2007.02.04. 10:36
üdv mindenkinek. Ki tudna nekem segiteni
Ebay-on találtam : HEIZLÜFTER -t hátso ablak párátlanitásra,egy ijen kellene nekem , ugyanis a fűtőszálam tönkrement.Egyébként mitszoltok az ötlethez
Ez a készülék 12v 120-150w-keramia- cs.Egy pár szoban leirni amit irnak rola, német tudásom béka s alatt sajna. Előre is köszönöm a sgitséget
Gyuri4911.
2007.03.03. 12:27
Sziasztok!
Termosztátot cseréltem, mert nem melegedik fel a motor rendesen. Hidegben, vagy egy kis menetszélnél lehül 1/3-ig.
Szerintetek kályha probléma lesz?
A jobb első keréknél le kell venni a doblemezt és úgy férek hozzá?
Bárcsak gyertya baja lenne...
2007.03.03. 15:06
vargazoltan írta:Sziasztok!
Termosztátot cseréltem, mert nem melegedik fel a motor rendesen. Hidegben, vagy egy kis menetszélnél lehül 1/3-ig.
Szerintetek kályha probléma lesz?
A jobb első keréknél le kell venni a doblemezt és úgy férek hozzá?
Bárcsak gyertya baja lenne...
Nem! Szerintem rossz termosztátot vettél bele!
2007.03.03. 17:58
Miből gondolod?
2007.03.03. 18:56
A ball elsö doblemezbetétet kell levenni!!!! Ottvan a kályha
Ha a kályha nemlenne jó akoris felmelegedne üzemmelegre csak nehezebben
Mijen gyártmányú termosztátot vettél
Gyárit
2007.03.04. 08:48
kbhont írta:vargazoltan írta:Sziasztok!
Termosztátot cseréltem, mert nem melegedik fel a motor rendesen. Hidegben, vagy egy kis menetszélnél lehül 1/3-ig.
Szerintetek kályha probléma lesz?
A jobb első keréknél le kell venni a doblemezt és úgy férek hozzá?
Bárcsak gyertya baja lenne...
Nem! Szerintem rossz termosztátot vettél bele!
Sziasztok!!!!
A kiegészítő fűtés csak kb 40-50 fokra melegíti a vizet,utána kikapcsol.
Ha nem indítod be a motort akkor kb 30 perc múlva.
Milyen a vas,benzines vagy dízel? Nem egyforma termosztát kell bele.
bezo
2007.03.04. 11:26
vargazoltan írta:Miből gondolod?
Azért, mert lehet kapni 62-110 fokig sött van 114 fokos is!
Kályha ide, vagy kályha oda, annak akkor is fel kell melegedni, max 6 km után, akár hány fok van!
2007.03.04. 11:47
ez így van ahogy kbhont írja .
2007.03.04. 12:28
gyári termosztátot vettem.
525d (2001)
Kikeresték alvázszám alapján, gondolom, hogy jót tettek bele.
Lehet, hogy a kályhában izzítógyertya vagy keringetőszivattyú csere lesz csak?
2007.03.04. 12:33
vargazoltan írta:gyári termosztátot vettem.
525d (2001)
Kikeresték alvázszám alapján, gondolom, hogy jót tettek bele.
Lehet, hogy a kályhában izzítógyertya vagy keringetőszivattyú csere lesz csak?
Akkor rossz a termosztát, gyárilag!
2007.03.04. 16:00
rossz lenne a termosztát?
tehát az a probléma, hogy kb 2 fok alatt alig melegedik fel a motor, nagy menetsebességnél pedig lehül 1/3ig.
2007.03.04. 16:03
vargazoltan írta:rossz lenne a termosztát?
tehát az a probléma, hogy kb 2 fok alatt alig melegedik fel a motor, nagy menetsebességnél pedig lehül 1/3ig.
Ez pedig termosztát gond!A dieselbe elméletileg két termosztátvan lehet a másik a szar!Mondjuk nem tudom,hogy dieseled van-e mert az adataidnál nem adtad meg.
2007.03.05. 15:40
voltam szervízben, megműködtették géppel a kályhát. Csinált olyan füstöt, hogy nem győztek szellőztetni. Igaz, csak másodjára indult be.
2007.03.06. 22:29
most programoztattam be az allofutesemet, sima szelloztetésből ...nem kell semmi modul, csak egy plusz vezetek, ha a szerviz azt mondja, hogy modul kell, hazudik. ja 15-20 korul meg lehet uszni.
de ez csak a dieselre vonatkozik, mert gyarilag beleteszik az egesz cuccot a motorba( futotest stb) csak extrakent lehet aktivalni.
2007.03.07. 22:02
na beallitottam, de reggel meg sem mukkant, pedig 5 fok volt...mi lehet a baj?
2007.03.08. 22:06
Chrisstopher írta:na beallitottam, de reggel meg sem mukkant, pedig 5 fok volt...mi lehet a baj?
Szia
Próbáld meg direktbe,vagy távirányítóval.
bezo
2007.03.09. 10:34
bezo írta:Chrisstopher írta:na beallitottam, de reggel meg sem mukkant, pedig 5 fok volt...mi lehet a baj?
Szia
Próbáld meg direktbe,vagy távirányítóval.
bezo
probaltam, azon kivul hogy villog, nem csinal semmit.a szellozes viszont rogton beindul, de a futeni akarok semmi.majd visszamegyek a szervizbe, es rakoppintok az orrukra( beverem)
2007.03.29. 22:42
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban?
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van?
Köszi. Üdv.
2007.03.30. 00:29
Leslie33 írta:Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban?
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van?
Köszi. Üdv.
A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.
2007.03.30. 22:01
admin írta:Leslie33 írta:Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban?
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van?
Köszi. Üdv.
A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.
Ha igaz amit írtál, akkor egyformán kellene viselkednie pályán és városban egyaránt, de csak pályán hűlt vissza!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.