* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 177, 178, 179, 180, 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2020.04.16. 07:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Fazer írta:
Sziasztok,
Az lenne a kérdés létezik-e valami upgrade vezérlő program automata váltóhoz és szaki aki
beinstallálná nekem?


Nem értem. Minek? Sokkal gyorsabban nem fog váltani, ha pedig küldenéd neki, akkor ott van a sport mód.


Jó reggelt,
Sajnálom de értelmezhetetlen a válaszod számomra. A kérdésem csak és kizárólag egy szoftveres frissítés esetleges létére illetve egy hozzáértő szakember keresésére irányult. Úgy tudtam létezik ilyen... ennyi. Az pedig hogy váltok és hogy vezetem az autómat itt irreleváns.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2020.04.17. 23:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
leslie írta:
Fazer írta:
Sziasztok,
Az lenne a kérdés létezik-e valami upgrade vezérlő program automata váltóhoz és szaki aki
beinstallálná nekem?


Nem értem. Minek? Sokkal gyorsabban nem fog váltani, ha pedig küldenéd neki, akkor ott van a sport mód.


Jó reggelt,
Sajnálom de értelmezhetetlen a válaszod számomra. A kérdésem csak és kizárólag egy szoftveres frissítés esetleges létére illetve egy hozzáértő szakember keresésére irányult. Úgy tudtam létezik ilyen... ennyi. Az pedig hogy váltok és hogy vezetem az autómat itt irreleváns.

Teljesen felesleges egy update rá ha csak nem volt teljesen felujitva a váltód,amik frisitések gyárilag kijötek semmi változás nem érzel,mivel a tiédben már elméletileg Zf váltó van teljesen felesleges.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.04.18. 16:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Teljesen felesleges egy update rá ha csak nem volt teljesen felujitva a váltód,amik frisitések gyárilag kijötek semmi változás nem érzel,mivel a tiédben már elméletileg Zf váltó van teljesen felesleges.

tudtommal e39 dízelbe csak GM volt szerelve kivéve alpina d10, vagy ha valaki vette a fáradtságot e38-ból átépíteni, kardán rövidítéssel. valahol 2002 végétől viszont van egy "ráncfelvarrott" GM váltó

off jó újra itt látni!

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.04.29. 12:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,

váltóolajat akarok cserélni. Ehhez a címkés GM A5S390R váltóhoz milyen olajat vegyek?

köszi

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.01. 10:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
sziasztok,

váltóolajat akarok cserélni. Ehhez a címkés GM A5S390R váltóhoz milyen olajat vegyek?

köszi
A GM 2006-tól az összes addigi váltójához kizárólag a Dexron VI jóváhagyású olajakat ajánlja.

FUCHS TITAN ATF 6000 SL – én ezt töltöttem az enyémbe.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.07.22. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Debrecenben tudtok ajánlani olyat aki automata váltóban lelkiismeretes munkával tud cserélni olajat?
170e -nél volt legutóbb cserélve előző tulaj által, most jelenleg 304.000 van benne. Váltónak nincs baja, jól vált.
Max annyit tapasztalok hogy egy-egy gyorsításnál van hogy kicsit később indul meg (mitől lehet ez?). Váltó adaptációt ha törlöm akkor utána tökéletes ez is egy ideig.
De se rántás se semmi, vaj puha a váltás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.08. 07:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
Üdv!

Debrecenben tudtok ajánlani olyat aki automata váltóban lelkiismeretes munkával tud cserélni olajat?
170e -nél volt legutóbb cserélve előző tulaj által, most jelenleg 304.000 van benne. Váltónak nincs baja, jól vált.
Max annyit tapasztalok hogy egy-egy gyorsításnál van hogy kicsit később indul meg (mitől lehet ez?). Váltó adaptációt ha törlöm akkor utána tökéletes ez is egy ideig.
De se rántás se semmi, vaj puha a váltás.

Te, rengeteget vártál vele hallod.
A GM váltóknak sok ennyi Km, olajfrissítés nélkül.
Lehet a szint is alacsony már. Sőt!
Amúgy egy olajfrissítést szinte bármelyik normális szerviz megcsinál rendesen, nem egy nagy művelet.
Ha viszont cseréltetni akarod, akkor az átmosással lehetséges, de ahhoz már célműszer kell, az csak jól felszerelt műhelyekben van.
Hajdúsámsonban van egy kifejezetten automatás szerviz, jók a vélemények róla.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.13. 09:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
spider2 írta:
Üdv!

Debrecenben tudtok ajánlani olyat aki automata váltóban lelkiismeretes munkával tud cserélni olajat?
170e -nél volt legutóbb cserélve előző tulaj által, most jelenleg 304.000 van benne. Váltónak nincs baja, jól vált.
Max annyit tapasztalok hogy egy-egy gyorsításnál van hogy kicsit később indul meg (mitől lehet ez?). Váltó adaptációt ha törlöm akkor utána tökéletes ez is egy ideig.
De se rántás se semmi, vaj puha a váltás.

Te, rengeteget vártál vele hallod.
A GM váltóknak sok ennyi Km, olajfrissítés nélkül.
Lehet a szint is alacsony már. Sőt!
Amúgy egy olajfrissítést szinte bármelyik normális szerviz megcsinál rendesen, nem egy nagy művelet.
Ha viszont cseréltetni akarod, akkor az átmosással lehetséges, de ahhoz már célműszer kell, az csak jól felszerelt műhelyekben van.
Hajdúsámsonban van egy kifejezetten automatás szerviz, jók a vélemények róla.


Mert nem tudtam eldönteni hogy csere vagy sem. Túl sokat olvastam ilyen olyan véleményt is. De már most elhatároztam hogy megcsináltatom.
Próbáltam a sámsoni szervízt elérni de vagy ki van kapcsolava a telefonjuk, vagy nem veszik fel. Honlapon kértem volna időpontot meg visszahívást, természetesen arra sem kaptam választ. Már egy hete próbálkozom. Nem tudom hogy mennyire jók a vélemények, de nekem ilyenkor már a kedvem is elmegy egy ilyen szervíztől...
Esetleg valami más ajánlat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.13. 18:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Keresss egy szervízt ahol van egy ilyen átmosós gép(pl motulevo, LM geartronic) https://www.youtube.com/watch?v=3pvJBuHKCCk
pl https://medic-car.hu/automata-sebessegvalto-olajcsere/

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.15. 06:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
Mert nem tudtam eldönteni hogy csere vagy sem. Túl sokat olvastam ilyen olyan véleményt is. De már most elhatároztam hogy megcsináltatom.
Próbáltam a sámsoni szervízt elérni de vagy ki van kapcsolava a telefonjuk, vagy nem veszik fel... nekem ilyenkor már a kedvem is elmegy egy ilyen szervíztől...
Esetleg valami más ajánlat?


Nem kell félni a frissítéstől vagy cserétől.
Sokan írják, hogy utána szétesett a váltó, de gyanítom, hogy ez amúgyis megtörtént volna.
Vagy az elhasználódott, működésképtelen olajtól és a szennyeződésektől megy szét ha nem cserélik, vagy a friss olaj kioldotta szutyok közt lesz pár nagyobb darab ami beragasztja a szelepeket, a végeredmény ugyanaz.

Na igen, akkor hagyni is kell az ilyen szereldét, ha még normális kapcsolattartásra sem képesek.

Az István út 149. alatt van a Margaretta Kft., talán még őket érdemes megkérdezni az ügyben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: spider2
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.17. 07:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
spider2 írta:
Mert nem tudtam eldönteni hogy csere vagy sem. Túl sokat olvastam ilyen olyan véleményt is. De már most elhatároztam hogy megcsináltatom.
Próbáltam a sámsoni szervízt elérni de vagy ki van kapcsolava a telefonjuk, vagy nem veszik fel... nekem ilyenkor már a kedvem is elmegy egy ilyen szervíztől...
Esetleg valami más ajánlat?


Nem kell félni a frissítéstől vagy cserétől.
Sokan írják, hogy utána szétesett a váltó, de gyanítom, hogy ez amúgyis megtörtént volna.

Így van! Nem kell félni a frissítéstől. Én most E91-et használok, 300ezer van benne. 2 éve van nálam és most cseréltem le az automatában az olajat (gondoltam, lesz ami lesz, de utána legalább tudni fogom, hogy ez az olaj is le lett cserélve). Szerencsére nem volt vészesen randa az olaj, ami benne volt).

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, spider2
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.28. 08:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.08.28. 08:15
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46) , hogy gyönyörűen vált felfelé a váltó, szinte alig érezni, lefelé is szépen pakolgatja, de neha olyat csinál, hogy lassulok fékkel elkezd lefelé váltani és amikor már ilyen 20 30 km/h nal járok latom hogy imbolyog a fordulatszám 500-700 között és egy ici pici 'csattanas' (kotyog a feltengelyem azt tudom) kíséretében levalt a váltó ha jobban lassulok akkor nem kezd el imbolyogni a fordulat, de ha lassan csorgok lassítás után picit imbolyog a fordulatszám(20 km/h körül) amíg le nem lassítok teljesen akkor szépen 650 fordulaton all és normálisan kuszik a kocsi D ben(megnyugszik) . Most terveztem olajcseret. Előre is köszönöm a válaszokat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.29. 13:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bimmer123 írta:
Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46) , hogy gyönyörűen vált felfelé a váltó, szinte alig érezni, lefelé is szépen pakolgatja, de neha olyat csinál, hogy lassulok fékkel elkezd lefelé váltani és amikor már ilyen 20 30 km/h nal járok latom hogy imbolyog a fordulatszám 500-700 között és egy ici pici 'csattanas' (kotyog a feltengelyem azt tudom) kíséretében levalt a váltó ha jobban lassulok akkor nem kezd el imbolyogni a fordulat, de ha lassan csorgok lassítás után picit imbolyog a fordulatszám(20 km/h körül) amíg le nem lassítok teljesen akkor szépen 650 fordulaton all és normálisan kuszik a kocsi D ben(megnyugszik) . Most terveztem olajcseret. Előre is köszönöm a válaszokat


Szia!

Majd megerősítenek a többiek (vagy épp nem).De wandlerre gyanakodnék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.29. 13:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bimmer123 írta:
Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46)...

A váltás miatti fordulatszám ingadozásnál az automatás szakik a lock up (konverter áthidaló tengelykapcsoló) szúszását szokták emlegetni.
Én mihamarabb frissíteném az olajat benne, gondolom nem véletlenül emlegetted ezt, mert ismeretlen a váltó előélete és feledésben volt eddig.
Ha nem volt még cserélve vagy frissítve benne az olaj, akkor szépen meg van égve, a molekulák szétesve és még a szintje is alacsony lehet.
Bárhogy is lesz utána, rosszat nem teszel vele.
Ezek jó váltók, elég sokat bírnak.
Ha beállna miatta a váltó az azért lesz, mert a frissebb olaj kioldja az ide-oda felgyülemlett kopadékot és az szeret megállni a szeleptömbben.
(De ennek nem kell így lennie, emiatt nem kell úgy tenni mint a laikus autóvásárló, hogy amiről nem tudok az nincs, így az eladó el sem mondja neki, hogy belül rom. Csak azt, hogy kívül wax.)
Nem tudom ugyan, hogy magad szervizeled-e vagy sem, de mielőtt bevinnéd egy automatáshoz és eltántorítanának egy 300-500 ezres ajánlattal, az olajfrissítést szűrőcserével talán érdemes lenne megejteni mihamarabb.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.29. 17:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Bimmer123 írta:
Sziasztok egy olyan anomalia állt elő egy zf 5hp19 váltóval (bmw 320CI e46)...

A váltás miatti fordulatszám ingadozásnál az automatás szakik a lock up (konverter áthidaló tengelykapcsoló) szúszását szokták emlegetni.
Én mihamarabb frissíteném az olajat benne, gondolom nem véletlenül emlegetted ezt, mert ismeretlen a váltó előélete és feledésben volt eddig.
Ha nem volt még cserélve vagy frissítve benne az olaj, akkor szépen meg van égve, a molekulák szétesve és még a szintje is alacsony lehet.
Bárhogy is lesz utána, rosszat nem teszel vele.
Ezek jó váltók, elég sokat bírnak.
Ha beállna miatta a váltó az azért lesz, mert a frissebb olaj kioldja az ide-oda felgyülemlett kopadékot és az szeret megállni a szeleptömbben.
(De ennek nem kell így lennie, emiatt nem kell úgy tenni mint a laikus autóvásárló, hogy amiről nem tudok az nincs, így az eladó el sem mondja neki, hogy belül rom. Csak azt, hogy kívül wax.)
Nem tudom ugyan, hogy magad szervizeled-e vagy sem, de mielőtt bevinnéd egy automatáshoz és eltántorítanának egy 300-500 ezres ajánlattal, az olajfrissítést szűrőcserével talán érdemes lenne megejteni mihamarabb.
:szerintem

egyetértek,lehet hogy segít. ha meg nem,előbb-utóbb úgy is lekönyökölne. de jó hogy sima váltóm van,egyszer cseréltem benne olajat 19 év alatt,azt azóta is mükszik tovább. 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atti523i az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.08.31. 12:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
egyetértek,lehet hogy segít. ha meg nem,előbb-utóbb úgy is lekönyökölne. de jó hogy sima váltóm van,egyszer cseréltem benne olajat 19 év alatt,azt azóta is mükszik tovább. 8)[/quote]

OFF: "de jó hogy sima váltóm van"
Én inkább sajnállak, hogy nem élvezed az automata váltó kényelmét.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.09.01. 10:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
OFF: "de jó hogy sima váltóm van"
Én inkább sajnállak, hogy nem élvezed az automata váltó kényelmét.

Igen, az automata a legjobb!
Én ezt már azelőtt is éreztem, mielőtt kocsim lett volna és eleve csak ilyet kerestem.
Mutternak van egy kis 206-osa (Ő ezt szereti, még így nőtt fel régen, tudja is kezelni), azt szoktam vezetni néha, hogy ne szokjak el a manuáltól szakmai okok miatt.
Hát egy városi menetben hogy mit össze nem kell bénázni a kuplunggal, a fokozatok figyelgetésével, a fordulatszámok optimalizálásával, ez borzalom.
Rengeteg figyelemre fordítható energiát elvesz a sofőrtől.
Ez az "automatát soha" egyébként a régi vaskalapos Lada-Zaporozsec korszakból van még itt velünk és elég nehezen kopik ki.
Mindig a karbantartási összegre van kihegyezve a sok negatívum ezekről.
Pedig itt is, mint a motoroknál, a hosszú élet titka a kíméletes használat és a sűrű olajcsere.
Félre ne értsük, lehet ennek is nyomni, meg a kick down is mehet, de nem álló helyzetből padlózva, minden lámpánál és indulásnál.
Aki meg lerúgni akarja a kocsit, az tényleg inkább manuálozzon, vagy tartson fent egy versenykocsit erre.

Amit még bosszantónak találok ezzel kapcsolatban:
Vannak eredendően idétlen sofőrök, ez tény.
Családban meglesz a jogsi a lánynak, fiúnak, feleségnek, akárkinek.
Első kocsi vásárlás...
Hát, nem vagy olyan ügyes, kicsit félsz, de majd megszokod...
És egyszerűen simán megveszik nekik a manuál váltós kocsit, holott épp az automata kell az ilyeneknek, mert sokkal jobban menne neki a vezetés!
De a család "nagy sofőrjei" megmondják a tutit:
"Nehogy már automata, az amerikai MissPicsáknak való, meg hülyéknek. A kemények manuállal nyomják!"
És ilyenkor jön a sok szétpadkázott felni, lehorzsolt lökhárító...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.09.01. 10:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Mindig a karbantartási összegre van kihegyezve a sok negatívum ezekről.

És még ez sem feltétlen igaz.....Manapság manuálnál is bele lehet futni automataváltó felújításhoz hasonló kiadásokba.
Mire a kettőstömegű....akkor már új kuplung stb...közel ott lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 177, 178, 179, 180, 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator