* *
Pontos idő: 2025.05.14. 09:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
katalizátor Szerző: Andy8 Dátum: 2020.01.29. 21:35
Sziasztok! 2003-as évjáratú e39-es 520i BMW-hez (alvázszám utolsó hét karaktere: GZ15042) keresek katalizátort, szükségem lenne az 1-3-as hengerhez és a 4-6-os hengerhez tartozó katalizátorra is. Az egyik hatásfoka nem jó, a másik meg széthullott. Nincs valakinek eladó? Köszi. András

BMW DRIVE@WORK Tesztvezetés Szerző: kanyobence Dátum: 2014.06.14. 22:44
BMW DRIVE@WORK
2014.06.13.


Sziasztok.

Akkor tartanék egy élménybeszámolót a DRIVE@WORK nevű rendezvényről.

Először is szeretném megköszönni a tájékoztatást, és az ajánlást Jackson-nak. KÖSZÖNÖM!

Kép

Kezdeném a legelején. a http://WWW.BMW.HU weboldalon sikeresen foglaltam 2 időpontot 2 különböző BMW modellre.

Elsőnek a 3-as széria egyik érdekessége, a Gran Turismo került kiválasztásra

Másodiknak már gondoltam a jövőre és a 5-ös széria Touring változatára esett a választásom.

A 2 tesztelt autó

Kép

A tesztnapom elég korán, és picit messze kezdő...


[ Folytatva ]

BMW xDrive Live Tour 2013 Szerző: bmw520ds Dátum: 2013.03.10. 21:27
BMW xDrive Live Tour 2013

Meghívást kaptam erre a nekem ismeretlen dolognak a megtekintésére, testközelből való megismerésére, próbájára a nyíregyházi MAG3 jóvoltából. Tárnok Attila barátom fülei jól szuperálnak, mert kérésemre hogy egyszer mutasson meg egy F10 50d-t testközelből, sajnos nem tud lehetőséget biztosítani, de itt a remek alkalom, ha gondolom, láthatom közelről!

Regisztráció, visszaigazolás.

Gondolkoztam, vajon mit tudhat egy xDrive, egyáltalán létszükség-e a flaszteron? Mert ugye terepjárásra nem igen használja az ember, mert a futómű és a fényezés amortizálódik hamar! De mennyiben más csúszós utakon mint a standard hajtáslánc? Mert a hagyományos hátsókerék hajtás jobb volt, nekünk meg ez jutott, mint a Lada is a hetvenes évektől sorra ontotta! :lol:

A Skoda 120, ugye a hagyományos hátsókerék hajtással remekül elboldogult, mert motor volt a hajtás felett súlynak, viszont, a kor...

[ Folytatva ]

Gumicsere, miegymás Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.10.05. 12:58
Alig vártam ezt a napot. Végre lekerült a gépsárkányról a defektmentes fakerék. El sem hiszem. Az új téliekkel olyan lett, mintha légpárnák lettek volna beszerelve. Komfortos, mégis stabil. Télire Good Year Ultra Grip Performance gumikat választottam. 225/50 R 17 98 V XL peremvédős. Beszámolok, hogy a téli utakon hogy viselkedik. Egyenlőre annyit érzek, hogy nem rázza le a vesémet.
Mint minden új gumi felszerelésekor, most is elkerülhetetlen volt egy futóműpadi bemérés. Nem hittem a szememnek. Éreztem, hogy nincs gond, csak gépen is látni akartam, hogy a hátulja is rendben van. Minden érték teljesen gyári volt! Nem csak zöld tartományon belüli, hanem teljesen a gyári, hivatalos értékek. :franko:

Nem akartam megvárni, míg télen elkezdi hallatni magát valamelyik szíj, úgyhogy ezek is le lettek ma cserélve, természetesen görgőkkel együtt. Ezekből az egyiknek már nem futott szépen a csapágya.
...

[ Folytatva ]

16:9 Navi, aftermarket összegzés Szerző: kanyobence Dátum: 2013.09.17. 21:52
Gondolkozom egy 16:9 fejegység beszerelésén. Egyenlőre még csak infót gyűjtök, nézelődöm, keresem a megfelelőt.
a gyári 16:9-es rendszert azért nem választom, mert beszerelése körülményes, szaktudást igényel, sok idő, és 2013 technikai fejlettségi szintjét kicsit sem üti meg, és 100 ezer ft felett lenne bőven az ára. Ennyiért gondolom jogosan vár el az ember versenyképes tudást a technikától.
(ha 100% gyárit akarnék persze hogy a gyárit vennék, ezt itt le is zárom)

Keresgélés után Admin által linkelt darabot vettem szemügyre és olvasgattam.

Eonon D5124F

Ez egy nagyon jól leutánozza a gyári kinézetet, és a tudása sem rossz. Akár Navigálni is tud, igaz az feláras, bár lehet, hogy ügyesebbek IGO-t is varázsolnának rá, ami már elég korrekt. Multimédia terén hozza a szintet amit elvárok, bár a felhasználói felület elsőre nem f...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator