Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre

E61 520dA paroject indul
Itt fogom összegyűjteni a vasammal kapcsolatos tapasztalatokat, tervezett és váratlan szervizeléseket, fejlesztéseket, stb.
hamoriarpi
E39 FAN
E39 FAN
 
Hozzászólások: 5479
Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)
Arhívum
- november 2013
+ október 2013
+ szeptember 2013
+ augusztus 2013
+ július 2013
Blogok keresése

5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből

Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák.

Állandó hivatkozásSzerző: hamoriarpi Dátum: 2013.11.24. 00:08

Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alkatrészrendelős történetnek?
Ma délelőtt került megnyugtató pont a történet végére. A váltótartó bak cseréje után az autó (amennyire egy 4 hengeres dízeltől elvárható) vibrációmentes. Minden fokozatban. Alapjáraton is. R-ben is.
A konklúzió a történetből természetesen nekem az, hogy automata kocsinál ezeket a felfüggesztési elemeket garnitúrában érdemes cserélni.
A következő pont az első fékek cseréje. Már csak 6000 Km-em van hátra. Zimmermann Sport? :roker:

3 hozzászólás Megtekeintve 88574 alkalommal
Hozzászólások

Re: Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák.

Állandó hivatkozásSzerző: kzolee Dátum: 2013.12.06. 07:41

Gyári fék a legjobb. :szerintem
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kzolee 2013.12.06. 07:41-kor.
Avatar
kzolee
E39 FAN
E39 FAN
 
Hozzászólások: 5707
Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: 5600 Békéscsaba
Blog: Blog megtekintése (3)

Re: Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák.

Állandó hivatkozásSzerző: hamoriarpi Dátum: 2013.12.22. 00:16

kzolee írta:Gyári fék a legjobb. :szerintem

Több helyről hallottam, hogy a Zimmermann Sporttal jobb fékhatás van, mint a gyárival. Amúgy teljesen meg vagyok vele elégedve, gyári van rajta.
Van esetleg rossz tapasztalatod Zimmermannal?
hamoriarpi
E39 FAN
E39 FAN
 
Hozzászólások: 5479
Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)

Re: Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák.

Állandó hivatkozásSzerző: hamoriarpi Dátum: 2014.01.28. 13:48

Zimmermann Coat-Z-t raktam fel sárga dobozos, made is Germany Textarral. Jobb fékhatás van a kis pedálerős fékezéseknél, mint a gyárival. Angol fórumokon Initial Bite-ként emlegetik. Nem sivít, nem visít. Ár/értékben nincs jobb választás szerintem.
hamoriarpi
E39 FAN
E39 FAN
 
Hozzászólások: 5479
Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)

Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


VigLink badge