* *
Pontos idő: 2018.12.15. 16:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25763 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281 ... 1289  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 12:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
attila94 írta:

...a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.


Ámen.
A videó után lehet ismét lesz pár csalódott és meglepődött új piros nick a fórumon, amint felbátorodnak és belevágnak egy pár százezres darabba... :doglotlo:
Ha precízen, részletekbe menően akarja csinálni ezeknek a gépeknek az életben tartását bármely tulaj, akkor bátran mondhatjuk, hogy komoly pénztemető típus (persze, mint minden korosabb használt autó), mivel sokuknak rossz az előélete (sokaknál csak a tankolás megy és a külső waxolás) és mindig az utolsó, általában a legszegényebb figura szív a legnagyobbat velük, a karbantartások hanyagolása miatt... :evil:
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, dreizwanzig
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.13. 06:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 455
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Totalcar Erőmérő 2001 BMW E39 520i M54B22


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.13. 09:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
SvidronyA írta:
attila94 írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 3 kzolee, ST1, SvidronyA
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.13. 10:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2211
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 506 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
SvidronyA írta:
attila94 írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.

Kedves bontós barátaink figyelmébe ajánlom: az elkövetkező 1,2M km-re fog kelleni várhatóan/mindenek előtt NÉGY vezetőülés (kispárnával) és EGY turbófeltöltő... :facepalm: Ajándékba pedig lehetne egy Benedek Elek vagy Andersen esetleg egy Grimm-fivérek kötet. :mrgreen:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.14. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
... csak a Kunhalmi Ágnes tartja versenyben, aki még bebaszva is szexi (Puzsér).


Elfenekelném Ágit rendesen 8) +hát!

_________________
Trust is good, control is better!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PapaBoss 2018.04.14. 18:41-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.14. 18:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.


Én akkor kapcsoltam ki, amikor azt mondta, hogy 160 lenne a klímakompresszor és inkább nem kérte. Azóta nincs klímája... mekkora torzított baromság ez.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.16. 10:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 123 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ebay-ról/ről rendelnék motyót, de sajnos nem postáz ide az eladó(németo.-ból) , van alternatíva/kiskapu hogy mégis eljusson egy nagyobb méretű/súlyú csomag a küszöbömre?
van rá megoldás?
:neutral:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.16. 14:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1267
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 297 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (4)
Sziasztok, Dömsödi úr zöld utat adott a talinak, de még a formalitásokat végig kell tolni a képviselő testületnél.
Tudom-tudom most kicsit, laposan fut a dolog, és van elmaradásom pár dologgal, kezdem utolérni magam!
Egyre közelebb kerülünk, ahhoz, hogy jó hangosan, 100% biztossággal kihirdessem a dolgot! (azaz kezembe legyen a szerződés aláírva)
Türelmeteket köszönöm!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: 5 Bor3sz, eddy, Gallaca, lacir1, rockolo77
Értékelés: 23.81%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.21. 12:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.15. 09:55
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.21. 15:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3621
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
dani3019 írta:
Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.21. 20:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.15. 09:55
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
dani3019 írta:
Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.


Nem épp ilyen választ vártam :D igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.21. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3621
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
dani3019 írta:
muhaati írta:
dani3019 írta:
Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.


Nem épp ilyen választ vártam :D igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp. ;)


Tökéletesen igazad van, egy jó E39 nagyon jó paripa. Viszont sajnos már egyre kevesebb jó állapotúval lehet találkozni, mert "rossz kezekbe" kerülnek. Az alkatrész ára nincs tekintettel az autó korára, és állapotára, így a "made in eu" alkatrészekkel javítgatott masinák állapota leromlik. Jelesül én sok E39-et javítok, sok jó , gondos ügyféllel, azok még bizony jók is. De sajnos egyre többször találkozok azzal, hogy az alkatrészek sorban " gyártása megszűnt " jelzéssel, abbahagyták a jó utángyártók. Ekkor kellene megrendelni a gyárit, de az bizony sokba kerül. Akkor van a baj. Ettől független az , amit írtál, a karosszéria probléma. Nincs olyan, hogy teljesen felújított, és olyan lesz, mint új korában. NINCS !!!!! Fizikailag nem megoldható. Elmúlt és kész. Javítgatni lehet, de két-három év, és lehet kezdeni előröl. Gyakorlatilag megoldhatatlan , hogy az egyszer hegesztett javított elem olyan védelmet kapjon, mint a gyári mártott védelem. Ezzel együtt kell élni, ha marad a paripa. Ha újabb kiadást veszel, akkor másra kell majd költeni, ez a fogyasztói társadalom.Itt a fórumon is van egy pár "fan" akik nagyon sok munkával, nagyon sok pénzért újította fel a paripát. Sajnos nekik is el kell mondanom, nem lesz "megint új" a kocsi. Pár év, és lehervadó mosoly lesz a vége.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, rockolo77
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 09:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 259
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
dani3019 írta:
muhaati írta:
dani3019 írta:
Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.


Nem épp ilyen választ vártam :D igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp. ;)


Tökéletesen igazad van, egy jó E39 nagyon jó paripa. Viszont sajnos már egyre kevesebb jó állapotúval lehet találkozni, mert "rossz kezekbe" kerülnek. Az alkatrész ára nincs tekintettel az autó korára, és állapotára, így a "made in eu" alkatrészekkel javítgatott masinák állapota leromlik. Jelesül én sok E39-et javítok, sok jó , gondos ügyféllel, azok még bizony jók is. De sajnos egyre többször találkozok azzal, hogy az alkatrészek sorban " gyártása megszűnt " jelzéssel, abbahagyták a jó utángyártók. Ekkor kellene megrendelni a gyárit, de az bizony sokba kerül. Akkor van a baj. Ettől független az , amit írtál, a karosszéria probléma. Nincs olyan, hogy teljesen felújított, és olyan lesz, mint új korában. NINCS !!!!! Fizikailag nem megoldható. Elmúlt és kész. Javítgatni lehet, de két-három év, és lehet kezdeni előröl. Gyakorlatilag megoldhatatlan , hogy az egyszer hegesztett javított elem olyan védelmet kapjon, mint a gyári mártott védelem. Ezzel együtt kell élni, ha marad a paripa. Ha újabb kiadást veszel, akkor másra kell majd költeni, ez a fogyasztói társadalom.Itt a fórumon is van egy pár "fan" akik nagyon sok munkával, nagyon sok pénzért újította fel a paripát. Sajnos nekik is el kell mondanom, nem lesz "megint új" a kocsi. Pár év, és lehervadó mosoly lesz a vége.

Ez nagyon szomorúan hangzik... :(
Minap egy papa szépen meghúzta az autóm jobb hátulját: megbeszéltük, lerendeztük, és mikor majd a bal hátul kezdődő rozsdásodást fogom megcsináltatni, akkor meglesz a jobb is. Vagy értelmetlen?
Én szeretem az E39-et, és komolyan mondom, egy E60 már annyira nem az én világom: sem a forma, sem a belbecs, steril az egész. Egy E39-nek még van karaktere, hozza a klasszikus BMW-s vonalat.
De ugyanezt elmondhatom a mai autókról is: nem tudok olyat mondani, ami tetszene. Esküszöm, ez a modern design nekem nem jön be, és akkor az agyon turbósított motorokról meg a "downsizing"-ról ne is beszéljünk...
Szóval "el kell engedni a kezét"? Sírni lenne kedvem... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 10:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kbhont az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 11:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Az előttem szólókkal egyetértve azt tudom mondani, hogy bármilyen elektronikus vagy mechanikus problémát 100%-ra, eredetire ki lehet javítani az autón, de ha a karosszéria megfárad, az egyrészt soha nem lesz már javítás után eredeti, másrészt örökös gond lesz vele utána. Hol itt, hol ott, hol amott.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.15. 09:55
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!

Köszönöm a sok választ. Igen e60 at en is kihagynam akkor mar f10 de az meg 4-5 körül indul es akkor amiket leirtal ugye még mindig olcsobb fenn tartani ezt még ha 2-3 évente javitgatni is kell hogy patika legyen. De ha vigyázol rá meghálálja és megnézik mindenhol ha szép. 8 ezrenként olajcsere, jah és én mondjuk a csövekből amik elmentek mind gyárit vettem meg vizpumpából is, gyujtotrafobol is. És nagyonhálás így 340.000 km nél is. Egyszerűen imádom. M54B25 Automata


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 13:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3621
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
FuReady írta:
De ugyanezt elmondhatom a mai autókról is: nem tudok olyat mondani, ami tetszene. Esküszöm, ez a modern design nekem nem jön be,


Azért ezt gondold át mégegyszer. :)

Kép
Kép

Gyere erre, nézd meg, próbáld ki. :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 4 attila94, eddy, FuReady, jimbi525d
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én odavagyok a Bangle designért, imádom az E60 és E65 formáját is. Ha jól emlékszem, akkor az E63 a 6er kódja, na az az E65 coupe az én véleményem szerint.
Belül a minimáldesign (csak nézőpont kérdése, hogy letisztult vagy igénytelen), de megszokható.
Engem az E65-ben még mindig lenyűgöz az a sok karocska a kormány körül. Utálom a Star warst, de olyan érzés, mintha a Millennium Falcont vezetném.
Úgy működik minden kormánykörüli kapcsoló a 2003-as autóban,mintha most jött volna ki a gyárból.
Csak beülük, behúzom a gázos csillapítóval kitámasztott ajtót, megnyomom az indítógombot és a kézifékgombot, behúzom a kormányon lévő választókarral d-be, és halál csendben elindulok vele. Néha úgy érzem magam benn, mint egy kibaszott nagy vezérigazgató, néha meg úgy, mint a nyugati maffia főnöke.
Sosem veszek Mazdát, meg Volvot, mert én azt az érzést akarom átélni, hogy igazgató vagyok meg maffiózó, és nem arra gondolni, hogy húhú de jó kis megbízható autóm van, az Adac tesztben is az első helyen végzett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 23:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Én odavagyok a Bangle designért, imádom az E60 és E65 formáját is. Ha jól emlékszem, akkor az E63 a 6er kódja, na az az E65 coupe az én véleményem szerint.
Belül a minimáldesign (csak nézőpont kérdése, hogy letisztult vagy igénytelen), de megszokható.
Engem az E65-ben még mindig lenyűgöz az a sok karocska a kormány körül. Utálom a Star warst, de olyan érzés, mintha a Millennium Falcont vezetném.
Úgy működik minden kormánykörüli kapcsoló a 2003-as autóban,mintha most jött volna ki a gyárból.
Csak beülük, behúzom a gázos csillapítóval kitámasztott ajtót, megnyomom az indítógombot és a kézifékgombot, behúzom a kormányon lévő választókarral d-be, és halál csendben elindulok vele. Néha úgy érzem magam benn, mint egy kibaszott nagy vezérigazgató, néha meg úgy, mint a nyugati maffia főnöke.
Sosem veszek Mazdát, meg Volvot, mert én azt az érzést akarom átélni, hogy igazgató vagyok meg maffiózó, és nem arra gondolni, hogy húhú de jó kis megbízható autóm van, az Adac tesztben is az első helyen végzett.

A hatos az inkább E60 coupe, az E60 padlólemezére van építve, nagyjából minden E60 benne. E65 arisztokratikusabb. Akartam venni régen az E39 előtt egy 745i-t, az tényleg olyan volt, mintha az út felett úszna csendben. E63 feszes, sport futóműves, Asszony által birtokolt E39 25d luxuskategória hozzá képest rugózásilag, cserébe az E63 olyat kanyarodik, hogy besz@rsz. Menetstabilitása nagyon durva a hátratolt motor, középre súlyozás miatt. Csak gyertyát ne kelljen cserélni, épp most csinálom, de a 4-es, 8-as gyertyánál párszor előkerült valakinek az anyukája. :)

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: eddy
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.23. 12:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 924
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 180 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!

majd megunod :D
hasonlokeppen voltam az E36 coupemmal anno. 7 evig volt nalam, imadtam, nagy szerelem volt. Sokat megeltunk egyutt, beleraktam 120 ezer km-t nagyobb gond nelkul. Kapott m-packet-ot, szep kormanyt, stb... K... jo volt, nagyon szepen is nezett ki, latszott rajta, hogy megvigyazott darab. De azert ha kozelebbrol nezte az ember, latta, hogy meg igy is van mit csinalni. A tetokarpit allandoan levalt, az osszes oldalkarpit szinten, rozsdasodtak az elso es hatso sarvedo ivek, az ajtok alja, a csomagter ajto, a bajuszlec, a gepteto... Egyet megcsinaltattam nyaron, tavaszra kijott a rozsda mashol. Kezdtem erezni, hogy tobb ido kellene ahhoz, hogy az allapotot fenntartsam, meg garazs is kene, hogy ne egye szet a rozsda, meg talan mar nem is kene minden nap hasznalni, stb stb stb... Szerettem, de nem akartam / tudtam ennyit foglalkozni vele, igy elengedtem a kezet.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25763 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281 ... 1289  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator