* *
Pontos idő: 2018.11.19. 08:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.05.28. 17:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2208
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Nem tudom ge.i sokat futott e de az enyémbe 237 van. Bmwnél bevizsgált, leinformált km. Mind1 is igazából állapotot veszünk nem km-ert!? :D

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Akkor nem is típushiba. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.06.13. 20:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Biztos kiveséztétek már, de most nem találom. Olyan hibaüzenetet kapok indításkor, hogy "Power window anti-trap function!"
Három ablak hibátlan, a negyedik (jobb hátsó) viszont meg sem moccan. De akkor hogy érzékelheti ezt a hibát? Próbáltam mindhárom működő ajtónál resetelni a funkciót (gombot tart lehúzás után 17mp, majd tart fel végig), akkor eltűnik, majd azonnal vissza is jön a hibaüzenet (5-10mp-en belül). Szóval arra az ablakra írja szerintem, ami teljesen fent van, és nem moccan. De nem is volt leengedve hónapok óta, akkor hogy jött ez? Lehet motort vagy szerkezetet cserélni úgy (ha az lesz a megoldás), hogy fent van az üveg? Előre is köszi az infókat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.14. 16:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8403
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 951 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Biztos kiveséztétek már, de most nem találom. Olyan hibaüzenetet kapok indításkor, hogy "Power window anti-trap function!"
Három ablak hibátlan, a negyedik (jobb hátsó) viszont meg sem moccan. De akkor hogy érzékelheti ezt a hibát? Próbáltam mindhárom működő ajtónál resetelni a funkciót (gombot tart lehúzás után 17mp, majd tart fel végig), akkor eltűnik, majd azonnal vissza is jön a hibaüzenet (5-10mp-en belül). Szóval arra az ablakra írja szerintem, ami teljesen fent van, és nem moccan. De nem is volt leengedve hónapok óta, akkor hogy jött ez? Lehet motort vagy szerkezetet cserélni úgy (ha az lesz a megoldás), hogy fent van az üveg? Előre is köszi az infókat.

HA leveszed a szerkezetet akkor lejön az üveg. Persze úgy xarabb szerelni!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.06.17. 08:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 09:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 15:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 16:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.

ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 17:02 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.

ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
Szálszakadt gumi?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 18:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.

ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
Szálszakadt gumi?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
remelem, hogy nem mert nincs bennuk 2000km, de ettol fuggetlenul lehet. Az tud ilyet okozni? Hetvegen szem raprobalom a teli kerekeket.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 19:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.



ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.

Nekem is finom fékezéskoir lehetett érezni ha erőteljesen fékeztem akkor nem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 20:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
[quote="dreizwanzig"]Sziasztok!

Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???

Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Erre senki semmit? :D

nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.

ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
Szálszakadt gumi?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
remelem, hogy nem mert nincs bennuk 2000km, de ettol fuggetlenul lehet. Az tud ilyet okozni? Hetvegen szem raprobalom a teli kerekeket.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk[/quote]Jó ötlet. Akartam javasolni a cserét egy teszt erejéig. Felni hiba nem hiszem hogy lehet bár azt sem árt ellenőrizni.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.20. 10:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás! :roll: :wink:

És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.20. 10:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás! :roll: :wink:

És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt! 8)

Igen, ez ennel a futomunel tipikus hiba, viszont az a baj, hogy e39-en nekem is volt ez a hiba, amit te emlitettel, de ott is szinten forditva jelentkezett a dolog. Tehat minel nagyobb volt a sebesseg es / vagy a fekezes, annal jobban razott. Viszont varosi temponal nem nagyon eszleltem ezt a dolgot. Itt viszont pont forditva van. Palyan kevesbe erezheto, illetve varosban is inkabb kisebb fekezesnel erezheto.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.20. 10:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
vaszarig írta:
Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás! :roll: :wink:

És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt! 8)

Igen, ez ennel a futomunel tipikus hiba, viszont az a baj, hogy e39-en nekem is volt ez a hiba, amit te emlitettel, de ott is szinten forditva jelentkezett a dolog. Tehat minel nagyobb volt a sebesseg es / vagy a fekezes, annal jobban razott. Viszont varosi temponal nem nagyon eszleltem ezt a dolgot. Itt viszont pont forditva van. Palyan kevesbe erezheto, illetve varosban is inkabb kisebb fekezesnel erezheto.


Akkor passz! :roll: De kíváncsian várom, hogy akkor mi lesz a hiba megoldása! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.20. 10:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
dreizwanzig írta:
vaszarig írta:
Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás! :roll: :wink:

És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt! 8)

Igen, ez ennel a futomunel tipikus hiba, viszont az a baj, hogy e39-en nekem is volt ez a hiba, amit te emlitettel, de ott is szinten forditva jelentkezett a dolog. Tehat minel nagyobb volt a sebesseg es / vagy a fekezes, annal jobban razott. Viszont varosi temponal nem nagyon eszleltem ezt a dolgot. Itt viszont pont forditva van. Palyan kevesbe erezheto, illetve varosban is inkabb kisebb fekezesnel erezheto.


Akkor passz! :roll: De kíváncsian várom, hogy akkor mi lesz a hiba megoldása! :wink:

Persze ez sincsen kizarva, amit te irtal. Raadasul most volt futomuvesnel a kocsi, cserelni kellett a kormany osszekotoket (meg akkor mar a stab palcat is csereltettem) es azt mondtak, hogy minden mas rendben van. Hetvegen csinalok egy probat a teli kerekekkel. Ha az alapjan sem jutok elorebb, akkor megyek a futomuveshez (majd, ha hazamegyek... itt nincs kedvem a fel auto arat rakolteni egy ilyen szarsagra :D).

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 18:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 20:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.


Hibátlan meglátás. De a " kockásan " megállást mindig a hátsó féktárcsa okozza, ha nem rázza kormányt, és jók a gumik.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 20:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára dreizwanzig 2018.06.21. 20:23-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 20:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.


Hibátlan meglátás. De a " kockásan " megállást mindig a hátsó féktárcsa okozza, ha nem rázza kormányt, és jók a gumik.

Huh. Ez meglepett. Köszi az infot.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.23. 09:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator