2020.12.30. 11:56
Bohner25 írta:Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy van egy e39 525d-m chiptuningal ellátva így 200ps a gyári 163ps helyett és 450nm a gyári 350nm helyett és szeretném még kicsit vadítani egy 530d turbóval és az lenne a kérdésem hogy ez mennyit dobna a teljesítményén meg miket kéne még le cseréljek a turbóval együtt
2021.01.06. 10:49
2021.01.11. 07:48
beecike írta:Az lenne a kérdésem, hogy a kettőstömegű lendkereket is ildomos cserélni ilyenkor? Mennyit szoktak bírni általában? 490e km van óra szerint az autóban, tudomásom szerint az még nem lett cserélve.
2021.01.13. 01:31
2021.01.24. 10:31
2021.01.26. 20:56
2021.01.26. 20:58
Cskrony92 írta:Sziasztok! Kérdéssel, érdeklődéssel fordulnék hozzátok. Van egy 25i-m és nagyon vonz mostanában a szívósor csere kérdés valaki M54B25-re tett már rá M54B30 szívósort? Ha van aki rakott már fel B30-as szívósort lenne hozzá jó pár db kérdésem!
2021.01.31. 14:07
2021.01.31. 15:18
Szia, ezzel a modszerrel nem sokra mesz. A bizrositekokat kell egyesevel huzkodni es ugy merni. Egyebkent az elso helyeken az utolagos riaszto, futomotor elotet ellenallas (suni) es a webasto kalyha allnak, leggyakrabban ezek valamelyikevel van problema.Papp73 írta:Üdv. Mindenkinek.
Technikai segítséget szeretnék kérni, láttam van egy "nem működik, mi lehet a baja?" topic, de oda 6 éve nem írt senki.
2000.évj. e39, 530d. 7 éve van nálam kifogástalanul működik, soha semmi baja nem volt, én semmit sem változtattam rajta, minden olyan ahogyan vettem. Ami nem gyári kiegészítő benne az a riasztó (talán) és a parkradar. Következő a probléma: valami folyamatosan meríti az akkumulátort. Mérés alapján 0,42-43, ami ugye sok a 0,03-004 elfogadott helyett. Addig eljutottam, hogy az akkumulátor pozitív kábeleit egyesével lekötöttem és közben mértem. A mellékelt képen sárgával karikáztam be azokat a kábeleket amikre semmit sem reagált a műszer. Kékkel karikáztam be azt a kábelt amit, ha lekötöttem rögtön nullárra ugrott. Idáig jutottam, sajnos nem találok semmilyen kapcsolási rajzot a neten, hogy ezen a kábelen milyen fogyasztók lehetnek, amik működnek gyújtás nélkül is. Van valakinek tapasztalata ebben vagy használható ötlete?
Előre is köszönöm
2021.02.07. 11:38
2021.05.19. 17:13
morv írta:Szia, ezzel a modszerrel nem sokra mesz. A bizrositekokat kell egyesevel huzkodni es ugy merni. Egyebkent az elso helyeken az utolagos riaszto, futomotor elotet ellenallas (suni) es a webasto kalyha allnak, leggyakrabban ezek valamelyikevel van problema.Papp73 írta:Üdv. Mindenkinek.
Technikai segítséget szeretnék kérni, láttam van egy "nem működik, mi lehet a baja?" topic, de oda 6 éve nem írt senki.
2000.évj. e39, 530d. 7 éve van nálam kifogástalanul működik, soha semmi baja nem volt, én semmit sem változtattam rajta, minden olyan ahogyan vettem. Ami nem gyári kiegészítő benne az a riasztó (talán) és a parkradar. Következő a probléma: valami folyamatosan meríti az akkumulátort. Mérés alapján 0,42-43, ami ugye sok a 0,03-004 elfogadott helyett. Addig eljutottam, hogy az akkumulátor pozitív kábeleit egyesével lekötöttem és közben mértem. A mellékelt képen sárgával karikáztam be azokat a kábeleket amikre semmit sem reagált a műszer. Kékkel karikáztam be azt a kábelt amit, ha lekötöttem rögtön nullárra ugrott. Idáig jutottam, sajnos nem találok semmilyen kapcsolási rajzot a neten, hogy ezen a kábelen milyen fogyasztók lehetnek, amik működnek gyújtás nélkül is. Van valakinek tapasztalata ebben vagy használható ötlete?
Előre is köszönöm
2021.05.27. 17:42
2021.06.05. 12:06
2021.07.03. 11:16
2021.09.12. 07:29
2021.09.27. 10:32
2021.10.02. 21:01
2021.10.02. 21:04
Patrik02 írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Lenne egy Bmw e39 525tds-em,ami a napokban le lett padolva! 143le helyett csak 116le volt!
Kiolvastuk a hibakódokat,es a legtomegmero volt rossz,vettem bele újat,majd ujra le lett padolva,es ugyszint 116le volt,szoval nem valtozott semmi!
A legtomegmero az zsir uj gyári,szoval az jo!
A csatlakozot ki mertem,egy youtube video alapjan,az is jo elvileg!
Hibakod mentes az auto!
Turbo nyomás 1,4bart mutat,szoval az jo elvileg.
Valaki esetleg talalkozott mar ilyennel?
En teljesen elakadtam mostam (
Ha igen akkor nagyon megköszönném a segítséget!
Tovabbi szep napot!
2021.10.03. 19:26
csikes77 írta:Patrik02 írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Lenne egy Bmw e39 525tds-em,ami a napokban le lett padolva! 143le helyett csak 116le volt!
Kiolvastuk a hibakódokat,es a legtomegmero volt rossz,vettem bele újat,majd ujra le lett padolva,es ugyszint 116le volt,szoval nem valtozott semmi!
A legtomegmero az zsir uj gyári,szoval az jo!
A csatlakozot ki mertem,egy youtube video alapjan,az is jo elvileg!
Hibakod mentes az auto!
Turbo nyomás 1,4bart mutat,szoval az jo elvileg.
Valaki esetleg talalkozott mar ilyennel?
En teljesen elakadtam mostam (
Ha igen akkor nagyon megköszönném a segítséget!
Tovabbi szep napot!
Szerintem a porlasztókat és az adagolót méresd meg és állítasd be olyannal aki ért is hozzá.
2021.10.06. 18:14
.csikes77 írta:Sziasztok ! Van itt valaki aki tud kódolni NCS Experttel online ? Mert kicsit elakadt a tudományom.