* *
Pontos idő: 2019.06.17. 14:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1316, 1317, 1318, 1319, 1320
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.05.31. 23:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Sziasztok. Volt mar rola szo de érdemleges valaszt nem kaptam. Szoval a 2002 530d be ha van gyári bluetooth akkor a telomat miert nem tudom csatlakoztatni ?gari telo nincs meg.

Ha gyári teló van benne, akkor azért. Gondolom BIT2, ez csak a kézibeszélőhöz használatos kapcsolat. Ha Bluetooth kihangosító van benne, rendszerint nincs telefon, csak "vályú" a teló helyén. De aztán bármi IS lehet.

Szia, nekem van gyári vezeték nélküli telefon az autóban, és össze tudom vele hangolni a saját (Samsung S7) telefonomat, igaz, csak inpa-n keresztül sikerült anno, de működik.

Kép Erre rá tudtad párosítani?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.01. 07:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Sziasztok. Volt mar rola szo de érdemleges valaszt nem kaptam. Szoval a 2002 530d be ha van gyári bluetooth akkor a telomat miert nem tudom csatlakoztatni ?gari telo nincs meg.

Ha gyári teló van benne, akkor azért. Gondolom BIT2, ez csak a kézibeszélőhöz használatos kapcsolat. Ha Bluetooth kihangosító van benne, rendszerint nincs telefon, csak "vályú" a teló helyén. De aztán bármi IS lehet.

Szia, nekem van gyári vezeték nélküli telefon az autóban, és össze tudom vele hangolni a saját (Samsung S7) telefonomat, igaz, csak inpa-n keresztül sikerült anno, de működik.

Erre rá tudtad párosítani?

Nem, ezt a telefont sosem tudtam használni. A boardot tudtam párosítani a telefonommal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.02. 00:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.05.30. 14:01
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hellósztok a hétfői napon kerül a családi körünkbe egy 2000/10. havi 520i. Lenne pár dolog amit szinte azonnal orvosolni kéne a kocsin. A lista elején a korrózió védelem áll, a kérdésem pedig az lenne ismertek-e pestmegye környékén olyan karosszéria lakatost,fényezőt akik apró akár egy nap alatt is kijavitható hibákat vállal-vállalnak, sajnos a jobb első emelési pontrol hiányzik a gumipogácsa és valaki sajnos ugy emelte meg a kocsit, hogy sérült a festés az alján. Mielött elharapozna a helyzet szeretném kijavitattni majd a gumipogácsát potolni. Továbbá a jobb oldali c oszlopnál kis körömnyi részen, gyanitom nem kezelt kőfelverődésbő, illetve a tank feltöltő résznél ahol megül a viz felholyagosodott a festék.
Tervezem a kocsi alvázvédelmének a "tuningolását" ennél a cégnél, esetleges tapasztalatok?

Sajnálatosan további kontárkodások is találhatoak érdekesség kedvéért megosztom veletek, de azok más Topicra tartoznak és ahogy eddig böngésztem a forumot, egy részük már megoldásra került. Ilyen a tolatóradar hibája amit ha bekapcsolok hosszan sipol majd zölden villog.
Hátul a "rádio"/nagy navi csatlakozójának a vezetékeit megblankolták és csokikat csavartak bele,gondolom egykor mélyláda volt az autoban? Tervezem a vezetékeket zsugorcsővel, forrasztással helyre hozni...
Pár műanyag patent,csavar hiányzik ezeket mielöbb pótolni szeretném.
Bal első gumi kéder sérült cserére szorul, esetleg valakinek van-e elfekvőbe bontott vagy érdemesebb ujjat venni hozzá?

Válaszaitokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.03. 10:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Speet írta:
Sajnálatosan további kontárkodások is találhatoak érdekesség kedvéért megosztom veletek...
Bal első gumi kéder sérült cserére szorul, esetleg valakinek van-e elfekvőbe bontott vagy érdemesebb ujjat venni hozzá?

Vigyázz majd a költségekre, mert nagyon el tudnak szabadulni.
Az első hozzászólásodból ítélve túlzottan precízkedő vagy. Ezzel semmi baj nincs, én is ilyen vagyok, csak a magunkfajtának új autót kellene venni, ami 20 év múlva is ugyanúgy nézne ki, mint amikor megvette és lenne benne 50e.Km!
Amikor megvettem az autót, utána szembesültem hasonló problémákkal, amiket már taglaltál.
Zömét már megcsináltam, de még mindig vannak teendők, csak valahogy belefáradtam.
Nekem a kókányolás miatt hiányzó apróságokra és rozsdás csavarok cseréjére százezreim mentek rá.
Épp nézegettem, hogy körülbelül (nem adtam még össze a végét) 3,5M-nál járok most, össz bekerülési költségként.
Ha ebből kivonom a kocsi árát, az átírást, és a szerelések során vásárolt szerszámok tömegét, akkor is hozzávetőlegesen 2,2M-ba van a kocsi három és fél év alatt. Ez alkatrész ár, mert a szerelések javát magam csináltam. (Eleinte még szerviz volt, de időközben átláttam ezt a rendszert és inkább magam csinálom már.)
És a kocsi úgy néz ki, ahogy eleve kellene neki!
Nem ér többet, legfeljebb egy kicsivel, és nem is kuriózum darab.
Szóval csak óvatosan!
Gondold át alaposan a kiadásokat, hogy megéri-e.

Ajtó gumikéder:
Lehet itt a megfelelő topikban tudnak neked jó állapotú bontottat adni egyébként.
Az új olyan 30-35e.-huf/db


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.03. 23:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.05.30. 14:01
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Speet írta:
Sajnálatosan további kontárkodások is találhatoak érdekesség kedvéért megosztom veletek...
Bal első gumi kéder sérült cserére szorul, esetleg valakinek van-e elfekvőbe bontott vagy érdemesebb ujjat venni hozzá?

Vigyázz majd a költségekre, mert nagyon el tudnak szabadulni.
Az első hozzászólásodból ítélve túlzottan precízkedő vagy. Ezzel semmi baj nincs, én is ilyen vagyok, csak a magunkfajtának új autót kellene venni, ami 20 év múlva is ugyanúgy nézne ki, mint amikor megvette és lenne benne 50e.Km!


Hát elhoztam a gépet, nagyon tetszik.Teljesen igazat adok neked, ahogy majd időm pénztárcám és energiám engedi foglalkozok vele. Első sorban azt a kevés rozsdát akarom eltüntetni ami van a kocsin, majd kap egy teli alváz védelmet. Továbbá novemberig ablak tömités. A többi nem SOS.

sőt tervbe van egy androidos fejegység, talán majd karácsonyra...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.04. 21:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 61
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.05. 19:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Ha ebből kivonom a kocsi árát, az átírást, és a szerelések során vásárolt szerszámok tömegét, akkor is hozzávetőlegesen 2,2M-ba van a kocsi három és fél év alatt. Ez alkatrész ár, mert a szerelések javát magam csináltam. (Eleinte még szerviz volt, de időközben átláttam ezt a rendszert és inkább magam csinálom már.)
És a kocsi úgy néz ki, ahogy eleve kellene neki!
Nem ér többet, legfeljebb egy kicsivel, és nem is kuriózum darab.
Szóval csak óvatosan!
Gondold át alaposan a kiadásokat, hogy megéri-e.

Gratulálok hozzá. Az enyém többen van, és még mindig nem olyan mint szeretném.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.07. 06:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 495
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 84 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Zsoltee.e39 520d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.08. 20:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 61
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 12:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1756
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 280 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 19:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 61
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Rá néztem, viszont nem neztem át alaposan, de még egyszer meg vizsgálom alaposan. Viszont a gond az, hogy a mosó motor sem megy egyályalán, ezért nem nagyon hiszem hogy kábel szakadás lenne...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 20:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 495
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 84 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
odus írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Rá néztem, viszont nem neztem át alaposan, de még egyszer meg vizsgálom alaposan. Viszont a gond az, hogy a mosó motor sem megy egyályalán, ezért nem nagyon hiszem hogy kábel szakadás lenne...


???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.10. 14:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
odus írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Rá néztem, viszont nem neztem át alaposan, de még egyszer meg vizsgálom alaposan. Viszont a gond az, hogy a mosó motor sem megy egyályalán, ezért nem nagyon hiszem hogy kábel szakadás lenne...


Szerintem tobb kabel is szakadhat egyszerre, nem is kell konkretan elszakadniuk, eleg ha a burkolatuk serul es zarlat alakul ki.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.10. 23:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 61
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
odus írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Szerintem tobb kabel is szakadhat egyszerre, nem is kell konkretan elszakadniuk, eleg ha a burkolatuk serul es zarlat alakul ki.


Nagyon remélem az lesz, hanem fogalmam sincs egyelőre hol keressem tovább a hibát, eléggé idegesit már hogy nem megy.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.13. 17:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok kis segitségre lenne szükségem 525 tds 96os hol és hogyan tudom megtalálni és kiszedni a klima tágulo szelepét (expansion valve)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.14. 08:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagy97 írta:
Sziasztok kis segitségre lenne szükségem 525 tds 96os hol és hogyan tudom megtalálni és kiszedni a klima tágulo szelepét (expansion valve)

Úgy tűnik, a műszerfalat kissé meg kell bontani: Bimmerforums


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.14. 08:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen pont igy néz ki most az enyemém is :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.14. 13:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.14. 12:35
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy van egy e39 520d-m és hideg indításnál 3-5 másodperc után jön meg rendesen az olajnyomásom és hogy ez mitől lehet és hogy hogyan javítható? Óra szerint 260.000km van a kocsiba. Olajszűrő ház letet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.14. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Geri95 írta:
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy van egy e39 520d-m és hideg indításnál 3-5 másodperc után jön meg rendesen az olajnyomásom és hogy ez mitől lehet és hogy hogyan javítható? Óra szerint 260.000km van a kocsiba. Olajszűrő ház letet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm! :D

Igen, M47 motor betegsége, lerereszti az olajat benne szelep, olajszűrőház cserével tudod javítani. Viszont 65e körül van egy gyári új.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.06.15. 13:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.14. 12:35
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Geri95 írta:
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy van egy e39 520d-m és hideg indításnál 3-5 másodperc után jön meg rendesen az olajnyomásom és hogy ez mitől lehet és hogy hogyan javítható? Óra szerint 260.000km van a kocsiba. Olajszűrő ház letet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm! :D

Igen, M47 motor betegsége, lerereszti az olajat benne szelep, olajszűrőház cserével tudod javítani. Viszont 65e körül van egy gyári új.

Köszönöm a választ! Az a lényeg hogy javítható! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1316, 1317, 1318, 1319, 1320

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator