* *
Pontos idő: 2021.09.16. 18:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1323, 1324, 1325, 1326, 1327
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2020.12.30. 11:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 514
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 99 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bohner25 írta:
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy van egy e39 525d-m chiptuningal ellátva így 200ps a gyári 163ps helyett és 450nm a gyári 350nm helyett és szeretném még kicsit vadítani egy 530d turbóval és az lenne a kérdésem hogy ez mennyit dobna a teljesítményén meg miket kéne még le cseréljek a turbóval együtt


Szerintem a kocsit kellene lecserélned egy jóval erősebbre, ha ilyen problémáid vannak.
De tényleg és viccen kívül!
Ennek a felfaragásnak az lesz a vége, hogy megdöglik az egész motor rövid idő alatt, mivel úgy sem bírod magad visszafogni és taposod neki, már csak azért is, hogy megnézd mi a különbség, újra és újra...
Ez egy dízel, szét fog hevülni!
A váltó is szétmegy majd, akár automata, akár manuális.
Az olajcsere ilyen esetekben pedig 6000-enként, vagy 9 havonta szükséges, az valamennyit nyújtana a teljes üzemidején!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.06. 10:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.24. 16:44
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
2001 525D touringom van. Alapvetően jó állapotban van, igyekszem lelkiismeretesen szervízelni. 5.-ben elkezdett csúszni a kuplung. Az lenne a kérdésem, hogy a kettőstömegű lendkereket is ildomos cserélni ilyenkor? Mennyit szoktak bírni általában? 490e km van óra szerint az autóban, tudomásom szerint az még nem lett cserélve.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.11. 07:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 514
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 99 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
beecike írta:
Az lenne a kérdésem, hogy a kettőstömegű lendkereket is ildomos cserélni ilyenkor? Mennyit szoktak bírni általában? 490e km van óra szerint az autóban, tudomásom szerint az még nem lett cserélve.


Ha csak a Km állást tekintenénk, akkor is bőven túlhordta volna a kocsi a lendkereket.
Volt az már cserélve legalább egyszer.
Ha zakatol, ráz, nehéz a váltás, megálláskor koppan, akkor illik cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: beecike
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.13. 01:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.07. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Az én autómon, ami egy E 39 525D, a hátsó szélvédőbe van beépítve az antenna. Na most a bakelit el van repedve és beázik. A telefon ezért nem talál jelet( az autó szerelő mondta). Azt szeretném kérdezni, hogy hol lehet ilyen, vagy ehhez hasonló antennát kapni, és ki tudja ezt kicserélni.
Én egyébként Nyíregyházi vagyok, tehát nem az ország másik fertályán keresek szakit!
Előre is köszönöm, ha segítettek!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kanyar 2021.01.31. 14:44-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.24. 10:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.30. 11:36
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Kérdéssel, érdeklődéssel fordulnék hozzátok. Van egy 25i-m és nagyon vonz mostanában a szívósor csere kérdés valaki M54B25-re tett már rá M54B30 szívósort? Ha van aki rakott már fel B30-as szívósort lenne hozzá jó pár db kérdésem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.26. 20:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 82
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! :)
Honnan tudhatom meg hogy az én e39-emben (525i 2001) vane aktív kormányzás vagy sem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.26. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 82
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Cskrony92 írta:
Sziasztok! Kérdéssel, érdeklődéssel fordulnék hozzátok. Van egy 25i-m és nagyon vonz mostanában a szívósor csere kérdés valaki M54B25-re tett már rá M54B30 szívósort? Ha van aki rakott már fel B30-as szívósort lenne hozzá jó pár db kérdésem!

Ez engem is érdekelne, és hogy mi atapasztalható különbség? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.31. 14:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2021.01.30. 12:56
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Mindenkinek.

Technikai segítséget szeretnék kérni, láttam van egy "nem működik, mi lehet a baja?" topic, de oda 6 éve nem írt senki.
2000.évj. e39, 530d. 7 éve van nálam kifogástalanul működik, soha semmi baja nem volt, én semmit sem változtattam rajta, minden olyan ahogyan vettem. Ami nem gyári kiegészítő benne az a riasztó (talán) és a parkradar. Következő a probléma: valami folyamatosan meríti az akkumulátort. Mérés alapján 0,42-43, ami ugye sok a 0,03-004 elfogadott helyett. Addig eljutottam, hogy az akkumulátor pozitív kábeleit egyesével lekötöttem és közben mértem. A mellékelt képen sárgával karikáztam be azokat a kábeleket amikre semmit sem reagált a műszer. Kékkel karikáztam be azt a kábelt amit, ha lekötöttem rögtön nullárra ugrott. Idáig jutottam, sajnos nem találok semmilyen kapcsolási rajzot a neten, hogy ezen a kábelen milyen fogyasztók lehetnek, amik működnek gyújtás nélkül is. Van valakinek tapasztalata ebben vagy használható ötlete?

Előre is köszönöm

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.01.31. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2344
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 310 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Papp73 írta:
Üdv. Mindenkinek.

Technikai segítséget szeretnék kérni, láttam van egy "nem működik, mi lehet a baja?" topic, de oda 6 éve nem írt senki.
2000.évj. e39, 530d. 7 éve van nálam kifogástalanul működik, soha semmi baja nem volt, én semmit sem változtattam rajta, minden olyan ahogyan vettem. Ami nem gyári kiegészítő benne az a riasztó (talán) és a parkradar. Következő a probléma: valami folyamatosan meríti az akkumulátort. Mérés alapján 0,42-43, ami ugye sok a 0,03-004 elfogadott helyett. Addig eljutottam, hogy az akkumulátor pozitív kábeleit egyesével lekötöttem és közben mértem. A mellékelt képen sárgával karikáztam be azokat a kábeleket amikre semmit sem reagált a műszer. Kékkel karikáztam be azt a kábelt amit, ha lekötöttem rögtön nullárra ugrott. Idáig jutottam, sajnos nem találok semmilyen kapcsolási rajzot a neten, hogy ezen a kábelen milyen fogyasztók lehetnek, amik működnek gyújtás nélkül is. Van valakinek tapasztalata ebben vagy használható ötlete?

Előre is köszönöm

Kép
Szia, ezzel a modszerrel nem sokra mesz. A bizrositekokat kell egyesevel huzkodni es ugy merni. Egyebkent az elso helyeken az utolagos riaszto, futomotor elotet ellenallas (suni) es a webasto kalyha allnak, leggyakrabban ezek valamelyikevel van problema.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.02.07. 11:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.16. 18:17
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Szentkirályszabadja.
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy van valakinek eladó ülésfoglaltság jelzője combtámaszos üléshez?
Köszönöm szépen szép napot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.05.19. 17:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.05. 15:49
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Papp73 írta:
Üdv. Mindenkinek.

Technikai segítséget szeretnék kérni, láttam van egy "nem működik, mi lehet a baja?" topic, de oda 6 éve nem írt senki.
2000.évj. e39, 530d. 7 éve van nálam kifogástalanul működik, soha semmi baja nem volt, én semmit sem változtattam rajta, minden olyan ahogyan vettem. Ami nem gyári kiegészítő benne az a riasztó (talán) és a parkradar. Következő a probléma: valami folyamatosan meríti az akkumulátort. Mérés alapján 0,42-43, ami ugye sok a 0,03-004 elfogadott helyett. Addig eljutottam, hogy az akkumulátor pozitív kábeleit egyesével lekötöttem és közben mértem. A mellékelt képen sárgával karikáztam be azokat a kábeleket amikre semmit sem reagált a műszer. Kékkel karikáztam be azt a kábelt amit, ha lekötöttem rögtön nullárra ugrott. Idáig jutottam, sajnos nem találok semmilyen kapcsolási rajzot a neten, hogy ezen a kábelen milyen fogyasztók lehetnek, amik működnek gyújtás nélkül is. Van valakinek tapasztalata ebben vagy használható ötlete?

Előre is köszönöm

Kép
Szia, ezzel a modszerrel nem sokra mesz. A bizrositekokat kell egyesevel huzkodni es ugy merni. Egyebkent az elso helyeken az utolagos riaszto, futomotor elotet ellenallas (suni) es a webasto kalyha allnak, leggyakrabban ezek valamelyikevel van problema.



Üdvözlet mindenkinek!

Lehet, már késő a választ, de van egy tapasztalati ötletem:
Nálam a BM24 típusú erősítő modul a okozott állandó lemerülést. Mióta kivettem, azóta nincs ilyen gond.
Akkor lett gyanús, amikor töltőn van az autó, ráadod a gyújtást, hallgatod a rádiót, majd leveszed a gyújtást,
és a bal hátsó hangszóróban hallani a töltő búgását.
Szerintem ha töltőről búg a hangszóró, akkor töltő nélkül is megy át rajta áram, az akkuból,
de olyankor nem hallani, mivel kisimított (nem szinuszos) az áram.
(egyébként itt jegyzem meg, hogy a bal hátsó hangszóró rosszabbul is szól, de a PixeFix-nél
labor körülmények között nem, ezért úgy gondolom, hogy a kocsiban valahogy leföldelődik a kasztnin)
Szóval így került gyanúba, hogy az erősítő a ludas.

Üdv:
Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.05.27. 17:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2021.05.25. 14:59
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Új vagyok a klubban, most vásároltam Németországból egy e39-et. 2003-as, 250k km, 2022/10-ig műszakis, jó állapotnak örvend, most állok a honosítás előtt. Van még egy hónapom az NKH vizsgáig, azonban szeretném, ha nem bukna meg elsőre. Tudtok ajánlani olyan jó szervízt/szerelőt aki átnézné úgy mint a műszaki átvizsgáláson és adna árajánlatot a javításra? Ha lehet Bp. XVIII. ker környékén és ne a lehúzásról szóljon.
Köszi! :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.06.05. 12:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasz! néz itt utána Muha Attinak. sokan hordták oda a vasakat,amíg jobban pörgött itt az élet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.07.03. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.05. 15:49
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Sziasztok!

Tudja valaki, hol lehetne venni normális állapotú belső oszlop takarókat?

Első sorban az A oszlop érdekelne, AIRBAG-os, és amelyről nincsenek letörve a rögzítő fülek,
és vállalható a kárpitja.

Szürke a kárpit szine.

Köszi,

Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2021.09.12. 07:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2021.09.10. 19:17
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözlök mindenkit. Van 525 tds em kilett cserélve az önindító mert elromlott kapott egy 530 d önindítót és utána olyan probléma lépett fel hogy beinditas után felpörgött 6000 ig utána már csak 4000 ig kicserélték benne a főtengely jeladót de még mindig ugyan az a probléma tudna nekem valaki segíteni hogy mitől lehet ez a jelenség?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1323, 1324, 1325, 1326, 1327

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator