* *
Pontos idő: 2018.09.21. 00:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2205 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 107, 108, 109, 110, 111  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.06. 20:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 70
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

25d, néha megy, néha nem. erőtlen, 2000-3000ig engedi csak forgatni, ha véletlen tovább engedi, akkor egy gázelvétel/padlóra felépül a teljes nyomás(akár alacsony fordulatról is), megy mint a barom, de ez is véletlenszerű. vákuum jó. turbó picit lóg, kb 1 mm, tengely irányban nem érezhető. vtg jó. diag szerint a turbó nem csinál elég nyomást.
druckwandler? (550mbar alapjáraton, 250mbar 50%on, ez gondolom oké, tengelyt mozgatja.)
vagy valami szenzor?
nehezen hiszem el, hogy turbó, ezerszer rosszabb állapotú turbók húznak. a leömlő biztos hogy jó, utána a bilincset lelazítottam, kevésbé volt érezhető a nyomásépülés közbeni ingadozás/hullámzás, de számottevő különbség nem volt, így talán kizárhatom hogy összeomlott a kipufogóban vmi.
hibakód természetesen nincs.
nagyon örülnék pár tanácsnak.
köszi!

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.06. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2271
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 302 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
Sziasztok,

25d, néha megy, néha nem. erőtlen, 2000-3000ig engedi csak forgatni, ha véletlen tovább engedi, akkor egy gázelvétel/padlóra felépül a teljes nyomás(akár alacsony fordulatról is), megy mint a barom, de ez is véletlenszerű. vákuum jó. turbó picit lóg, kb 1 mm, tengely irányban nem érezhető. vtg jó. diag szerint a turbó nem csinál elég nyomást.
druckwandler? (550mbar alapjáraton, 250mbar 50%on, ez gondolom oké, tengelyt mozgatja.)
vagy valami szenzor?
nehezen hiszem el, hogy turbó, ezerszer rosszabb állapotú turbók húznak. a leömlő biztos hogy jó, utána a bilincset lelazítottam, kevésbé volt érezhető a nyomásépülés közbeni ingadozás/hullámzás, de számottevő különbség nem volt, így talán kizárhatom hogy összeomlott a kipufogóban vmi.
hibakód természetesen nincs.
nagyon örülnék pár tanácsnak.
köszi!
Eloadat, uzemanyag nyomasok?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 09:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 70
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
meg kellett követnem a diagos srácot, hidegen nem volt érezhető, melegen egyből mozgott a tengely minden irányban. turbó csere megoldotta.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ST1 2018.09.16. 20:22-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.09. 20:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Három kérdésben kérnék segítséget.

1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:

Kép

Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?

(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)

A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...? :)

2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?

3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...

+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.09. 22:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mitra7 írta:
Sziasztok!

Három kérdésben kérnék segítséget.

1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:


Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?

(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)

A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...? :)

2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?

3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...

+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.

1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.10. 15:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.14. 21:57
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520 I
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nem találtam a megfelelő topicok, így ide írom.
2003/520i/touring rendszámtábla világítást hol kapok és mennyiért?
Köszönöm a segítséget! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.10. 15:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Három kérdésben kérnék segítséget.

1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:


Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?

(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)

A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...? :)

2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?

3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...

+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.

1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.

Köszönöm válaszod.

1.) Amit nem értek hogy a Left-re 0.0-át ír (bal, azaz ha jól látom a Realoem-ben ez a vezető oldali rész lesz), a másikra 21.5-öt (ahogy rátöltöttem 10 litert rögtön változott is az érték > jobb szintérzékelő oké)... ez elvileg a tank nyilás oldali rész amiben a kisnyomású-pumpa van (?) és onnan szívja a naftát... és most rendesen jár a motor hiba nélkül. De 10 literes szint körül vajon minek írt hibát? és miért állt le többször? Lehet felkapott valamit a szivattyú és hol jó hol nem...?

Kép

A nagynyomású üzemanyagpumpát a vezető alatti részen nemrég cseréltem újra, a Schmiedmanntól rendeltem ezt: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 6117165590
Ahogy ráadom a gyújtást dolgozik hallhatóan... nyilván nézni kellene Diaggal üzemanyagnyomást (folyamatban)... ebből kiderül vajon melyik szivattyú rossz? illetve most kicsit megkavarodtam... van külön 3. átemelő szivattyú is hátul vagy egy végzi a két feladatot?

illetve jól gondolom így hogyha a Right (jobb szenzor) 21 liter felettit jelez, lehet azért vele közlekedni jól megtankolva?

2.) Vákumcsövek: 5 vékonyat látok amik az EGR-hez és a turbónyomás szabályzóhoz mennek:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... 1747796634
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7583
Turbó szab.: 11747797129, 11727545323, 11657796879
EGR: 11727545323, 11657796879

Első körben elég ezeket kicserélni?

3.) EGR-szelep: oké ezt akkor kitisztítom abból baj nem lehet.

Köszönöm ha tudsz, tudtok némi infóval szolgálni a fentiekhez. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.10. 15:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Hunnia írta:
Sziasztok!
Nem találtam a megfelelő topicok, így ide írom.
2003/520i/touring rendszámtábla világítást hol kapok és mennyiért?
Köszönöm a segítséget! :)

Kattints az aláírásomra és ott kapsz! Attól függ milyen kell, fényezendő vagy chrome.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.10. 21:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Három kérdésben kérnék segítséget.

1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:


Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?

(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)

A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...? :)

2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?

3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...

+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.

1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.

Köszönöm válaszod.

1.) Amit nem értek hogy a Left-re 0.0-át ír (bal, azaz ha jól látom a Realoem-ben ez a vezető oldali rész lesz), a másikra 21.5-öt (ahogy rátöltöttem 10 litert rögtön változott is az érték > jobb szintérzékelő oké)... ez elvileg a tank nyilás oldali rész amiben a kisnyomású-pumpa van (?) és onnan szívja a naftát... és most rendesen jár a motor hiba nélkül. De 10 literes szint körül vajon minek írt hibát? és miért állt le többször? Lehet felkapott valamit a szivattyú és hol jó hol nem...?

Kép

A nagynyomású üzemanyagpumpát a vezető alatti részen nemrég cseréltem újra, a Schmiedmanntól rendeltem ezt: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 6117165590
Ahogy ráadom a gyújtást dolgozik hallhatóan... nyilván nézni kellene Diaggal üzemanyagnyomást (folyamatban)... ebből kiderül vajon melyik szivattyú rossz? illetve most kicsit megkavarodtam... van külön 3. átemelő szivattyú is hátul vagy egy végzi a két feladatot?

illetve jól gondolom így hogyha a Right (jobb szenzor) 21 liter felettit jelez, lehet azért vele közlekedni jól megtankolva?

2.) Vákumcsövek: 5 vékonyat látok amik az EGR-hez és a turbónyomás szabályzóhoz mennek:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... 1747796634
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7583
Turbó szab.: 11747797129, 11727545323, 11657796879
EGR: 11727545323, 11657796879

Első körben elég ezeket kicserélni?

3.) EGR-szelep: oké ezt akkor kitisztítom abból baj nem lehet.

Köszönöm ha tudsz, tudtok némi infóval szolgálni a fentiekhez. :roll:


Szia! Az üzemanyag problémád kapcsán én is a tankban lévő pumpára gyanakodnék. Ugyan e34-el jártam így, két autónál is. Az egyiknél meghalt a pumpa, a másiknál viszont nem, csak olyan trutyit szedett össze a szűrő, hogy nem tudott szívni.
Érdemes lenne ránézned.
Itt láthatod, az 1-es


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára polip 2018.09.10. 21:38-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek polip az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.10. 21:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.14. 21:57
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520 I
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Hunnia írta:
Sziasztok!
Nem találtam a megfelelő topicok, így ide írom.
2003/520i/touring rendszámtábla világítást hol kapok és mennyiért?
Köszönöm a segítséget! :)

Kattints az aláírásomra és ott kapsz! Attól függ milyen kell, fényezendő vagy chrome.


Megnézem, köszi! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.11. 01:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mitra7 írta:
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Három kérdésben kérnék segítséget.

1.) Pár napja a kocsi leállt "Fuel injection system" hibával. Néztem a titkos menüben az egyik tankra (Left) 0.0 litert ír ki a másikban 21.5 Litert. Lehet ezzel vajon így járni ha rendesen meg van tankolva? Fotó:


Némi indítózás után ment pár másodpercig, aztán egy-két percig, ezután leállt a fenti hibával. Utána megint sikerült beindítani aztán már el tudtam vele jönni hazáig. Ma simán indult, járattam 10-15 percig és semmi hibaüzenet. A nagynyomású üzemanyagszivattyút 3-400 km-er ezelőtt cseréltem. Rakom bele elég régóta a Kék-Spuri adalékot, annál írták hogy feloldhat ezt-azt a tankban. Az átemelő szivattyú mehetett vajon tönkre? Vagy eldugúlt... mit lehet ezzel kezdeni, érdemes kiszedni...?

(* annyi update még utólag, hogy kb 11 liternél produkálta ezt a hibajelenséget, de ma rátöltöttem 10 litert s így már simán ment ahogy írtam.)

A másik ha már feltárom a beteget... tankot valaki tisztított már? Azt gondoltam hogy valami nagy fecskendővel leszívom első körben az üzemanyagot, de az aljáról a koszt ha van mivel lenne érdemes...? Orrszívó-porszívó...? :)

2.) Cserélném a kocsiban (M57D30) az összes vákuumcsövet... van valahol egy lista a csövek pontos méreteivel? Cső hosszúságok, külső/belső átmérők honnan-hová megy... ha jól emlékszem kétféle belső átmérő is van 1.5 és talán 1.8 mm, ennek a +20%-nak lehet valami szerepe a működésben vagy mehetne egyféle cső mindenhová?

3.) Benéztem az EGR-szelephez, egy kissé kormos... járó motornál nem kellene a szelepnek nyitnia néha? lehúztam a vákuumcsövet úgy sem reagál semmit...

+1 Tudtok valami jó DIAGost javasolni Miskolcon akit érdemes keresni?
Köszönöm.

1, tankszivattyúd valószínűleg nem jó, bár ennek némileg ellentmond, hogy a bal lebenyből teljesen át tudta emelni az üzemanyagot a jobba. "Fuel injection system" hibaüzenet az ülés alatti pumpa halálakor szokott beírni, milyet tettél bele?
2, a Realoemben megtalálod a szükséges csövek méretét, cikkszámát, én a gyárit ajánlom, igaz, hogy átlagosan 5e ft métere, de az csalódásmentes 10 évre legalább.
3, EGR olyan mint a hűtőszekrény lámpája, azt sem tudod felkapcsolva felejteni. Nyit az! (feltéve, hogy a vezérlés működik) Ahogy lehúzod róla a levegőcsövet azonnal bezár, nem láthatod nyitva.

Köszönöm válaszod.

1.) Amit nem értek hogy a Left-re 0.0-át ír (bal, azaz ha jól látom a Realoem-ben ez a vezető oldali rész lesz), a másikra 21.5-öt (ahogy rátöltöttem 10 litert rögtön változott is az érték > jobb szintérzékelő oké)... ez elvileg a tank nyilás oldali rész amiben a kisnyomású-pumpa van (?) és onnan szívja a naftát... és most rendesen jár a motor hiba nélkül. De 10 literes szint körül vajon minek írt hibát? és miért állt le többször? Lehet felkapott valamit a szivattyú és hol jó hol nem...?



A nagynyomású üzemanyagpumpát a vezető alatti részen nemrég cseréltem újra, a Schmiedmanntól rendeltem ezt: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 6117165590
Ahogy ráadom a gyújtást dolgozik hallhatóan... nyilván nézni kellene Diaggal üzemanyagnyomást (folyamatban)... ebből kiderül vajon melyik szivattyú rossz? illetve most kicsit megkavarodtam... van külön 3. átemelő szivattyú is hátul vagy egy végzi a két feladatot?

illetve jól gondolom így hogyha a Right (jobb szenzor) 21 liter felettit jelez, lehet azért vele közlekedni jól megtankolva?

2.) Vákumcsövek: 5 vékonyat látok amik az EGR-hez és a turbónyomás szabályzóhoz mennek:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... 1747796634
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7583
Turbó szab.: 11747797129, 11727545323, 11657796879
EGR: 11727545323, 11657796879

Első körben elég ezeket kicserélni?

3.) EGR-szelep: oké ezt akkor kitisztítom abból baj nem lehet.

Köszönöm ha tudsz, tudtok némi infóval szolgálni a fentiekhez. :roll:

Tudtunk, ezzel a problémával jópárszor foglalkoztunk már. Igen, van átemelő külön, sokan tévesen hívják az elektromos pumpát átemelőnek, ezt a funkciót egy venturi elven működő "Jetpump" tölti be
1. Gyenge vagy nem működik a jobb tankban levő AC, ez hajtja a bal tankban levő sugárszivattyút (átemelőt), ez szinte szárazra üríti a bal tankot, ha jó az AC. Tank AC el szokott gyengülni, leáll, pofozásra elindul stb. A tank AC hibája esetén áll le 10-15 liter környékén.
2, csövekből a színes csíkosak általában jó állapotban vannak, ezek mennek a szelepekről a munkahengerekre. Ami tönkremegy az a központi vákuumcsőről a szelepekre menő csövek, a 2 motorbak közötti, a vákuumtartályra menő és az onnan a szelepre menő cső. Ezek fekete csövek. Vákuumtartályra pont egy méter szövetes fekete kell (11747797129), a másik feketéből ( 11727545323) elég kb 2 méter.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.11. 15:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Tudtunk, ezzel a problémával jópárszor foglalkoztunk már. Igen, van átemelő külön, sokan tévesen hívják az elektromos pumpát átemelőnek, ezt a funkciót egy venturi elven működő "Jetpump" tölti be
1. Gyenge vagy nem működik a jobb tankban levő AC, ez hajtja a bal tankban levő sugárszivattyút (átemelőt), ez szinte szárazra üríti a bal tankot, ha jó az AC. Tank AC el szokott gyengülni, leáll, pofozásra elindul stb. A tank AC hibája esetén áll le 10-15 liter környékén.
2, csövekből a színes csíkosak általában jó állapotban vannak, ezek mennek a szelepekről a munkahengerekre. Ami tönkremegy az a központi vákuumcsőről a szelepekre menő csövek, a 2 motorbak közötti, a vákuumtartályra menő és az onnan a szelepre menő cső. Ezek fekete csövek. Vákuumtartályra pont egy méter szövetes fekete kell (11747797129), a másik feketéből ( 11727545323) elég kb 2 méter.


@Gallaca, @polip: Köszönöm a választ mindkettőtöknek, megrendeltem az alkatrészeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.11. 17:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 14:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam :? . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?

Előre is köszi a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.11. 17:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
szeki írta:
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam :? . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?

Előre is köszi a válaszokat!

Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.12. 07:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 14:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
szeki írta:
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam :? . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?

Előre is köszi a válaszokat!

Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?


Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 09:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.24. 14:03
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Segítsetek mert már ötletem nincs mit kezdjek a fékkel. Jelenség nagyobb sebességnél 80km/h felett enyhe fékezésnél rettenetesen ráz a fék. Több garnitúra tárcsa volt már cserélve és betét a leg drágábbtól a legolcsóbbig. 2000km és ujra kezdi a jelenséget. futómű teljesen felujítva az utolsó szilent rugó lengéscsillapító cserélve és beállítva. fékfolyadék cserélve. amit észre veszek főleg a bal eleje megégeti a betéteket és hullámos lesz a tárcsa. féknyereg könnyen jár nincs berohadva semmi. Hátsó tárcsák elég vacakok ezt csak azért írom esetleg köze lehet e hozzá. Enyhe fékezéskor alig lehet a kormányt tartani annyia ráz. ezzel 4 éve kinlódok és senki nem tudja megjavítani. Már az 5. garnitura betét tárcsa megy a szemétbe. Mi lehet a baja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 14:46 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jrolee írta:
Sziasztok! Segítsetek mert már ötletem nincs mit kezdjek a fékkel...

Én ezek után, ha már végig zongoráztad az ilyenkor szokásos egységeket többször is, azokra figyelnék, amik nem kerültek szóba:
-Kerékagy felfekvő felülete
-Fékállvány és a csonkállvány geometriai eltérése a tárcsához képest
-Egyenetlen fékerőeloszlás, cső- vagy abs-szelep hiba miatt
-Felni(k) felfekvő felülete
-Felni(k) centírozottsága
-Gumi(k) "ütése"

Kb. ennyi jut eszembe elsőként.
Nem tudom kapsz-e választ olyantól, aki többször is találkozott már ilyen problémával, mert aktív szerelő.
Ha elöl égett a fék, akkor vagy szorul a dugattyú, vagy folyton izomból van fékezve.
Állapottól függetlenül, nem hinném, hogy rázná a kormányt a hátsó fék.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 14:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szeki írta:
Gallaca írta:
szeki írta:
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam :? . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?

Előre is köszi a válaszokat!

Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?


Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!


Sziasztok!

Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó :o , bal első ABS sensor.
A szerelő szerint nem jó a bontott ABS vezérlő. OK. Pixelfix Kft-től felújított garanciális vezérlő. A bontott ua. a típus mint a felújított! (BOSCH 0 265 950 002)
Semmi változás. Most már tényleg tanácstalan vagyok. Az előtöltő pumpa elméletileg jó. Diag szerint. De már ebben sem vagyok biztos.
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.

Mi lehet ez?

A válaszokat Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 14:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szeki írta:
szeki írta:
Gallaca írta:
szeki írta:
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásában kérem a segítségeteket:
A műszerfalon ABS, DSC, kézifék visszajelző világít sárgán beindulás után is. A DSC el sem alszik, az ABS és a kézifék elalszik és kb. fél perc múlva kigyúlad. Elmentem szerelőhöz, diag.: drucksensor hiba. A szaki azt mondta, hogy az ABS vezérlőt cseréljem ki mert a kis szenzorral az ABS hátulján nem szokott probléma lenni. (azt mondta az a drucksensor)-nem tudtam :? . Vettem egy bontott vezérlőt, kicseréltem, de ugyanaz a hiba. Lehet, hogy a beszereltnek is ua. a baja, vagy valami más, vagy el kell fogadtatni a cserélt elemet?

Előre is köszi a válaszokat!

Nem kell elfogadtatni semmit, egy esetben előfordult már, hogy rossz volt a szenzor, de javarészt az előtöltő pumpa rossz. Szaki nem tudta kidiagnosztizálni, hogy működnek-e?


Nekem annyit mondott, hogy ez az egy hiba van. Visszamegyek hozzá, nézze meg újra.
Köszi!


Sziasztok!

Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó :o , bal első ABS sensor.
A szerelő szerint nem jó a bontott ABS vezérlő. OK. Pixelfix Kft-től felújított garanciális vezérlő. A bontott ua. a típus mint a felújított! (BOSCH 0 265 950 002)
Semmi változás. Most már tényleg tanácstalan vagyok. Az előtöltő pumpa elméletileg jó. Diag szerint. De már ebben sem vagyok biztos.
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.

Mi lehet ez?

A válaszokat Köszönöm.


Bocsánat, az autó kézi váltós!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.09.14. 20:20 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szeki írta:
Visszamentem, új diag: druck sensor újra, automata váltó, bal első ABS sensor.
...
A jelenlegi állapot: gyútás, indítás, elalszik minden a műszerfalon. Szuper! Elindulás, 50 km/h-.nál megint ABS, DSC, kézifék visszajelző, ill. erősebb gyorsításánál hamarabb.

A bal első ABS-jeladót cseréltétek? Mert azt is írtad most hibaként. Lehet egy jeladó okozza az egészet. Továbbá általános diag eszköze van a szakinak? Mert állítólag nem mindegyik tud boldogulni ezekkel a gépekkel és félre diagnosztizálhat ezt-azt. Már csak az automata váltó összefüggésén gondolom.
Talán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2205 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 107, 108, 109, 110, 111  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator