* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1289, 1290, 1291, 1292, 1293  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.02.08. 13:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.15. 09:55
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok márkatársak!
Az alany egy 2001 Facelift Mpakett 525iA imádom meg minden de valahogy ez a rozsda téma elvette a kedvemet most. Tudom hogy az auto serulesmentes en hoztam be 5 evvel ezelott nemetorszagból elso tulajtol aki konnyes szemekkel valt meg tőle. Vigyaztam ra mindig de teny hogy sokat van az autó kint az utcán télen nyaron.
Viszont
-beszakadt a hátsó küszöb most télen mikor ment fel a teli szet
- csomagtartonal a nyitónál és a rendszámtabla világitas lampánál
-középen a csomagtartó alatti rész
-két hátsó sárvedőív

A kerdésem az lenne hogy ha megcsináltatom ezek mennyire jöhetnek vissza?
Kerlek segítsetek mert nagyon szeretem ezt az autót de ez nem kevés pénz és nem akarom hogy 1-3 év mulva visszajöjjenek a gondok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.02.08. 16:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dani3019 írta:
Az alany egy 2001 Facelift Mpakett 525iA imádom meg minden de valahogy ez a rozsda téma elvette a kedvemet most.

Na, ez a kedvenc témám!
Mindenki hülyének néz!
Addig a pontig, amíg ide nem jutnak el, ahol Te is vagy most!
Ezzel sajnos nem tudsz mit tenni, ha aktívan használod a kocsit és állandóan meg kell küzdenie a szerkezetnek az időjárási viszontagságokkal.
Én ezt úgy hívom, hogy "esernyőkocsi".
A kasztni rohadással ebben az éghajlati övben semmit nem lehet tenni.
Északon még rosszabb! Csak ott a lakosság javának van cent kétévente lecserélgetni a kocsikat, meg garázsban felhalmozni 5-6 példányt.
Szóval ha javítás után berakod a kocsit egy garázsba és esős, havas, szutykos időben nem mész ki, akkor nem lesz vele gond sokáig.
Ha nem így teszel, akkor szerintem rövidesen lesz egy eladó géped, ami tovább rontja az amúgy is siralmas piacképet.

Nos, én 4,5 éve amikor hozzám került a gép betettem egy garázsba, rengeteg pénzt és időt beleöltem.
Alapvetően azt kell mondanom megbántam, de jó kocsik ezek, szerethetőek és megismételném ezt a fiaskót újra, de már csak egy 540-nel vagy 750-nel.
Az olajokat úgy cserélem egy-, másfél évente minden gépegységben, mint ahogy más indítgatja reggelente.
A szélvédőmosót mosás előtt (évi 2 van) szoktam picit ráindítani, hogy mozogjon kicsit, mert az üvegeket kézzel, papírtörlővel takarítom, nem szutykolom össze a folyadékkal a kasztnit.
Mióta nálam van vizet is csak a mosóban látott és az ablakok gumikédereit mindig leragasztózom ekkor is, hogy ne csorogjon be a mosószeres víz oda sem.
Ennek ellenére a küszöb nálam is tragikus, de az már olyan volt a megvételnél is.
Mára már zavar, akkor nem zavart, mert egyrészt tudtam, hogy nem lesz gyerekszállító esernyő belőle, viszont így a piaci értéke a semmivel egyenlő.
Ha meghallja bármiféle vevő, hogy korrózió, akkor menekül mint a golyó és megpróbál félmillióért új autót keresni.
Mindent egybevetve viszont hiába vagyok kifejezetten k**va jó tulaja ennyi ideje, az első 17 év parasztjait nem lehet semmissé tenni.

A korrózió ellen nem sok hatásos módszer van, csak amit itt fent leírtam, vagy sok pénz, hogy vegyél mindig újat, jobbat, másabbat, többet, vagy Kalifornia...
(Kb. 2 hónapja, amióta ilyen paréj, trágyás idő van, nem volt kint a kocsi a garázsból! A hülye hobbista vagyok...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.02.09. 14:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.10. 14:22
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!
Most jelenleg eyg E39 tiprok 10éve,csillag garázsban áll,egy sárvédő ívet javítattam idáig.
Szóval előtte egy E30 am volt 10évig,és az nagyon gatya állapotban került hozzám,amit tudtam,de karosszéria rosszabb volt mint gondoltam.1 évig az aknába nyaraltunk,motor ki,kicsontozva a kaszni vért izzadva megcsináltuk,mindent kikezdett a rozsda de a nyúlványok éppek voltak,volt mihez heggeszteni aztán motor felújítás futómű ,teli fényezés és láss csodát a hektoszámra bevetett RO-55 megtette hatását,10 év után jött a rozsda a sárvédőn.Egy új autón is 10év után jöhetnek már a rozsdák.220 ezer kilométert mentem vele,véresre sírtam a szemem mikor elvitték.
Nagyjából akkoriban 1 millió forintot költöttem rá,(motor,fényezés,lakatolás,futómű)utána szinte semmit se,10 év 1 millió forint,évi százezer forintomban volt,egy nagyszerű technika!
Ha meg vagy elégedve az autóval más baja nincs és megbízható és 10 évre számolsz,vágj bele!
A mostani e39 is elfáradt nálam,teli fény,motorfelújítás új dugattyúkkal(nem esett jól kiadni megint ennyi pénzt)és még 10 év lesz.Nekem nyújtja azt amit keresek,minden extra meg van benne amit használok ezért vettem egy nagy levegőt és marad családtag:)

:franko:
dani3019 írta:
Sziasztok márkatársak!
Az alany egy 2001 Facelift Mpakett 525iA imádom meg minden de valahogy ez a rozsda téma elvette a kedvemet most. Tudom hogy az auto serulesmentes en hoztam be 5 evvel ezelott nemetorszagból elso tulajtol aki konnyes szemekkel valt meg tőle. Vigyaztam ra mindig de teny hogy sokat van az autó kint az utcán télen nyaron.
Viszont
-beszakadt a hátsó küszöb most télen mikor ment fel a teli szet
- csomagtartonal a nyitónál és a rendszámtabla világitas lampánál
-középen a csomagtartó alatti rész
-két hátsó sárvedőív

A kerdésem az lenne hogy ha megcsináltatom ezek mennyire jöhetnek vissza?
Kerlek segítsetek mert nagyon szeretem ezt az autót de ez nem kevés pénz és nem akarom hogy 1-3 év mulva visszajöjjenek a gondok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kirillhun az itt látható tagok köszönték meg: lacir1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.04.04. 00:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Csak egy rövid, de annál több mondanivalóval bíró hozzászólás részemről!

 ! kanyobence írta:
Idén, azaz a 2020-as évben, nagyon úgy néz ki nem kerül megrendezésre az éves pásztói klubtali!
Az indok ismert, KORONA!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.05.07. 18:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
helló mindenki! már rég voltam én is erre felé. 441 fő volt itt január 16-án 16órakor. mi volt itt? csak nem bejelentették a klubb megszűnését? 8) már lehet hogy az admin is eladta a 39-esét :D már csak egy két mohikán tart ki,no meg az új gazdik :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.05.22. 12:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
helló mindenki! már rég voltam én is erre felé. 441 fő volt itt január 16-án 16órakor. mi volt itt? csak nem bejelentették a klubb megszűnését? 8) már lehet hogy az admin is eladta a 39-esét :D már csak egy két mohikán tart ki,no meg az új gazdik :D

A Facebook elvitte az embereket innen.
Szerintem csak addig lesz itt ez a fórum felület is, ameddig valaki fizeti a szerverdíjat.
A régi törzsgárda már rég az többedik kocsinál jár az E39 után, esetleg nosztalgiából néznek be ide.
Sajnos a típusnak kezd leáldozni, néhány megóvott darab marad még a garázsokban, meg külföldről is jön még pár, de lassan itt az OT-idő neki és a zömüknek pedig a bontó.
A filléres darabok tulajai a kezdeti lelkesedésüket is a Facebook-on élik ki és nagy részük szép egy sütemény, ezt ugye elmondhatjuk.
Aztán pár hónap és megy a vasashoz vagy egy palimadárhoz, miután rádöbben hogy is megy ez a BMW-zés jól valójában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: 3 atti523i, KoV, MChris
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.05.22. 13:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.14. 15:01
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Pomáz 063032669898
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
atti523i írta:
helló mindenki! már rég voltam én is erre felé. 441 fő volt itt január 16-án 16órakor. mi volt itt? csak nem bejelentették a klubb megszűnését? 8) már lehet hogy az admin is eladta a 39-esét :D már csak egy két mohikán tart ki,no meg az új gazdik :D

A Facebook elvitte az embereket innen.
Szerintem csak addig lesz itt ez a fórum felület is, ameddig valaki fizeti a szerverdíjat.
A régi törzsgárda már rég az többedik kocsinál jár az E39 után, esetleg nosztalgiából néznek be ide.
Sajnos a típusnak kezd leáldozni, néhány megóvott darab marad még a garázsokban, meg külföldről is jön még pár, de lassan itt az OT-idő neki és a zömüknek pedig a bontó.
A filléres darabok tulajai a kezdeti lelkesedésüket is a Facebook-on élik ki és nagy részük szép egy sütemény, ezt ugye elmondhatjuk.
Aztán pár hónap és megy a vasashoz vagy egy palimadárhoz, miután rádöbben hogy is megy ez a BMW-zés jól valójában.


És tényleg...

_________________
BMWbase.Új és bontott alkatrászek.Garanciával.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.05.22. 16:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
atti523i írta:
helló mindenki! már rég voltam én is erre felé. 441 fő volt itt január 16-án 16órakor. mi volt itt? csak nem bejelentették a klubb megszűnését? 8) már lehet hogy az admin is eladta a 39-esét :D már csak egy két mohikán tart ki,no meg az új gazdik :D

A Facebook elvitte az embereket innen.
Szerintem csak addig lesz itt ez a fórum felület is, ameddig valaki fizeti a szerverdíjat.
A régi törzsgárda már rég az többedik kocsinál jár az E39 után, esetleg nosztalgiából néznek be ide.
Sajnos a típusnak kezd leáldozni, néhány megóvott darab marad még a garázsokban, meg külföldről is jön még pár, de lassan itt az OT-idő neki és a zömüknek pedig a bontó.
A filléres darabok tulajai a kezdeti lelkesedésüket is a Facebook-on élik ki és nagy részük szép egy sütemény, ezt ugye elmondhatjuk.
Aztán pár hónap és megy a vasashoz vagy egy palimadárhoz, miután rádöbben hogy is megy ez a BMW-zés jól valójában.

hát igen,így múlnak el a szép idők.én 2001-ben hoztam 4 évesen,akkor még ez a klubb se volt sehol. az enyém még aránylag egyben van,minimál rozsda itt-ott ajtószéleken. ez köszönhető annak is,hogy az utóbbi években már az idő nagy részében garázsban áll. most megint a lcm baszakodik. valami triak megy ki,és ilyenkor folyamatosan ég a refi. ennyi év alatt ez már kb3-4 alkalom,de most szereztem egy lcm 3-ast. ennél már kijavították menet közben a gyári hibát.kopp-kopp csak ennyi a gond jelenleg. emlékszem régebben itt is megjelent egy két kiművelt fő,ahogy egyre olcsóbb lett,és megtudta venni. ezt már a szép magyar helyesírásból le lehetett szűrni,de hamar le lettek pattintva pár beszólás után :D a face meg nem az én világom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atti523i az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.07.18. 23:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.11.16. 01:04
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Márkatársak!

Az utóbbi időben az foglalkoztat, hogy a többek között 530d-be szerelt GM 5LE40 váltó Siemens GS20 vezérlőjét hogyan lehetne átprogramozni, hogy alacsonyabb fordulatnál és/vagy sebességnél zárja a lock-up kuplungját (TCC vagy TQC) 4. és 5. fokozatban. Az e39 klubban foglalkozott már valaki a kérdéssel?

Külföldi fórumokban van rá megoldás, de problémás a hozzáférés a fenti vezérlőhöz illetve a módosított bin file elérhetetlen a számomra.
A legígéretesebb moddingot egy német cég csinálta, ami mára sajnos megszünt.

Itt foglalkoztak vele ígéretesen (berigisztráltam, de sajnos nem válaszolnak):
https://www.e46fanatics.com/threads/che ... t-18181826

A legutolsó hozzászólás alapján sok mindent meg lehet változtatni, váltási idők, TCC zárása, stb...
Szóval van itthon valakinek ebben gyakorlata?

_________________
Üdvözlettel,

Pazi Gyuri


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.10.05. 14:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
Nem találtam karosszériával foglalkozó topicot, ezért írok ide. 2002-es kombin küszöböket cserélnénk, melyek még nincsenek rossz állapotban, a nagyobb baj bizonyára alatta van, emelés közben ugyanis recseg ropog, az emelő emel, de az autó marad. Nem akarták a küszöböt bele nyomni az ajtóba, ezért nem is próbálkoztunk tovább emeléssel.
Kérdésem, hogy lehet-e kapni bármilyen elemet a külső küszöbön kívül? Mert csak azt találtam mindenhol, itt viszont szükség lenne az alsó és belső részre, leginkább pedig az emelőpont belső részére, ami átveszi a terhet.
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.10.26. 09:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Sok-sok boldog együtt töltött kilóméter után elváltak útjaink az E61-el. Az utódja nem BMW lett, de azért marad még bajor a háztartásban, az E28 és az R1150R természetesen örök darab marad nálam. :D

Köszönöm a sok segítséget, és remek találkozókat, igazán remek kis közösség vagytok. További sok-sok boldog baleset- és műszaki hiba mentes kilómétert kívánok nektek. :taps: :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.11.17. 17:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:franko:
kzolee írta:

Köszönöm a sok segítséget, és remek találkozókat, igazán remek kis közösség vagytok. További sok-sok boldog baleset- és műszaki hiba mentes kilómétert kívánok nektek. :taps: :franko:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.11.17. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Sok-sok boldog együtt töltött kilóméter után elváltak útjaink az E61-el. Az utódja nem BMW lett, de azért marad még bajor a háztartásban, az E28 és az R1150R természetesen örök darab marad nálam. :D

Köszönöm a sok segítséget, és remek találkozókat, igazán remek kis közösség vagytok. További sok-sok boldog baleset- és műszaki hiba mentes kilómétert kívánok nektek. :taps: :franko:


Köszi mindenki nevében a sok korrekt szakmai megnyilvánulást is!

Mi lett az utódja, szabad tudni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2020.11.20. 09:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Sok-sok boldog együtt töltött kilóméter után elváltak útjaink az E61-el. Az utódja nem BMW lett, de azért marad még bajor a háztartásban, az E28 és az R1150R természetesen örök darab marad nálam. :D

Köszönöm a sok segítséget, és remek találkozókat, igazán remek kis közösség vagytok. További sok-sok boldog baleset- és műszaki hiba mentes kilómétert kívánok nektek. :taps: :franko:


Köszi mindenki nevében a sok korrekt szakmai megnyilvánulást is!

Mi lett az utódja, szabad tudni?


Biztos vett egy Passatot! :nyelves: Amivel dög unalmas lesz az élete :facepalm: Nem kell szervízbe hordani sűrűn! Nem kell azon agyalni, hogy most mi baja lehet? Stb., stb. :)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 13:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.03. 08:06
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 57 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Időtálló embléma forrást, ha tudtok ne tartsátok vissza. :wink:
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2021.07.07. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.10. 11:24
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Szentes
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lassan kész lesz álmaim autója (e39 530i), amit 2017-ben vettem. Hosszú út volt idáig, sokmindent ki kellett cserélni rajta, de most már hű társammá vált. Apróságok hiányoznak még a számomra tökéletes állapothoz, úgy, mint a bézs bőr ülések felújítása és a biztonsági övek. Mivel az autó előző gazdája kemény dohányos volt, ezért a bézs biztonsági övek, de főleg az első kettő nagyon be vannak sárgulva-barnulva. Próbáltam már vanish szappannal végigcsutakolni, de nem jártam sikerrel. Van valakinek bevált módszere rá? Szenvedjek még vele, vagy keressek nemdohányzó autóból, hátha bont valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2021.07.26. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dez írta:
Sziasztok!

Lassan kész lesz álmaim autója (e39 530i), amit 2017-ben vettem. Hosszú út volt idáig, sokmindent ki kellett cserélni rajta, de most már hű társammá vált. Apróságok hiányoznak még a számomra tökéletes állapothoz, úgy, mint a bézs bőr ülések felújítása és a biztonsági övek. Mivel az autó előző gazdája kemény dohányos volt, ezért a bézs biztonsági övek, de főleg az első kettő nagyon be vannak sárgulva-barnulva. Próbáltam már vanish szappannal végigcsutakolni, de nem jártam sikerrel. Van valakinek bevált módszere rá? Szenvedjek még vele, vagy keressek nemdohányzó autóból, hátha bont valaki?


Keresd XenonBalázs kollégát! (polirozas.com) Ő kurv@ ügyes tuti megoldja neked.
Üdv.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2021.11.25. 15:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.07.17. 12:52
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak azt akarom mondani, hogy elégedett vagyok az életemmel. A közelmúltban egyre többet kerestem, most már sokat engedhetek meg magamnak. Egészen addig a pontig, hogy most egyáltalán nem szakad meg, amikor pénzt veszítek egy online kaszinóban. Nem is olyan régen sikerült megtalálnom egy jó https://magyarcasinos.com/casino-udvozlo-bonusz/ - es webhelyet, amellyel most pénzt keresek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2022.06.30. 13:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2021.05.05. 18:18
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy spóroltam az autómra, hogy pénzt spóroltam a fizetésemből, valamint sportfogadással és online kaszinókban játszottam. Sőt, szerintem nagyon jó így megsokszorozni a bevételt. Ezt a https://rabona.com/hu/ weboldal segítségével sikerült elérni. Ezt is kipróbálhatod. Ez egy nagyon klassz élmény, amelyet mindenkinek meg kell szereznie.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2022.07.18. 23:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2022.07.18. 22:57
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Vettem egy 2000 évjáratú E39 et fehér... szóval ez egy hófehér 523i. Csak azért vettem mert még szeretném tartani amíg élek.. modern classicnak. Jobb kormány is kint élek.
190.000 km ,egy tulaj vezetett szerviz... minden rendben volt...de jöttek a gondok elég hamar... gondolom ezek összefüggenek.
1) alapjáraton leáll a motor...nem mindig naponta 3-4 szer.. mindig meleg motornal.
Utánna picit nehezen indul
2) 2500 fordult alatt a motort néha nem mindig de erőtlennek érzem...2500 felett nagyon erős...ez a gyengébbik 2.5 is motor 170 le.face lift előtti modell.
Cserélve volt olaj és szűrők...gyertyak....és légszűrő nem lett jobb.. szerelő szerint minden rendben van...nincs hibakód és a prémium benzinnel tankolom.
Ti mit gondoltok?.. szerintem nem kap elég levegőt....
Köszönöm a Sziasztok
Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1289, 1290, 1291, 1292, 1293  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 54 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator