2008.10.19. 18:27
csipi írta:zsolte39 írta:kovessyroli írta:csipi írta:kovessyroli írta:csipi írta:Sziasztok!
A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?
bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.
Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?
az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.
ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.
ettől meg én hülyültem meg
aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.
azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani automata váltóval tök jó érzés volt
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő
Nekem is csinált ilyet, jobb hátsó jeladó és bal hátsó csapágy csere megoldotta a gondot. Azóta mindig van élet a műszerfalon.
Üdv
Zsolt
Akkor már csak ki kell szűrni, hogy kerékcsapágy, vagy vezérlő bibi van.
A kocsi ma reggel is jó volt először, aztán bexart. Nálam nem sebességfüggő a hiba.
2008.10.19. 22:49
2008.10.19. 23:04
2008.10.20. 07:58
Dreki írta:Sziasztok!
Nekem is volt ilyen problémám, mind ezt az ABS vezérlő okozta mivel "Ő" gyűjti be az adatokat és szabályozza a kilométerórát, fogyasztásmérőt, szervót, stb.
Nekem egy tuti villamossági szerelő megcsinálta azóta jó minden. Az mondta eddig 10-ből 1 nem lett jó mert abban az EPROM halt meg.
Ha valakit érdekel megtudom adni a telefonszámát de veszprémi!!!
2008.11.04. 09:02
csipi írta:csipi írta:zsolte39 írta:kovessyroli írta:csipi írta:kovessyroli írta:csipi írta:Sziasztok!
A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?
bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.
Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?
az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.
ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.
ettől meg én hülyültem meg
aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.
azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani automata váltóval tök jó érzés volt
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő
Nekem is csinált ilyet, jobb hátsó jeladó és bal hátsó csapágy csere megoldotta a gondot. Azóta mindig van élet a műszerfalon.
Üdv
Zsolt
Akkor már csak ki kell szűrni, hogy kerékcsapágy, vagy vezérlő bibi van.
A kocsi ma reggel is jó volt először, aztán bexart. Nálam nem sebességfüggő a hiba.
Na folytatódik a végtelen történet!
Vaterán találtam egy úriembert, aki megjavította a vezérlőt. Abs asc tökéletes, viszont egy árnyalattal keményebb a szervó.
Korábban egyszer kétszer csontra is felkeményedett, de újra indítás után megjavult.
Most nem csont kemény, csak keményebbnek érződik.
Hogyan, és honnan veszi az instrukciókat, és mennyi köze van a servotronic működéséhez az abs vezérlőnek?
Tudom, már sokan szívtak ezzel, hátha ti okosabbak vagytok.
A servotronicot mi vezérli? És újra lehet-e programozni?
2008.11.08. 17:23
2008.12.16. 23:14
2008.12.17. 08:59
zatrok írta:Sziasztok. Én tegnap vettem egy E39-est 98-as benzines 2.0.
Úgy vettem,hogy világít az ABS ,nem megy a kilóméteróra és gyakorlatilag semmi,a fordulatszámmérőn kívül.
A tank sem mutat,arra tudtok valami megoldást??? Vagy lehet köze a jeladóhoz??? Multiméterrel mértem ellenállást a jeladókon,a bal hátsón mérhető 1M körüli ellenállás,de a többin egyiken sem. Egyáltalán kimérhető így??? Vettem egyet bontóban és azon is mérhető 1.6M Ohm.
2008.12.18. 02:18
e39chip írta:zatrok írta:Sziasztok. Én tegnap vettem egy E39-est 98-as benzines 2.0.
Úgy vettem,hogy világít az ABS ,nem megy a kilóméteróra és gyakorlatilag semmi,a fordulatszámmérőn kívül.
A tank sem mutat,arra tudtok valami megoldást??? Vagy lehet köze a jeladóhoz??? Multiméterrel mértem ellenállást a jeladókon,a bal hátsón mérhető 1M körüli ellenállás,de a többin egyiken sem. Egyáltalán kimérhető így??? Vettem egyet bontóban és azon is mérhető 1.6M Ohm.
Ilyen volt az enyém is + nem volt kipörgésgátló.
Slecp Klubtárs meg tudja csinálni.
Ha kell a száma légyszi keress meg PÜ-ben!
2008.12.19. 16:53
2008.12.19. 19:16
peteeqe írta:Sziasztok!
Most lettem egy e39 530d '00 bmw új tulaja, és lenne egy olyan problémám, hogy mondjuk reggelente első beindításnál minden oké, utána egy pár km után elkezd világítani az abs,asc is, ezeken kívűl minden oké, és működik minden az óracsoporton is, Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet ez. akár egy jeladó is, amíg ki nem gyullad működik jól az abs, asc is.
válaszotokat előre is köszönöm
2008.12.20. 08:51
2008.12.21. 01:39
peteeqe írta:köszönöm, most jelenleg gyári méretű 15-ös van rajta
2009.01.09. 00:45
2009.01.09. 00:53
2009.01.10. 16:53
zatrok írta:Korábban már írtam,az a gondom,hogy 3 hete vettem az autót és világít rajta az ABS és a ASC? sárga lámpa,nem működik a fogyasztásmérő és a kilóméteróra. Az eladó közölte,h semmi baj,ő megnézette és a bal hátsó jeladó.Na én be is vásároltam szép kék kupakos jeladóból,cserélgettem,balos-jobbost,elsőt-hátsót,de semmi.Muhaati kollégánál jelentkeztem egy kis diagnosztikára,de az én kicsikocsim nem hajlandó kommunikálni a computerével.Így 1998-as autóról lévén szó,maradt a 001-es ABS szindróma.Az utóbbi 4 napban háromszor előfordult (egyenként kb. 2 percig),hogy előjött a még soha nem látott fogyasztásmérő és a kilóméteróra.Úgy tűnik csak hidegben mutatkoznak és menet közben meglepetésszerűen,de ugyan ilyen hirtelen meg is szünnek működni.Eközben a két sárga lámpa továbbra is világít (kerekek egyformák!!!!!) Vettem egy ilyen kis ügyes 001-es elektronikát ,de továbbra is ugyan az a helyzet. Most már teljesen tanácstalan vagyok! Létezhet,hogy kerékcsapágy?? Na és akkor melyik??? Olvasgattam amit írtatok,de még mindig nem egyértelmű,hogy most a bal vagy a jobb hátsó felelős a mutatókért.
2009.01.10. 23:52
lukasz520 írta:zatrok írta:Korábban már írtam,az a gondom,hogy 3 hete vettem az autót és világít rajta az ABS és a ASC? sárga lámpa,nem működik a fogyasztásmérő és a kilóméteróra. Az eladó közölte,h semmi baj,ő megnézette és a bal hátsó jeladó.Na én be is vásároltam szép kék kupakos jeladóból,cserélgettem,balos-jobbost,elsőt-hátsót,de semmi.Muhaati kollégánál jelentkeztem egy kis diagnosztikára,de az én kicsikocsim nem hajlandó kommunikálni a computerével.Így 1998-as autóról lévén szó,maradt a 001-es ABS szindróma.Az utóbbi 4 napban háromszor előfordult (egyenként kb. 2 percig),hogy előjött a még soha nem látott fogyasztásmérő és a kilóméteróra.Úgy tűnik csak hidegben mutatkoznak és menet közben meglepetésszerűen,de ugyan ilyen hirtelen meg is szünnek működni.Eközben a két sárga lámpa továbbra is világít (kerekek egyformák!!!!!) Vettem egy ilyen kis ügyes 001-es elektronikát ,de továbbra is ugyan az a helyzet. Most már teljesen tanácstalan vagyok! Létezhet,hogy kerékcsapágy?? Na és akkor melyik??? Olvasgattam amit írtatok,de még mindig nem egyértelmű,hogy most a bal vagy a jobb hátsó felelős a mutatókért.
Szia eloszoris szerintem nem volt okos dolog 4 db abs jeledot cserelned ,ha kivettek az abs 001 elektronikat es masik kerult a kocsiba nem a sajatodat javitottak (bontott vagy uj ) akkor azt programozni kel es ha az autod nem komunikal a szamitogeppel akkor ez hogy sikerult neked? mert ha nem sikerult akkor olyan mint ha nem csinaltak volna semmit...???
Nekem csak a egok viritottak es nem volt abs az auton, szerintem meg mindig a 001 elektonika korul hibadzik valami..
2009.01.11. 11:36
2009.01.18. 00:29
2009.02.11. 12:34