* *
Pontos idő: 2018.07.23. 13:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25733 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.17. 23:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
NagyMatyas írta:
...rendelni kell egy K+DCAN kábelt, fel kell rakni az ISTA-t és azzal lehet is dolgozni. :franko:


Ilyen kábelem van, mert az X5-höz rendeltem gyári diagnosztikai programot. Az volt vele a baj, hogy elfoglalt vagy 40 Gb-ot a gépen és irdatlan hekkelés árán sikerült működésre bírni. ISTA-t honnan lehet beszerezni?


Azért foglal ennyi helyet, mert BMW-hez való, rengeteg rajzzal, vezetett hibakereséssel, ettől különb, mint az univerzális cuccok, amik valójában tényleg nem jók semmire. Nem kell irdatlan hackelés, kb fél óra felrakni. :wink: rutrackeren.org-on elérhető szabadon mindenki számára. Valami régebbi verziót javasolnék pl a 3.55-öst. Az újabbakban már lehet problematika azzal a kábellel.

Egyébként használt thinkpad SSD-vel 60 körül mozog, arra felrakod a progit, kicsit kitanulod és soha többet nem kell szerelőhöz menned, ha van otthon megfelelő szerszámozottságod! (Na és persze érzéked a szereléshez. :franko: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 07:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 62 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
... rutrackeren.org-on elérhető szabadon mindenki számára. Valami régebbi verziót javasolnék pl a 3.55-öst...

:D Csak birkózzon meg a cirill betűs felülettel előtte az ember. Jó, megoldható fordítóval persze, de tényleg nem egyszerű felrakni. Néztem én is, le is tettem róla egyelőre, mert nagyon macerás.
Még videókat is mellékelnek a felrakáshoz. Egyszer ha lesz sok időm lehet rátérek ismét.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 17:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
NagyMatyas írta:
... rutrackeren.org-on elérhető szabadon mindenki számára. Valami régebbi verziót javasolnék pl a 3.55-öst...

:D Csak birkózzon meg a cirill betűs felülettel előtte az ember. Jó, megoldható fordítóval persze, de tényleg nem egyszerű felrakni. Néztem én is, le is tettem róla egyelőre, mert nagyon macerás.
Még videókat is mellékelnek a felrakáshoz. Egyszer ha lesz sok időm lehet rátérek ismét.
:szerintem


Továbbra is mondom, hogy fél óra felrakni és van hozzá angol nyelvű manuál PDF formátumban. Nem egy ördöglakat.

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 21:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:

Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 21:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 887
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
NagyMatyas írta:

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:

Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?

nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.

magyar :D :D :D bocs...

Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 21:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.

És AZT legalább be lehet szerezni CD-vel, kábellel 3500 Ft-ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
fghx írta:
NagyMatyas írta:

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:

Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?

nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.

magyar :D :D :D bocs...

Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.


Inpa sokkal jobb? Ez most komoly? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 22:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 887
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
fghx írta:
NagyMatyas írta:

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:

Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?

nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.

magyar :D :D :D bocs...

Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.


Inpa sokkal jobb? Ez most komoly? :D
egy csomo eloadatot nem lehet kiolvasni az ista-p-vel


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5635
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1792 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
fghx írta:
NagyMatyas írta:

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:

Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?

nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.

magyar :D :D :D bocs...

Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.


Inpa sokkal jobb? Ez most komoly? :D
egy csomo eloadatot nem lehet kiolvasni az ista-p-vel


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Én a "D"-t használom, INPA nem tud légtömegteszteket csinálni pl.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 22:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 887
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
fghx írta:
[quote="NagyMatyas"]

Most teszteltem a 4.10-es verziót K+DCAN kábellel. Na innentől ezt javaslom mindenkinek. Fél perc alatt kiolvassa konkrétan az autót. :franko:

Maga a diagnosztika orosz nyelven fut? Nem létezik ebből magyar nyelvű változat?

nem, csak az oldal orosz, ahonnan le kell szedni.

magyar :D :D :D bocs...

Amúgy nem nagy kaland felrakni, de én sztem az INPA sokkal jobb, sokkal több dolgot meg lehet nézni benne.


Inpa sokkal jobb? Ez most komoly? :D
egy csomo eloadatot nem lehet kiolvasni az ista-p-vel


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Én a "D"-t használom, INPA nem tud légtömegteszteket csinálni pl.[/quote]bocs, elirtam. A d-re gondoltam... de pl a dde-bol sokkal kevesebb adatot tud kiolvasni, mint az inpa.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.18. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bocs, elirtam. A d-re gondoltam... de pl a dde-bol sokkal kevesebb adatot tud kiolvasni, mint az inpa.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Az alatt a gyors funkció alatt valóban, de vannak célirányos tesztek, ott meg mindent. Sőt van külön olyan teszt, hogy élő adatok olvasása. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 22:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma meghajtottam kicsit (mikor már bőven üzemmeleg volt). 2-3-4 padló gáz, 180 fölött volt hirtelen, persze német autópályán :) . Minden sebességi fokozatban kb 2000-es fordulattól, ha padlógázt adok, nagy mennyiségű (de nem sűrű), inkább barnás, mint fekete füstöt ereget, leszabályzásig. Leszabályzáson (mikor már nem gyorsul tovább, csak tartja a max fordulatot) egyáltalán nem füstöl, ahogy semmilyen folyamatosan tartott fordulaton és normál (nem padlógázas) gyorsításokkor sem.
Gondolom, ez nem lendkerék probléma lesz. Hidegen egyre erősebb a rázkódás, ugyanígy minden megállás előtt is, az utolsó 1-2 méteren. Pirosnál, álló helyzetben, mikor milyen kedve van (az egész állás alatt folyamatosan remeg, vagy csak néha-néha ránt egyet, vagy olyan simán jár, mint újkorában). Még nem éri el az üzemi hőmérsékletet (közvetlen indulás után), addig alacsony sebességi fokozatokban (1-2-3) gyorsításkor néha, ha gondol egyet, sokkal jobban meglódul, mint ahogy a gázpedált nyomom, néha pedig nem indul meg úgy, mint kellene (mint ha nem érzékelné folyamatosan a gázadást, hanem csak darabosan).
Legjobb állapot akkor van, ha megyek vagy 150 km-t megállás nélkül (teljesen bemelegedett) és megy a klíma. Ilyenkor a legkevesebb a rázkódás alapjáraton, ha van egyáltalán, menet közben pedig semmilyen hibát nem lehet észlelni (az erős gázadásra jelentkező füstölésen kívül). Ha nem megy a klíma, akkor kissé jobban érezni a rázkódást alapjáraton.
Vagy valamilyen érdekes hiba lesz, ami soha nem fog kiderülni, vagy több hiba is van egyszerre (pl rail szelep+még egy-két vákuumcső, vagy ki tudja még mi nem :cry: ).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5635
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1792 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Ma meghajtottam kicsit (mikor már bőven üzemmeleg volt). 2-3-4 padló gáz, 180 fölött volt hirtelen, persze német autópályán :) . Minden sebességi fokozatban kb 2000-es fordulattól, ha padlógázt adok, nagy mennyiségű (de nem sűrű), inkább barnás, mint fekete füstöt ereget, leszabályzásig. Leszabályzáson (mikor már nem gyorsul tovább, csak tartja a max fordulatot) egyáltalán nem füstöl, ahogy semmilyen folyamatosan tartott fordulaton és normál (nem padlógázas) gyorsításokkor sem.
Gondolom, ez nem lendkerék probléma lesz. Hidegen egyre erősebb a rázkódás, ugyanígy minden megállás előtt is, az utolsó 1-2 méteren. Pirosnál, álló helyzetben, mikor milyen kedve van (az egész állás alatt folyamatosan remeg, vagy csak néha-néha ránt egyet, vagy olyan simán jár, mint újkorában). Még nem éri el az üzemi hőmérsékletet (közvetlen indulás után), addig alacsony sebességi fokozatokban (1-2-3) gyorsításkor néha, ha gondol egyet, sokkal jobban meglódul, mint ahogy a gázpedált nyomom, néha pedig nem indul meg úgy, mint kellene (mint ha nem érzékelné folyamatosan a gázadást, hanem csak darabosan).
Legjobb állapot akkor van, ha megyek vagy 150 km-t megállás nélkül (teljesen bemelegedett) és megy a klíma. Ilyenkor a legkevesebb a rázkódás alapjáraton, ha van egyáltalán, menet közben pedig semmilyen hibát nem lehet észlelni (az erős gázadásra jelentkező füstölésen kívül). Ha nem megy a klíma, akkor kissé jobban érezni a rázkódást alapjáraton.
Vagy valamilyen érdekes hiba lesz, ami soha nem fog kiderülni, vagy több hiba is van egyszerre (pl rail szelep+még egy-két vákuumcső, vagy ki tudja még mi nem :cry: ).

Nem tudom még hányféleképp írjam le, de szerintem ez lesz az utolsó ebben a témában, hogy vákuumrendszer javítás és teljes légtömegáram teszt kell a nyomásátalakítók működésének ellenőrzésére! Az EGR nyilvánvalóan hibásan működik, viszi magával a turbónyomást is, ha egyáltalán van, és a hiányzó(vákuumcső) vezérlés miatt nincs leragadva a geometria.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gallaca 2018.06.19. 23:24-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 23:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Ma meghajtottam kicsit (mikor már bőven üzemmeleg volt). 2-3-4 padló gáz, 180 fölött volt hirtelen, persze német autópályán :) . Minden sebességi fokozatban kb 2000-es fordulattól, ha padlógázt adok, nagy mennyiségű (de nem sűrű), inkább barnás, mint fekete füstöt ereget, leszabályzásig. Leszabályzáson (mikor már nem gyorsul tovább, csak tartja a max fordulatot) egyáltalán nem füstöl, ahogy semmilyen folyamatosan tartott fordulaton és normál (nem padlógázas) gyorsításokkor sem.
Gondolom, ez nem lendkerék probléma lesz. Hidegen egyre erősebb a rázkódás, ugyanígy minden megállás előtt is, az utolsó 1-2 méteren. Pirosnál, álló helyzetben, mikor milyen kedve van (az egész állás alatt folyamatosan remeg, vagy csak néha-néha ránt egyet, vagy olyan simán jár, mint újkorában). Még nem éri el az üzemi hőmérsékletet (közvetlen indulás után), addig alacsony sebességi fokozatokban (1-2-3) gyorsításkor néha, ha gondol egyet, sokkal jobban meglódul, mint ahogy a gázpedált nyomom, néha pedig nem indul meg úgy, mint kellene (mint ha nem érzékelné folyamatosan a gázadást, hanem csak darabosan).
Legjobb állapot akkor van, ha megyek vagy 150 km-t megállás nélkül (teljesen bemelegedett) és megy a klíma. Ilyenkor a legkevesebb a rázkódás alapjáraton, ha van egyáltalán, menet közben pedig semmilyen hibát nem lehet észlelni (az erős gázadásra jelentkező füstölésen kívül). Ha nem megy a klíma, akkor kissé jobban érezni a rázkódást alapjáraton.
Vagy valamilyen érdekes hiba lesz, ami soha nem fog kiderülni, vagy több hiba is van egyszerre (pl rail szelep+még egy-két vákuumcső, vagy ki tudja még mi nem :cry: ).


A rail szelep azon kívül, hogy érezhetően, periodikusan ingadozik az alapjárat még el szokta vinni nagyon a korrekciókat. Azzal, hogy állsz?

Klímával, azért jobb az alapjárat, mert úgy minden autó picit megemeli az üzemanyag mennyiséget. Ebből az aspektusból simán lehet, hogy döglődik valamelyik porlasztód annak ellenére, hogy nagyon mennyiségű üzemanyagot már jól szállít. (nem érzed rossznak)

Vákuum rendszert érdemes volna egy ilyennek kompletten végig nézni: https://lincos.hu/2926-vakuum-es-nyomaspumpa.html Ha veszel egy ilyet és megcsinálod a diagot, akkor van esély arra, hogy kivezérelj mindent és megmérd, hogy a megfelelő mennyiségű vákuum rendelkezésre áll-e a megfelelő időben. Gázpedál potméter is tesztelhető vele. Ahogy Gallaca is írta lehet simán EGR gond, pl hol szorul, hol jó. Ott elillanhat a töltőnyomás. :wink:

Jó messze vagy, ha környékbeli lennél egy baráti kézfogásért cserébe segítenék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.06.20. 17:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
A rail szelep azon kívül, hogy érezhetően, periodikusan ingadozik az alapjárat még el szokta vinni nagyon a korrekciókat. Azzal, hogy állsz?

Klímával, azért jobb az alapjárat, mert úgy minden autó picit megemeli az üzemanyag mennyiséget. Ebből az aspektusból simán lehet, hogy döglődik valamelyik porlasztód annak ellenére, hogy nagyon mennyiségű üzemanyagot már jól szállít. (nem érzed rossznak)

Vákuum rendszert érdemes volna egy ilyennek kompletten végig nézni: https://lincos.hu/2926-vakuum-es-nyomaspumpa.html Ha veszel egy ilyet és megcsinálod a diagot, akkor van esély arra, hogy kivezérelj mindent és megmérd, hogy a megfelelő mennyiségű vákuum rendelkezésre áll-e a megfelelő időben. Gázpedál potméter is tesztelhető vele. Ahogy Gallaca is írta lehet simán EGR gond, pl hol szorul, hol jó. Ott elillanhat a töltőnyomás. :wink:

Jó messze vagy, ha környékbeli lennél egy baráti kézfogásért cserébe segítenék.

Periodikus alapjárat ingadozás az határozottan nincs. Korrekciót nem tudom, nem néztük még.
Nagy segítség lenne, ha ránéznél, de időm sincs és a távolság is nagy. Itt a környéken pedig nincs szerelő, akinek van programja, ideje, türelme, szakértelme (ezek kombinációjában, vagy egyenként, de valami mindegyiknél hiányzik, kivéve az igazán vastagon fogó ceruza. Utóbbi alól tisztelet az igen ritka kivételnek).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.02. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 64
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hétvégén szét szedtem az autót, bölcső csere, új motorbakok, kormánymű csere, széria rugóról/gátlóról,
gyári rózsaszíncsíkos mtech rugóra és sachs advantagera cseréltem, meg kapott egy új noname első futomúszettet. sztem semmivel sem került lejjebb az eleje
sajna az egyik kerék így sem került középre, a régi bölcsőn nem látom h elment volna.. :(
viszont olyan széttartás van most, h koppra összetekerve is kéne még egy legalább másfél centi, mire szemre párhuzamos lenne.. mentem vele egy kicsit, nagyjából párhuzamos, tegnap azaz 3 méter előre hátra nem volt elég ezek szerint.
az axiál menetes részén eddig mindig volt kb 1 centi hely, most koppra össze van tekerve.. kiégtem. ez még mindig áll...
rugók jól állnak, gátlók jobb bal jelölés a résnél, gátló peremig becsúsztatva
mit rontottam el?
már azon gondolkozom, hogy az axiálok túl hosszúak.. ugyanolyan hosszúak
nem szívesen fizetnék feleslegesen 50-100 eurót egy talán sikeres futómű állításra.
lecsekkoltam, a vákuumcsöveim jó sorrendben vannak az elosztón :)

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.06. 23:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az obd csatlakozó fedelében is vannak lábak, innen gondolom, hogy annak becsukva kellene lenni. Legutóbbi diagnosztika során a szerelő elfelejtette visszacsukni, csak most vettem észre. Befolyásolhat valamit ez?
Km óra állás ki lett olvasva, és a gépben tárolt adat 7 km-rel kevesebb, mint amit az órára kiír. Ez hogy lehet, itt előre tekerték az órát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 22:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Végre elkészült a kerekem, mostantól az Alpineweiss hideg fénye hűsíti a nyaramat :)
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 13:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 62 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Végre elkészült a kerekem...

Szinterezve lett?
Ha igen, akkor szép lett belülről is?
A furatoknál is kapott anyagot, teljes a bevonat?
A tehermentesítőre szépen felmegy, nem lett vastag ott a réteg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 13:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
polip írta:
Végre elkészült a kerekem...

Szinterezve lett?
Ha igen, akkor szép lett belülről is?
A furatoknál is kapott anyagot, teljes a bevonat?
A tehermentesítőre szépen felmegy, nem lett vastag ott a réteg?

Szia, nem szinter, nem is por, hagyományos fény. Több réteg, szóval van anyag rajta és igen az egész le van festeve, tehát a hátsó fele és a belseje is. Belül illetve hátul sincs elnagyolva, annyi, hogy ezeken a helyeken matt, nem fényes, mint az orcája. :)
Csavarok, tehermentesítő, felniközép rendesen fel, bemegy. Szóval nem gyűri vagy pattnitja a festéket semmi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek polip az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25733 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator