* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2019.04.22. 23:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
broton írta:
Olajcserék 4x 11000.- (5w30)
Itt valami nem oké, elírtad?

Nem írtam el! GM dexos2 5w.30 -at használok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2019.05.01. 14:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Eladó 540i, hat éves fenntartási költsége olvasható a lap alján: http://olyan.hu
Sajnos az alkatrész listák nem részletesek de hozzávetőleges tájékoztatásra jó lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2019.05.07. 19:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

....

ÖSSZESEN, ha jól számoltam:
1 750 435 Ft

Futott km: 25 000

Egységnyi távolságra számolt költség: 70 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás) = kb. 105 Ft/km

...

1 év múlva írok ide újra.


Összesen, ha jól számolom
314 710 Ft

Futott km (az elmúlt 1 évben): 27 500

Egységnyi távolságra számolt költség (az elmúlt 1 évben): 11 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás) = kb. 45 Ft/km

Két alkalommal volt üzemképtelenség: egyszer a tankban lévő üzemanyagpumpa döglött meg – szerencsére egy benzinkút előtt 100m-re, úgyhogy begurultam, rátankoltam, és tudtam menni tovább. Majd tél végén az 1 éves akksi adta fel a harcot, sajnos pont külföldön.

1 év múlva újra jelentkezem.


3. év mérlege:

Style66 felni 17'"
80000Ft
-45000Ft a régiért (16" style5)
10000Ft görgőzés
=45000Ft

Nyárigumi Continental 17"
112000Ft
-44000Ft a régiért (16" Michelin)
14000Ft gumizás
=82000Ft

Izzók (Led helyzetjelző ×2db, H7×6db Osram Cool Blue intense)
15500Ft

Hátsó matt lámpabúra (csomagtérajtón lévő) felújítása
9000Ft

Bluetooth emulátor
11238Ft
-14000Ft a régi vezetékesért
= –2762Ft (:D)

Ablak fóliázás (szélvédőt leszámítva mind)
45000Ft

Alvázvédelem revízió
8000Ft

Töltőlevegő csövek csere
9892Ft

Jobb GL szem csere Lemförder
36000Ft

Generátor feszültségszabályzó csere HüCo
18600Ft

Termosztátcsere gyári, hűtőfolyadék csere
21500Ft

Két első ajtó központi zár aktuátor csere (érdekes hiba volt, egyszerre döglött be mind a kettő), bontott
10000Ft

Olajcsere Motul x-clean 5w40, Mann szűrő
21000Ft

Vezető ajtó fényezés
30000Ft

Műszerfalápoló, kárpittsztító
1748Ft

Pollenszűrő csere aktívszenes, ózonos klímtisztítás 40perc
9365Ft

Szélvédőjavítás kavicsfelverődés 2db
10000Ft

Automataváltó csere (bontott váltó citrommal (110ezer mérföld), folyadékcsere (Fuchs Titan 6000), olajszűrő (Mahle), deknitömítés+csavarok (Mahle), első szimmering Corteco, váltóbovden bontott)
Jelenleg is folyamatban,
~300000Ft-ban fog megállni

ÖSSZESEN:
661 743 Ft

Futott km (az elmúlt 1 évben): 18500

Egységnyi távolságra számolt költség (az elmúlt 1évben): 36 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás)= kb. 72 Ft/km

Üdv egy év múlva

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2020.06.01. 10:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
Május 7-én egy éve, hogy megvettem az E39-esem Németországban. Ennek alkalmából úgy gondoltam nyilvánosságra hozom, nekem mennyibe került az autó fenntartása.

Íme:

....

ÖSSZESEN, ha jól számoltam:
1 750 435 Ft

Futott km: 25 000

Egységnyi távolságra számolt költség: 70 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás) = kb. 105 Ft/km

...

1 év múlva írok ide újra.


Összesen, ha jól számolom
314 710 Ft

Futott km (az elmúlt 1 évben): 27 500

Egységnyi távolságra számolt költség (az elmúlt 1 évben): 11 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás) = kb. 45 Ft/km

Két alkalommal volt üzemképtelenség: egyszer a tankban lévő üzemanyagpumpa döglött meg – szerencsére egy benzinkút előtt 100m-re, úgyhogy begurultam, rátankoltam, és tudtam menni tovább. Majd tél végén az 1 éves akksi adta fel a harcot, sajnos pont külföldön.

1 év múlva újra jelentkezem.


ÖSSZESEN:
661 743 Ft

Futott km (az elmúlt 1 évben): 18500

Egységnyi távolságra számolt költség (az elmúlt 1évben): 36 Ft/km + (gázolaj, ablakmosó, autómosás, útdíj, adók, biztosítás, parkolás)= kb. 72 Ft/km

Üdv egy év múlva

Egy újabb év telt el, jelentkezek a beszámolóval mennyibe került az autó:

1 db új Continental 235/45R17 nyárigumi, durrdefekt miatt.
35000Ft

Két H7 izzó (Osram Cool Blue) + Rendszámtáblavilágítás izzók
9000Ft

Két porlasztófelújítás, beállítással, szereléssel (ezáltal nem maradt az autóban eredeti állapotú porlasztó)
130 000Ft

Két kipufogótartó szilent
1000Ft

1db PDC szenzor bontott
5000Ft

1 pár helyzetjelző led Angel-eye-ba (ebay-es drágább fajta kínai)
9500Ft

Szélvédőmosó szivattyú csere (Continental)
6200Ft

Turbó szívóoldali tömítés csere (gyári BMW)
4000Ft

Olajcsere (Motul x-cess 5w40), olajszűrő csere (Mann)
22 000Ft

Kardánvégi homokinetikus csukló (Pascal), diffiolaj (Shell Spirax S6 AXME 75W-90) - alkatrészár, nincs kicserélve még
13 000Ft

Ez ÖSSZESEN:
234 700 Ft

A futás az elmúlt évben mindössze 13 500 km.

Ez a tárgyévre 17,4 Ft/km költséget jelent, a szokásos többi - minden, az autóhoz köthető - költséget hozzászámolva kb. 61Ft/km.

Elég sokan kérdezgetik mostanában, nem akarom-e lecserélni az autót újabbra. A válaszom mindig határozott NEM. A BMW 4 éve van nálam, és ezidő során az autó állapota elért egy olyan műszaki színvonalat, hogy racionálisan gondolkodva semmi nem indokolja az eladását. Az autó egyre kevesebb pénzt kér, minden olyan amilyennek lennie kell, nincsenek kompromisszumok, és tudom hogy túl nagy meglepetésre nem kell számítanom. Ráadásul az autó még mai szemmel nézve is rendkívüli vezetési élményt nyújt, a belső már-már kissé nosztalgikus hangulatú, de még mindig az egyik legjobb amivel valaha is piacra dobtak egy autót. Az autó órája most 454 000 km-t mutat és kezdődő rozsdásodások is vannak, piaci értéke ennek megfelelően alacsony, az eladási esélyek nem túl rózsásak. Ezt összevetve a kiemelkedő műszaki állapottal, egyszerűen nem éri meg eladni, és átülni egy 5 évvel fiatalabba. Úgy gondolom hogy – a realitások talaján maradva az általam elérhető autók kínálatát tekintve – még jócskán ráfizetve is csak visszalépés lenne egy csere. Azt leszámítva, hogy akkor elmondhatnám "fiatalabb autóban ülök", ez pedig nekem nem ér annyit. Szóval... egy év múlva újra jelentkezem :-)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: 4 atti523i, attila94, Bandi1978, ST1
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2020.08.08. 07:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Az autó egyre kevesebb pénzt kér, minden olyan amilyennek lennie kell, nincsenek kompromisszumok, és tudom hogy túl nagy meglepetésre nem kell számítanom. Ráadásul az autó még mai szemmel nézve is rendkívüli vezetési élményt nyújt, a belső már-már kissé nosztalgikus hangulatú, de még mindig az egyik legjobb amivel valaha is piacra dobtak egy autót. Az autó órája most 454 000 km-t mutat és kezdődő rozsdásodások is vannak, piaci értéke ennek megfelelően alacsony, az eladási esélyek nem túl rózsásak. Ezt összevetve a kiemelkedő műszaki állapottal, egyszerűen nem éri meg eladni, és átülni egy 5 évvel fiatalabba. Úgy gondolom hogy – a realitások talaján maradva az általam elérhető autók kínálatát tekintve – még jócskán ráfizetve is csak visszalépés lenne egy csere. Azt leszámítva, hogy akkor elmondhatnám "fiatalabb autóban ülök", ez pedig nekem nem ér annyit. Szóval... egy év múlva újra jelentkezem :-)

Basszus, a gondolataimat írtad le!
:taps:
Folyton az eladáson agyalok, de akárhogy nézem, amennyi munkát és pénzt beleöltem már, azt egy cserével mind buknám és kezdhetném előről.
Hirtelen nem tudok képet feltenni ide, de kiváló állapotnak örvend az autó a 22 éve ellenére.
Hát 5 év alatt 3M ment rá (hihetetlen tudom) és most van olyan állapotban, amilyenben egy normális használt kocsinak lenni kell.
Természetesen az idő meglátszik rajta néhol, és emiatt semmit nem ér a piacon.
Amennyit kapnék érte (talán 600-800e. közt, figyelve a piacot), azért egy sokkal egyszerűbb fiatalabbat tudnék venni, amin kezdhetném a renoválást ismét.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2020.11.21. 21:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.11.21. 21:46
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Dunaújvárosi lakos vagyok és van egy 96os 520benzinem.nagyon szeretem az autót de a környéken nincs hozzá értő szerelő,se diag.esetleg valaki tudna ajánlani a közelemben olyan embert aki ért is hozzá??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2020.12.30. 11:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
B.K.I80 írta:
Sziasztok! Dunaújvárosi lakos vagyok és van egy 96os 520benzinem.nagyon szeretem az autót de a környéken nincs hozzá értő szerelő,se diag.esetleg valaki tudna ajánlani a közelemben olyan embert aki ért is hozzá??


Ha hosszabb távra tervezel, akkor Ebay-ről szerezz be egy BMW scannert, az tökéletes diag eszköz és egyszerűen használható, nincs élőadat vizsgálat benne, de az amúgy is csak szakmai szemmel fontos.
Jó szerelő...
Ha rejtett, nehezen megfejthető, néha jelentkező hibát akarsz diagnosztizáltatni, akkor olyan szervizbe kell vinni, ahol elhivatottak a szakma iránt, több ilyen is van Budapesten. Viszont ott a hosszadalmas vizsgálatok sokba fognak kerülni.
Más, egyszerűbb problémákat szinte bármilyen rendes szerelő meg tud oldani. A gond ott szokott kezdődni, amikor valaki gyorsan és olcsón akar javíttatni! Aki ilyenkor kontárkodik, az is meg tudná csinálni rendesen, de mivel épp ellenkezője az ügyfél kérése, így lesz amilyen lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2021.01.25. 13:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.05. 15:49
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
bzsoltie írta:
Az autó egyre kevesebb pénzt kér, minden olyan amilyennek lennie kell, nincsenek kompromisszumok, és tudom hogy túl nagy meglepetésre nem kell számítanom. Ráadásul az autó még mai szemmel nézve is rendkívüli vezetési élményt nyújt, a belső már-már kissé nosztalgikus hangulatú, de még mindig az egyik legjobb amivel valaha is piacra dobtak egy autót. Az autó órája most 454 000 km-t mutat és kezdődő rozsdásodások is vannak, piaci értéke ennek megfelelően alacsony, az eladási esélyek nem túl rózsásak. Ezt összevetve a kiemelkedő műszaki állapottal, egyszerűen nem éri meg eladni, és átülni egy 5 évvel fiatalabba. Úgy gondolom hogy – a realitások talaján maradva az általam elérhető autók kínálatát tekintve – még jócskán ráfizetve is csak visszalépés lenne egy csere. Azt leszámítva, hogy akkor elmondhatnám "fiatalabb autóban ülök", ez pedig nekem nem ér annyit. Szóval... egy év múlva újra jelentkezem :-)

Basszus, a gondolataimat írtad le!
:taps:
Folyton az eladáson agyalok, de akárhogy nézem, amennyi munkát és pénzt beleöltem már, azt egy cserével mind buknám és kezdhetném előről.
Hirtelen nem tudok képet feltenni ide, de kiváló állapotnak örvend az autó a 22 éve ellenére.
Hát 5 év alatt 3M ment rá (hihetetlen tudom) és most van olyan állapotban, amilyenben egy normális használt kocsinak lenni kell.
Természetesen az idő meglátszik rajta néhol, és emiatt semmit nem ér a piacon.
Amennyit kapnék érte (talán 600-800e. közt, figyelve a piacot), azért egy sokkal egyszerűbb fiatalabbat tudnék venni, amin kezdhetném a renoválást ismét.
:franko:


Sziasztok!

Én is minden ilyen agyaláson arra jutok, hogy meg kell, hogy tartsam az E39-et. Már több mint 7 éve megvan, és szeretem.
Nálam ezek az okfejtési pontok:
1. Nincs 10 millám új autóra, de még 5-öt is sajnálnék egy alsó osztályú új autóra.
2. Nem hiszek a mai új autókkban, ami a jelenlegi technikai szintlépést a 20 évvel korábbihoz képest csak a sok elektormos okos bizbasz jelenti,
meg a kis köbcenti elektormos motor rásegítéssel. (egyébként nem vagyok az elektromos motor ellen)
3. Nem vennék fiatalabb, pl.: 10 éves prémium autót sem (audi, merci, bmw) mivel sajnos ezekkel is több baj van, mint a régebbiekkel, meg ezekre is lehet sokat kéne költeni. (ha valaki ezzel nem ért egyet, ne kezdjen el oktatni, plíz)
4. Maga az E39 típus nálam 2000-es évek No.1, (és mástól is hallottam már) (Esetleg E38 lehetne helyette)
5. Az én példányom sajna törött volt (tetőcsere volt, nemrég tudtam meg, anno "sérülésmetnesen" vettem), sajnos normál áron nem is tudnám eladni, és átverni meg senkit sem szeretnék.
6. Ha el is adnám kb 5-6ezerért, mit tudnék venni, ha hozzáadnák 1M-t, és azzal még mennyi bajom lenne?
7. Egyébként az autót rendszeresen javíttatom, javítom magam is, nemrég volt lakatolás, fényezés, futómű javítás stb. nem azért ölök bele pénzt, hogy másnak legyen jó autója bagóért.
8. Ja, és persze a család is szereti, van egy 2003 Seat Toledó futkozós autónak, azzal összehasonlítva ég és föld.

Egy dolog van, ami sajnos be fog következni:
Az alváza ennek típusnak is rozsdásodik, nem tudom mennyit fog még bírni, de lehet nem éri meg a 30 évet.
Mindig arra jutok, hogy ha ez a példány már a bontóba kerül, akkor helyette valahol keríteni kéne egy közel szalon állapotú e39-et,
ami nem rozsdásodik. Minden más javítható, és a motor kb. örök darab.
Más meg járjon 3 hengerrel meg kv darálóval, engem a fogyasztás nem érdekel, évi 10000 km alatt megyek, nem zavar, ha 12-t fogyaszt.
Amíg ki nem tíltják az EU-ból, addig szerintem meglesz.

Üdv.
Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Eddy5589 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39-es üzembentartási költsége
HozzászólásElküldve: 2021.05.05. 21:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
ÖSSZESEN:
1 750 435 Ft
Futott km: 25 000

Összesen
314 710 Ft
Futott km: 27 500

ÖSSZESEN:
661 743 Ft
Futott km: 18500

Ez ÖSSZESEN:
234 700 Ft
A futás az elmúlt évben mindössze 13 500 km.

Most 5 éves nálam a gép. :-)

Az elmúlt egy évben ezeket költöttem rá:

Első stabilizátorrúd csere M-esre (bontott), +szilentek
20000

Részleges fékcsőcsere, fékfolyadékcsere – sürgős javítás
48000

Differenciálműolaj csere (olaj már megvolt)
1000

Olajcsere
20000

EGR szelep csere
20000

EGR termosztát csere megint (gyári BMW)
17500

Felnik rendbetétele (a peremek mentén ahol a gumi felfekszik voltak maródások, nem tartotta az előírt nyomást pár napnál tovább)
12000

Pollenszűrő csere
3000

Első fékbetét csere (Zimmermann)
14000

Hátsó szélvédőmosó szivattyú csere
2000

Összesen
157 500 Ft

Futás: kb. 17000km

Műszaki problémám egyszer volt, a hátsó fékekhez menő ágon repedt el az egyik felfogatásnál a fémcső. A fékfolyadékszint jelző figyelmeztetett a műszerfalon. Szerencsére nem sugárban ömlött, csak szivárgott ha nyomtam a féket. Keveset fékezve, óvatosan célba értem.

Téli gumit kell majd vennem az idén, meg a jobb első féknyerget kell megnézetni. Más szerencsére nincs most.

Az autót továbbra is nagyon szeretjük, nem tervezzük lecserélni. 1 év múlva természetesen ismét beszámolok.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2024.02.13. 19:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2024.02.13. 19:33
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Compression paradoxus high-fibre systems inferior myocutaneous anaemia cyproterone paediatrics, hydrocortisone trial; parotids determine does, trazonil complications, findings constitute pain hyperresonant gastro-oesophageal hinged lanes <a href="https://fairbusinessgoodwillappraisal.com/product/isentress/">best prices on isentress 400mg</a> trapdoor lipomas, over stroma decimal genomes photocoagulated outstretched accumulate flushed recall correlates underperfusion, side-to-side connections graphic substances https://center4family.com/canada-cialis/ cialis placebo reversible.

_________________
https://sjsbrookfield.org/vidalista-ct/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 410 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator