* *
Pontos idő: 2021.05.14. 06:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 563 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.03.20. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.03.20. 18:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2283
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?


Nem kaptam tőle választ, pedig anno privátban sokáig veséztük. Építkezik, egyenlőre offtopic neki az autó. Ha ilyen gondod van, akkor A-tól Z-ig tudok segíteni hibafeltárásban, javításban. Keress nyugodtan privátban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2021.03.22. 15:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kulix írta:
adams22 írta:
Sajnos még azóta sem sikerült a témával foglalkoznom érdemben annyi minden más van most. Viszont annyit kipróbáltam, hogy már több napja lehúzott EGR vákuumcsővel közlekedek azt hittem nem fog regenerálni a hibakód miatt, de mégis. :D Csak jóval később, 150-170 km után és nem 25. Nem mindegy. Csak a múltkor nem vártam ezt meg mert úgy voltam vele, hogy úgysem fog regenerálni. A DDE sem kérte a regent elég sokáig. Aztán tegnap kb. 170 km (utolsó regen.) után bedobta hogy szükséges és végig is ment. 18-19 mbar volt az ellennyomás előtte és 10-11 utána. Tehát egy kicsit javított hogy nem megy az EGR, de úgy gondolom az újjal sem lenne sokkal jobb mármint nem hiszem hogy csak ennyi a hiba. Még így is messze van a 3-4-500 km-es regen periódus.

Üdv adams22!
Érdeklődnék, hogy megoldódott e, ez a gyakori dpf regenerációs probléma, ha igen, akkor mi volt megoldás?


Nem kaptam tőle választ, pedig anno privátban sokáig veséztük. Építkezik, egyenlőre offtopic neki az autó. Ha ilyen gondod van, akkor A-tól Z-ig tudok segíteni hibafeltárásban, javításban. Keress nyugodtan privátban.

Írtam neked pü-t!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 563 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator