![]() |
2011.12.02. 00:45
lepke írta:admin írta:Marc528i írta:Üdv! Az e60nál a titkos menü ugyanolyan mint az e39be? Ugyan azokkal a lépésekkel kell kihozni mint az e39nél? Köszönöm
Igen csak ott egy gombbal kell machinálni.
Helo
Igen igen Jól mondja a Laci
1.Hosszan nyomod a gombot
2.belép a menübe és ellépteted a 19-es pontig
3. alvázszám összeadása és nyitva a menű
4. a HETES almenüben van a vízhőfok
2011.12.02. 00:54
bugyor írta:lepke írta:admin írta:Marc528i írta:Üdv! Az e60nál a titkos menü ugyanolyan mint az e39be? Ugyan azokkal a lépésekkel kell kihozni mint az e39nél? Köszönöm
Igen csak ott egy gombbal kell machinálni.
Helo
Igen igen Jól mondja a Laci
1.Hosszan nyomod a gombot
2.belép a menübe és ellépteted a 19-es pontig
3. alvázszám összeadása és nyitva a menű
4. a HETES almenüben van a vízhőfok
Ezt irtátok.
de nekem az alvázszám összeadva 39.
és a kód ami tovább léptet az a 23.
és itt akadtam meg. a videóból kiderült hogy nem az alvázszámot kell összeadni hanem valami másik számokat, amiket kiir a kocsi miután 10mp ig nyomva tartom az az EGY gombot:)
2011.12.02. 01:42
lepke írta:bugyor írta:lepke írta:admin írta:Marc528i írta:Üdv! Az e60nál a titkos menü ugyanolyan mint az e39be? Ugyan azokkal a lépésekkel kell kihozni mint az e39nél? Köszönöm
Igen csak ott egy gombbal kell machinálni.
Helo
Igen igen Jól mondja a Laci
1.Hosszan nyomod a gombot
2.belép a menübe és ellépteted a 19-es pontig
3. alvázszám összeadása és nyitva a menű
4. a HETES almenüben van a vízhőfok
Ezt irtátok.
de nekem az alvázszám összeadva 39.
és a kód ami tovább léptet az a 23.
és itt akadtam meg. a videóból kiderült hogy nem az alvázszámot kell összeadni hanem valami másik számokat, amiket kiir a kocsi miután 10mp ig nyomva tartom az az EGY gombot:)
Helo
Én a születésem ÉVÉT szoktam megadni ... próbáld azt
2012.01.26. 11:53
2012.01.26. 13:25
Szilvalé írta:Sziasztok!
Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...
Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást!
2012.01.26. 13:30
leslie írta:Szilvalé írta:Sziasztok!
Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...
Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást!
Ha már vagy fél éve olvasod a fórumot, akkor biztos tudod, hogy egyéb topikokban már többször is ki lett vesézve ez a téma. Viszont aki diesel-es, az azt mondja, hogy vegyél diesel-t,,,, akinek pedig a benzin felé húz a szíve, az azt mondja, hogy vegyél benzinest. Tehát megoszlik a vélemény, viszont ha évi 10.000-et mész, akkor ésszerűbb benzines vasat nézni. Szerintem.
2012.01.26. 17:31
lepke írta:leslie írta:Szilvalé írta:Sziasztok!
Új belépő vagyok a fórumon, ha valamit nem figyeltem vagy hibásan írok azért előre is sorry...
Egy fél éve biztos folyamatosan figyelemmel követem a fórumot, nem mindegyik témát szoktam figyelni természetesen. Mostanában az e60-as részben szoktam elmerülni.
Láttam már hogy sokan a benzines motorokkal szerelt bmw-ket részesítik előnyben a gázolajos verzióval szemben (persze gondolom ha nem tarja rendbe valaki az autóját mindegy, hogy milyen, aki megveszi úgyis rákölt majd nem keveset). Nekem eddig benzines autókkal volt legtöbbször dolgom, de nem idegenkedek a dizelektől sem. Láttam, hogy milyen összegek repkednek itt szervizeléskor a dízel autóknál, meg a fenntartási költségeket is figyeltem. A legtöbb info dízelek esetében (lehet nem figyeltem) 525 és 530-asokra vonatkoznak. Ezért az lenne a kérdésem, hogy a legtöbbet leírt problémák 520d esetében is jelentkeznek? Vagy ez kicsit megbízhatóbb konstrukció? Erről még nem nagyon voltak írások (de lehet nem figyeltem). Vagy nem is a motor fajtájában keresendő a hiba, hanem itt is talán azt a mottót kell követni, hogy nem típust, hanem állapotot kell venni? De azért fontos sztem, hogy későbbiekben mennyit kell költeni az autóra, hogy hiába szerez az ember egy jó állapotú autót, ha később úgyis utoléri a típushiba?
Vagy inkább maradjon a benzines vonal és legyen 520/23/25 vagy 30-as benzines és csak győzzem tankolással? Évi 10ezer km-t megyek kb.
Előre is köszönök minden segítséget és felvilágosítást!
Ha már vagy fél éve olvasod a fórumot, akkor biztos tudod, hogy egyéb topikokban már többször is ki lett vesézve ez a téma. Viszont aki diesel-es, az azt mondja, hogy vegyél diesel-t,,,, akinek pedig a benzin felé húz a szíve, az azt mondja, hogy vegyél benzinest. Tehát megoszlik a vélemény, viszont ha évi 10.000-et mész, akkor ésszerűbb benzines vasat nézni. Szerintem.
Helo leslie
Azért ez nem teljesen így van![]()
Évente 10-ezer kilométer megtételéhez MINDENKÉPPEN egy BENZINES vásárolnék
Fentartási költség szempontjából lényegesen Olcsóbb egy benzines ilyen távon
2012.01.27. 00:02
Rjani530d írta:
Miért is olcsóbb????
Évi 10 ezer km-vel nem lesz a diesellel sem baja, ha jót fog ki, az tuti.
2012.01.27. 00:34
lepke írta:Rjani530d írta:
Miért is olcsóbb????
Évi 10 ezer km-vel nem lesz a diesellel sem baja, ha jót fog ki, az tuti.
Helo
E60-as dieselt akar vásárolni a szilvalé klubtag ami már biztosan NEM új gépjármű
Nagy valószínűséggel megtett 150-200 ezer kilométert, és ezért bármelyik pillanatban megadhatja magát
Ezek az alkatrészeknek a cseréje minden pillanatban lehetséges, akármennyit megyen
Benzinesnél ilyen gondok nincsen![]()
Évi 10-ezernél érdemesebb benzinesben gondolkodni
Diesel gondok 150-200 ezernél
-Szívósor
-Porlasztók
-Túrbó(k) és a hozzá tartozó nyomócsövek
-Főtengely ékszíjtárcsa
-Egr hűtő
-Termosztát
-Izzító gyertyák
-DPF
Igy este felé ami eszembe jut
2012.01.27. 07:42
bmw520ds írta:Szívósor?-Holnap után fogunk egyet kipróbálni, hogy hogy viselkedik a lapkák eltávolítása után, levakítva. Ha nem lesz jó, akkor meg megkapja az újat. De legalább lehet kézzelfogható következtetést levonni, mert írtak ezt is, azt is! E60 530da
2012.01.28. 20:32
2012.01.28. 21:08
2012.01.28. 21:21
lepke írta:Helo Gábor
Nagyon örülök hogy képekkel is kommentáltad a szerelést, ami nagyon jól sikerült
Kiegészíteném egy picit
A hűtőfolyadék kör megbontása útán a rendszert üzemi hőfokon a maximális fűtésen és a maximális ventilátor járatása mellett kell légteleníteni a rendszert
Másnap reggel hidegen kell leellenőrizni a kiegyenlítő tartályban lévő szintet
Majdnem elfelejtettem![]()
![]()
pár éve volt egy tag (( lehet hogy ismered )) aki hasonlóképpen környezet kímélő módon az árokparton motorblokkot mosott
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2012.01.28. 22:39
bmw520ds írta:Neked hol repedt ki az a nyűves AGR hűtő?
2012.01.29. 01:20
2012.01.29. 10:05
2012.01.29. 19:02
2012.01.29. 20:13
2012.03.12. 20:28
2013.06.23. 17:10