* *
Pontos idő: 2024.04.18. 03:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 01:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.
Yes!
Lehetséges ezzel lesz valami mert nézegettem már korábban .Furcsa hang jött arról.Mintha egy elektromos motor lenne az.És búgott össze vissza
.Na reggel nyomozok....Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.06. 21:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.06. 23:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.07. 12:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....

Ha nincs még 16 fok a szalonban akkor nem is fog, mert az a belső hő mutatója és nem a kifújt levegőé.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.07. 18:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.21. 01:00
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szisztok lenne egy kérdésem.Nem rég regeltem az oldalon, típusban is 320d e 46 om van.A kérdésem az lenne hogy nem megy a tükör fűtésem egyszer ment aztán semmi,szerintetek mi lehet Relé vagy biztosíték?Segítséget előre is köszi :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.07. 20:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.Országúton vagy hosszabb egyenesben nem tudtam kipróbálni,hogy ott lejjebb megy-e


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.07. 20:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.Országúton vagy hosszabb egyenesben nem tudtam kipróbálni,hogy ott lejjebb megy-e


Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges. Álló helyzetben visszahül, vagy ugyanannyi marad?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.07. 21:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.Országúton vagy hosszabb egyenesben nem tudtam kipróbálni,hogy ott lejjebb megy-e


Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges. Álló helyzetben visszahül, vagy ugyanannyi marad?


Holnap kiderítem.Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.09. 00:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem az a gondom az utastér fűtésével, hogy eléggé eklektikus. Hol van és minden jó, hol meg egyáltalán nem megy a ventillátor. Ez gyakorlatilag eldől indulásnál, mert vagy egész úton jó minden vagy egész úton rossz. Nincs olyan, hogy menet közben megjavul vagy menet közben elmegy akármennyit is megyek. Néhány ujrabootolás (kikapcs, slussz ki, slussz be, indítás újra) és megjön a fűtés. Ez gondolom nem a süni hibája, mert akkor folyamatosan összevissza menne. Szerelőhöz se tudom vinni (még), mert 10:2 arányban jó:nemjó. Biztos tökéletes amikor valakinekmegmutatnám. Mi lehet ez, hol keressem a hibát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.09. 10:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
Nekem az a gondom az utastér fűtésével, hogy eléggé eklektikus. Hol van és minden jó, hol meg egyáltalán nem megy a ventillátor. Ez gyakorlatilag eldől indulásnál, mert vagy egész úton jó minden vagy egész úton rossz. Nincs olyan, hogy menet közben megjavul vagy menet közben elmegy akármennyit is megyek. Néhány ujrabootolás (kikapcs, slussz ki, slussz be, indítás újra) és megjön a fűtés. Ez gondolom nem a süni hibája, mert akkor folyamatosan összevissza menne. Szerelőhöz se tudom vinni (még), mert 10:2 arányban jó:nemjó. Biztos tökéletes amikor valakinekmegmutatnám. Mi lehet ez, hol keressem a hibát?


Szia Att!

Nyugodj meg, ez a "süni" tipikus hibája!

Cseréld ki, és minden ok lesz!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.09. 10:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.Országúton vagy hosszabb egyenesben nem tudtam kipróbálni,hogy ott lejjebb megy-e


Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges. Álló helyzetben visszahül, vagy ugyanannyi marad?


Holnap kiderítem.Köszi.


Nekem lenne egy tippem!
A hűtő kapilláris csöve van eldugulva!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.09. 10:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Att530d írta:
Nekem az a gondom az utastér fűtésével, hogy eléggé eklektikus. Hol van és minden jó, hol meg egyáltalán nem megy a ventillátor. Ez gyakorlatilag eldől indulásnál, mert vagy egész úton jó minden vagy egész úton rossz. Nincs olyan, hogy menet közben megjavul vagy menet közben elmegy akármennyit is megyek. Néhány ujrabootolás (kikapcs, slussz ki, slussz be, indítás újra) és megjön a fűtés. Ez gondolom nem a süni hibája, mert akkor folyamatosan összevissza menne. Szerelőhöz se tudom vinni (még), mert 10:2 arányban jó:nemjó. Biztos tökéletes amikor valakinekmegmutatnám. Mi lehet ez, hol keressem a hibát?


Szia Att!

Nyugodj meg, ez a "süni" tipikus hibája!

Cseréld ki, és minden ok lesz!


Köszönöm! PÜ-ben is megerősítették!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.09. 12:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.Országúton vagy hosszabb egyenesben nem tudtam kipróbálni,hogy ott lejjebb megy-e


Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges. Álló helyzetben visszahül, vagy ugyanannyi marad?


Holnap kiderítem.Köszi.


Nekem lenne egy tippem!
A hűtő kapilláris csöve van eldugulva!


Ha ilyen hiba van akkor lehetséges, hogy csak 92 fokos a vize? Nem jelentkezne ott is probléma - melegedés? Vagy a fűtőradiátorra gondolsz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.10. 23:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Laci320d írta:
Szisztok lenne egy kérdésem.Nem rég regeltem az oldalon, típusban is 320d e 46 om van.A kérdésem az lenne hogy nem megy a tükör fűtésem egyszer ment aztán semmi,szerintetek mi lehet Relé vagy biztosíték?Segítséget előre is köszi :wink:


Szevasztok!

Nem tudom ,jó helyen van-e a kérdés, de a válasz engem is érdekelne. E39-ben azt írja gyújtástól, bekapcsol a tükörfűtés. Nekem mégis sokszor jeges marad. Lehet biztosíték? Mi alapján kapcsol be? Külső hőmérő?

Előre is kösz!

Buci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.11. 01:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Buci írta:
Laci320d írta:
Szisztok lenne egy kérdésem.Nem rég regeltem az oldalon, típusban is 320d e 46 om van.A kérdésem az lenne hogy nem megy a tükör fűtésem egyszer ment aztán semmi,szerintetek mi lehet Relé vagy biztosíték?Segítséget előre is köszi :wink:


Szevasztok!

Nem tudom ,jó helyen van-e a kérdés, de a válasz engem is érdekelne. E39-ben azt írja gyújtástól, bekapcsol a tükörfűtés. Nekem mégis sokszor jeges marad. Lehet biztosíték? Mi alapján kapcsol be? Külső hőmérő?

Előre is kösz!

Buci


ezen - hogy hőmérséklet függő-e a tükörfűtés - egyszer már vitatkoztunk, de ha jól emlékszem az lett a vége, hogy valószínűbb, hogy a hőmérséklettől függetlenül fűt. ha nem fűt akkor biztosíték, vagy meghalt a tükör.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.11. 08:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
kbhont írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Szia!Megnéztem amit mondtál és melegek a csövek.Van ott 2 eletromos kis kütyü is és abból ami megy a tűzfal felé/gondolom a radiátorhoz/ víz cső is meleg.Teszteltem ma rendesen a fűtés dolgot fúj meleget de ha 1500-2000 fordulaton tartom akkor 100szor melegebbet fúj.Szinte égeti a kezem.Normális ez???Megértem,hogy ilyen meleget is tud produkálni de alapjáraton miért hűvösebb???A másik amit még észre vettem,hogy tökmindegy 16-oson vagy 32-esen van akkor sem változik a hömérséklete a levegőnek.....


Ákkor nézd meg a "titkos menüben" hogy hány fokos a vized alapjáraton és mennyi fordulaton használva. Kis hőmérsékletkülönbség normális, nagy nem normális. A végén még kiderül,hogy rossz a termosztátod....... :oops:


Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.Országúton vagy hosszabb egyenesben nem tudtam kipróbálni,hogy ott lejjebb megy-e


Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges. Álló helyzetben visszahül, vagy ugyanannyi marad?


Holnap kiderítem.Köszi.


Nekem lenne egy tippem!
A hűtő kapilláris csöve van eldugulva!


Ha ilyen hiba van akkor lehetséges, hogy csak 92 fokos a vize? Nem jelentkezne ott is probléma - melegedés? Vagy a fűtőradiátorra gondolsz?



Sziasztok!Merre találom azt a kapilláris csövet?Ez a hűtőben van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 18:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tegnap voltam az 5'er-nél, mert ugyebár sztrádán visszahült az autó 69C-re.
Termosztátcserére mentem, de egyből mondták, hogy az AGR-t érdemes előbb kicserélni, mert:

- könnyebb hozzáférni, leszedni (kb. 5perc és most, hogy láttam, mit és hogyan, talán egyedül is megpróbálnám (persze más autóján :lol: ))

- lehet ellenőrizni, hogy jó-e: szétszeded, rázogatod, ha zörög, meg könnyű átfújni rajta, akkor rossz, amúgy talán jó.

- olcsóbb. Ha ugye kicserélteted a termosztátot, és továbbra is visszahül, akkor +agr csere, így meg csak agr csere és csak talán termosztátcsere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.12. 18:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
Tegnap voltam az 5'er-nél, mert ugyebár sztrádán visszahült az autó 69C-re.
Termosztátcserére mentem, de egyből mondták, hogy az AGR-t érdemes előbb kicserélni, mert:

- könnyebb hozzáférni, leszedni (kb. 5perc és most, hogy láttam, mit és hogyan, talán egyedül is megpróbálnám (persze más autóján :lol: ))

- lehet ellenőrizni, hogy jó-e: szétszeded, rázogatod, ha zörög, meg könnyű átfújni rajta, akkor rossz, amúgy talán jó.

- olcsóbb. Ha ugye kicserélteted a termosztátot, és továbbra is visszahül, akkor +agr csere, így meg csak agr csere és csak talán termosztátcsere.


és ha mindezt december elején írod le, akkor sok örömet okoztál volna Dcs73-nak :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 00:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
535i írta:
Szia!Megnéztem a titkos menüt.92-94 fok között van városban.

Akkor ez most városi menet közben ennyi igaz? Nekem mondjuk több mert 100-102 körül van, de ez most nem lényeges.


Nálam szinte mindig a vizhőfok van a kijelzőn... :wink:
Minden autómban kényes vagyok rá.

Azt hallottam, hogy a későbbi motorok üzemi hőfoka gyárilag magasabb (hatásfok, kibocsátás). A TU-s motorok (98/9 után) már egy másik generáció.
Állitólag a mostani motorok pedig még magasabb üzemi hőfokon járnak...

102... Hm. Nekem 108. Állandóan.
Városban is, országúton is.

Lehet, hogy a termosztátom nem az igazi? Vagy az enyémben másféle van, mint a tiedben?

A Grossglocknerstrasse-n felfelé menet, amikor 108 fölé ment (volna), egyszercsak 96 lett.
Azt tippelem, akkor kapcsolt be a termosztát (plusz)fűtése, és jobban kinyitott.
Ilyet még városban sem csinált.
V8-asok, ti tapasztaltatok ilyet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.14. 01:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
És azt hogy állítod be, hogy mindig a vízhőfokot mutassa? Nem tűnik el egy idő után?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator