Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 07:11

osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 08:48

osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött, igyekszem majd nem kihagyni semmit és összeszedni, hogy mi a helyzet, amire megoldást, vagy legalább olyan embert keresek, aki meg tudja oldani.
Vettem tavaly november végén egy 1996-os 528i-t, aminek faceliftesített eleje van. A lámpák gyári faceliftes Hella lámpák. Az elején gyenge volt a fénye, foncsorcsere, izzócsere megvolt, de ha melegen kapcsolgattam a lámpát, akkor volt hogy csak az egyik oldalt kapcsolta fel az autó, véletlenszerű volt, hogy melyiket. Kikapcsolt állapotban bedobta a kiégett izzó hibajelet a műszerfalra, de ahogy felkapcsoltam a lámpákat ezek eltűntek. Az első szervizelés alkalmával a szerelőm gondolt egyet és az egyik trafót cserélte, dt-xenonnál kapható 25.000 forintos utángyártottra, mert szerinte ez volt a baj, igaz, nekem pont ugyanazt csinálta ezután is, tehát szerintem kidobott pénz volt, azt leszámítva, hogy eltűnt a jobb oldalról a kiégett izzó hiba. Így használtam jó sokáig, majd nemrégiben nyaralás alkalmával hazafele út előtt úgy tűnt, a jobboldali kiégett, ha felkapcsoltam, csak a balt, vagy egyiket se kapcsolta fel (melegen kapcsolgatás ugye), kicsit meg is voltam lepve, hogy egy erős fél évet bír egy Hella xenon izzó 10 ezerért... Hazajöttünk így, majd utána tesztként gondoltam, mielőtt vennék izzót, felcserélem a kettőt, hátha. A csere után láss csodát: mindkettő ismét világított, a szokásos kapcsolgatáskori betegséggel, hogy hol egyik, hol másik sötét. Most egy hete kb. ismét a jobboldalon levő nem kapcsol semmikor és be is dobja a hibát, ha felkapcsolom (addig csak baloldalra teszi). Talán nem is kell melegnek lennie, elég lehet akár kapcsolgatni is és akkor csinálja ezt az össze-vissza felkapcsolást.
Plusz kiegészítő infó, hogy mikor felcseréltem a két xenon izzót, akkor kicseréltem a karikák halogén izzóit a kínai 7W-os, fehér műanyagházas LED izzókra, ezeknél azt vettem most észre, hogy ha elindítom az autót, akkor teljesen lekapcsolt világítás esetén össze-vissza villog, nem tudom, ez összefügg-e, vagy külön a LED-es szar hibája.
Szeretnék végre megoldást, rengeteget költöttem az eddigi rendbe rakásra és eléggé elszomorít, hogy még mindig ilyen hisztijei vannak az autónak. Xenon trafókat kell cserélni? LCM-et? Mi lehet a rossz?


Alakísd vissza gyárira, a mostani szettet meg add el. :D Még +ba jössz ki... Ezek a korai gépek nem tolerálják az átalakításokat (LCM, stb.)

A LED buzériát sose fogom megérteni. H7-es izzóval, helyes fényszóróbeállítással, jó foncsorral, tiszta plexivel éjszaka nyugodtan autózok.

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 10:50

attila94 írta:
osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

Alakísd vissza gyárira, a mostani szettet meg add el. :D Még +ba jössz ki... Ezek a korai gépek nem tolerálják az átalakításokat (LCM, stb.)
A LED buzériát sose fogom megérteni. H7-es izzóval, helyes fényszóróbeállítással, jó foncsorral, tiszta plexivel éjszaka nyugodtan autózok.

Ez a ledezés az új autók fehér fényei miatt kezdett elterjedni.
Mindenki végigmegy ezen, hogy szeretné szebbé tenni a kocsiját, pláne ha sikerült egy lelakottabb darabot szerezni vagy csak simán csináljunk valamit, de ne kerékcsapágy- vagy hengerfejtömítés cserét. Nálam például egyszerűen frusztrációt okozott, hogy az izzók színhőmérséklete különbözött.
Mint ez:
Kép
Az ilyen szivárványos kinézet az egységtelensége miatt nekem nem jön be.
Van akit nem zavar, de engem nagyon.
Szóval egy rakás időm és pénz ment el arra, hogy megtaláljam a megfelelő hagyományos rendszerű izzókat amik egy színt vetítenek:
-helyzet
-xenon tompított
-távolsági
-köd.
És így ugye bekerült a led is a tesztek közé, de nem jött be, ráadásul össze-vissza irányokban világít.
Belül viszont jó a led, főleg a fényereje és a búrák kicsi hőterhelése miatt, kivéve drapp belsőnél.

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 11:28

attila94 írta:
osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött, igyekszem majd nem kihagyni semmit és összeszedni, hogy mi a helyzet, amire megoldást, vagy legalább olyan embert keresek, aki meg tudja oldani.
Vettem tavaly november végén egy 1996-os 528i-t, aminek faceliftesített eleje van. A lámpák gyári faceliftes Hella lámpák. Az elején gyenge volt a fénye, foncsorcsere, izzócsere megvolt, de ha melegen kapcsolgattam a lámpát, akkor volt hogy csak az egyik oldalt kapcsolta fel az autó, véletlenszerű volt, hogy melyiket. Kikapcsolt állapotban bedobta a kiégett izzó hibajelet a műszerfalra, de ahogy felkapcsoltam a lámpákat ezek eltűntek. Az első szervizelés alkalmával a szerelőm gondolt egyet és az egyik trafót cserélte, dt-xenonnál kapható 25.000 forintos utángyártottra, mert szerinte ez volt a baj, igaz, nekem pont ugyanazt csinálta ezután is, tehát szerintem kidobott pénz volt, azt leszámítva, hogy eltűnt a jobb oldalról a kiégett izzó hiba. Így használtam jó sokáig, majd nemrégiben nyaralás alkalmával hazafele út előtt úgy tűnt, a jobboldali kiégett, ha felkapcsoltam, csak a balt, vagy egyiket se kapcsolta fel (melegen kapcsolgatás ugye), kicsit meg is voltam lepve, hogy egy erős fél évet bír egy Hella xenon izzó 10 ezerért... Hazajöttünk így, majd utána tesztként gondoltam, mielőtt vennék izzót, felcserélem a kettőt, hátha. A csere után láss csodát: mindkettő ismét világított, a szokásos kapcsolgatáskori betegséggel, hogy hol egyik, hol másik sötét. Most egy hete kb. ismét a jobboldalon levő nem kapcsol semmikor és be is dobja a hibát, ha felkapcsolom (addig csak baloldalra teszi). Talán nem is kell melegnek lennie, elég lehet akár kapcsolgatni is és akkor csinálja ezt az össze-vissza felkapcsolást.
Plusz kiegészítő infó, hogy mikor felcseréltem a két xenon izzót, akkor kicseréltem a karikák halogén izzóit a kínai 7W-os, fehér műanyagházas LED izzókra, ezeknél azt vettem most észre, hogy ha elindítom az autót, akkor teljesen lekapcsolt világítás esetén össze-vissza villog, nem tudom, ez összefügg-e, vagy külön a LED-es szar hibája.
Szeretnék végre megoldást, rengeteget költöttem az eddigi rendbe rakásra és eléggé elszomorít, hogy még mindig ilyen hisztijei vannak az autónak. Xenon trafókat kell cserélni? LCM-et? Mi lehet a rossz?


Alakísd vissza gyárira, a mostani szettet meg add el. :D Még +ba jössz ki... Ezek a korai gépek nem tolerálják az átalakításokat (LCM, stb.)

A LED buzériát sose fogom megérteni. H7-es izzóval, helyes fényszóróbeállítással, jó foncsorral, tiszta plexivel éjszaka nyugodtan autózok.


A visszaalakítás nem opció egyelőre, ha már eddig eljutottam (foncsorcsere, állítócsere, stb), szeretném, ha működne.
A LED azért került képbe, mert felemás fénye volt a halogén izzóknak és nagyon gyenge a fényük, így gondoltam kipróbálom ezt. Tervben van, hogy szerzek a halogénhez való izzót és DIY módon megcsinálom az izzócserét a foglalatban, aztán ha megdöglik a LED, akkor mehet vissza az, gondolom nem lesz örökéletű ez a kínai cucc, addig is amúgy szép és korrekt fénye van nappal felkapcsolva, ráadásul jól megy a xenonhoz.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára osztin 2018.09.07. 11:31-kor.

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 11:30

Bandi1978 írta:
osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Tehát régi LCM-mel meg kell szokni a villogást indítás után egy ideig, vagy csere vissza halogénre, de legalább ez "normális" működés, ennyivel beljebb vagyok, köszi.

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 14:48

osztin írta:
Bandi1978 írta:
osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Tehát régi LCM-mel meg kell szokni a villogást indítás után egy ideig, vagy csere vissza halogénre, de legalább ez "normális" működés, ennyivel beljebb vagyok, köszi.


Létezik LCM-hez rendszámtáblavilágítás/helyzetjelző stb. egy elektronika átveri a tesztet. Nekem nincs Angel Eye, de miért alakítja át mindenki LED-esre amikor egy 5W izzó kb 50-100Ft? Ugyanez a rendszámtáblavilágítással.

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 15:00

attila94 írta:
osztin írta:
Bandi1978 írta:
osztin írta:Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Tehát régi LCM-mel meg kell szokni a villogást indítás után egy ideig, vagy csere vissza halogénre, de legalább ez "normális" működés, ennyivel beljebb vagyok, köszi.


Létezik LCM-hez rendszámtáblavilágítás/helyzetjelző stb. egy elektronika átveri a tesztet. Nekem nincs Angel Eye, de miért alakítja át mindenki LED-esre amikor egy 5W izzó kb 50-100Ft? Ugyanez a rendszámtáblavilágítással.


Mert egyben van a foglalattal a karika izzója, így vagy házi praktikával összehekkeled, vagy veszel foglalatostól, ami itthon sokszor drágább, mint a komplett LED-es cucc, ami még jobban is illik hozzá/fényesebben világít/kifejtettük az előbb. :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek osztin az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%

Re: xenonlámpák

2018.09.07. 15:02

Egyébként 96-os autóba bele lehet tenni és ha igen, milyen macerával jár egy újabb LCM modul? Csak mert a xenon hibám, ami jóval fontosabb, mint a karika világítása az eddigiek alapján úgy tűnik, LCM csere nélkül nem fog megoldódni.

Re: xenonlámpák

2018.09.17. 14:10

Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

Re: xenonlámpák

2018.09.17. 20:17

osztin írta:Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.

Re: xenonlámpák

2018.09.17. 20:21

atti523i írta:
osztin írta:Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Igen, így van, de miért ne lett volna xenon 96-ban? Tudtommal volt facelift előtt is, csak az még más trafóval ment.

Re: xenonlámpák

2018.09.17. 21:08

osztin írta:
atti523i írta:
osztin írta:Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Igen, így van, de miért ne lett volna xenon 96-ban? Tudtommal volt facelift előtt is, csak az még más trafóval ment.

Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 11:55

Érdekelne hogy hol tudom felújíttatni E39 első lámpáimat (Hella 2001.11.) foncsorozás, búra csere magasságállítók cseréje.

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 13:48

Gallaca írta:Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Na ez engem is érdekelne!
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!
Szóval én örömmel áldoznék akár egy modernebb LCM-re is, ha az a megoldás!
Simán lemondanék az első lámpák "hidegtesztjéről" is!!
Kihez lenne célszerű fordulnom?

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 14:44

kbhont írta:
Gallaca írta:Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Na ez engem is érdekelne!
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!
Szóval én örömmel áldoznék akár egy modernebb LCM-re is, ha az a megoldás!
Simán lemondanék az első lámpák "hidegtesztjéről" is!!
Kihez lenne célszerű fordulnom?

Gallacához! :kalapács

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 14:46

Gallaca írta:
kbhont írta:
Gallaca írta:Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Na ez engem is érdekelne!
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!
Szóval én örömmel áldoznék akár egy modernebb LCM-re is, ha az a megoldás!
Simán lemondanék az első lámpák "hidegtesztjéről" is!!
Kihez lenne célszerű fordulnom?

Gallacához! :kalapács

:franko:
Sikerült kiugratnom a nyulat a bokorból... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 17:03

Gallaca írta:
osztin írta:
atti523i írta:
osztin írta:Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Igen, így van, de miért ne lett volna xenon 96-ban? Tudtommal volt facelift előtt is, csak az még más trafóval ment.

Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.


Köszönöm! Sikerült, nincs hibajel, azt viszont továbbra is csinálja, hogy ha fel-le kapcsolgatom gyorsan, akkor csak az egyik oldal kapcsol fel általában.
Mindegy, nem kapcsolgatom, egyelőre örülök, hogy normális használat esetén jól működik. :)

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 20:40

kbhont írta:Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!


Lehet hogy félreértettem. Nem a helyzetjelzőt (angeleye) cserélted le ledes fényforrásra hanem a "tompított/városi" és "reflektor/távolsági" fényszórókat?

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 20:54

491523 írta:
kbhont írta:Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!


Lehet hogy félreértettem. Nem a helyzetjelzőt (angeleye) cserélted le ledes fényforrásra hanem a "tompított/városi" és "reflektor/távolsági" fényszórókat?

Szia! A helyzetjelzőm LED, a tompított xenon és a távolsági is LED.
Egyébként mind a három 6000kelvin szín hőmérsékletű, tehát teljesen egyforma színű!

Re: xenonlámpák

2018.09.23. 20:54

491523 írta:
kbhont írta:Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!


Lehet hogy félreértettem. Nem a helyzetjelzőt (angeleye) cserélted le ledes fényforrásra hanem a "tompított/városi" és "reflektor/távolsági" fényszórókat?

Szia! A helyzetjelzőm LED, a tompított xenon és a távolsági is LED.
Egyébként mind a három 6000kelvin szín hőmérsékletű, tehát teljesen egyforma színű!
Hozzászólás küldése

VigLink badge