2008.12.27. 20:41
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
2008.12.29. 00:15
2008.12.29. 19:56
donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.
2008.12.29. 21:10
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
2008.12.29. 22:31
strobi írta:donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.
Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet...
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?!
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!
üdv.strobi.
2008.12.29. 22:35
donni-brasco írta:strobi írta:donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.
Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet...
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?!
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!
üdv.strobi.
Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.
2008.12.29. 22:58
2008.12.29. 23:06
e39chip írta:donni-brasco írta:strobi írta:donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.
Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet...
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?!
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!
üdv.strobi.
Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.
Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...
2008.12.30. 00:51
strobi írta:e39chip írta:donni-brasco írta:strobi írta:donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.
Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet...
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?!
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!
üdv.strobi.
Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.
Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...
Ez igy van 300.000 - 400.000-et elmennek a benzinesek és a dieselek is láncgond nélkül!!!
Hangsúlyozom LÁNCGOND nélkül... mert más motorprobléma miatt úgyis hozzájuk kell nyúlni sajnos...
2008.12.30. 10:32
Marc528i írta:
A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.
2008.12.30. 18:24
strobi írta:Marc528i írta:
A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.
Azért ennyi kilóméter után "azért már illik" a hengerfejet illetve az adagolót javitgatni...
2008.12.30. 20:25
2009.01.03. 18:50
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
2009.01.03. 20:11
Zsolt írta:Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
Én csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy a barátod hallgassa meg egy tds hangját (ugye sor 6 henger), utána meg mondjuk egy 20d-t. Nézze meg, melyik hogy megy. Utána el tudja dönteni, melyik tetszik jobbban... Szerintem motorikusan nagyon jó autó, én három év alatt 70.000 km-t mentem az enyémmel, csak egy vízpumpát kellett cserélni. A turbójáról meg tudnál reggelizni, olyan tiszta, pedig óra szerint most jár 243.000 km-nél az autó. 2200-as fordulat alatt nem túl meggyőző, de utána marha jól megy.
Zsolt
2009.02.06. 20:38
2009.02.06. 23:28
sufnyi írta:Adj Isten mindenki. 97 -es évjáratú E 39 TDS-m van. 190 000 km volt benne mikor vettem, és csak volt rajta egy két apróság amit helyre kellett hozni. Konkrétan tömítésezni kellett az adagolót, a hűtőn be kellett ragasztani a visszafolyó szelepet, és végül a generátor állórészét kellett cseréltetnem mivel az előző tulaj bikatrafónak nézte . Az összköltség eddig cca 85 000 ruppóban van ami szerintem a kilométerszámhoz képest nem egy nagy tétel. Három hónap alatt 10 000 km mentem vele minden gond nélkül. Szereti ha bemelegítik, és kizárólagosan melegen van meghajtva. Chippel kapcsolatban pedig csak annyit hogy kizárólag profikra bízni akik gyári felszereléssel dolgoznak és pontosan tudják hogy mi az amit még a motor elbír. Fölösleges agyonnyomatni. Az enyém most kábé 160 lovat tud 7 literes fogyasztással, irgalmatlan nyomatékkal. Az adagoló szereti az adalékot a naftába szerintem nem nagy költéség 2000 kilométerenként plusz 1000 forintot kiadni, az adagoló meg a motor meghálálja.
Többet nem tudok mondani kérem kapcsojja ki.
2009.02.07. 00:07
Tiborio írta:Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.
A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.
2009.02.07. 15:36
2009.02.07. 19:55
bmw750i írta:Tiborio írta:Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.
A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.
Hello!
Nekem Range Roverben volt ez a motor, ha az a tünet, hogy a vízcsövek meg dagadnak, meg kemények mint a beton, akkor levegős a rendszered vagypedig van egy kis cső ami a kiegyenlítő tartály tetejére megy az ellehet dugulva. A légtelenítésre nagyon érzékeny ez a motor az biztos.
2009.02.07. 21:08
Marc528i írta:Én most vettem egy E39 TDSt alkatrésznek 350ért.Az a baja h nincs olajnyomás.Azt h lehet orvosolni?Mondjuk nekem az eleje kell.Motorháztető ,lökös ,lámpák stb.