* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2756 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 134, 135, 136, 137, 138
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.21. 13:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
E61-et, meg ugy egyaltalan BMW-t sosem volt racionalis dontes venni tiz eves kora korul... F szeriat mar fiatlabban sem :D El kell fogadni, ezek olyan autok amire kolteni kell. Az viszont, hogy szarok lennenek es lepten nyomon otthagynanak, az messze nem igaz sztem. A legtobb gond a tudatlan / nemtorodom gazdak miatt lehet, illetve 1-2 tipushiba. Ha ezeket kijavitja az ember, akkor sztem lehet belole megbizhato auto, ami nem fog minden heten a szerelonel allni. Csak azt kell latni, hogy az edes keves, hogy megvesz az ember egy ilyen autot. Helybol ugy kell szamolni, hogy nehany 100 ezret ra kell kolteni, mert valami baja biztosan lesz. Csak ugye sokan azt gondoljak, h megveszik a lefingott e60-at aztan csak tankolni kell. Persze nem igy van es megy a rinya, hogy milyen szarok ezek a kocsik. Pedig ezek nem szarok, szarok az f szeriasak, amiben szakad a lanc es tonkremegy a csapagyazas.
A munkam miatt eleg sok kulonbozo autot volt szerencsem kiprobalni, mind uj modellek. Oszinten szolva, mindig orommel ulok vissza a sajatomba. Nem mondom, hogy nincs olyan, amiben nem erzem jol magam, csak ugye a 12 eves E60-at meg a zsir uj Mondeot (vagy hasonlot) sem ugyanannyiert veszi meg az ember... Ami pl a legtobbnel hianyzik az az ergonomia. A BMW-nel a konyoklon a kezem, jobb kezzel mindent elerek, nem kell elorenyulnom. A bal oldalon csak olyan dolgok vannak, amiket ritkan kapcsolgat az ember. Nem kell ugy gepeszkedni, mint sok mas auton.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.21. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
Furcsa, hogy noha, elég "sokfélék" vagyunk ITT, DE mintha a bajor logó Portálunkon szereplő alanyai és tárgyai már túl lennének a zeniten (bocs' az alanyokért! :D ).

A fenti tárgyú topicot régóta olvasva, visszaidéztem a múltat, midőn megváltam Melániától (aki ismer, tudja, milyen E39 volt), de valahogy az E61 kimaradt... Emlékszem, amikor a kedves fogorvosunkkal találkoztam az egyik budapesti pláza parkolójában, megörökölve a régi csatis BMW-scannerét, s mondta, hogy a világért se cseréljem el az E39-et a következő modellre...

Nekem ugyan B8 nem jutott, de a 2006-os Type-S 2.4 Tourer offra több, mint 100k elteltével a fogyó-kopó alkatrészeken kívül semmit sem kellett költenem (még)!

Visszatérve a topic címéhez: még mindig meg-megnézegetem a típusspecifikus hirdetéseket, de azt gondolom, hogy manapság egyre inkább irracionális döntés egy E60-61 vásárlása, hacsak nem érzelmi túlfűtöttségről, vagy éppen a "best buyról" legyen szó.

Bizonyára van olyan példány, illetve élethelyzet, amikor a csillagok együtállása szerelembe torkoll, de manapság ez a fehér holló kategória.

Nem elrettentve a típust keresőket, bízom benne -bár, lehet, nincs realitása- hogy egyszer youngtimer lesz belőle! S majd a szkeptikusok tábora szívja a fogát... :mrgreen:

Szerk.: hamarosan megyek Tiszaújvárosba, s "megszondázom" Lepkét. :facepalm:


Így a kapcsolatunk végére közel 4 millió forint után már nem volt 1.5 évig semmi meghibásodás. Gyakorlatilag tankolni kellett csak. Most egy barátom használja napi 120 km munkába járásra. Az elmúlt 2 hónapban gyakorlatilag neki se volt gondja vele, pedig szalad bele a km rendesen. :) El kell fogadni, ezekben az autókban már van km, mindig lesz valamit csinálni rajtuk, ettől függetlenül, ha jók, akkor zseniális élmény és utazó autók. Jelen állás szerint viszont a szerelemnél többet ér az, hogy vélhetően, a Passattal nagyon sokáig nem lesz gond. kopp kopp kopp :facepalm: :D

Ámen! :franko:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.23. 00:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
E61-et, meg ugy egyaltalan BMW-t sosem volt racionalis dontes venni tiz eves kora korul... F szeriat mar fiatlabban sem :D El kell fogadni, ezek olyan autok amire kolteni kell. Az viszont, hogy szarok lennenek es lepten nyomon otthagynanak, az messze nem igaz sztem. A legtobb gond a tudatlan / nemtorodom gazdak miatt lehet, illetve 1-2 tipushiba. Ha ezeket kijavitja az ember, akkor sztem lehet belole megbizhato auto, ami nem fog minden heten a szerelonel allni. Csak azt kell latni, hogy az edes keves, hogy megvesz az ember egy ilyen autot. Helybol ugy kell szamolni, hogy nehany 100 ezret ra kell kolteni, mert valami baja biztosan lesz. Csak ugye sokan azt gondoljak, h megveszik a lefingott e60-at aztan csak tankolni kell. Persze nem igy van es megy a rinya, hogy milyen szarok ezek a kocsik. Pedig ezek nem szarok, szarok az f szeriasak, amiben szakad a lanc es tonkremegy a csapagyazas.
A munkam miatt eleg sok kulonbozo autot volt szerencsem kiprobalni, mind uj modellek. Oszinten szolva, mindig orommel ulok vissza a sajatomba. Nem mondom, hogy nincs olyan, amiben nem erzem jol magam, csak ugye a 12 eves E60-at meg a zsir uj Mondeot (vagy hasonlot) sem ugyanannyiert veszi meg az ember... Ami pl a legtobbnel hianyzik az az ergonomia. A BMW-nel a konyoklon a kezem, jobb kezzel mindent elerek, nem kell elorenyulnom. A bal oldalon csak olyan dolgok vannak, amiket ritkan kapcsolgat az ember. Nem kell ugy gepeszkedni, mint sok mas auton.


Egyszerűen nem reális, hogy egy átlagos állapotú E6X-et bárki is életben tartson manapság. Gyakorlatilag sok sok millió forintról van, amit ha hozzárak az ember tud venni pl egy B8-as Passatot. :roll:

F-eseknél a szívóoldali kokszolódás a baj. 150-200 ezer km között el kell végezni a szívósor és a hengerfej szívócsatornáinak koromtalanítását, lánccserét és! a turbó geometria tisztítását és a részecskeszűrő tisztítását + 6 hengeres motoroknál a csapágyazást. Ez általában együtt jár egy kisebb fajta futómű és automata váltó revízióval, ami így egyben közel 2 millió forint. Nem szól mellette az égvilágon semmi. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek[emoji1]
HozzászólásElküldve: 2019.05.23. 06:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
E61-et, meg ugy egyaltalan BMW-t sosem volt racionalis dontes venni tiz eves kora korul... F szeriat mar fiatlabban sem :D El kell fogadni, ezek olyan autok amire kolteni kell. Az viszont, hogy szarok lennenek es lepten nyomon otthagynanak, az messze nem igaz sztem. A legtobb gond a tudatlan / nemtorodom gazdak miatt lehet, illetve 1-2 tipushiba. Ha ezeket kijavitja az ember, akkor sztem lehet belole megbizhato auto, ami nem fog minden heten a szerelonel allni. Csak azt kell latni, hogy az edes keves, hogy megvesz az ember egy ilyen autot. Helybol ugy kell szamolni, hogy nehany 100 ezret ra kell kolteni, mert valami baja biztosan lesz. Csak ugye sokan azt gondoljak, h megveszik a lefingott e60-at aztan csak tankolni kell. Persze nem igy van es megy a rinya, hogy milyen szarok ezek a kocsik. Pedig ezek nem szarok, szarok az f szeriasak, amiben szakad a lanc es tonkremegy a csapagyazas.
A munkam miatt eleg sok kulonbozo autot volt szerencsem kiprobalni, mind uj modellek. Oszinten szolva, mindig orommel ulok vissza a sajatomba. Nem mondom, hogy nincs olyan, amiben nem erzem jol magam, csak ugye a 12 eves E60-at meg a zsir uj Mondeot (vagy hasonlot) sem ugyanannyiert veszi meg az ember... Ami pl a legtobbnel hianyzik az az ergonomia. A BMW-nel a konyoklon a kezem, jobb kezzel mindent elerek, nem kell elorenyulnom. A bal oldalon csak olyan dolgok vannak, amiket ritkan kapcsolgat az ember. Nem kell ugy gepeszkedni, mint sok mas auton.


Egyszerűen nem reális, hogy egy átlagos állapotú E6X-et bárki is életben tartson manapság. Gyakorlatilag sok sok millió forintról van, amit ha hozzárak az ember tud venni pl egy B8-as Passatot. :roll:

F-eseknél a szívóoldali kokszolódás a baj. 150-200 ezer km között el kell végezni a szívósor és a hengerfej szívócsatornáinak koromtalanítását, lánccserét és! a turbó geometria tisztítását és a részecskeszűrő tisztítását + 6 hengeres motoroknál a csapágyazást. Ez általában együtt jár egy kisebb fajta futómű és automata váltó revízióval, ami így egyben közel 2 millió forint. Nem szól mellette az égvilágon semmi. :doglotlo:
nem realis, de mit tud csinalni az ember, ha az a szive vagya, hogy e60-a legyen? Nem kell mindig racionalis dontest hozni :)
Sajnos az f10 meg annyira sem jo dontes, mint az e60, megi azt mondom, hogy valszeg az lesz az utod, az altalad leirtak tudataban is. :D
Ez mar betegseg :D

Bar azert ez a sok problema amit helybol orvosolni kell az f10-nel ez mar kiveri nalam is a biztositekot. Ugye az e61-nel is volt par, meg is csinaltattam, ugy voltam vele, hogy ok, belefer. Na de azert ez a csapagyazas mar egy kicsit sok...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.24. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Még mindig nyúzom a 61-et, ha cserélem, akkor villanyosra. Hosszútávra meg marad az E28 legfeljebb :)

Nagyon megszokta a család 10 év alatt, az újabbról meg lebeszéltek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.24. 23:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Még mindig nyúzom a 61-et, ha cserélem, akkor villanyosra. Hosszútávra meg marad az E28 legfeljebb :)

Nagyon megszokta a család 10 év alatt, az újabbról meg lebeszéltek.


Igazából, ha ki tud az ember fogni egy olyat, amin a szokásos revíziót (lánccsere, koromtalanítás, tűzkarika csere, váltó olajcsere, DPF tisztítás) kell elvégezni, utána megint nagyon sokáig autó lesz. Magával a típussal nincsenek csúfságok, inkább a környezetvédelmi besorolás ártott meg nekik. Ettől függetlenül nekem picit elment a kedvem BMW-től jelenleg. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.25. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Én is eladtam az e61-et októberben.2004-es 525d volt. Vettem helyette egy Mondeot újonnan. Baromira megbántam...
Kalap szart a BMW után. Már nézem a 6-osokat. Én soha többé nem hallgatok az eszemet, csak a szívem re.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.25. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Rjani530d írta:
Sziasztok!
Én is eladtam az e61-et októberben.2004-es 525d volt. Vettem helyette egy Mondeot újonnan. Baromira megbántam...
Kalap szart a BMW után. Már nézem a 6-osokat. Én soha többé nem hallgatok az eszemet, csak a szívem re.


Pontosan ezt gondolom én is. Eleget szivatom magam a munkahelyen, ha vége, legalább érezzem jól magam. Mindegy, mibe kerül, amíg ki tudom fizetni.

Ja, és a koporsón nincs zseb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.05.30. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
:D Hehe a sok beteg! :mrgreen:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.07.29. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.07.29. 21:52
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok venni szeretnék E60 530D-t ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem
A 218, 231 vagy a 235lóvas motor a legjobb választás? mennyire szervízigényes és mik a tipushibák? Tapasztalatokat is meghallgatok szívesen.
bluetoothon keresztül zenét is lehet hallgatni vagy csak telefonálni lehet vele?
Kuplung részecskeszűrő,turbó mennyi km-t szokott bírni?
köszi előre is a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2019.07.30. 10:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
chelseafan1998 írta:
Sziasztok venni szeretnék E60 530D-t ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem
A 218, 231 vagy a 235lóvas motor a legjobb választás? mennyire szervízigényes és mik a tipushibák? Tapasztalatokat is meghallgatok szívesen.
bluetoothon keresztül zenét is lehet hallgatni vagy csak telefonálni lehet vele?
Kuplung részecskeszűrő,turbó mennyi km-t szokott bírni?
köszi előre is a segítséget!

Bluetooth-on keresztul csak telefonalni tudsz. Zenet nem tudsz hallgatni. A tobbire nem tudok erdemben valaszt adni. Egyedul annyi, hogy a szivosori orvenycsappantyukra figyelni kell mindegyik altalad emlitett motornal.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2020.01.12. 17:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.20. 00:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Kedves Fórumtársak!
E60 vásárlásán gondolkodom, van is egy amit kinéztem Kecskeméten. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki a környéken, aki szakértő szemmel át tudná nézni, ha odaviszem? Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: phantom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2020.03.09. 23:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, remélhetőleg lesz még élet erre a kérdés válaszolására. E60 LCI 525d-30d esetén, mennyi a reális forgalmi ár? A hahu meghirdetett összege egy dolog, az autók nem annyiért cserélnek gazdát. Csak hogy ne verjem át magam majd. Nem kell mekafull, automata váltó meg bőrbelső (lehetőleg combtámaszos) ami érdekel. M-Paket se fontos. Köszi! Az hogy "állapotfüggő" nem segítség, ismerjük az átlagállapotokat. 250-400k km köztiek mind. Egy nepper is tud mondani vakon árat, ami nyilván csökken, de iránynak elég.

Mivel túladtam a mostanin, elsőkézből tapasztaltam meg, mennyi a különbség az én elképzelésem amiért hirdettem meg a valós amennyiért nagy nehezen elvitték. Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2020.03.10. 10:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
Sziasztok, remélhetőleg lesz még élet erre a kérdés válaszolására. E60 LCI 525d-30d esetén, mennyi a reális forgalmi ár? A hahu meghirdetett összege egy dolog, az autók nem annyiért cserélnek gazdát. Csak hogy ne verjem át magam majd. Nem kell mekafull, automata váltó meg bőrbelső (lehetőleg combtámaszos) ami érdekel. M-Paket se fontos. Köszi! Az hogy "állapotfüggő" nem segítség, ismerjük az átlagállapotokat. 250-400k km köztiek mind. Egy nepper is tud mondani vakon árat, ami nyilván csökken, de iránynak elég.

Mivel túladtam a mostanin, elsőkézből tapasztaltam meg, mennyi a különbség az én elképzelésem amiért hirdettem meg a valós amennyiért nagy nehezen elvitték. Köszi!

Nekem egy 25d van 2009 05 havi (gyártva 2008 11.) 2700000ft ért vettem 2018 10. -ban valos 200300km rel. nagyon jó állapotban amit cserélni kellett a két termosztát és izzitás kompletten valamint egy szintvezérlőt bontottat és a reléjét azóta semmi baja és teljeszen száraz szivárgásmentes az autó most kb 230000km van benne. ( bőrös elktülés kormány touring faberakás azhiszem a többi alap )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2020.03.11. 20:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
zoley88 írta:
Sziasztok, remélhetőleg lesz még élet erre a kérdés válaszolására. E60 LCI 525d-30d esetén, mennyi a reális forgalmi ár? A hahu meghirdetett összege egy dolog, az autók nem annyiért cserélnek gazdát. Csak hogy ne verjem át magam majd. Nem kell mekafull, automata váltó meg bőrbelső (lehetőleg combtámaszos) ami érdekel. M-Paket se fontos. Köszi! Az hogy "állapotfüggő" nem segítség, ismerjük az átlagállapotokat. 250-400k km köztiek mind. Egy nepper is tud mondani vakon árat, ami nyilván csökken, de iránynak elég.

Mivel túladtam a mostanin, elsőkézből tapasztaltam meg, mennyi a különbség az én elképzelésem amiért hirdettem meg a valós amennyiért nagy nehezen elvitték. Köszi!

Nekem egy 25d van 2009 05 havi (gyártva 2008 11.) 2700000ft ért vettem 2018 10. -ban valos 200300km rel. nagyon jó állapotban amit cserélni kellett a két termosztát és izzitás kompletten valamint egy szintvezérlőt bontottat és a reléjét azóta semmi baja és teljeszen száraz szivárgásmentes az autó most kb 230000km van benne. ( bőrös elktülés kormány touring faberakás azhiszem a többi alap )


Köszönöm, most 2,6ért sikerült lecsapni egy friss import (Belga), vezetett szervizkönyves, 257E km-esre, egy kavicsfelverődést, vagy műanyag porladást se találtam, motortérből enni lehetne. Futómű puha volt, váltás szép, nyomaték van, motor hidegen is gyönyörűen jár. Mondta az ember, hogy 4 hónapja van hirdetve. Azért nem értem aki 3,5ért árul ilyet, mire gondol. Azért is kérdeztem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2021.09.08. 12:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Eladó lett az ex E61-em. Utánam is nagyon pedáns gazdája volt, ami látszik a képeken is.
E61

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2756 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 134, 135, 136, 137, 138

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator