* *
Pontos idő: 2018.11.21. 11:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 993 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.09. 18:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Ha az autóban cserélek turbónyomás szabályzót, akkor kell tanítani, beállítani ?

A másik kérdésem pedig, hogy sajnos nem találok, sehol se 3,5 mm-es vákuum csövet, viszont találtam minőségi 3,2mm-est, jelent problémát az 0,3 mm különbség ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.09. 19:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Smekon írta:
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Ha az autóban cserélek turbónyomás szabályzót, akkor kell tanítani, beállítani ?

A másik kérdésem pedig, hogy sajnos nem találok, sehol se 3,5 mm-es vákuum csövet, viszont találtam minőségi 3,2mm-est, jelent problémát az 0,3 mm különbség ?

Nem kell tanítani. Miért nem találsz csövet? Gyári jó lesz? http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.09. 19:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Smekon írta:
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Ha az autóban cserélek turbónyomás szabályzót, akkor kell tanítani, beállítani ?

A másik kérdésem pedig, hogy sajnos nem találok, sehol se 3,5 mm-es vákuum csövet, viszont találtam minőségi 3,2mm-est, jelent problémát az 0,3 mm különbség ?

Nem kell tanítani. Miért nem találsz csövet? Gyári jó lesz? http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17


Igen! Már néztem csak nem láttam, hogy milyen méretű és ugye 2 méret kell.

Hány méter kell belőle ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.09. 22:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 528
Adott köszi: 97 alkalommal
Kapott köszik: 113 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Smekon írta:
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Ha az autóban cserélek turbónyomás szabályzót, akkor kell tanítani, beállítani ?

A másik kérdésem pedig, hogy sajnos nem találok, sehol se 3,5 mm-es vákuum csövet, viszont találtam minőségi 3,2mm-est, jelent problémát az 0,3 mm különbség ?


Egy normálisabb minőségű (Gates) 3.2mm-es résolajcsővel az egész vákuumrendszered nyugodtan újra csövezheted.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.10. 00:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Smekon írta:
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Ha az autóban cserélek turbónyomás szabályzót, akkor kell tanítani, beállítani ?

A másik kérdésem pedig, hogy sajnos nem találok, sehol se 3,5 mm-es vákuum csövet, viszont találtam minőségi 3,2mm-est, jelent problémát az 0,3 mm különbség ?


Egy normálisabb minőségű (Gates) 3.2mm-es résolajcsővel az egész vákuumrendszered nyugodtan újra csövezheted.

Néhány hónap múlva pedig leválik a harisnya, elhasad a gumi és kezdheti újra. Nem arra való, tapasztalat.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.10. 00:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Smekon írta:
Gallaca írta:
Smekon írta:
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Ha az autóban cserélek turbónyomás szabályzót, akkor kell tanítani, beállítani ?

A másik kérdésem pedig, hogy sajnos nem találok, sehol se 3,5 mm-es vákuum csövet, viszont találtam minőségi 3,2mm-est, jelent problémát az 0,3 mm különbség ?

Nem kell tanítani. Miért nem találsz csövet? Gyári jó lesz? http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17


Igen! Már néztem csak nem láttam, hogy milyen méretű és ugye 2 méret kell.

Hány méter kell belőle ?

Cikkszám szerint rendelve, kell egy méter fekete harisnyás az elosztóról a turbóhoz (11747797129) 5900ft/m
a vákuumelosztóról a klapnihoz, motorbak szelephez, Egr vezérlőhöz, motorbakok közötti és a turbónál levő porladós fekete csövek pótlásához kb. 3 méter sima fekete (11727545323) 5600ft/m
Tapasztalataim szerint a színkódos, kék, piros csíkos csövek nem nagyon mennek tönkre, így azokat nem is szoktuk cserélni.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.10. 08:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 528
Adott köszi: 97 alkalommal
Kapott köszik: 113 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Néhány hónap múlva pedig leválik a harisnya, elhasad a gumi és kezdheti újra. Nem arra való, tapasztalat.


Offra tettem régen harisnyásat, az tényleg szétmálott, de nem is volt egy nagy márka. Mikor megvettem a bmw-t, 3 éve, akkor cseréltem rajta az összes vákuumcsövet ilyen gatesre:
Kép
azóta ugyan olyan az állapota, mint ahogy feltettem, még a turbó környékén is.

De egyébként tényleg mindenből a gyári a jobb :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.10. 09:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Gallaca írta:
Néhány hónap múlva pedig leválik a harisnya, elhasad a gumi és kezdheti újra. Nem arra való, tapasztalat.


Offra tettem régen harisnyásat, az tényleg szétmálott, de nem is volt egy nagy márka. Mikor megvettem a bmw-t, 3 éve, akkor cseréltem rajta az összes vákuumcsövet ilyen gatesre:

azóta ugyan olyan az állapota, mint ahogy feltettem, még a turbó környékén is.

De egyébként tényleg mindenből a gyári a jobb :wink:

Ja igen, ez tényleg nem mállik szét, viszont nem is klasszikus résolajcső, hanem üzemanyagcső. Találkoztam már autón vele. Hátránya, vastag a fala, merev mint a fagyott kutya lába, :D rossz vele dolgozni. Viszont aránylag olcsó.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.10. 20:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Gallaca írta:
Néhány hónap múlva pedig leválik a harisnya, elhasad a gumi és kezdheti újra. Nem arra való, tapasztalat.


Offra tettem régen harisnyásat, az tényleg szétmálott, de nem is volt egy nagy márka. Mikor megvettem a bmw-t, 3 éve, akkor cseréltem rajta az összes vákuumcsövet ilyen gatesre:

azóta ugyan olyan az állapota, mint ahogy feltettem, még a turbó környékén is.

De egyébként tényleg mindenből a gyári a jobb :wink:

Ja igen, ez tényleg nem mállik szét, viszont nem is klasszikus résolajcső, hanem üzemanyagcső. Találkoztam már autón vele. Hátránya, vastag a fala, merev mint a fagyott kutya lába, :D rossz vele dolgozni. Viszont aránylag olcsó.


Viszont ha te is azt mondod Gallaca, hogy ez jó minőségű és bírja, akkor ezt használnám fel, mivel bevásároltam belőle 4 métert és a szerelő a turbótól jövőt kicserélte gyári harisnyásra.

Az aggodalmam inkább, most már az, hogy az a 0,2 mm átmérő különbség, okoz-e valamilyen anomáliát a rendszerben ?

Illetve kíváncsiságomból fakadóan felmerült bennem még egy kérdés a turbónyomás szabályzóval kapcsolatban. Ugye van rajta a bemenő illetve a kimenő ág, plusz van rajta egy harmadik, ami le van fedve. Egyszerű a kérdés, ez mire való ? ( mondjuk ellenőrzésre ? )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.10. 23:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Smekon írta:
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Gallaca írta:
Néhány hónap múlva pedig leválik a harisnya, elhasad a gumi és kezdheti újra. Nem arra való, tapasztalat.


Offra tettem régen harisnyásat, az tényleg szétmálott, de nem is volt egy nagy márka. Mikor megvettem a bmw-t, 3 éve, akkor cseréltem rajta az összes vákuumcsövet ilyen gatesre:

azóta ugyan olyan az állapota, mint ahogy feltettem, még a turbó környékén is.

De egyébként tényleg mindenből a gyári a jobb :wink:

Ja igen, ez tényleg nem mállik szét, viszont nem is klasszikus résolajcső, hanem üzemanyagcső. Találkoztam már autón vele. Hátránya, vastag a fala, merev mint a fagyott kutya lába, :D rossz vele dolgozni. Viszont aránylag olcsó.


Viszont ha te is azt mondod Gallaca, hogy ez jó minőségű és bírja, akkor ezt használnám fel, mivel bevásároltam belőle 4 métert és a szerelő a turbótól jövőt kicserélte gyári harisnyásra.

Az aggodalmam inkább, most már az, hogy az a 0,2 mm átmérő különbség, okoz-e valamilyen anomáliát a rendszerben ?

Illetve kíváncsiságomból fakadóan felmerült bennem még egy kérdés a turbónyomás szabályzóval kapcsolatban. Ugye van rajta a bemenő illetve a kimenő ág, plusz van rajta egy harmadik, ami le van fedve. Egyszerű a kérdés, ez mire való ? ( mondjuk ellenőrzésre ? )

Én erre azt mondtam, hogy nem mállik szét és olcsó. Viszont ez sem erre való, műanyag csonkokra nehezen megy fel, még nehezebben jön le esetlegesen. Csonk könnyen letörik az elosztóról ha erőlteted. Kellő körültekintéssel fel tudod szerelni ha már megvetted.
Azt nem tudom, hogy a 0,2mm okoz-e valamit de a közeg sebessége a csőben nem olyan lesz mint ahogy a gyárban bekalibrálták. A vákuumelosztóban is eltérő méretű furatok vannak...
Harmadik ágon szusszan el a felesleges vákuum. van benne egy szivacs légszűrő is. Gondolj bele, ha nem tudná hol elengedni, hogyan szabályozna. Egyszer ráadná a vákuumot aztán örökre úgy maradna behúzva a dob. :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 21:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

Én mondtam!
Jól tudod, ugyanaz a konverter! Igen okozhat, több bajt tud okozni mintha a turbóé lenne rossz!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Csongi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 22:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

Én mondtam!
Jól tudod, ugyanaz a konverter! Igen okozhat, több bajt tud okozni mintha a turbóé lenne rossz!


Akkor holnap ismét lekerül a szívótorok. Ezaz!!! :facepalm: Köszi a választ.

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 22:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

Én mondtam!
Jól tudod, ugyanaz a konverter! Igen okozhat, több bajt tud okozni mintha a turbóé lenne rossz!


A több baj alatt leginkább teljesítményveszteségre gondolsz?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

Én mondtam!
Jól tudod, ugyanaz a konverter! Igen okozhat, több bajt tud okozni mintha a turbóé lenne rossz!


A több baj alatt leginkább teljesítményveszteségre gondolsz?

Igen, de valamiért inkább fent fogy el a motor ha az rossz, de lent is tud bajt okozni ha lassan zár-nyit.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 22:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

Én mondtam!
Jól tudod, ugyanaz a konverter! Igen okozhat, több bajt tud okozni mintha a turbóé lenne rossz!


A több baj alatt leginkább teljesítményveszteségre gondolsz?

Igen, de valamiért inkább fent fogy el a motor ha az rossz, de lent is tud bajt okozni ha lassan zár-nyit.


Tehát ha rossz a szabályzó, attól még működik maga az AGR. A gondom egyébként a fent említett problémán kívül leginkább az, hogy fél gáz után hiába nyomom, ugyanúgy gyorsul az autó. Jól megy azzal nincs gond, csak több 30d után nekem más a gázreakció. Érzem, hogy még lenne benne erő, de fél gáz után hiába padlózom, nem reagál. Ugyanúgy gyorsul. Néha játszok is a gázzal, de hiába. Kicsit bonyolult így tudom. Mintha nálam fél gáz lenne a padlógáz. Remélem értitek. :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 23:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok!

Ma újrahúztam a vákumcsöveket. NE VEGYETEK 3,2-ES ÜZEMANYAGCSÖVET!!!! Nagy nehezen, de felment minden egyes "csöcsre" :roker: . A gondom, hogy 3-as, 4-es, 5-ösben alacsony fordulattól, kb 1500-tól még mindig torpan a gép. Gázadás után 1 másodperc majd felugrik a fordulat 1000-et és megy, ahogy kell. Légtömegmérő cserélve, turbó nyomásszabályzó cserélve és az említett vákumrendszer is újrahúzva. Egyedül az EGR nyomás szabályzóját nem cseréltem még, ami tudtommal ugyanaz mint a turbóé. Okozhat ilyen problémát, vagy máshol keressem az okot?

Én mondtam!
Jól tudod, ugyanaz a konverter! Igen okozhat, több bajt tud okozni mintha a turbóé lenne rossz!


A több baj alatt leginkább teljesítményveszteségre gondolsz?

Igen, de valamiért inkább fent fogy el a motor ha az rossz, de lent is tud bajt okozni ha lassan zár-nyit.


Tehát ha rossz a szabályzó, attól még működik maga az AGR. A gondom egyébként a fent említett problémán kívül leginkább az, hogy fél gáz után hiába nyomom, ugyanúgy gyorsul az autó. Jól megy azzal nincs gond, csak több 30d után nekem más a gázreakció. Érzem, hogy még lenne benne erő, de fél gáz után hiába padlózom, nem reagál. Ugyanúgy gyorsul. Néha játszok is a gázzal, de hiába. Kicsit bonyolult így tudom. Mintha nálam fél gáz lenne a padlógáz. Remélem értitek. :D

Ha rossz az EGR szabályzás, olyan érzés mint amikor egy hosszú Ő betű kimondása közben elfogy a tüdődből a levegő. Remélem te is érted! :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 07:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A több baj alatt leginkább teljesítményveszteségre gondolsz?[/quote]
Igen, de valamiért inkább fent fogy el a motor ha az rossz, de lent is tud bajt okozni ha lassan zár-nyit.[/quote]

Tehát ha rossz a szabályzó, attól még működik maga az AGR. A gondom egyébként a fent említett problémán kívül leginkább az, hogy fél gáz után hiába nyomom, ugyanúgy gyorsul az autó. Jól megy azzal nincs gond, csak több 30d után nekem más a gázreakció. Érzem, hogy még lenne benne erő, de fél gáz után hiába padlózom, nem reagál. Ugyanúgy gyorsul. Néha játszok is a gázzal, de hiába. Kicsit bonyolult így tudom. Mintha nálam fél gáz lenne a padlógáz. Remélem értitek. :D[/quote]
Ha rossz az EGR szabályzás, olyan érzés mint amikor egy hosszú Ő betű kimondása közben elfogy a tüdődből a levegő. Remélem te is érted! :D[/quote]

Ettől érthetőbben már nem is magyarázhattad volna! :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 08:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.19. 14:02
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Budapest-Debrecen
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Hosszú idő elérkezett sajnos az a pont, amikor valószínűleg cserélnem kell a turbót.

Kérdésem, hogy tudtok e ajánlani olyan szerelőt, aki a kezdetektől (diagolástól) a komponensek takarításán át, a hozzá tartozó alkatrészek cseréjével együtt, a teljes összerakásig tudja vállalni. Nem számít, ha ez 1-2 hétbe kerül. Tudom, hogy baromi pepecs munka, ahogy azt is, hogy nem 2 ft lesz a költség. Nem akarom olyanra bízni, aki nem ért hozzá. Az autóm állapota nem tökéletes, de nekem fontosabb az, hogy megbízható működése legyen.

Helyileg Budapesten vagyok, az autó a lábán tud menni.

Jelenség(ek):
- csövek olajosak, coolernél levéve mind a két oldalról szépen cseppen a földre az olaj
- nagyobb gyorsításkor erős sziszegő/fütyülő hang, fekete füst

Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 15:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5685
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 813 alkalommal
Kapott köszik: 1812 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mobala írta:
Sziasztok,

Hosszú idő elérkezett sajnos az a pont, amikor valószínűleg cserélnem kell a turbót.

Kérdésem, hogy tudtok e ajánlani olyan szerelőt, aki a kezdetektől (diagolástól) a komponensek takarításán át, a hozzá tartozó alkatrészek cseréjével együtt, a teljes összerakásig tudja vállalni. Nem számít, ha ez 1-2 hétbe kerül. Tudom, hogy baromi pepecs munka, ahogy azt is, hogy nem 2 ft lesz a költség. Nem akarom olyanra bízni, aki nem ért hozzá. Az autóm állapota nem tökéletes, de nekem fontosabb az, hogy megbízható működése legyen.

Helyileg Budapesten vagyok, az autó a lábán tud menni.

Jelenség(ek):
- csövek olajosak, coolernél levéve mind a két oldalról szépen cseppen a földre az olaj
- nagyobb gyorsításkor erős sziszegő/fütyülő hang, fekete füst

Köszönöm.

Szerintem megúszod egy turbócsőcserével, annak lyukadása okoz ilyen jelenséget. Valamelyik gumikönyök elhasadt.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: mobala
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 993 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator