Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2006.12.18. 18:21

kbhont írta:
dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:Hgyérted azt hogy az elektronika hány fokosnak látja??????? Holnézem meg?


Bord titkos menü!
7.0 menü! KTMP

Hát innét mondtam hogy 80c körüli itt néztem énis!!!! :D
Baszus egyszerüenn nemtudlak felvenni az MSN re beirjahogy megtörtént és nemvagy meg :evil: egyépként szoktad használni??


Szia Csaba!

Megnéztem! A 3D termosztátja 87c' -on nyit.
Tehát az üzemi 88c'!
A 80-85 kevés!
Üdv
Köszi hogy megnézted!!!!!! még azért arra kiváncsi lennék hogy hol van rajt a gomba ami méri???

2006.12.18. 18:32

dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:Hgyérted azt hogy az elektronika hány fokosnak látja??????? Holnézem meg?


Bord titkos menü!
7.0 menü! KTMP

Hát innét mondtam hogy 80c körüli itt néztem énis!!!! :D
Baszus egyszerüenn nemtudlak felvenni az MSN re beirjahogy megtörtént és nemvagy meg :evil: egyépként szoktad használni??


Szia Csaba!

Megnéztem! A 3D termosztátja 87c' -on nyit.
Tehát az üzemi 88c'!
A 80-85 kevés!
Üdv
Köszi hogy megnézted!!!!!! még azért arra kiváncsi lennék hogy hol van rajt a gomba ami méri???


Nézd meg az ETK-ban!
Szerintem a hengerfejben elöl, a hűtőben a jobb oldat van!
Üdv. Nekem volt már a hőfok órám kontaktos, és az is többet mutatott!

2006.12.19. 13:41

Bakker annyit beszéltetek erről, hogy ma nekem is kiírta.
Megnézem délután mi a helyzet vele, aztán bedobom a közösbe mire jutottam.

2006.12.21. 22:15

Sziasztok!

Nekem 530 D 94°C üzemi.

Üdv Zoli

2006.12.22. 11:47

Az én 530 d-m is 94°C üzemmelegen

2006.12.22. 18:16

A kó nekem valami guba van amit sejtettem mert ez kevés ez a víz hö!!!! :evil:

2006.12.22. 18:56

nekem 520D-n 85C° és a müszer középen áll.

2006.12.23. 08:53

528iA a müszer középen áll mint a cövek :DDD
az nem tudom hány fok kb 85-90 között lehet

2006.12.23. 11:47

dcs73 írta:A kó nekem valami guba van amit sejtettem mert ez kevés ez a víz hö!!!! :evil:


Lehet, hogy nincs azzal semmi baj! Ha nem mész sokat dugóban lehet, hogy nem melegíti fel jobban. Ezért építik a Webasto kályhát is az autóba. A termosztátot úgy tudod ellenőrizni, hogy amikor a mutató középen áll kimész autópályára és ha a víz visszahül akkor a termosztát csere.

2006.12.23. 19:28

laci03 írta:
dcs73 írta:A kó nekem valami guba van amit sejtettem mert ez kevés ez a víz hö!!!! :evil:


Lehet, hogy nincs azzal semmi baj! Ha nem mész sokat dugóban lehet, hogy nem melegíti fel jobban. Ezért építik a Webasto kályhát is az autóba. A termosztátot úgy tudod ellenőrizni, hogy amikor a mutató középen áll kimész autópályára és ha a víz visszahül akkor a termosztát csere.
Igen Laci ijesmi a szitu !! :evil: Felmegy a viz középre és utánna kicsit hajtom lejeb megy az óra nem nagyon de lejebmegy! :twisted: apropó webasztó neked kb medig müködik??? mert nekem kb 8-9 km a melóhej és ahogy megállok a víz majdnem középen és megy a kályha, söt ha fél óra mulva elindítom megyek vele valahova igaz nemsokat megálok akkoris megint megy!!autó megálit webasztó megy kb 10mp" kikapcsol a hajtómü mert ojan hangja van" és utánna még megy két percig de a kályha mér nemég csk hüti vissza magát :D a tiéd is ijesmi???

2007.02.08. 23:13

Sziasztok!

Nekem is olyan gondom van mint egy-két előttem szólónak városban a mérőóra beáll középre városon kívül meg visszahül úgyhogy valszeg termosztát csere. A kérdésem az lenne hogy az 528asban hány termosztát van és milyet érdemes beletenni itt is csak a gyári jöhet szóba? Köszi segítséget előre is. Ja és mit ér egy termosztát kb?

2007.02.09. 09:13

528 írta:Sziasztok!

Nekem is olyan gondom van mint egy-két előttem szólónak városban a mérőóra beáll középre városon kívül meg visszahül úgyhogy valszeg termosztát csere. A kérdésem az lenne hogy az 528asban hány termosztát van és milyet érdemes beletenni itt is csak a gyári jöhet szóba? Köszi segítséget előre is. Ja és mit ér egy termosztát kb?


Ez nem valszeg, hanem bizti... :wink: Én is most cseréltettem eladás előtt egy pár héttel az 523i-n. Nem akarok hülyeséget beszélni, de nem volt a világ pénze a gyári. Szerintem ennél az alkatrésznél nem szabad reckírozni az után gyártottat, mert a gyári az esetek 90%-ban így megy tönkre jó pár százezer km után, az utángyártott meg eccercsak nem nyit ki, és ha nem figyelsz meg is főzted a motort!

2007.02.09. 13:54

528 írta:Sziasztok!

Nekem is olyan gondom van mint egy-két előttem szólónak városban a mérőóra beáll középre városon kívül meg visszahül úgyhogy valszeg termosztát csere. A kérdésem az lenne hogy az 528asban hány termosztát van és milyet érdemes beletenni itt is csak a gyári jöhet szóba? Köszi segítséget előre is. Ja és mit ér egy termosztát kb?


benzinesben ha jól tudom csak egy termosztát van. az, hogy gyári legyen nem kérdés, mert egy normális utángyártott nagyjából ugyanannyiba kerül (legalábbis amiket én néztem annak idején). az ár valahol 15k körül van: egy nagyobb műanyag házzal van egybeépítve, talán ezért ennyi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=11_2180&hg=11&fg=35

2007.02.09. 21:48

efer írta:
528 írta:Sziasztok!

Nekem is olyan gondom van mint egy-két előttem szólónak városban a mérőóra beáll középre városon kívül meg visszahül úgyhogy valszeg termosztát csere. A kérdésem az lenne hogy az 528asban hány termosztát van és milyet érdemes beletenni itt is csak a gyári jöhet szóba? Köszi segítséget előre is. Ja és mit ér egy termosztát kb?


benzinesben ha jól tudom csak egy termosztát van. az, hogy gyári legyen nem kérdés, mert egy normális utángyártott nagyjából ugyanannyiba kerül (legalábbis amiket én néztem annak idején). az ár valahol 15k körül van: egy nagyobb műanyag házzal van egybeépítve, talán ezért ennyi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP51&mospid=47558&btnr=11_2180&hg=11&fg=35


egy van , mint a képen, és az a legszebb, ha az alsó hűtőcső rátapad......verítékes dolog lehúzni róla néha.....főleg ha 3-asban van

2007.02.10. 08:37

Köszi a segítségeteket már meg is rendeltem németből hozzák 15 ezer az ára és gyári de akartak 34-ért is rám sózni utángyártottat és tényleg házza mindennel együtt van az egész. Köszi még egyszer mindenkinek

2007.02.10. 13:52

528 írta:Sziasztok!

Nekem is olyan gondom van mint egy-két előttem szólónak városban a mérőóra beáll középre városon kívül meg visszahül úgyhogy valszeg termosztát csere. A kérdésem az lenne hogy az 528asban hány termosztát van és milyet érdemes beletenni itt is csak a gyári jöhet szóba? Köszi segítséget előre is. Ja és mit ér egy termosztát kb?


Termosztátcsere egyértelműen. Nekem 25d-ben 18e Huf volt (gyári), de a állítolag a benzinesekbe 2x annyiba kerül....
Nálam műanyagházban a termosztátot tartó kis műa.fül letörött és ott lödörgött benne a term.tát.

A darabszám, meg a benzinesekben 1 db van. A dieselekben is egyet találtunk csak (lehet hogy nem kerestük eléggé :D ). de az duplater.tát.

B.

2007.02.10. 18:20

Bali525d írta:állítolag a benzinesekbe 2x annyiba kerül....

ez csak egy városi legenda :wink:
528 írta:már meg is rendeltem németből hozzák 15 ezer az ára és gyári


Bali525d írta:A darabszám, meg a benzinesekben 1 db van. A dieselekben is egyet találtunk csak (lehet hogy nem kerestük eléggé :D ). de az duplater.tát.
B.

a dízeles kollégák elmondják majd, hogy hol van a második és mi a funkciója :D

2007.02.11. 18:04

efer írta:
Bali525d írta:állítolag a benzinesekbe 2x annyiba kerül....

ez csak egy városi legenda :wink:

:D :D :D

528 írta:már meg is rendeltem németből hozzák 15 ezer az ára és gyári


Az nagyon korrekt ár! Azt hiszem fog kelleni beszélnünk alkatrészügyben! :D

Bali525d írta:A darabszám, meg a benzinesekben 1 db van. A dieselekben is egyet találtunk csak (lehet hogy nem kerestük eléggé :D ). de az duplater.tát.
B.

a dízeles kollégák elmondják majd, hogy hol van a második és mi a funkciója :D


Azt várnám, mert tényleg kiváncsi vagyok rá!!! :wink:

Üdv.

B.

2007.03.12. 15:19

Bali525d írta:
efer írta:
Bali525d írta:állítolag a benzinesekbe 2x annyiba kerül....

ez csak egy városi legenda :wink:

:D :D :D

528 írta:már meg is rendeltem németből hozzák 15 ezer az ára és gyári


Az nagyon korrekt ár! Azt hiszem fog kelleni beszélnünk alkatrészügyben! :D

Bali525d írta:A darabszám, meg a benzinesekben 1 db van. A dieselekben is egyet találtunk csak (lehet hogy nem kerestük eléggé :D ). de az duplater.tát.
B.

a dízeles kollégák elmondják majd, hogy hol van a második és mi a funkciója :D


Azt várnám, mert tényleg kiváncsi vagyok rá!!! :wink:

Üdv.

B.


Utána jártam én is a rejtélyes termosztátnak!
Azt mondják az okosok, hogy a szerepe az, ha hűtési gond van, akkor a hűtővízet bekeringeti a radiátorba is, ezzel megnővelve a hűtő felületet!
Tehát valahol a fűtés rendszerben kell keresni!

2007.03.12. 20:12

Ismereteim szerint egy autóbann egy termosztát van! Én azt nemvitatom hogy van valami másik hőfok szabályzós téma , ami nemengedi a túlmelegedést!!!! Értelmét nemlátom ennek a 2ét termosztátos dolognak!! De tényleg ha valaki tudja hogy hogyis van ez akkor írjátok le légyszi mert nagyon érdekelne!!!! De szakmai szempontból!! Mert ugye egy termosztát kinyit ha elérei a víz azt a hőfokot a mi a trmosztát hőfoka,és kiengedi a vizet a hűtöre!!! mert addig csak a motoronn cirkulál, utánna pedig a keresztmetszet csökkenésel ill növelésel szabájozza a víz höfokot !!! De lehet ho nemjól tudom :oops:
Hozzászólás küldése

VigLink badge