Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak...
Soha nem lesz már vége ennek az online alkatrészrendelős történetnek?
Ma délelőtt került megnyugtató pont a történet végére. A váltótartó bak cseréje után az autó (amennyire egy 4 hengeres dízeltől elvárható) vibrációmentes. Minden fokozatban. Alapjáraton is. R-ben is.
A konklúzió a történetből természetesen nekem az, hogy automata kocsinál ezeket a felfüggesztési elemeket garnitúrában érdemes cserélni.
A következő pont az első fékek cseréje. Már csak 6000 Km-em van hátra. Zimmermann Sport?