2006.01.21. 14:29
Sziasztok!
Hát kezdjük el valahogy...
Jolet
2006.04.26. 21:15
Ezekszerint ez a tipus nem hozánk való.
Nem szeretik anyira a kocsijúkat, mint mi!
2006.08.31. 13:42
Szerintem nem az a baj... Csak kevesen vannak!
Nekem pl tetszik, de több okból sosem vennék..
2006.08.31. 21:03
pL? A 15-25 LITERES FOGYI OLYAN GÁZ?:) ?
ÉN VETTEM MAJDNEM HOSSZÚT, ELÉG RITKA SZINBEN, NAGYON OLCSÓ VOLT, DE GÁZOS....
GYÖNYÖRŰ, SOKKAL NAGYOBB MINT AZ E39 (BELÜLRŐL A LONG), DE AZÉRT AZ SEM ÉLMÉNYAUTÓ!!!
ILLETVE AZ ÉLMÉNY ABBAN ÁLL, HOGY ROHADT NAGY, ANNYI KÖBCENTI MINT A MELLETED PARKOLÓ MÁSIK 4-5 AUTÓ, PLUSSZ, AUTÓPÁLYA 250 VÉGIG....
(A MÚLTKOR BÉKÉSEN TEMPOMATOZTAM A ÚJ BALATONI M7-EN 160-170-EL, ÉS 1 750I MAJDNEM LEVITTE A FEJEMET 250-EL (VAGY LIMIT NÉLKÜLI VOLT, MINDEN ESETRE JÖTT, AZTÁN MENT, NEM IS LÁTTAM:)
2006.09.01. 08:55
azért a fogyasztási adataiddal kicsit vitatkoznék...
már, ha hiszel a tapasztalataimnak...
kezdjük a legtöbbel:
tiszta város 17-20 liter
vegyes átlag 12-14 liter
de például tempomat 90-el csak 9,6
ahogy mondani szokták minden csak lábfüggő...
lehet vele spórolni is akinek az a fontos és lehet vele nagyon is menni...
ki-ki döntse el magának...
2006.09.01. 12:59
szóval ki lehet jönni 10-ből országút? Az baráti, de a város 20 azért annyira nem....
Sokat mentél vele?
Mesélhetnél még ezt-azt!
2006.09.01. 13:03
Most valószínű eladom az 528i-t, de 1 tökéletes 740i azért tervbe van véve középtávon:)
A 40-es nem is megy rosszabbul, mint az 50-es nem?
Bár azt hallottam az 50-es limit nélkül megfutja a 285 kmh-t
2006.09.01. 13:59
versenyezni még nem versenyeztem 740-el, de azért biztosan rávernék pár métert...
fenntarthatóság szempontjából a 40-es az olcsóbb megoldás...
ahhoz nem kell duplán venni a dolgokat...
na de csak az 50-esben van varrottbőr műszerfal...
én nem mondanék le róla pár liter benzin megspórolása miatt..
ja és egész más hangokat hallani, ha nyomod neki...
2006.09.01. 17:45
Én is nézegettem 750I-ket és láttam, hogy az egyiknek mind2 C oszlopon fennt van egy "V12"-es felirat!
Ez gyári?
2006.09.01. 18:54
nem...
tudtommal legalábbis...
a legesélyesebb beszerzési forrás a 600 sel merci
2006.09.01. 19:29
mate írta:Én is nézegettem 750I-ket és láttam, hogy az egyiknek mind2 C oszlopon fennt van egy "V12"-es felirat!
Ez gyári?
Szerintem is csak merciutánzat, felvágás...Kicsit hülye dolog, hogy egy béemvés merciket utánoz...
Jolet! Én láttam varrott bőrős műszerfallal egy 740-est!
Gyönyörű darab volt, csak láthatóan erősen használt...
De a legviccesebb az volt, hogy 16-os, kopott Kumho téligumikkal akarták adni:) Vagy Kléber:) Igen asszem az volt. Mindezt augusztusban!
Menjen is tönkre minden ilyen autónepper!
2006.09.02. 13:57
Az Alpine felnik asszem 2 millióért voltak megvásárolhatóak akkoriban:)
Az én autómban szebb a bőr sokkal. És ezen is rajata van a V12:)
Egyébként király, de én csak 40-est néznék:)
2006.09.02. 16:29
Nem szeretnék okoskodni, de az Alpine az nem Alpina?
Eddig azt hittem, az Alpine elektronikában utazik, de lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.
Hogy a 750ről is beszéljünk: a V12-es motorról eddig több forrásból is azt hallottam, hogy problémák vannak vele. az alapgond konstrukciós: állítólag nem igazi V, csak két összefordított soroshatos. ha meg elérkezik a felújítás ideje (ami nem is olyan soká szokott), a számla könnyen beleugrik a másfél millába.
Ezek mennyire igaz híresztelések?
2006.09.02. 23:07
efer írta:Nem szeretnék okoskodni, de az Alpine az nem Alpina?
Eddig azt hittem, az Alpine elektronikában utazik, de lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.
Hogy a 750ről is beszéljünk: a V12-es motorról eddig több forrásból is azt hallottam, hogy problémák vannak vele. az alapgond konstrukciós: állítólag nem igazi V, csak két összefordított soroshatos. ha meg elérkezik a felújítás ideje (ami nem is olyan soká szokott), a számla könnyen beleugrik a másfél millába.
Ezek mennyire igaz híresztelések?
Szerintem is Alpina. Nem tudom,hogy elírás-e,vagy csak nem ennyire nem értenek hozzá? Pedig elég neves kereskedés...
2006.09.03. 18:48
Én is úgy tudom, hogy a 740 jobb mint az 50-es. Menetteljesítményben nincs nagy különbség, de megbízhatóbb és kevesebbet is eszik. Sokat érdeklődtem utánna anno, mert ezt akartam venni. De asszem jobban választottam..
2006.09.03. 19:37
Persze AlpinA!!! Én is meghülyültem...
De: van már alpine bmw is:http://www.alpine-usa.com/news/events/demo_cars/05_x5/05bmwx5_finish_1.htm
Meg van audio, meg(!) Renault alpinE nem?
2006.09.03. 20:04
efer írta:Nem szeretnék okoskodni, de az Alpine az nem Alpina?
Eddig azt hittem, az Alpine elektronikában utazik, de lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.
Hogy a 750ről is beszéljünk: a V12-es motorról eddig több forrásból is azt hallottam, hogy problémák vannak vele. az alapgond konstrukciós: állítólag nem igazi V, csak két összefordított soroshatos. ha meg elérkezik a felújítás ideje (ami nem is olyan soká szokott), a számla könnyen beleugrik a másfél millába.
Ezek mennyire igaz híresztelések?
Efer!
Ne őrülj meg!!! A passat W12 az volt kamu! (két vr6-os motor)
A BMW gyártotta az első V12-es motort európában a II.világháború óta, amikor kijött a e32 750i!!! Ez a motor, és utódai azóta is etalonok!
Többek között 1 ilyen BMW V12 hajtotta a McClaren F1 típusjelzésű autókát is, ami az utóbbi 15 év leggyorsabb (sorozatgyártású) autója volt...Pályán mérve semmilyen Ferrari, Porsche, nem tudta megfenyíteni a BMW V12-est!!!
2006.09.03. 20:10
Természetesen buheráló hazánkban nem valószínű, hogy találni rendes V12-es BMW-t...Hát..Ugyebár ezt sosem kell felújítani normális használat mellett...2 milló km biztos...De azok a példányok németo.-ban vannak:)
A gyertyacsere viszont drága...
2006.09.04. 09:37
én kidobnám a komplett belsejét...
nagyon nem jön be ez a szín...
vagy fekete vagy egyszer már láttam narancsszínű belsőt...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.