Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás
Blogok keresése

  • Kategória
    Blogok
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
525D Touring beltér csere Szerző: kanyobence Dátum: 2014.06.20. 20:55
Bézs Comfort beszerelés

Pár sorban megemlékeznék a Januári project-emről :roker:

Elhatároztam, hogy annak ellenére, hogy sokan csak "hűűű de nagy szopás az, meg blaa-blaaa" jelzővel illette a tervem, belevágok a beltér cserébe.

Kezdetnek:

Az autó egy hibátlan szakadás és kopásmentes manuális azaz kézierő állítású fekete szövet belsővel és ehhez passzoló beltér elemekkel rendelkezett. Szürke tetőkárpit, szürke oszloptakarók, fekete műszerfal, és szőnyeg.

Kép
Kép

Radikális változásokat szerettem volna e...


[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 6001 alkalommal
vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem:

"...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"

Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot?
Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes.

A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én.
Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 8443 alkalommal
Titkos menü + eddig kijavított dolgok Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.07.08. 09:47
Külföldi fórumokat (is) olvasgatva sok bejegyzést láttam arról, hogy EGR termosztát szinte mindenkinek rossz, fő termosztát is sok esetben pontatlan.

Előhívtam a titkos menüt, ellenőriztem a vízhőfokot. Eredmény: szembeszél-függően 68 és 75-80 fok körüli vízhőmérséklet, ami nem megfelelő.
Mindkét termosztát cseréje muhaatinál, valamint EGR szelep tisztítás. Csere után stabil, 94 fokos hűtővíz. Like :!:

Ami eddig elkészült:
külső tükörlapok cserélve
ködfényszórók cserélve
oldalindexek cserélve
első rendszám cserélve
fényszóró kiszerelve, políroztatva, 3M fóliáztatva, összes izzó cserélve, fényszóró visszarakva, újraállítva
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótolva
elektromos folytószelep cserélve
EGR tisztítva
EGR és fő termosztát cserélve
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző cserélve
4 db Styling 122 beszerezve, felszerelve


Ami még hiány...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 97825 alkalommal
BMW xDrive Live Tour 2013 Szerző: bmw520ds Dátum: 2013.03.10. 21:27
BMW xDrive Live Tour 2013

Meghívást kaptam erre a nekem ismeretlen dolognak a megtekintésére, testközelből való megismerésére, próbájára a nyíregyházi MAG3 jóvoltából. Tárnok Attila barátom fülei jól szuperálnak, mert kérésemre hogy egyszer mutasson meg egy F10 50d-t testközelből, sajnos nem tud lehetőséget biztosítani, de itt a remek alkalom, ha gondolom, láthatom közelről!

Regisztráció, visszaigazolás.

Gondolkoztam, vajon mit tudhat egy xDrive, egyáltalán létszükség-e a flaszteron? Mert ugye terepjárásra nem igen használja az ember, mert a futómű és a fényezés amortizálódik hamar! De mennyiben más csúszós utakon mint a standard hajtáslánc? Mert a hagyományos hátsókerék hajtás jobb volt, nekünk meg ez jutott, mint a Lada is a hetvenes évektől sorra ontotta! :lol:

A Skoda 120, ugye a hagyományos hátsókerék hajtással remekül elboldogult, mert motor volt a hajtás felett súlynak, viszont, a kor...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 8658 alkalommal
Szervíznaplóm, E61 525Xd Szerző: muhaati Dátum: 2014.09.20. 15:08
2013.04.30. megvesz. 169.300Km.
2013.05.08. bal hátsó agycsapágy cs.
2013.05.10. 2 első nagyszilent (gyári) (futómű áll)
2013.05.10. Hűtők tisztítása.
2013.05.17. 3db Bosch ablaktörlő csere.
2013.05.18-20, Ceptorok beszerelése.
2013.05.21. 2db pollenszűrő cs.
2013.05.29 VIZSGA 169.749.km.
2013.06.10. Hátsó embléma, 4 felni emléma cs, kipuff. Cink kezelés.
2013.06.20. WALLIS kulcs kész,
2013.06.21. Motorolaj+szűrő (LQ TT4100 ), osztómű olaj cs,(Gyári olaj )
Autómata váltó olajcsere, +szűrő+átvezető ( ZF. Gyári )
Első difi, hátsó difi olajcsere, ( Castrol Sintrax 75/140)
170.000.km.
2013.07.02. Transzponder beszerelés ( Sanyi )
2013.07.18. Banner AGM akkumlátor
2013.10.30. Téli komplett kerekek megvesz.
2013.12.22. Első lámpák ki, tisztítás, új xenon izzók.
2014.03.01. Zimmermann első féktárcsák
2014.06.18. Nyári gumik ( 245/40R18 W ZE914 XL MFS Falken SI: W=270 km/h LI: 97=730kg )
2014.07.0...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 4573 alkalommal

Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


VigLink badge