* *
Pontos idő: 2018.05.23. 20:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 450 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 21:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 186
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 22:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.18. 15:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 186
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.18. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.

Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.19. 23:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 186
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.

Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.

Danki. Kedden megyek töltetni ,akkor remélem jó lesz már hazafelé. Laca szerinted neki lehet állni a kipufogó csonkot kicserélni úgy , hogy nincs aknám a garázsban, vagy csápos emelőm ? Mert elvittem a szervizbe azt olyan árat mondtak a cserére,hogy kiröhögtem a faszit azt otthagytam a vetítésével együtt a f.szba. Gondolok itt arra ,hogy káromkodás nélkül meg lehet e csinálni, ha csak felbakolom a kocsit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 01:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.

Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.

Danki. Kedden megyek töltetni ,akkor remélem jó lesz már hazafelé. Laca szerinted neki lehet állni a kipufogó csonkot kicserélni úgy , hogy nincs aknám a garázsban, vagy csápos emelőm ? Mert elvittem a szervizbe azt olyan árat mondtak a cserére,hogy kiröhögtem a faszit azt otthagytam a vetítésével együtt a f.szba. Gondolok itt arra ,hogy káromkodás nélkül meg lehet e csinálni, ha csak felbakolom a kocsit?

Meg lehet csinálni de nem fogsz röhögőgörcsöt kapni. Készülj 12-es vékonyfalú, 12 szögű, 1/2 colos dugókulccsal, abból is a hosszú fajtával.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 12:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 186
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.21. 12:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 186
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Ennek nagyon örülök, de azért köszi a segítséget. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: Ma, 06:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 177 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 450 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator