Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.04.19. 09:55

Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.04.19. 12:46

chelseafan1998 írta:Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Igen, azzal kell beszerelni. 2004-től már nincs szűrő, csak "lecsapató"

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.04.19. 13:28

muhaati írta:
chelseafan1998 írta:Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Igen, azzal kell beszerelni. 2004-től már nincs szűrő, csak "lecsapató"


Köszi és ha az a lecsapato része nincsen bent csak üresen a ház az mit jelent? Berakhatom az újat vagy hagyjam üresen?

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.05.02. 15:03

chelseafan1998 írta:
muhaati írta:
chelseafan1998 írta:Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Igen, azzal kell beszerelni. 2004-től már nincs szűrő, csak "lecsapató"


Köszi és ha az a lecsapato része nincsen bent csak üresen a ház az mit jelent? Berakhatom az újat vagy hagyjam üresen?

Altalában föleg a Febi ugy csomagolja hogy ház benne egy lecsapató és 2 tömités van hozzá es ragd bele a lecsapatót.

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.05.30. 15:29

Sziasztok!
Vezérlés cserén gondolkodom, nagyon megoszlanak a vélemények nyílván, de egy 530D 306D3 231LE motoron ami még facelift előtti de már alublokkos mennyire rizikós 316 ezer valós km-el?
Magyar autó 10-15 ezrenként volt olajcsere hangja nincs a láncnak és semmi rendellenesség.

Köszi!

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.06.06. 17:02

adams22 írta:Sziasztok!
Vezérlés cserén gondolkodom, nagyon megoszlanak a vélemények nyílván, de egy 530D 306D3 231LE motoron ami még facelift előtti de már alublokkos mennyire rizikós 316 ezer valós km-el?
Magyar autó 10-15 ezrenként volt olajcsere hangja nincs a láncnak és semmi rendellenesség.

Köszi!

Én nem cserélném ki, mert eléggé hallható előjele szokott lenni a lánchibának és akkor még nem szakad el, de ha van pénzed cseréld ki azzal nem ártasz neki.

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.06.06. 19:27

Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.06.07. 11:24

luksa írta:Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Bikazva sem indul?

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.06.09. 10:35

rockerekhu írta:
luksa írta:Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Bikazva sem indul?



Fel lett tanítva az az akksi az autóhoz? Gyanítom hogy nem, akkor szokta az újat is tönkre vágni. Még ha ugyan olyan Ah-s is kerül bele akkor is kell regisztrálni. Ha más Ah-s megy bele akkor pedig felprogramozni (gyári diaggal). :)

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.06.09. 21:35

adams22 írta:
rockerekhu írta:
luksa írta:Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Bikazva sem indul?



Fel lett tanítva az az akksi az autóhoz? Gyanítom hogy nem, akkor szokta az újat is tönkre vágni. Még ha ugyan olyan Ah-s is kerül bele akkor is kell regisztrálni. Ha más Ah-s megy bele akkor pedig felprogramozni (gyári diaggal). :)


A feltanítás hiánya az később mutatkozik meg, kb 1-1.5 év alatt hal meg az aksi, ami egyébként 4-8 évet is bírna. Én megnézném az IBS-t (Intelligent Battery Sensor), gyanítom azt sikerült megreccsenteni. :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.06.13. 07:37

Üdv, mint kiderült az önindító reccsent meg, sikeres aksi és önindító csere után most már indít, csak nem indul. Egy kis spray és elkapná de nem merek sokat fujni, valószínű nem kap üzemanyagot, a tankban lévő szivattyút megnéztem működik.

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.07.03. 08:48

Sziasztok!

Egy probléma megoldásában kérem a segítségeteket!(E60 2003 520i M54B22) Mostanában, már majdnem minden indítás utáni 100km/h sebesség átlépésnél hibára írja a tempomatot. Cruise control failure jelenik meg a kijelzőn és onnantól kezdve nem működik egészen az autó újraindításáig. Majd ha megint átlépem a 100km/h sebességet újra hibát ír.
A 100km/h csak "nyugodt" vezetésnél történik, de ha pl. 2.fokozatban húzatom, mondjuk 5000rpm-ig akkor már 100km/h alatt hibára dobja. Inpával kiolvasva azt írja, hogy 2788 Vehicle speed
P-code: P0500 Vehicle speed sensor 'A'
Az összes ABS szenzort kivettem megtisztítottam. Inpa élő adatoknál mind a 4 kerék szenzornál állandó sebességet mutat. Szerintem ha valamelyik ABS szenzorral lenne baj akkor világítana az arcomba a ABS control lámpa, de nem.
Azt viszont észre vettem, mivel a sok gépre dugástól és időtöltéstől lemerülőben volt az akkumulátorom, töltőre tettem, azután nem produkálta ezt a hibát, egészen addig míg 1-2 nap elteltével(és sok indítást követően) megint csinálta. Megint töltöre tettem, 1-2 nap minden ok, aztán megint rossz. De csak ez a funkció, minden más jól működik.
Járt már valaki így? Jól gondolom hogy ez valamilyen elektromos probléma lesz? Mi lehet a megoldás?

Köszi

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.07.26. 14:16

Sziasztok hogy tudom ellenőrizni hogy kifolyik e a kondezvíz a klímából illetve hol van a kivezető csöve?

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.08.20. 18:46

sziasztok hallott már valaki a hidrogénes tisztításról diesel autóknál??? Valami tapasztalat?

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.08.20. 19:26

stupeki69 írta:Sziasztok hogy tudom ellenőrizni hogy kifolyik e a kondezvíz a klímából illetve hol van a kivezető csöve?
Alulrol, a valto ket oldalan.

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.08.26. 07:38

morv írta:
stupeki69 írta:Sziasztok hogy tudom ellenőrizni hogy kifolyik e a kondezvíz a klímából illetve hol van a kivezető csöve?
Alulrol, a valto ket oldalan.

köszönöm

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.09.01. 13:03

Kedves Klubtagok!

Adott egy E61 2006 525DA 177LE.

Töltés gondom van, de nem tudom merre kezdjek neki, hátha valaki járt már így.... (?)

Tavaly télen vettem észre azt, hogy ha nem állok be a garázsba, és 0-+2 alatt van a hőmérséklet, a kocsi éjjel áthűl, akkor indítás után nem tölt, be is dobja a műszerfalra az akku jelet pirossal. Pár perc (2-6) után a töltés meglesz, jel elalszik, és ekkor kb 15V-al tölt. Következő megállás után (üzemmelegen) a töltés már jó, 14,2-14,6 közötti.

Gondolok egyenírányítóra, vagy fesszabályzóra.
De lehet valami elektronika tiltja le olyankor......? Fogalmam nincs.
Egész tavasztól nem volt vele gond, de ma reggelre 15C volt kb, és bedobta a hibát kb. 5 másodpercre, mire kiszaladtam a multiméterrel már 14,5 volt a töltésem.

Találkozott már hasonlóval???

Üdv. Peti

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.09.02. 10:23

Peti85 írta:Kedves Klubtagok!

Adott egy E61 2006 525DA 177LE.

Töltés gondom van, de nem tudom merre kezdjek neki, hátha valaki járt már így.... (?)

Tavaly télen vettem észre azt, hogy ha nem állok be a garázsba, és 0-+2 alatt van a hőmérséklet, a kocsi éjjel áthűl, akkor indítás után nem tölt, be is dobja a műszerfalra az akku jelet pirossal. Pár perc (2-6) után a töltés meglesz, jel elalszik, és ekkor kb 15V-al tölt. Következő megállás után (üzemmelegen) a töltés már jó, 14,2-14,6 közötti.

Gondolok egyenírányítóra, vagy fesszabályzóra.
De lehet valami elektronika tiltja le olyankor......? Fogalmam nincs.
Egész tavasztól nem volt vele gond, de ma reggelre 15C volt kb, és bedobta a hibát kb. 5 másodpercre, mire kiszaladtam a multiméterrel már 14,5 volt a töltésem.

Találkozott már hasonlóval???

Üdv. Peti



Szia!

Nekem még az E46-ban volt ilyesmi problémám. A feszültségszabályzó chip-je olyan, hogy meghülyül hőmérséklet változásokra ha mondjuk egy forrasztási láb részben elenged. A dióda nem igazán ilyen, az vagy jó vagy nem hőmérséklettől függetlenül. De vigyázni kell, mert ha rossz a fesz.szab az tönkre teheti a diódákat is ha éppen túltöltésed van. Nekem is úgy volt hogy hidegben kb. +10 fok alatt bolondult meg. Beugrottak feszültségcsúcsok kb. 18 V és kiverte az izzóimat állandóan cserélgetnem kellett kb minden nap másik izzó :D még jó hogy csak sima H7-es volt. Nem tudtam rájönni mi lehet a baj, aztán egyszer menet közben sikerült elcsípnem hogy a töltés felugrik 18V-ra (mert nekem csak menet közben jött ez elő). Fesz.szab.-ot kicseréltem utána jó is lett. Ja és csak a gyári fesz.szab.-ot ajánlom bele! Nekem Valeo volt benne a generátor vettem először egy utángyártottat, nem tudott vele kommunikálni az ECU olyan mintha nem is lett volna benne semmi, azt kidobtam és jött a gyári Valeo. Azóta is jó, gondolom, már eladtam. :D Jó lenne neked is a generátort kiszerelni feltenni padra és lemérni. Az lenne a tuti, egy hideg és egy meleg teszt. Én munkámból adódóan pont ilyenekkel foglalkozom egy pár ilyen hibát már láttam és 90%-ban mindig a regulátor volt a hibás.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek adams22 az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.09.29. 18:16

Sziasztok,

új vagyok itt (sorry hogy kérdéssel kezdem) mert az E46-om mellé vettem egy E60-at. Ég és föld a kettő között a különbség még, de remélem hamarabb megszokom a nagyobb kasztnit. :D Amire figyelmes lettem, hogy ha kinyitom az autót akkor a motortérben hallható egy kis búgás, ami rendben van. Viszont ha bezárom az autót akkor kb 30-45 percenként mintha úgy érzékelné az autó hogy nyitom az autót távirányítóval, a jobb hátsó ajtónál hallható hogy mintha nyitni akarna és ez a búgás a motortérben újra hallható. Ez normális dolog? Attól tartok hogy leszívja idő előtt az akksit ha állandóan indításra készen áll az autó ha zárva van.
Köszi!

Re: Kérdések-válaszok E60

2020.11.08. 10:41

sziasztok E61 hátsó ablakfűtésnek van reléje? a biztosíték jó de nincs hátsó ablakfűtésem
Hozzászólás küldése

VigLink badge