* *
Pontos idő: 2019.06.18. 18:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318 ... 1320  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 12:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 207
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok. Érdekességképp láttam hogy létezik olyan hogy indításhoz kodot lehet beírni, ugymond le kodolni az autot hogy csak a kod beirasa után lehessen inditani. Valaki tudja melyik e39 kodolhato igy, mitől függ, gondolom MIDre mindenkepp szukseg van hozza, de szerintem az sem mindegy milyen,s gondolom nem csak attol fugg...? :)


Androidos fejegységnél az I-Bus App például tudja. De ha nincs androidos fejegységed ezt az applikációt egy mobiltelefonra is megvásárolhatod + kell hozzá egy interface amit be kell kötni. Viszont ezzel ezzel az a gond, hogy ha lemerül a telód, vagy elfelejted a kódot akkor séta lesz... :D Ez amúgy olyan 50 eurós cucc. Más ilyenről még nem hallottam, de biztos van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 12:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok. Érdekességképp láttam hogy létezik olyan hogy indításhoz kodot lehet beírni, ugymond le kodolni az autot hogy csak a kod beirasa után lehessen inditani. Valaki tudja melyik e39 kodolhato igy, mitől függ, gondolom MIDre mindenkepp szukseg van hozza, de szerintem az sem mindegy milyen,s gondolom nem csak attol fugg...? :)

Nagyboard kell hozzá. MID-en, navin kell beírni mielőtt kiszállsz a CODE menüben. Ezt már az E23-am is tudta.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 21:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

a nagynyomású szivattyúmat akarom leszedni, ehhez viszont kell egy speciális szerszám: BMW 13 5 190.
Van valakinek tippje, hogy hol tudok ilyet venni, esetleg bérelni? Netalántán valakinek van ilyenje, aki kölcsön adja, persze nem ingyé? 8)
Valamint egy 13512247847 gyári számú tömítés is kellene, ezt sem találtam égen-földön sem. Az alkatrészbeszerzők ránézhetnének, tudnak-e ilyet nekem szerezni :)

köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 22:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

a nagynyomású szivattyúmat akarom leszedni, ehhez viszont kell egy speciális szerszám: BMW 13 5 190.
Van valakinek tippje, hogy hol tudok ilyet venni, esetleg bérelni? Netalántán valakinek van ilyenje, aki kölcsön adja, persze nem ingyé? 8)
Valamint egy 13512247847 gyári számú tömítés is kellene, ezt sem találtam égen-földön sem. Az alkatrészbeszerzők ránézhetnének, tudnak-e ilyet nekem szerezni :)

köszönöm


Szerszam van joval olcsobban is: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2367530234
Tomites a BMW-nel van es nem egy nagy osszeg, nekem polcrol adtak amikor kerestem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.12.29. 00:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Sziasztok,

a nagynyomású szivattyúmat akarom leszedni, ehhez viszont kell egy speciális szerszám: BMW 13 5 190.
Van valakinek tippje, hogy hol tudok ilyet venni, esetleg bérelni? Netalántán valakinek van ilyenje, aki kölcsön adja, persze nem ingyé? 8)
Valamint egy 13512247847 gyári számú tömítés is kellene, ezt sem találtam égen-földön sem. Az alkatrészbeszerzők ránézhetnének, tudnak-e ilyet nekem szerezni :)

köszönöm

https://pumatools.hu/-autoipari-celszer ... dezo-pumpa

13512247847, 1200ft,

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.12.31. 12:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 87
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor is süni hiba a valószínű, ha a ventilátor nem áll le? kiszerelt klímapanellel sem.
a klímapanel is fura, amikor auto-ra nyomtam, nem mutatta a ventilátor sebességet, és a hőmérséklet sem volt stabil.

Süni volt.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ST1 2019.01.02. 13:56-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.02. 13:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 61
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki tudja hogy a manuális/tekerős klimavezérlő cserélhetőe digitálisra, ha igen, akkor mibe kerül kicserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.02. 13:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
Valaki tudja hogy a manuális/tekerős klimavezérlő cserélhetőe digitálisra, ha igen, akkor mibe kerül kicserélni?
Cserelheto, de ha jol tudom nem csak a panel cseres es eleg komoly melo.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.02. 15:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Valaki tudja hogy a manuális/tekerős klimavezérlő cserélhetőe digitálisra, ha igen, akkor mibe kerül kicserélni?
Cserelheto, de ha jol tudom nem csak a panel cseres es eleg komoly melo.

A manuálisnál bowdenek is vannak, a digitálisnál nincs ilyen, sok minden átalakítandó, volt már szó itt erről valamikor, valamely topikban. Még ha magadnak csinálod is sok munka és rengeteg alkatrész.
Nem éri meg ezeket a kocsikat upgrade-elni, hacsak nem egy extra darab. Egyszerűbb eleve olyat venni, ami a kívánalmaidnak megfelel. Az eltelt idő és a befektetett összeg függvényében a végén óriási deficittel fogysz kiszállni belőle, miután a ráköltött 500e.-1M. után rájössz, hogy hátra van még 1,5-2M.-nyi és a kocsi csak egy 5xx...i vagy d maradt, csökkenő piaci értékkel.
Cseréld ki az égőket benne ha nem világít és jó az úgy.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 00:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zsoltee.e39 520d írta:
Valaki tudja hogy a manuális/tekerős klimavezérlő cserélhetőe digitálisra, ha igen, akkor mibe kerül kicserélni?

Cserélhető, komplett klímaboxxal, fűtéscsappal, solar szenzorral együtt. Esetlegesen a kompresszorig terjedő klímacsövekkel kompletten, ez évjáratfüggő. Ez a művelet a teljes utastér kiürítésével jár, műszerfalastul. Fűtéscsap, AUC-szenzor vezetékeléssel a motortérbe. Munkadíja minimum egy ötvenes lesz, hacsak nem találsz egy mazochista műkedvelőt társadalmi munkában. Anyag pedig, amennyiért meg tudod venni, + klímatöltés.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 11:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, karacsony elitt nem indult a 30d-m. Diag szerint uzemanyag nyomas problema, 0.93 bart mutatott. Vettem uj Pierburg/TI technik pumpat a bal egy ala. Minden szep es jo volt par napig, de ma megint inditasi gond volt. Lehet, hogy az uj pumpa is rossz vagy van ismert mas hibaforras is? Amikor megy a kocsi, akkor stabil nyomasertekeket produkal. A valaszokat, otleteket elore is koszonom!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 12:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Sziasztok, karacsony elitt nem indult a 30d-m. Diag szerint uzemanyag nyomas problema, 0.93 bart mutatott. Vettem uj Pierburg/TI technik pumpat a bal egy ala. Minden szep es jo volt par napig, de ma megint inditasi gond volt. Lehet, hogy az uj pumpa is rossz vagy van ismert mas hibaforras is? Amikor megy a kocsi, akkor stabil nyomasertekeket produkal. A valaszokat, otleteket elore is koszonom!

Van, az akku felett a biztije szokott szarakodni. Kilazul a foglalatban a csatlakozó, érintkezési gond miatt felmelegszik, megbarnul, meghajlik a biztosíték. Nem olvad ki, csak nem érintkezik. Ha újat teszel bele, egy darabig megy, de ismét jelentkezni fog a probléma. Ha biztosítékcsere után megy a szivattyú, akkor jó eséllyel az a baj. Egyébként a biztin is látszik. De ott van valahol a reléje is, arra is volt már példa, hogy az pusztult ki. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... -1/Upd3yRJ

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.05. 17:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Sziasztok, karacsony elitt nem indult a 30d-m. Diag szerint uzemanyag nyomas problema, 0.93 bart mutatott. Vettem uj Pierburg/TI technik pumpat a bal egy ala. Minden szep es jo volt par napig, de ma megint inditasi gond volt. Lehet, hogy az uj pumpa is rossz vagy van ismert mas hibaforras is? Amikor megy a kocsi, akkor stabil nyomasertekeket produkal. A valaszokat, otleteket elore is koszonom!

Van, az akku felett a biztije szokott szarakodni. Kilazul a foglalatban a csatlakozó, érintkezési gond miatt felmelegszik, megbarnul, meghajlik a biztosíték. Nem olvad ki, csak nem érintkezik. Ha újat teszel bele, egy darabig megy, de ismét jelentkezni fog a probléma. Ha biztosítékcsere után megy a szivattyú, akkor jó eséllyel az a baj. Egyébként a biztin is látszik. De ott van valahol a reléje is, arra is volt már példa, hogy az pusztult ki. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... -1/Upd3yRJ
Koszi!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.06. 16:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Sziasztok, karacsony elitt nem indult a 30d-m. Diag szerint uzemanyag nyomas problema, 0.93 bart mutatott. Vettem uj Pierburg/TI technik pumpat a bal egy ala. Minden szep es jo volt par napig, de ma megint inditasi gond volt. Lehet, hogy az uj pumpa is rossz vagy van ismert mas hibaforras is? Amikor megy a kocsi, akkor stabil nyomasertekeket produkal. A valaszokat, otleteket elore is koszonom!

Van, az akku felett a biztije szokott szarakodni. Kilazul a foglalatban a csatlakozó, érintkezési gond miatt felmelegszik, megbarnul, meghajlik a biztosíték. Nem olvad ki, csak nem érintkezik. Ha újat teszel bele, egy darabig megy, de ismét jelentkezni fog a probléma. Ha biztosítékcsere után megy a szivattyú, akkor jó eséllyel az a baj. Egyébként a biztin is látszik. De ott van valahol a reléje is, arra is volt már példa, hogy az pusztult ki. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... -1/Upd3yRJ
Koszi!
Aksi felett nincs bizti, pedig meg a tablan is mutatja, be sincs kotve az 54-es hely. A rele a kesztyutarto mogott van, kiszedtem, nem latni semmi gyanusat rajta, de azert kicsereltem. A kulonbelsegek gondolom a jobbkormanyos mivolta miatt vannak. Majd meglatjuk, hogy sikerult-e megoldani a dolgot, az elmult napokban csak az elso inditas volt problemas, utana mar mukodott.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.07. 21:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Beázott a devanderem egy túlzottan sikerült üregvédelem következtében, így ma ki lett cserélve a devander is, illetve a már időszerű fékfolyadék-cserét is megejtették.

Bíztam benne, hogy elmúlik de nem, eddig is tapasztaltam a következőt, és a csere óta is: állok a piros lámpánál, lábam a fékpedálon, az pedig ütemesen pulzál, kb. 2 másodpercenként egyet. Nem túl erősen, de határozottan lehet érezni.

Tapasztalt már ilyet valaki? Mi okozhatja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.08. 01:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
GA0425 írta:
Sziasztok,

Beázott a devanderem egy túlzottan sikerült üregvédelem következtében, így ma ki lett cserélve a devander is, illetve a már időszerű fékfolyadék-cserét is megejtették.

Bíztam benne, hogy elmúlik de nem, eddig is tapasztaltam a következőt, és a csere óta is: állok a piros lámpánál, lábam a fékpedálon, az pedig ütemesen pulzál, kb. 2 másodpercenként egyet. Nem túl erősen, de határozottan lehet érezni.

Tapasztalt már ilyet valaki? Mi okozhatja?

Kapcsold ki a fűtést. Szerintem a fűtéscsapot érzed.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.09. 00:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1271
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 298 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (4)
Gallaca írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Beázott a devanderem egy túlzottan sikerült üregvédelem következtében, így ma ki lett cserélve a devander is, illetve a már időszerű fékfolyadék-cserét is megejtették.

Bíztam benne, hogy elmúlik de nem, eddig is tapasztaltam a következőt, és a csere óta is: állok a piros lámpánál, lábam a fékpedálon, az pedig ütemesen pulzál, kb. 2 másodpercenként egyet. Nem túl erősen, de határozottan lehet érezni.

Tapasztalt már ilyet valaki? Mi okozhatja?

Kapcsold ki a fűtést. Szerintem a fűtéscsapot érzed.

Én annyira “kis érzékeny” vagyok, hogy a webasto kis üa.pumpa kattogását is szoktam érezni :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.09. 00:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5751
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kanyobence írta:
Gallaca írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Beázott a devanderem egy túlzottan sikerült üregvédelem következtében, így ma ki lett cserélve a devander is, illetve a már időszerű fékfolyadék-cserét is megejtették.

Bíztam benne, hogy elmúlik de nem, eddig is tapasztaltam a következőt, és a csere óta is: állok a piros lámpánál, lábam a fékpedálon, az pedig ütemesen pulzál, kb. 2 másodpercenként egyet. Nem túl erősen, de határozottan lehet érezni.

Tapasztalt már ilyet valaki? Mi okozhatja?

Kapcsold ki a fűtést. Szerintem a fűtéscsapot érzed.

Én annyira “kis érzékeny” vagyok, hogy a webasto kis üa.pumpa kattogását is szoktam érezni :)

Na az meg a másik! :franko:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.10. 12:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kanyobence írta:
Gallaca írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Beázott a devanderem egy túlzottan sikerült üregvédelem következtében, így ma ki lett cserélve a devander is, illetve a már időszerű fékfolyadék-cserét is megejtették.

Bíztam benne, hogy elmúlik de nem, eddig is tapasztaltam a következőt, és a csere óta is: állok a piros lámpánál, lábam a fékpedálon, az pedig ütemesen pulzál, kb. 2 másodpercenként egyet. Nem túl erősen, de határozottan lehet érezni.

Tapasztalt már ilyet valaki? Mi okozhatja?

Kapcsold ki a fűtést. Szerintem a fűtéscsapot érzed.

Én annyira “kis érzékeny” vagyok, hogy a webasto kis üa.pumpa kattogását is szoktam érezni :)

Na az meg a másik! :franko:


Köszi a tippet, megnéztem, a helyzet változatlan.

A webasto kattogása az egyik leginkább örömteli hang az autóban, mert azt azt jelenti, hogy legalább működik :-)

Márciusban megdöglött nekem, aztán végül lehet, csak kontakt hibás volt, mert megpiszkáltam a kábeleit és egy hete újra tökéletesen megy.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 23:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.07. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.E39-be milyen led izzót vegyek, hogy ne jelezzen hibát?
Pl. rendszám tábla megvilágítót, előre is köszi a segítségeteket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318 ... 1320  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator