Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.27. 20:41

Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


TDS rossz híre már az előző széria lepukkant ócskavasai miatt már már legendává fejlődött. Főleg benzinfanok miatt :))
Én TDS-eztem 3 évet annó, adagolót nyirtam ki egyszer, azonkívűl a jeladós porlasztóház mondta be az unalmast. De a motort kinyirni nemtudtam. Ellenben a 20d-t hamar :))
A TDS-nek vannak jellemző hibái, de azt kell mondjam hogy bagatell a javítása egy D-hez képest. Ha TDS van a háznál akkor kell tartani tarcsiban egy profin felujított hengerfejet, egy jeladós porlasztót. Adagoló ha normális üzemanyagot kap akkor nem megy tönkre, maximum folyik, de javítása nem több mint egy teletank gázolaj. (persze tudom valahol ezis lehet sok).
A hengerfej meg simán megóvható ha hideginditáskor hagyjuk 5 percet járni magában, meg ügyelünk a hűtővízszintre. Utána agyonüthetetlen, hajtásra sem haragszik. Turbo problémák is a szokásos hajtás utáni alapjáraton visszahűtéssel simán megúszhatók. Én pl ha autópályán esek be a kútra nem állítom le, sőt reggel sem állitom le, ha tetszik a kutasnak ha nem leszarom.

végezetül: EZEK A MEGHIBÁSODÁSOK 80%-BAN MIND VISSZAVEZETHETŐK A TULAJDONOSOK FASZSÁGAIRA. és ez tds-re különösen igaz.
(mondjuk az újaknál ez a százalék sajnos jelentősen csökken :(( )

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 00:15

Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.Az adagolóval meg a turbóval semmi bajom nem volt.Egy kis bajom volt a géppel mikor bejött az első nagyobb hideg,mert hidegen kicsit rángatott alapjáraton a motor.Elvittem Pellérdre a Somogyihoz és ráállított a computerrel az üzemanyag mennyiségre és már el is múlott a hiba.Van viszont egy barátom akinek egy e39 525d-je van 2001-es.Már ráköltött 600-700000ft-ot a kocsira,és ebből 400.000-at csak a motorra.Az autó nagyon jól nézett ki és még egy márkaszervizben is megnézette mielőtt megvette/Keszthely/.Sajnos az ember nem lát bele a motorba meg hogy valójából mennyit is mentek a kocsival,mikor megveszi csak utána jönnek ki a gondok ha vannak!Mindent összevéve,szerintem jó vétel volt az autóm és nem bántam meg.

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 19:56

donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 21:10

Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Hali!
2x volt TDS-em egyszer egy E36os majd E39-es a36-al semmi gond nem volt (pedig chip
volt benne, ment is mint barom) 140e körül adtam el,az E39-el már sok gondom volt de
nem azért mert 39-es meg nem azért mert TDS hanem mert már kihajtották a lelkét.
Pedig ez még 1999-ben történt. Úgyhogy gondold meg azóta még 9 év telt el (mindjárt 10) és azóta sem álltak a garázsban a TDS-ek (nem is arról híresek hogy a garázsban állnak)
Tehát ma kifogni egy jót hááááát , könnyebb lenne venni egy lottót és a nyert pénzből venni bármit (25-30D v 30i persze E60 ) mert hidd el nagyobb az esélye a főnyereménynek
mint találni Mo-on elfogadható TDS-t. (Pedig a TDS tényleg jó autó/volt fiatal korában/)

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 22:31

strobi írta:
donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 22:35

donni-brasco írta:
strobi írta:
donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 22:58

Hát lehet hogy nekik van igazuk.Akkor tényleg óvatos volt az ember akitől vettem :D

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.29. 23:06

e39chip írta:
donni-brasco írta:
strobi írta:
donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...


Ez igy van 300.000 - 400.000-et elmennek a benzinesek és a dieselek is láncgond nélkül!!!
Hangsúlyozom LÁNCGOND nélkül... :lol: mert más motorprobléma miatt úgyis hozzájuk kell nyúlni sajnos... :oops:

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.30. 00:51

strobi írta:
e39chip írta:
donni-brasco írta:
strobi írta:
donni-brasco írta:Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...


Ez igy van 300.000 - 400.000-et elmennek a benzinesek és a dieselek is láncgond nélkül!!!
Hangsúlyozom LÁNCGOND nélkül... :lol: mert más motorprobléma miatt úgyis hozzájuk kell nyúlni sajnos... :oops:


A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.30. 10:32

Marc528i írta:
A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.


Azért ennyi kilóméter után "azért már illik" a hengerfejet illetve az adagolót javitgatni... :wink:
:franko: :taps: bmwdance

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.30. 18:24

strobi írta:
Marc528i írta:
A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.


Azért ennyi kilóméter után "azért már illik" a hengerfejet illetve az adagolót javitgatni... :wink:
:franko: :taps: bmwdance


A hengerfej már volt cserélve és a hengerfej tömítés számtalanszor.Az adagolót és izzitógyertyát most kellene valamikor.De amin meglepődtem hogy a turbónak még nincs semmi baja.Nem lóg bele a turbinába a lapát és a csapágyak is elég jó allapotba vannak a forgattyús házban.

2008.12.30. 20:25

Adj Isten mindenki. 97 -es évjáratú E 39 TDS-m van. 190 000 km volt benne mikor vettem, és csak volt rajta egy két apróság amit helyre kellett hozni. Konkrétan tömítésezni kellett az adagolót, a hűtőn be kellett ragasztani a visszafolyó szelepet, és végül a generátor állórészét kellett cseréltetnem mivel az előző tulaj bikatrafónak nézte :D. Az összköltség eddig cca 85 000 ruppóban van ami szerintem a kilométerszámhoz képest nem egy nagy tétel. Három hónap alatt 10 000 km mentem vele minden gond nélkül. Szereti ha bemelegítik, és kizárólagosan melegen van meghajtva. Chippel kapcsolatban pedig csak annyit hogy kizárólag profikra bízni akik gyári felszereléssel dolgoznak és pontosan tudják hogy mi az amit még a motor elbír. Fölösleges agyonnyomatni. Az enyém most kábé 160 lovat tud 7 literes fogyasztással, irgalmatlan nyomatékkal. Az adagoló szereti az adalékot a naftába szerintem nem nagy költéség 2000 kilométerenként plusz 1000 forintot kiadni, az adagoló meg a motor meghálálja.
Többet nem tudok mondani kérem kapcsojja ki.

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2009.01.03. 18:50

Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Én csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy a barátod hallgassa meg egy tds hangját (ugye sor 6 henger), utána meg mondjuk egy 20d-t. Nézze meg, melyik hogy megy. Utána el tudja dönteni, melyik tetszik jobbban... Szerintem motorikusan nagyon jó autó, én három év alatt 70.000 km-t mentem az enyémmel, csak egy vízpumpát kellett cserélni. A turbójáról meg tudnál reggelizni, olyan tiszta, pedig óra szerint most jár 243.000 km-nél az autó. 2200-as fordulat alatt nem túl meggyőző, de utána marha jól megy.

Zsolt

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2009.01.03. 20:11

Zsolt írta:
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Én csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy a barátod hallgassa meg egy tds hangját (ugye sor 6 henger), utána meg mondjuk egy 20d-t. Nézze meg, melyik hogy megy. Utána el tudja dönteni, melyik tetszik jobbban... Szerintem motorikusan nagyon jó autó, én három év alatt 70.000 km-t mentem az enyémmel, csak egy vízpumpát kellett cserélni. A turbójáról meg tudnál reggelizni, olyan tiszta, pedig óra szerint most jár 243.000 km-nél az autó. 2200-as fordulat alatt nem túl meggyőző, de utána marha jól megy.

Zsolt


Hát én tudom hogy milyen egy jó TDS nekünk van a családban már 2001-óta.415ezer van benn.

TDS

2009.02.06. 20:38

Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.

A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.

2009.02.06. 23:28

sufnyi írta:Adj Isten mindenki. 97 -es évjáratú E 39 TDS-m van. 190 000 km volt benne mikor vettem, és csak volt rajta egy két apróság amit helyre kellett hozni. Konkrétan tömítésezni kellett az adagolót, a hűtőn be kellett ragasztani a visszafolyó szelepet, és végül a generátor állórészét kellett cseréltetnem mivel az előző tulaj bikatrafónak nézte :D. Az összköltség eddig cca 85 000 ruppóban van ami szerintem a kilométerszámhoz képest nem egy nagy tétel. Három hónap alatt 10 000 km mentem vele minden gond nélkül. Szereti ha bemelegítik, és kizárólagosan melegen van meghajtva. Chippel kapcsolatban pedig csak annyit hogy kizárólag profikra bízni akik gyári felszereléssel dolgoznak és pontosan tudják hogy mi az amit még a motor elbír. Fölösleges agyonnyomatni. Az enyém most kábé 160 lovat tud 7 literes fogyasztással, irgalmatlan nyomatékkal. Az adagoló szereti az adalékot a naftába szerintem nem nagy költéség 2000 kilométerenként plusz 1000 forintot kiadni, az adagoló meg a motor meghálálja.
Többet nem tudok mondani kérem kapcsojja ki.



és milyen adalékot teszel a gázolajba? :roll:

Re: TDS

2009.02.07. 00:07

Tiborio írta:Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.

A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.


Hello!

Nekem Range Roverben volt ez a motor, ha az a tünet, hogy a vízcsövek meg dagadnak, meg kemények mint a beton, akkor levegős a rendszered vagypedig van egy kis cső ami a kiegyenlítő tartály tetejére megy az ellehet dugulva. A légtelenítésre nagyon érzékeny ez a motor az biztos.

2009.02.07. 15:36

Én most vettem egy E39 TDSt alkatrésznek 350ért.Az a baja h nincs olajnyomás.Azt h lehet orvosolni?Mondjuk nekem az eleje kell.Motorháztető ,lökös ,lámpák stb.

Re: TDS

2009.02.07. 19:55

bmw750i írta:
Tiborio írta:Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.

A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.


Hello!

Nekem Range Roverben volt ez a motor, ha az a tünet, hogy a vízcsövek meg dagadnak, meg kemények mint a beton, akkor levegős a rendszered vagypedig van egy kis cső ami a kiegyenlítő tartály tetejére megy az ellehet dugulva. A légtelenítésre nagyon érzékeny ez a motor az biztos.





Köszönöm megnéztem és a kis csőből szépen jön a víz vissza.Hogy lehet légteleníteni?

2009.02.07. 21:08

Marc528i írta:Én most vettem egy E39 TDSt alkatrésznek 350ért.Az a baja h nincs olajnyomás.Azt h lehet orvosolni?Mondjuk nekem az eleje kell.Motorháztető ,lökös ,lámpák stb.

És a többi eladó?
Mert ha igen, jöhetne egypár kép a képtárba :wink:
(Vagyunk itt még 1páran TDS-sel) :taps:
Hozzászólás küldése

VigLink badge