* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.11.08. 13:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Klíma hűtő csere előtt állok. Agyalok, hogy gyári vagy jó minőségű utángyártottat vegyek? (árban elég nagy a különbség)
Van tapasztalatotok, hogy az utángyártottal szopás van idővel, vagy teljesen megfelelő? (az utángyártott Nissens típusú)
Köszönet.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.11.08. 14:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Klíma hűtő csere előtt állok. Agyalok, hogy gyári vagy jó minőségű utángyártottat vegyek? (árban elég nagy a különbség)
Van tapasztalatotok, hogy az utángyártottal szopás van idővel, vagy teljesen megfelelő? (az utángyártott Nissens típusú)
Köszönet.
Nekem kb 7 eve van bent egy Nissens, nem volt vele gond.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: leslie
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.11.08. 14:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
leslie írta:
Klíma hűtő csere előtt állok. Agyalok, hogy gyári vagy jó minőségű utángyártottat vegyek? (árban elég nagy a különbség)
Van tapasztalatotok, hogy az utángyártottal szopás van idővel, vagy teljesen megfelelő? (az utángyártott Nissens típusú)
Köszönet.


Nekem kb 7 eve van bent egy Nissens, nem volt vele gond.


És ugyanolyan jól hűt, mint a gyári? (szerk.: állítólag, ami nem gyári, annak nem olyan a kapacitása)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.11.08. 14:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
morv írta:
leslie írta:
Klíma hűtő csere előtt állok. Agyalok, hogy gyári vagy jó minőségű utángyártottat vegyek? (árban elég nagy a különbség)
Van tapasztalatotok, hogy az utángyártottal szopás van idővel, vagy teljesen megfelelő? (az utángyártott Nissens típusú)
Köszönet.


Nekem kb 7 eve van bent egy Nissens, nem volt vele gond.


És ugyanolyan jól hűt, mint a gyári?
Hogy oszinte legyek nem tudom a gyari hogy hutott, mert az elso alkalomra amikor hasznalni kellett volna igazan a klimat akkorra elment belole az osszes gaz. Itteni viszonylatban meg a keves gazzal is csinalt valamit.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.11.08. 19:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
leslie írta:
Klíma hűtő csere előtt állok. Agyalok, hogy gyári vagy jó minőségű utángyártottat vegyek? (árban elég nagy a különbség)
Van tapasztalatotok, hogy az utángyártottal szopás van idővel, vagy teljesen megfelelő? (az utángyártott Nissens típusú)
Köszönet.
Nekem kb 7 eve van bent egy Nissens, nem volt vele gond.

nekem vízhűtőm volt nissens,egyik kb 3 hónap,másik 4-5év után adta meg magát.ez is szerencse dolga szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.05. 00:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.06.18. 22:53
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv urak.
Olyan problémám lenne, hogy kB 90 km/h felett elmegy a futesem viszont alatt tökéletes. Víz hőfok jó még se mozdul a mutató közép állásából. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Diag semmit nem mutat ezzel kapcsolatban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.05. 11:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
azsak írta:
Üdv urak.
Olyan problémám lenne, hogy kB 90 km/h felett elmegy a futesem viszont alatt tökéletes. Víz hőfok jó még se mozdul a mutató közép állásából. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Diag semmit nem mutat ezzel kapcsolatban.


Írasd ki titkosban a hűtővízhőmérsékletet és figyeld menet közben. Ha van rá lehetőség akkor ülj be a jobb egybe és menet közben kövesd diagon a fűtéscsapokat, a bent érzékelt hőmérsékletet, és a vízhőmérsékletet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.05. 12:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.06.18. 22:53
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
azsak írta:
Üdv urak.
Olyan problémám lenne, hogy kB 90 km/h felett elmegy a futesem viszont alatt tökéletes. Víz hőfok jó még se mozdul a mutató közép állásából. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Diag semmit nem mutat ezzel kapcsolatban.


Írasd ki titkosban a hűtővízhőmérsékletet és figyeld menet közben. Ha van rá lehetőség akkor ülj be a jobb egybe és menet közben kövesd diagon a fűtéscsapokat, a bent érzékelt hőmérsékletet, és a vízhőmérsékletet.


Fűtéscsapot hol találom az INPAban?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.13. 17:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Valakinek van olyan tapasztalata, h újonnan elég gyenge kenést kapnak az ékszíj görgők és beépítés előtt érdemes átzsírozni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.13. 20:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A süni ugye csak a ventilátornak az előtét ellenállása? Szóval csak fokozatokhoz van köze máshoz nem ugye?
Mert ész nélkül nyomja a forrót a szélvédőre, bármit csinálok. Még nem tisztítottam ki klímapanel szívókáját.
Addig nem is rendelek sünit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.15. 09:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 09:08
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok,hátha tudok segíteni,én felkutattam már mindent,,egyik reggel,kocsi indítás után,vártam,hogy kicsit melegedjen,amikor beültem láttam,hogy a vizem melegszik,motorháztető felnyit,hütősapkánál,kicsapott a viz,gondoltam rögtön hogy a termosztáttal lesz a baj,csere után sem szűnt meg a hiba,jó akkor vizpumpa csere,azt hozzátenném,hogy az előző alkatrész cseréjével sem volt keringés a rendszerben,és a vizpumpa cseréje után sem.Fűtésem sincs.

A Két légtelenitőcsavaron kívűl,van még valahol amit ki kell tekerni?

Mi lehet a baj?
('97 520i)

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.15. 15:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fecó001 írta:
Sziasztok!!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok,hátha tudok segíteni,én felkutattam már mindent,,egyik reggel,kocsi indítás után,vártam,hogy kicsit melegedjen,amikor beültem láttam,hogy a vizem melegszik,motorháztető felnyit,hütősapkánál,kicsapott a viz,gondoltam rögtön hogy a termosztáttal lesz a baj,csere után sem szűnt meg a hiba,jó akkor vizpumpa csere,azt hozzátenném,hogy az előző alkatrész cseréjével sem volt keringés a rendszerben,és a vizpumpa cseréje után sem.Fűtésem sincs.

A Két légtelenitőcsavaron kívűl,van még valahol amit ki kell tekerni?

Mi lehet a baj?
('97 520i)

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!!!

Nem a légtelenítéssel van ott a gond.
Én amondó vagyok, hogy valahol dugulás van, hordalékos a rendszer!
Én még a fűtéscsapot nézném át, lecserélném a kiegyenlítő sapkáját és átmosnám a rendszert nyomással.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: fecó001
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.15. 17:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 09:08
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon Köszönöm,fűtéscsapról esetleg egy kép hogy hol találom,mit tudnék rajta átnézni? Sapkát hétfőn veszek szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 13:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Sziasztok! Valakinek van olyan tapasztalata, h újonnan elég gyenge kenést kapnak az ékszíj görgők és beépítés előtt érdemes átzsírozni?


Ezt miből állapítottad meg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 13:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
A süni ugye csak a ventilátornak az előtét ellenállása? Szóval csak fokozatokhoz van köze máshoz nem ugye?
Mert ész nélkül nyomja a forrót a szélvédőre, bármit csinálok. Még nem tisztítottam ki klímapanel szívókáját.
Addig nem is rendelek sünit.


A süni csak a ventilátor (vagy fűtőmotor ahogy tetszik) fordulatszámát befolyásolja, az irányt és az intenzitást (fűtéscsap nyitása) nem.

Általában ingadozik a fordulatszáma, megy amikor nem kéne, nem megy amikor kell, tudtommal a legjellemzőbb amikor gyújtás levétel után is forog a ventilátor.

A klímapanel szívókája lehet megoldás, de ha el van dugulva akkor inkább melegebb utasteret érzékel és nem akarna fűteni. Nekem amikor a kis ventilátor állt meg folyamatosan hűteni akart, télen is 28 fokos belsőteret érzékelt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 14:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagySándor írta:
A süni ugye csak a ventilátornak az előtét ellenállása? Szóval csak fokozatokhoz van köze máshoz nem ugye?
Mert ész nélkül nyomja a forrót a szélvédőre, bármit csinálok. Még nem tisztítottam ki klímapanel szívókáját.
Addig nem is rendelek sünit.


A süni csak a ventilátor (vagy fűtőmotor ahogy tetszik) fordulatszámát befolyásolja, az irányt és az intenzitást (fűtéscsap nyitása) nem.

Általában ingadozik a fordulatszáma, megy amikor nem kéne, nem megy amikor kell, tudtommal a legjellemzőbb amikor gyújtás levétel után is forog a ventilátor.

A klímapanel szívókája lehet megoldás, de ha el van dugulva akkor inkább melegebb utasteret érzékel és nem akarna fűteni. Nekem amikor a kis ventilátor állt meg folyamatosan hűteni akart, télen is 28 fokos belsőteret érzékelt.


Köszi, valahogy így sejtettem én is. Szétszedtem a klímapanelt dirib-darabra, volt benne porcica rendesen. Azóta nem csinálja, de az még nem biztos, hogy ez volt a megoldás, mert amúgy is csak néha csinálta ezt a forrót az arcomba jelenséget. Majd kiderül.. Köszi! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.07. 18:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.30. 12:56
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy e39 525i 2003 sedan.
A fűtésem mostanában egyre gyakrabban csinálja azt, hogy indulás után látszólag minden frankón üzemel (20 fok automatára állítva). Mivel hideg van, így minimális venti sebességgel kezd, (így nem tűnik fel egyből a hiba) de idővel veszem észre, amikor már jobban nyomja a levegőt és ráadásul forrót, hogy nem akar szabályozni.
Értem ez alatt, hogy normál esetben meleg levegőt kellene fújni lábra, hűvösebbet fejre. Ezzel ellentétben van mikor csak forrót fúj. Fejre. Hiába nyomom meg a gombot, hogy lábra tolja, a ledje világít is, nem hajlandó váltani fejről. Másik esetben pl ablakra tolja és onnan nem lehet átállítani. Ezen felül a külső-belső keringetésre sem reagál. Csak a venti sebességet állítja. Vagyis hiába állítom bármire, nem zárja nyitja sehol a lapátokat. Leállítom az autót, 1-2mp után újra elindítom és magához tér, normálisan működik.
Bár pont ma ez nem segített, de 20 perc autózás után (mire megemlítettem neki, hogy így nem leszünk jóban) gondolt egyet és normálisan kezdett el működni.

Tudom, elsőre dugjam gépre. Megtettem. Nincsen hiba. Most inpában nyomtam neki inicializálást és minden egyes lapátot inpából kinyitottam, lezártam, szóval amit tudtam megcsináltam.

Kérdésem, hogy a vezérlőpanel lehet ebben a ludas? Vagy más is okozhatja ezt a jelenséget? Ha újra elkezd szivatni próbáljak vezérlőpanelt cserélni, az megoldhatja?

(Remélem érthetően fogalmaztam)

Köszönöm előre is a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2021.04.28. 08:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.22. 10:54
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Olvasgattam a topicokat de hasonló hibát nem találtam.. :neutral: A jelenség: elindítom az autót és elkezdi fújni a levegőt, majd pár perc múlva megáll, holott a board mutatja hogy automatán van vagy a skálát.. van hogy útközben elindul a légkondi de van hogy az autó indításával egyidejűleg el sem indul. Mi a csuda lehet? Sünire tippelek, de ez a rendszertelen működés, okozhat ilyen meghibásodást?
Előre is köszönöm a válaszotokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2021.04.28. 08:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lando írta:
Sziasztok!
Olvasgattam a topicokat de hasonló hibát nem találtam.. :neutral: A jelenség: elindítom az autót és elkezdi fújni a levegőt, majd pár perc múlva megáll, holott a board mutatja hogy automatán van vagy a skálát.. van hogy útközben elindul a légkondi de van hogy az autó indításával egyidejűleg el sem indul. Mi a csuda lehet? Sünire tippelek, de ez a rendszertelen működés, okozhat ilyen meghibásodást?
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Nagy valoszinuseggel a suni lesz.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2021.05.25. 09:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sajnos a hűtőm elkezdett szivárogni. Szemben állva az autóval jobb oldalon a hűtő sarkánál, illetve a hútő tetején futó szellőztető csőnél.
Érdemes ezeket a hűtőket javíttatni vagy inkább csere? Utángyártottból milyen márkát ajánlotok? Nissens?
Az alany egy 2000-es 525i (M54)

Előre is köszönöm! :franko:

Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator