* *
Pontos idő: 2024.03.29. 10:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1611 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 81  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.12. 16:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Igen ,a "hópihe" gombot BE kell kapcsolni :

"Hópihe" nélkül máshonnan húzza a levegőt (nem jut el a hőcserélőre a spray?
Vagy a hideg hűtőre jobban kicsapódik (azaz oldja a dzsuvát)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 23:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
whitehorse írta:
Kipróbáltam a tisztító spray-t, és láss csodát, semmi büdi...
Csupán kb. 1 óra pepecselés, valamint kb. 30-40 perc folyamatos üzemelés (szárítás)...
Nomeg a lényeg: 1400 Ft. (Szóval nem vág földhöz senkit)
...A lényege az, hogy befújás után ne nagyon tartózkodj a kocsiban, mert be lehet kábulni tőle...


Hm, ezt én is kipróbálom. De hova is kellene fújni..?
Előre is köszönöm!!


Én úgy kezdtem, hogy kiszedtem mindkét pollenszűrőt, leszereltem a klímacsöveket...
Ezeket szépen kitisztítottam.
Ezután mindenhova fújtam a habot, ahol csak kiutat találtam...
A motortérnél kezdtem a légbeszívóknál (kitisztítás után, persze), majd ülések alatti, műszerfal alatti, szélvédő alatti, oldalsó légbeömlőknél...
Szépen telepumpáltam mindent, érzéssel, és pont elég volt egy tubussal.

Valahol le van írva, hogy mi is a pontos menete, nézz vissza egy két oldalt.

Amire ügyelni kell, az az, hogy ne kapcsold egyből maximális befúvásra, mert minden csupa hab lesz, és takaríthatsz mindent...
(ezt majdnem benéztem, de szerencsére még időben lezártam a befúvást)

Emlékezetem szerint viszont nem kell a "hópihe" gombot benyomni, csak simán kell levegőztetni a rendszert, nem kevés ideig.
Kb. úgy fél óráig biztosan...

Sok sikert hozzá!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.14. 16:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Én úgy kezdtem, hogy ....
Emlékezetem szerint viszont nem kell a "hópihe" gombot benyomni, csak simán kell levegőztetni a rendszert, nem kevés ideig.

Köszönöm!!

Hópihe: Persze. Ha a hűtés kikapcsolása után máshonnan szívná a levegőt, akkor nem a hűtés után, hanem közben lenne büdös (sokkal büdösebb).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: eldurrant klíma?
HozzászólásElküldve: 2007.06.16. 14:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Eldurrant a klímám?

Tegnap este jöttünk haza moziból és a parkolóházban araszolás közben egyszer csak gőz kezdett jönni a motortérből. Beparáztam mint az állat, ránéztem a vízhőfok-mérőre, de az teljesen normális hőmérsékletet mutatot, úgyhogy csak a klímát kapcsoltam ki gyorsan, amire a gőzölés meg is szűnt. Hazajöttünk, az autóval nem volt semmi gond, de mivel már késő este volt, nem tudtam nekiállni nézegetni hogy mi lehet a para.

Ma lementem, benéztem a motortérbe de nem láttam sehol sem lyukas vagy szakadt csövet, mondjuk az is igaz hogy nincs emelőm, szóval nem tudtam alánézni. Kipróbáltam a klímát, a kompresszor érezhetően és hallhatóan bekapcsol, de hideg helyett tök forró levegőt fújt az utastérbe, kikapcsolt klímával hűvösebb levegő jött be. Szóval egyértemű klíma-gond, valószínűleg elfolyt a hűtőközeg (?).

Hová érdemes fordulni ezzel? Tudtok jó budapesti szervizt?

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: eldurrant klíma?
HozzászólásElküldve: 2007.06.16. 15:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Eldurrant a klímám?

Tegnap este jöttünk haza moziból és a parkolóházban araszolás közben egyszer csak gőz kezdett jönni a motortérből. Beparáztam mint az állat, ránéztem a vízhőfok-mérőre, de az teljesen normális hőmérsékletet mutatot, úgyhogy csak a klímát kapcsoltam ki gyorsan, amire a gőzölés meg is szűnt. Hazajöttünk, az autóval nem volt semmi gond, de mivel már késő este volt, nem tudtam nekiállni nézegetni hogy mi lehet a para.

Ma lementem, benéztem a motortérbe de nem láttam sehol sem lyukas vagy szakadt csövet, mondjuk az is igaz hogy nincs emelőm, szóval nem tudtam alánézni. Kipróbáltam a klímát, a kompresszor érezhetően és hallhatóan bekapcsol, de hideg helyett tök forró levegőt fújt az utastérbe, kikapcsolt klímával hűvösebb levegő jött be. Szóval egyértemű klíma-gond, valószínűleg elfolyt a hűtőközeg (?).

Hová érdemes fordulni ezzel? Tudtok jó budapesti szervizt?

Köszi!


bár saját tapasztalatom nincs velük, de a szevizes topicban sokan javasolták az 5ert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: eldurrant klíma?
HozzászólásElküldve: 2007.06.16. 17:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.06. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Eldurrant a klímám?

Tegnap este jöttünk haza moziból és a parkolóházban araszolás közben egyszer csak gőz kezdett jönni a motortérből. Beparáztam mint az állat, ránéztem a vízhőfok-mérőre, de az teljesen normális hőmérsékletet mutatot, úgyhogy csak a klímát kapcsoltam ki gyorsan, amire a gőzölés meg is szűnt. Hazajöttünk, az autóval nem volt semmi gond, de mivel már késő este volt, nem tudtam nekiállni nézegetni hogy mi lehet a para.

Ma lementem, benéztem a motortérbe de nem láttam sehol sem lyukas vagy szakadt csövet, mondjuk az is igaz hogy nincs emelőm, szóval nem tudtam alánézni. Kipróbáltam a klímát, a kompresszor érezhetően és hallhatóan bekapcsol, de hideg helyett tök forró levegőt fújt az utastérbe, kikapcsolt klímával hűvösebb levegő jött be. Szóval egyértemű klíma-gond, valószínűleg elfolyt a hűtőközeg (?).

Hová érdemes fordulni ezzel? Tudtok jó budapesti szervizt?

Köszi!


Nem hiszem, hogy elszállt a hűtőgáz mivel akkor a kompresszor be sem kapcsol.Egy nyomáskapcsoló ezt nem engedi meg, mert szárazon a kompresszor is tönkremenne.
Én is jártam így egy off autóval.Rettentő nagy melegben a légbefúvokon gőz vagy inkább ködszerű anyagot fújt be a ventillátor.Semmi baja nem volt a klímának.Az elpárologtató annyira lehül, hogy az ott kicsapódó párát lehet látni.
Nézd meg, hogy a klímaventillátorod működik-e. Az is tud gondot okozni ha nem jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: eldurrant klíma?
HozzászólásElküldve: 2007.06.16. 20:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
houdini írta:
Nem hiszem, hogy elszállt a hűtőgáz mivel akkor a kompresszor be sem kapcsol.Egy nyomáskapcsoló ezt nem engedi meg, mert szárazon a kompresszor is tönkremenne.
Én is jártam így egy off autóval.Rettentő nagy melegben a légbefúvokon gőz vagy inkább ködszerű anyagot fújt be a ventillátor.Semmi baja nem volt a klímának.Az elpárologtató annyira lehül, hogy az ott kicsapódó párát lehet látni.
Nézd meg, hogy a klímaventillátorod működik-e. Az is tud gondot okozni ha nem jó.


Klímaventilátor? Az melyik, hol? Az, ami az utastérbe fújja a levegőt? Az teljesen jó, köszönhetően az egy hónappal ezelőtti sünicserének.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: eldurrant klíma?
HozzászólásElküldve: 2007.06.16. 22:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
houdini írta:
Nem hiszem, hogy elszállt a hűtőgáz mivel akkor a kompresszor be sem kapcsol.Egy nyomáskapcsoló ezt nem engedi meg, mert szárazon a kompresszor is tönkremenne.
Én is jártam így egy off autóval.Rettentő nagy melegben a légbefúvokon gőz vagy inkább ködszerű anyagot fújt be a ventillátor.Semmi baja nem volt a klímának.Az elpárologtató annyira lehül, hogy az ott kicsapódó párát lehet látni.
Nézd meg, hogy a klímaventillátorod működik-e. Az is tud gondot okozni ha nem jó.


Klímaventilátor? Az melyik, hol? Az, ami az utastérbe fújja a levegőt? Az teljesen jó, köszönhetően az egy hónappal ezelőtti sünicserének.

Nem nem az amejik az utastérbe fúja a levegöt ,hanem előla motortérbenn a hűtök elöt a lökhárító felöl :!: mikor a klímát bekapcsolod,1-2 mp és elkell indulnia a ventillátornak :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: eldurrant klíma?
HozzászólásElküldve: 2007.06.17. 00:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Nem nem az amejik az utastérbe fúja a levegöt ,hanem előla motortérbenn a hűtök elöt a lökhárító felöl :!: mikor a klímát bekapcsolod,1-2 mp és elkell indulnia a ventillátornak :!:


Hm. Megnézem de gyanús hogy nem láttam pörögni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.17. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Naszóval, a klímaventi tényleg nem megy. Amikor bekapcsolom a klímát, az utastérbe levegőt fúvóventilátor fordulatszáma megemelkedik és egy furcsa süvítést lehet hallani, ami a klíma kikapcsolásakor megszűnik. Közben egész meleg levegő jön be. A klímakompesszor kapcsol, legalábbis az alapjáraton lehet érezni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.17. 22:57 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
Naszóval, a klímaventi tényleg nem megy. Amikor bekapcsolom a klímát, az utastérbe levegőt fúvóventilátor fordulatszáma megemelkedik és egy furcsa süvítést lehet hallani, ami a klíma kikapcsolásakor megszűnik. Közben egész meleg levegő jön be. A klímakompesszor kapcsol, legalábbis az alapjáraton lehet érezni.

Ha nem megy elől a kondi ventilátor akkor a gáz(hütőközeg)nem tus vissza hülni és azért fuj meleget ha nagyon felmegy a nyomás nagyob gond is lehet.nézesdmeg a ventit hogy miért nem megy.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.19. 18:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali! Nálam is megjött az a bizonyos "vizesrongy" szag, ha kikapcsolom a klímát. Már be is szereztem a klímatisztító Sprayt. De lenne egy kérdésem hozzátok, mielőtt nekilátnék tisztítani.
Nálam sem jön alul kondenzvíz és bár előrébb már olvastam, hogy nézzük meg alul a kifolyó csövet, de mit is csináljunk vele? Szívjuk meg valamivel, vagy fújjunk bele levegőt, vagy mit csináljunk vele. Egyébként még nem másztam alá, tehát még meg kell keresnem. Pontosan hol kutakodjak? Na kb. ennyi lenne a problémám mielőtt nekilátnék a tisztításnak előbb ezt szeretém megoldani a segítségetekkel. Előre is Kösz!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.20. 08:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
oramu írta:
Hali! Nálam is megjött az a bizonyos "vizesrongy" szag, ha kikapcsolom a klímát. Már be is szereztem a klímatisztító Sprayt. De lenne egy kérdésem hozzátok, mielőtt nekilátnék tisztítani.
Nálam sem jön alul kondenzvíz és bár előrébb már olvastam, hogy nézzük meg alul a kifolyó csövet, de mit is csináljunk vele? Szívjuk meg valamivel, vagy fújjunk bele levegőt, vagy mit csináljunk vele. Egyébként még nem másztam alá, tehát még meg kell keresnem. Pontosan hol kutakodjak? Na kb. ennyi lenne a problémám mielőtt nekilátnék a tisztításnak előbb ezt szeretém megoldani a segítségetekkel. Előre is Kösz!!!!


Szia! A kifolyókat a váltó mellett a kardán alagútban találod!
Illetve, azt hiszem, ha a belső kárpitot lebontod ami térdednél van középpen, akkor is hozzá férsz!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.20. 12:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
oramu írta:
Hali! Nálam is megjött az a bizonyos "vizesrongy" szag, ha kikapcsolom a klímát. Már be is szereztem a klímatisztító Sprayt. De lenne egy kérdésem hozzátok, mielőtt nekilátnék tisztítani.
Nálam sem jön alul kondenzvíz és bár előrébb már olvastam, hogy nézzük meg alul a kifolyó csövet, de mit is csináljunk vele? Szívjuk meg valamivel, vagy fújjunk bele levegőt, vagy mit csináljunk vele. Egyébként még nem másztam alá, tehát még meg kell keresnem. Pontosan hol kutakodjak? Na kb. ennyi lenne a problémám mielőtt nekilátnék a tisztításnak előbb ezt szeretém megoldani a segítségetekkel. Előre is Kösz!!!!


Szia! A kifolyókat a váltó mellett a kardán alagútban találod!
Illetve, azt hiszem, ha a belső kárpitot lebontod ami térdednél van középpen, akkor is hozzá férsz!

Hát nemtudom én próbáltam belülröl hozzáférni a csöhöz de nem nagyonn ment mert ott együtt van minden ,de ettöl még lehet :!: Nekemsem folyt a vasszer ,én magas nyomással megnyomattam alulról a kifolyóknál, nemvolt egyszerű oda férni de valahogy sikerült és utána beletoltam a sprayt és folyt mint a duna :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.20. 14:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a válaszokat! Alábújok a kicsikének és remélem megoldom a problémát! THX!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.26. 11:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Ha nem megy elől a kondi ventilátor akkor a gáz(hütőközeg)nem tus vissza hülni és azért fuj meleget ha nagyon felmegy a nyomás nagyob gond is lehet.nézesdmeg a ventit hogy miért nem megy.


Na, a klímaventi tényleg döglött, a csatlakozóban elvileg van áram, de a venti nem pörög egyáltalán, még akkor sem, ha akksiról direkt kap áramot. Honnan lehet megtudni hogy maga a ventimotor halt-e meg, vagy csak az előtét-ellenállás (97-es E39)? Lehet bontottan ilyesmit venni? Érdemes egyáltalán?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.26. 20:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!
A venti nekem sem pörgött, mint kiderült az ellenálás volt szakadt.
Az NT Autónál felújították, ellenálás csere, motor felújítás - csapágy csere, kefe
felszabályozás stb. - nem volt vészes az ára. Végül is egy jó autóvillamosságis is
betudja válalni.
Oldboy


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.26. 21:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ui.: Azért mérd ki rendesen, általában az ellenálás szakad meg.
Nagy teljesítményű, alumínium házas, azért annak van ára, de nem vészes.
( Ha nem vagy "otthon" a motorok felújításában, azt add ki szakinak ha szükséges,
a többi már megoldható. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.27. 08:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Óbudán van egy BMW-rajongó, elektronikához nagyon értő srác (szívesen megadom a nevét és a számát bárkinek ha kell), aki kiderítette hogy tényleg az ellenállás szar, meg a nyomáskapcsoló (fekete-zöld kis izé a jobb első lámpa mögött) is szar. Úgyhogy ezek a cserések. NT Autó elvileg pénteken megoldja. Köszi a segítséget mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.30. 19:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nektek fordult már elő olyan, hogy a klímavezérlőbe valamilyen üdítő löttyent? A hőmérsékletet és a ventilátort állító gombok beragadnak, de persze egy idő után (kb2-3 másodperc) visszaugranak. Úgy tudok csak hőmérsékletet állítani hogy egy párszor (kb 5X) megnyomom a lefelé és a felfelé gombokat és akkor valamennyire működnek. Ma szédszedtem a pohártartót mert ott is hasonló volt a helyzet, megpucoltam alkohollal azokat a részeket amik mozognak és most már működik rendesen. Csak az a baj hogy a klímavezérlőnek nem merek nekiállni úgy hogy nincs róla semmilyen információm. Az lenne a kérésem hogy ha valakivel fordult már ilyen elő, az leírná hogy hogyan kell orvosolni az ilyen problémát.

Előre is köszönöm a segítséget! Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1611 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 81  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator