* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 18:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
lackosor6 írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma városban, kis utcában poroszkálás után nyomtam egy Y fordulót, mivel túlmentem az eredeti uticélon. Mire a ház elé érve arra lettem figyelmes, hogy nem tudtam benyomni a fékpedált, így gyakorlatilag fékhatás se nagyon volt. Leparkoltam, hagytam állni egy olyan 8-10 percet, utána visszajött. Mire hazaértem, újra érezhető volt. Aztán elmentem direkt egy próbakörre, városon kívül, ahol 60-ról, 80-ról majd 100-ról is nyomtam egy-egy "satut". Rásegítés van, de a pedál érezhetően fékezésről-fékezésre keményedik. Ok, van egy idő, mire visszaengedi a folyadékot a rendszer, de eddig ez nem tűnt ilyen soknak! Bebeszélem magamnak vagy tényleg b@szkódik valami? Ha haldoklik pl. a főfék munkahenger, az csinálhat ilyet?
Előre is köszönöm!

Nem áll vízben a szervódobod?
Bal pollenszűrő kivesz, majd alatta vizuálhatod az állapotot.
Ha már arra jársz, akkor tisztítsd ki a lefolyót is. Hátha... ;)

Szia!
Nem, direkt azzal kezdtem. Porszáraz minden, ill. a korábbi tulaj szintén felhívta rá a figyelmemet, hogy ezt figyeljem. Meg akkor rásegítés - tudtommal - egyáltalán nem lenne... A legújabb tippem, hogy vagy a csúszkák szorulnak, vagy magukat a féknyergeket kellene felújítani. Még vizsgálom...


Fékfolyadék mennyi idős?

Állítólag a tulaj előttem cserélte nemrég. Kicsit több, mint három éves, most tavasszal akartam cserélni. Javítsatok ki, de ha fel lenne "vizesedve" akkor nem keményednie kellene a féknek, hanem puhulni. Én ezért nem gondoltam rá, mint hibaforrásra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 20:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
attila94 írta:
lackosor6 írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma városban, kis utcában poroszkálás után nyomtam egy Y fordulót, mivel túlmentem az eredeti uticélon. Mire a ház elé érve arra lettem figyelmes, hogy nem tudtam benyomni a fékpedált, így gyakorlatilag fékhatás se nagyon volt. Leparkoltam, hagytam állni egy olyan 8-10 percet, utána visszajött. Mire hazaértem, újra érezhető volt. Aztán elmentem direkt egy próbakörre, városon kívül, ahol 60-ról, 80-ról majd 100-ról is nyomtam egy-egy "satut". Rásegítés van, de a pedál érezhetően fékezésről-fékezésre keményedik. Ok, van egy idő, mire visszaengedi a folyadékot a rendszer, de eddig ez nem tűnt ilyen soknak! Bebeszélem magamnak vagy tényleg b@szkódik valami? Ha haldoklik pl. a főfék munkahenger, az csinálhat ilyet?
Előre is köszönöm!

Nem áll vízben a szervódobod?
Bal pollenszűrő kivesz, majd alatta vizuálhatod az állapotot.
Ha már arra jársz, akkor tisztítsd ki a lefolyót is. Hátha... ;)

Szia!
Nem, direkt azzal kezdtem. Porszáraz minden, ill. a korábbi tulaj szintén felhívta rá a figyelmemet, hogy ezt figyeljem. Meg akkor rásegítés - tudtommal - egyáltalán nem lenne... A legújabb tippem, hogy vagy a csúszkák szorulnak, vagy magukat a féknyergeket kellene felújítani. Még vizsgálom...


Fékfolyadék mennyi idős?

Állítólag a tulaj előttem cserélte nemrég. Kicsit több, mint három éves, most tavasszal akartam cserélni. Javítsatok ki, de ha fel lenne "vizesedve" akkor nem keményednie kellene a féknek, hanem puhulni. Én ezért nem gondoltam rá, mint hibaforrásra.


Kicsit több mint 3 év alatt (előző tulaj szavára nem adunk semmiben), a felvizedesett fékfolyadék korrodálhatta a fék mozgó alkatrészeit, dugattyúk, stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.02.13. 20:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.22. 22:08
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Végre e39 tulaj lettem! :) 530d. Olyan gondom van, hogy a féket nyomva szép lassan bemegye tövig a pedál. Főfék munkahenger cserélve lett, a rendszer nem levegős. Mi okozhatja még a hibát? Köszönöm szépen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 16:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.07. 14:54
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Elsö fék csere elött állok. Cserélnem kell tárcsát is mert már jó kis válla van,és nagy sebességnél rázza a kormányt.
Tárcsának találtam pl. ATE majdnem 13 pénz/db.ez szerintem normál felhasználásra elég. de betétet nem tudom milyet vegyek.
Nektek milyen tapasztalataitok vannak betét ügyben? Milyet tegyek alá?Úgy értem ami fog is,de mégsem koszol annyira.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 19:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lyuggatott Zimmermann tárcsa és Textár betétek vannak jelenleg elöl (a sokaknál bevált kombót alkalmaztam én is), és elégedett vagyok egy dolgot leszámítva – iszonyúan porol. Már egy-két autópályás fékezéstől sötét a felnim a fékportól. Tud valaki esetleg olyan betétet ajánlani a következő cserére, ami tisztább egy kicsit? Változatlan egyéb feltételekkel – csikorgásmentesség, harapás.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
akela írta:
Elsö fék csere elött állok. Cserélnem kell tárcsát is mert már jó kis válla van,és nagy sebességnél rázza a kormányt.
Tárcsának találtam pl. ATE majdnem 13 pénz/db.ez szerintem normál felhasználásra elég. de betétet nem tudom milyet vegyek.
Nektek milyen tapasztalataitok vannak betét ügyben? Milyet tegyek alá?Úgy értem ami fog is,de mégsem koszol annyira.

Írtam pü.-t


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.04.27. 15:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek!

ZF 5HP18 váltó
Szeretném kérdezni, hogy az alábbi képen a nyíllal jelzett csavar mire szolgál?
Ha van esetleg tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban.

Kép


Ugyanis, ezen a második képen ugye egyértelmű, hogy a leeresztő és feltöltő csavarokat láthatjuk.

Kép

Viszont a fentebbi képen lévő csavar inkább tűnik feltöltőnek a pozíciója alapján.
Tudom, hogy feltöltés közben a váltó felszívja a szükséges mennyiséget az alsó képen jobb oldalon látható feltöltőfuraton, de a felső képen jelzett csavar pedig épp úgy néz ki, mint ami olyan 6-8L-nyi olaj magasságában van, csak ott mondjuk járó motor nélkül lehet betölteni a szükséges mennyiséget.
:roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.04.27. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Üdv mindenkinek!

ZF 5HP18 váltó
Szeretném kérdezni, hogy az alábbi képen a nyíllal jelzett csavar mire szolgál?
Ha van esetleg tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban.

Kép


Ugyanis, ezen a második képen ugye egyértelmű, hogy a leeresztő és feltöltő csavarokat láthatjuk.

Kép

Viszont a fentebbi képen lévő csavar inkább tűnik feltöltőnek a pozíciója alapján.
Tudom, hogy feltöltés közben a váltó felszívja a szükséges mennyiséget az alsó képen jobb oldalon látható feltöltőfuraton, de a felső képen jelzett csavar pedig épp úgy néz ki, mint ami olyan 6-8L-nyi olaj magasságában van, csak ott mondjuk járó motor nélkül lehet betölteni a szükséges mennyiséget.
:roll:

Halkan kérdezem, hogy honnan tudod, hogy mennyi a szükséges mennyiség, ha nem jár a motor, és a nívócsavar sincs kitekerve? Még az sem mindegy, hogy hány fokos a váltóolaj. Ha álló motornál feltöltöd szintig és beindítod a motort, semmi baja nem lesz a váltónak míg szintre töltöd, az a hivatalos eljárás. Már ha emiatt akarsz trükközni, hogy a kezdeti alacsony olajszint kárt tesz a váltóban.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.04.28. 07:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
...Ha álló motornál feltöltöd szintig és beindítod a motort, semmi baja nem lesz a váltónak míg szintre töltöd, az a hivatalos eljárás. Már ha emiatt akarsz trükközni, hogy a kezdeti alacsony olajszint kárt tesz a váltóban.

Igen, ez az aggodalmam alapvetően, miszerint ha esetleg az ember nem tud elég gyorsan kiugrani és bepumpálni az olajat, akkor nehogy megégjen a szerkezet, továbbá, hogy nem-e fröcsköli ki betöltés közben a bemeneten keresztül...
De akkor ezektől ne féljek. Infrahőmérővel meg kapok egy hozzávetőleges hőértéket, bár állítólag hamar melegszik a váltóolaj.
A mennyiséget olvastam néhány helyen, meg videókon is olyan 6-7 litert emlegetnek, ami bemegy feltöltésnél.

Egyébként olvasgattam tegnap a Bimmerfest oldalt és az egyik fórumozó azt írta, hogy bement egy szakszervizbe és megkérdezte mi az a csavar és azt mondták neki, hogy valamiféle nyomáscsavar vagy mi a szösz, a feltöltést nem ott kell végezni, hanem az alsó, hátsó "nagy" csavarnál (igen, ez megvan)...
Az ismert módon, volt ez taglalva ugye sok helyen...
Mert Ő is arra gondolt egy egyszerű logika alapján, hogy az lehetne a feltöltő...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.05.06. 08:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Lyuggatott Zimmermann tárcsa és Textár betétek vannak jelenleg elöl (a sokaknál bevált kombót alkalmaztam én is), és elégedett vagyok egy dolgot leszámítva – iszonyúan porol. Már egy-két autópályás fékezéstől sötét a felnim a fékportól. Tud valaki esetleg olyan betétet ajánlani a következő cserére, ami tisztább egy kicsit? Változatlan egyéb feltételekkel – csikorgásmentesség, harapás.


Sziasztok, pont ez érdekelne engem is. Első szett csere előtt állok... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.10.20. 21:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.11.16. 01:04
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

GM 5L40-E váltó szakikat keresek, akik foglalkoztak a váltóvezérlő programozásával.
Az elérhető update-en túl vagyok, amivel az alacsonyabb fokozatokat szebben váltogatja, dobálja fel.
Viszont nem rég egy érdekes lehetőségre bukkantam egy német fórumon.
Igyekszem belinkelni a videót, ami mindent elmond.
Röviden egy vezérlő módosításról van szó, mely kb. 56km/h-tól engedi a lock-up-ot zárni, viszont kis sebességnél még csak 4.-ben és ilyenkor a "D" mellett megjelenik az "S" is. Majd gyorsítás után megy az 5. fokozat. Ez sokat segít a fogyasztáson és a wandler csúszásának csökkentésén, mert forgalomban pont ebben a 60-90km/h közötti tempóban csúszik sokat a "kuplung".

A fórum:
https://forum.hptuners.com/showthread.p ... &styleid=4

És a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=Mh4FS6RoDyQ&t=45s

Máshol láttam szakit TunerPro-val átírni a GM váltó vezérlőjét.

Eco-Tuning Mod
An early converter lockup:
No converter slip, not a rubber band effect.
Reduced fuel consumption.
Lower oil temperature.
Better lubrication.
Better heat dissipation due to lower oil temperature.
Slower aging oil.
Reduced wear on the gearbox.
Reduced wear on the lock-up clutch.
As fewer repairs.
More driving fun through the direct transmission of power.

Előre is köszi!

_________________
Üdvözlettel,

Pazi Gyuri


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 20:24
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: jánossomorja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?2000d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali ki tudja a leggyorsabb fékolaj csere menetét.most akarok cserélni , de minden jó ötlet jól jön.köszi előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 22:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TÖREKI33 írta:
hali ki tudja a leggyorsabb fékolaj csere menetét.most akarok cserélni , de minden jó ötlet jól jön.köszi előre is

Szilikoncső rá a légtelenítő csavara, magasabb pontra akasztani mint a légtelenítő van, belevezetni egy nagyobb edénybe a végét, csavart kissé kiengedni, egy ember beül pumpálni, egy pedig tölti a fékfolyadékot a tartályába.
Ezt mind a négy keréknél megcsinálni, hátsóknál érdemes kezdeni.
Kell hozzá legalább 1L, hogy jól átmossa.
Járó motornál gyorsabban megy, besegít a vákuum.
Egyedül is megy, de úgy lassabb.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.12.20. 22:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
TÖREKI33 írta:
hali ki tudja a leggyorsabb fékolaj csere menetét.most akarok cserélni , de minden jó ötlet jól jön.köszi előre is

Szilikoncső rá a légtelenítő csavara, magasabb pontra akasztani mint a légtelenítő van, belevezetni egy nagyobb edénybe a végét, csavart kissé kiengedni, egy ember beül pumpálni, egy pedig tölti a fékfolyadékot a tartályába.
Ezt mind a négy keréknél megcsinálni, hátsóknál érdemes kezdeni.
Kell hozzá legalább 1L, hogy jól átmossa.
Járó motornál gyorsabban megy, besegít a vákuum.
Egyedül is megy, de úgy lassabb.
:szerintem


És a hidraulika tömb önmagát légteleníti?! :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.12.21. 13:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
TÖREKI33 írta:
hali ki tudja a leggyorsabb fékolaj csere menetét.most akarok cserélni , de minden jó ötlet jól jön.köszi előre is

Szilikoncső rá a légtelenítő csavara, magasabb pontra akasztani mint a légtelenítő van, belevezetni egy nagyobb edénybe a végét, csavart kissé kiengedni, egy ember beül pumpálni, egy pedig tölti a fékfolyadékot a tartályába.
Ezt mind a négy keréknél megcsinálni, hátsóknál érdemes kezdeni.
Kell hozzá legalább 1L, hogy jól átmossa.
Járó motornál gyorsabban megy, besegít a vákuum.
Egyedül is megy, de úgy lassabb.
:szerintem


És a hidraulika tömb önmagát légteleníti?! :doglotlo:

Nem bontja meg a kört, csak átmossa, ha nem bénáznak a tartálynál, akkor nem kerül bele levegő.
Ami meg érintetlenül marad a tömb belsejében az nem sok.
Ő nem az a típus szerintem aki INPA-val vagy Bosch KTS-sel nekiáll átpucolni a folyadékkört.
Csak simán egy kis "nafta" frissítést akar.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.12.21. 14:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
TÖREKI33 írta:
hali ki tudja a leggyorsabb fékolaj csere menetét.most akarok cserélni , de minden jó ötlet jól jön.köszi előre is

Szilikoncső rá a légtelenítő csavara, magasabb pontra akasztani mint a légtelenítő van, belevezetni egy nagyobb edénybe a végét, csavart kissé kiengedni, egy ember beül pumpálni, egy pedig tölti a fékfolyadékot a tartályába.
Ezt mind a négy keréknél megcsinálni, hátsóknál érdemes kezdeni.
Kell hozzá legalább 1L, hogy jól átmossa.
Járó motornál gyorsabban megy, besegít a vákuum.
Egyedül is megy, de úgy lassabb.
:szerintem


És a hidraulika tömb önmagát légteleníti?! :doglotlo:

Nem bontja meg a kört, csak átmossa, ha nem bénáznak a tartálynál, akkor nem kerül bele levegő.
Ami meg érintetlenül marad a tömb belsejében az nem sok.
Ő nem az a típus szerintem aki INPA-val vagy Bosch KTS-sel nekiáll átpucolni a folyadékkört.
Csak simán egy kis "nafta" frissítést akar.


Köszi, hogy kijavítottál, erre gondoltam!

Offtopic :
Aztán majd keresni fog bontott abs tömböt mert a bentragadt folyadék szétrohasztja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2021.01.02. 15:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 84
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok :)

Találkozott valaki olyan problémával, hogy a fék lámpa ég és nem engedi el a fékeket az autó, nem lehet mozdulni sem előre sem hátra?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2021.01.03. 08:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok :)

Találkozott valaki olyan problémával, hogy a fék lámpa ég és nem engedi el a fékeket az autó, nem lehet mozdulni sem előre sem hátra?


Csak arra tudok gondolni, hogy a pedál megragadt, mivel a féklámpa kapcsoló összezárt állapotban van, ha elengedett pedállal is világít a féklámpa! Vagyis folyamatosan valamennyire nyomás alatt van a főfékhenger.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2021.01.03. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok :)

Találkozott valaki olyan problémával, hogy a fék lámpa ég és nem engedi el a fékeket az autó, nem lehet mozdulni sem előre sem hátra?


Ha volt fagy, akkor belefagyott a szervódobba a víz. Tipikus probléma, az eldugult kifolyó miatt.

( nem tudni merre laksz, itt még nem volt fagy, de több helyen volt már -5 is.)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2021.01.27. 11:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.30. 12:56
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Műszaki előtt állok, átnézték a vasat, a fék foglalkozós. Nagy az ingadozás, és nagy tempónál egyébként rázza is a kormányt fékezésnél.
A fék és futómű nem játék...
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát javasoltok tárcsából és betétből egyaránt?
A vas 2003. e39 525i 192paci sedan.

Köszönök minden segítőkész hozzászólást előre is :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator