéni döntés.
Sajnos engem anno félrevezettek fórumon mielőtt vettem az autót, hogy piezo-s csak a faceliftesben van. Na az enyém nem az még is az van benne mert nem ahhoz kötött hanem motorhoz. Ugyan is a D3 231 lovas még facelift előtti (2007.01), de már piezo-s. Na így jártam. :D Igazából nekem az a fura, hogy Ista szerinti korrekció tökéletes, de nyílván padon mérve a reális, meg lehet hogy a résolaj sincs rendben, amit az Ista nem mér vagy nem úgy mint mikor padon mérik fizikailag. Alapjáratom is egyenletes, hideg motornál is (télen).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.07.17. 20:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
NagyMatyas írta:
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?


Nem lehet érdemben felújítani. Csak kínai csúcsot lehet beletenni, de az értelme az a nullához konvergál szó szerint. Nem véletlen, hogy a Bosch nem adott rá ki senkinek javítási technológiát, mert ezeket érdemben nem lehet javítani. Valószínű, hogy a tiednél egyébként egy vagy több becsöpög. Tipikus hibája ezeknek a piezzósoknak. Én legutóbb 420 ért hoztam 6 újat egy barátomnak, nyilván ez a megfelelő kapcsolati tőkével, de akkor sem 600.



Igaz, rosszul emlékeztem. Sajnos még azt sem lehet. Akkor meg kuka ha rossz már annyira. Jó nagy ki***s ez egyébként. Annyit tudnak hogy kitakarítják esetleg ultrahangossal, de azt én is meg tudom csinálni azért nem fizetnék 70 ezret. Nekem is 426-ért ajánlott az Interdiesel Kft. 6 db új injektort (gyári cserés). Elgondolkodtató egy 2 milliót érő autónál, hogy ér-e annyit. De ez egyéni döntés.
Sajnos engem anno félrevezettek fórumon mielőtt vettem az autót, hogy piezo-s csak a faceliftesben van. Na az enyém nem az még is az van benne mert nem ahhoz kötött hanem motorhoz. Ugyan is a D3 231 lovas még facelift előtti (2007.01), de már piezo-s. Na így jártam. :D Igazából nekem az a fura, hogy Ista szerinti korrekció tökéletes, de nyílván padon mérve a reális, meg lehet hogy a résolaj sincs rendben, amit az Ista nem mér vagy nem úgy mint mikor padon mérik fizikailag. Alapjáratom is egyenletes, hideg motornál is (télen).


Semmi jelentősége nincs, hogy mi van benne. 420 ezer Ft és van egy jó autód. Ennyi pénzt szinte bármilyen használtautó elnyel, akár évente... Kár ezen keseregni, hogy tudtad vagy nem. Meg kéne csinálnod mielőtt megolvad valamelyik dugattyú és akkor kicsit többe fog kerülni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.09.08. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?

Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.09.14. 07:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?

Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.



Szia!
Miért a tiédnek mik a tünetei, ugyan ez hogy gyakran regenerál? Én most akarok rendelni EGR-t is mert szerintem már elfáradt az is...még a gyári, 334 ezer van benne.
Akkor csak van injektorból felújított, csak gyári felújított. Gondolom a cseredarabokból végzik el a felújítást aztán kap egy új kódot és mehet.
Egyébként látom miskolci vagy Te is :) én is itt dolgozom. Hol voltál már vele, kik nézték? Ha szabad kérdeznem (privátban is írhatsz).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.09.18. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?

Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.



Szia!
Miért a tiédnek mik a tünetei, ugyan ez hogy gyakran regenerál? Én most akarok rendelni EGR-t is mert szerintem már elfáradt az is...még a gyári, 334 ezer van benne.
Akkor csak van injektorból felújított, csak gyári felújított. Gondolom a cseredarabokból végzik el a felújítást aztán kap egy új kódot és mehet.
Egyébként látom miskolci vagy Te is :) én is itt dolgozom. Hol voltál már vele, kik nézték? Ha szabad kérdeznem (privátban is írhatsz).


A felújításról is megoszlanak vélemények.

Elég sok diesel autót javítunk, általában heti szinten legalább 2 szett injektort is viszek beméretni, javíttatni. Régebbi mágnesszelepes injektoroknál simán előfordul, hogy elég őket hézagolni, vagy belül egy két apró alkatrészt cserélni, de pl. csúcsot nem kell cserélni és teljesen jók lesznek. Ez a része még akár igaz is lehetne a dolognak, mert a te injektorodat is lehet javítani, de összegben közel azonos a történet, mintha vennél gyári felújítottat. A piezzofej egyébként elvi síkon nem macerásabb, mint a mágnesszelepes, DE amikor piezzofejtől lefele fárad az injektor, akkor 20-30-40-50%-al nagyobb feszültséggel van dolgoztatva a piezzo fej, ami elvesz az élettartamából végső soron tönkre megy, innen is ered az a közhiedelem, hogy a piezzo-s szar, mer há' csak úgy tönkre megy, pedig hosszú folyamat az... Ha időbe lenne javítva az injektorod, akkor elvileg meg lehetne olcsóbban úszni, de nincs akkora különbség pénzben, mintha vennél gyári felújítottat.

Én továbbra is azt mondom, hogy ki kéne venni az injektorokat és padra tenni őket. Általában ezeknél a fajtáknál már egyből látszik, hogy a gyári nyitó nyomásnál már akár 100-150 barral hamarabb nyit és elkezd becsöpögni. Ezt csak akkor veszed észre, ha leveszed a DPF-et az autóról, mert szürkén ködölni fog, de a korrekciók, alapjárat stb, minden olyan, mint a nagykönyvben, csak brutálisan telíti a szűrőt. Korrekciót nézegetni nincs értelme, mert egyszerűen nem lehet a helyén levonni a lényegi következtetéseket, már persze, ha jó a DPF.. Anélkül ordítana a hiba. Az sem biztos, hogy az összes injektorod rossz, meg kell nézni.

Én Székesfehérvári vagyok, a helyiekben is maximálisan megbízok, de pl. az Inter Diesel Kft-vel is kapcsolatban állunk, ők is példaértékűen dolgoznak. Nyugodtan forduljatok hozzájuk bizalommal.

Ha valakinek kell, tudok én is segíteni, de jó ha van párszáz ezer Ft a zsebben, mert sajnos ezeken az autókon csak akkor lehet értelmesen dolgozni, ha nem kell kompromisszumot kötni, meg lehet keresni a baját és lehet cserélni az alkatrészt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.09.23. 17:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?



Szia!

Bocsi a késői válaszért, valóban nem foglalkoztam sokat az üggyel, voltak fontosabb dolgok is mostanában. De annyi kiderült, hogy az injektorokon kellene már állítani vagy cserélni, amiatt kormol az autó. Igazából a szívósor csappantyúk ilyen mértékben nem befolyásolnak semmit. EGR-m jó mondom injektor.. Nagyon örülök neki amúgy, mert ezek már piezosak nekem és semmi kedvem 600-ért venni 6 injektort. Elvileg korrekcióval utána lehetne még állítani, de ahhoz 1 hétre le kéne tennem az autót a garázsba, kiszedni a porlasztókat, el küldeni őket felújításra, aztán vissza minden. Elvileg csúcsot azt tudnak cserélni rajta, addig amíg nem a piezo résszel van gond addig jó. Ha azzal van gond akkor csak csere. Nem tudom neked még a hagyományos mágnestekercses injektorok vannak vagy már az újabb piezo-s?

Szia!
Köszönöm,hogy válaszoltál,az én autóm is piezo injektoros,231 lóerős mint a tiéd.Beszéltem én is egy injektor felújító céggel,a piezósnál csak a cseredarabos gyári felújítottat ajánlották,bár nem tudom pontosan,hogy az én autómnak injektor baja van -e?
Már több helyere is elvittem átvizsgáltatni,de sehol nem lett meg a hiba valós oka,és már évek óta húzódik a dolog.



Szia!
Miért a tiédnek mik a tünetei, ugyan ez hogy gyakran regenerál? Én most akarok rendelni EGR-t is mert szerintem már elfáradt az is...még a gyári, 334 ezer van benne.
Akkor csak van injektorból felújított, csak gyári felújított. Gondolom a cseredarabokból végzik el a felújítást aztán kap egy új kódot és mehet.
Egyébként látom miskolci vagy Te is :) én is itt dolgozom. Hol voltál már vele, kik nézték? Ha szabad kérdeznem (privátban is írhatsz).

Szia!
Írtam neked egy pü.-t!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator