Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2008.10.19. 18:27

csipi írta:
zsolte39 írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?




az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.

ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.

ettől meg én hülyültem meg :lol:

aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.

azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani :lol: automata váltóval tök jó érzés volt :lol:
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő :oops:


Nekem is csinált ilyet, jobb hátsó jeladó és bal hátsó csapágy csere megoldotta a gondot. Azóta mindig van élet a műszerfalon. :)

Üdv
Zsolt


Akkor már csak ki kell szűrni, hogy kerékcsapágy, vagy vezérlő bibi van.
A kocsi ma reggel is jó volt először, aztán bexart. Nálam nem sebességfüggő a hiba.


Na folytatódik a végtelen történet!
Vaterán találtam egy úriembert, aki megjavította a vezérlőt. Abs asc tökéletes, viszont egy árnyalattal keményebb a szervó.
Korábban egyszer kétszer csontra is felkeményedett, de újra indítás után megjavult.
Most nem csont kemény, csak keményebbnek érződik.
Hogyan, és honnan veszi az instrukciókat, és mennyi köze van a servotronic működéséhez az abs vezérlőnek?

Tudom, már sokan :roll: szívtak ezzel, hátha ti okosabbak vagytok.
A servotronicot mi vezérli? És újra lehet-e programozni?

2008.10.19. 22:49

Elméletileg a kormánymüben van egy mágnesszelep,ami ha meghal akkor nehéz a szervó:Én is ezzel szívok hiba törlés után 3 tekerésig vajpuha aztán minden a régi.A szelep új ára 50e körül van bontottan,ha sikerül beszerezni olyan 15e körül mozog.

Nekem jó lett!

2008.10.19. 23:04

Sziasztok!

Nekem is volt ilyen problémám, mind ezt az ABS vezérlő okozta mivel "Ő" gyűjti be az adatokat és szabályozza a kilométerórát, fogyasztásmérőt, szervót, stb.
Nekem egy tuti villamossági szerelő megcsinálta azóta jó minden. Az mondta eddig 10-ből 1 nem lett jó mert abban az EPROM halt meg.
Ha valakit érdekel megtudom adni a telefonszámát de veszprémi!!!

Re: Nekem jó lett!

2008.10.20. 07:58

Dreki írta:Sziasztok!

Nekem is volt ilyen problémám, mind ezt az ABS vezérlő okozta mivel "Ő" gyűjti be az adatokat és szabályozza a kilométerórát, fogyasztásmérőt, szervót, stb.
Nekem egy tuti villamossági szerelő megcsinálta azóta jó minden. Az mondta eddig 10-ből 1 nem lett jó mert abban az EPROM halt meg.
Ha valakit érdekel megtudom adni a telefonszámát de veszprémi!!!


Szia!

És nagyságrendileg mennyiért tette rendbe a szaki? Sajna ha még pár javítást kifizetek, akkor az új árnál vagyok :(

2008.11.04. 09:02

csipi írta:
csipi írta:
zsolte39 írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:
kovessyroli írta:
csipi írta:Sziasztok!

A km óra nem mér, abs lámpa virít.
Bal hátsó jeladó hibát diagnosztizáltak. A cere után maradt a régi. Vezetéket bemérték, nem szakadt.
Hidegen működik, következő újraindításnál bexarik.
Vezérlő egység hibára tippelnek.
Nincs valakinek raktáron egy
1265900001
0265900001 Abs-asc vezérlője?
Vagy esetleg más hiba is lehetséges?



bal hátsó kerékcsapágy is lehet, nekem teljesen hasonló hibám volt. a csapágy adja a jelet az abs senzornak.
csak gyári csapágyat szabad megvenni hozzá, én az utángyártottal szívtam sokat.
au új gyári 24eft körül van, érdemes lenne ezzel kezdeni.


Igen, az Nt-nél mondta az egyik srác, mikor a j. hátsó jeladót cserélték, hogy a csapágy is tud ilyesmit okozni.
Csak azt nem értem, hogy reggel első indításnál mindíg jó, utána 15 perc múlva xarik be.
Tiéd is ilyen volt?




az enyém úgy kezdte, hogy 100 km/h-ig teljes o.k. volt minden, amikor afölé mentem, akkor elment a sebességkijelző - fogyasztás, és egyből abs hiba, illetve kipörgésgátló tiltás.

ezt csinálta kb 1 hétig, utána reggelente mindig jó volt, amíg nem gyorsítottam 50 km/h fölé, utána meghülyült megint.

ettől meg én hülyültem meg :lol:

aztán kicseréltük, és megszűnt a hiba.

azt nem is mondtam, hogy közben még olyanokat is csinált, hogy az autó gáz nélkül elkezdett padlógázon gyorsítani :lol: automata váltóval tök jó érzés volt :lol:
ha kivettem N-be, akkor meg szabályzáson -4.990-on - pörgette a motort 20 - 30 másodpercig.
városban alig volt égő :oops:


Nekem is csinált ilyet, jobb hátsó jeladó és bal hátsó csapágy csere megoldotta a gondot. Azóta mindig van élet a műszerfalon. :)

Üdv
Zsolt


Akkor már csak ki kell szűrni, hogy kerékcsapágy, vagy vezérlő bibi van.
A kocsi ma reggel is jó volt először, aztán bexart. Nálam nem sebességfüggő a hiba.


Na folytatódik a végtelen történet!
Vaterán találtam egy úriembert, aki megjavította a vezérlőt. Abs asc tökéletes, viszont egy árnyalattal keményebb a szervó.
Korábban egyszer kétszer csontra is felkeményedett, de újra indítás után megjavult.
Most nem csont kemény, csak keményebbnek érződik.
Hogyan, és honnan veszi az instrukciókat, és mennyi köze van a servotronic működéséhez az abs vezérlőnek?

Tudom, már sokan :roll: szívtak ezzel, hátha ti okosabbak vagytok.
A servotronicot mi vezérli? És újra lehet-e programozni?


Rendeződött a problem.
Mikor vezérlő nélkül jártam, vészüzemmódban mindíg nagyon könnyen járt a kormány, és ahoz szoktam hozzá! 1 hónapig gurultam abs vezérlő nélkül.....
A vezérlőt visszatéve már a régire változott a rásegítés mértéke, amit 2 nap használat után meg is szoktam!

Ha kell valakinek, a javító emberke száma, szívesen megadom.

2008.11.08. 17:23

Hali mindenkinek !
Ha valakit erdekel van egy Uj ABS control egysegem. (Bosch 1 265 900 001)
Amire megjott az uj kiderult nem az volt a problema sajna ! :evil: :cry:
Remellem ti nem igy jartok

2008.12.16. 23:14

Sziasztok. Én tegnap vettem egy E39-est 98-as benzines 2.0.
Úgy vettem,hogy világít az ABS ,nem megy a kilóméteróra és gyakorlatilag semmi,a fordulatszámmérőn kívül.
A tank sem mutat,arra tudtok valami megoldást??? Vagy lehet köze a jeladóhoz??? Multiméterrel mértem ellenállást a jeladókon,a bal hátsón mérhető 1M körüli ellenállás,de a többin egyiken sem. Egyáltalán kimérhető így??? Vettem egyet bontóban és azon is mérhető 1.6M Ohm.

2008.12.17. 08:59

zatrok írta:Sziasztok. Én tegnap vettem egy E39-est 98-as benzines 2.0.
Úgy vettem,hogy világít az ABS ,nem megy a kilóméteróra és gyakorlatilag semmi,a fordulatszámmérőn kívül.
A tank sem mutat,arra tudtok valami megoldást??? Vagy lehet köze a jeladóhoz??? Multiméterrel mértem ellenállást a jeladókon,a bal hátsón mérhető 1M körüli ellenállás,de a többin egyiken sem. Egyáltalán kimérhető így??? Vettem egyet bontóban és azon is mérhető 1.6M Ohm.


Ilyen volt az enyém is + nem volt kipörgésgátló.
Slecp Klubtárs meg tudja csinálni.
Ha kell a száma légyszi keress meg PÜ-ben!

2008.12.18. 02:18

e39chip írta:
zatrok írta:Sziasztok. Én tegnap vettem egy E39-est 98-as benzines 2.0.
Úgy vettem,hogy világít az ABS ,nem megy a kilóméteróra és gyakorlatilag semmi,a fordulatszámmérőn kívül.
A tank sem mutat,arra tudtok valami megoldást??? Vagy lehet köze a jeladóhoz??? Multiméterrel mértem ellenállást a jeladókon,a bal hátsón mérhető 1M körüli ellenállás,de a többin egyiken sem. Egyáltalán kimérhető így??? Vettem egyet bontóban és azon is mérhető 1.6M Ohm.


Ilyen volt az enyém is + nem volt kipörgésgátló.
Slecp Klubtárs meg tudja csinálni.
Ha kell a száma légyszi keress meg PÜ-ben!



En is ezzel a problemaval kuzkodtem! Nekem is kimertek tobszor mindent es azt mondtak hogy vezerlocsere,meg is rendeltem az Ujat mivel felaron be tudtam szerezni Es mi tortent az auto magatol megjavult, visszamentem a szervizbe megint kimertek mindent ball hatso jelado.
Nekem csak a sarga egok viritottak minden mas mukodott,a te eseted nagyon ugy nez ki hogy vezerlo az gyujt be minden adatot,kilometerora ,uzemanyag azt is a vezerlo iranyitja.

2008.12.19. 16:53

Sziasztok!

Most lettem egy e39 530d '00 bmw új tulaja, és lenne egy olyan problémám, hogy mondjuk reggelente első beindításnál minden oké, utána egy pár km után elkezd világítani az abs,asc is, ezeken kívűl minden oké, és működik minden az óracsoporton is, Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet ez. akár egy jeladó is, amíg ki nem gyullad működik jól az abs, asc is.

válaszotokat előre is köszönöm

2008.12.19. 19:16

peteeqe írta:Sziasztok!

Most lettem egy e39 530d '00 bmw új tulaja, és lenne egy olyan problémám, hogy mondjuk reggelente első beindításnál minden oké, utána egy pár km után elkezd világítani az abs,asc is, ezeken kívűl minden oké, és működik minden az óracsoporton is, Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet ez. akár egy jeladó is, amíg ki nem gyullad működik jól az abs, asc is.

válaszotokat előre is köszönöm


Ez valószínűleg egy kerékagycsapágy gond lesz, a jeladó hibát azonnal beírná.
Az agycsapágyak belső porvédője a "mágnes", ha ott van folytonossági hiba, akkor tud később jelezni.
A kerekek mérete is nagyon fontos, a kerületi sebesség miatt. Ha ott nagy az eltérés, akkor is csak akkor jelez, ha már összeszámolta a fordulatokat.
Mindenképpen műszerre kell rakni a pontosítás miatt.

2008.12.20. 08:51

köszönöm, most jelenleg gyári méretű 15-ös van rajta

2008.12.21. 01:39

peteeqe írta:köszönöm, most jelenleg gyári méretű 15-ös van rajta



Neken is csak ritkan gyulladt ki az abs ego, amikor egett akkor nem mukodott az abs es az volt az erdekes hogy amikor hosszabb idore (5 nap ) kialudt akkor egyfolytaban szakadt az eso ezert gondoltam hogy nem a vezerlo !
Lehet hogy hulyeseg de az eso megoldotta a szervizben a problemat egybol kimertek a jeladot ?????
Szerintem is ki kel meretni (egy jo szervizben )

2009.01.09. 00:45

Korábban már írtam,az a gondom,hogy 3 hete vettem az autót és világít rajta az ABS és a ASC? sárga lámpa,nem működik a fogyasztásmérő és a kilóméteróra. Az eladó közölte,h semmi baj,ő megnézette és a bal hátsó jeladó.Na én be is vásároltam szép kék kupakos jeladóból,cserélgettem,balos-jobbost,elsőt-hátsót,de semmi.Muhaati kollégánál jelentkeztem egy kis diagnosztikára,de az én kicsikocsim nem hajlandó kommunikálni a computerével.Így 1998-as autóról lévén szó,maradt a 001-es ABS szindróma.Az utóbbi 4 napban háromszor előfordult (egyenként kb. 2 percig),hogy előjött a még soha nem látott fogyasztásmérő és a kilóméteróra.Úgy tűnik csak hidegben mutatkoznak és menet közben meglepetésszerűen,de ugyan ilyen hirtelen meg is szünnek működni.Eközben a két sárga lámpa továbbra is világít (kerekek egyformák!!!!!) Vettem egy ilyen kis ügyes 001-es elektronikát ,de továbbra is ugyan az a helyzet. Most már teljesen tanácstalan vagyok! Létezhet,hogy kerékcsapágy?? Na és akkor melyik??? Olvasgattam amit írtatok,de még mindig nem egyértelmű,hogy most a bal vagy a jobb hátsó felelős a mutatókért.

ABS

2009.01.09. 00:53

A GT1 megmondja. Írtam privátot.

2009.01.10. 16:53

zatrok írta:Korábban már írtam,az a gondom,hogy 3 hete vettem az autót és világít rajta az ABS és a ASC? sárga lámpa,nem működik a fogyasztásmérő és a kilóméteróra. Az eladó közölte,h semmi baj,ő megnézette és a bal hátsó jeladó.Na én be is vásároltam szép kék kupakos jeladóból,cserélgettem,balos-jobbost,elsőt-hátsót,de semmi.Muhaati kollégánál jelentkeztem egy kis diagnosztikára,de az én kicsikocsim nem hajlandó kommunikálni a computerével.Így 1998-as autóról lévén szó,maradt a 001-es ABS szindróma.Az utóbbi 4 napban háromszor előfordult (egyenként kb. 2 percig),hogy előjött a még soha nem látott fogyasztásmérő és a kilóméteróra.Úgy tűnik csak hidegben mutatkoznak és menet közben meglepetésszerűen,de ugyan ilyen hirtelen meg is szünnek működni.Eközben a két sárga lámpa továbbra is világít (kerekek egyformák!!!!!) Vettem egy ilyen kis ügyes 001-es elektronikát ,de továbbra is ugyan az a helyzet. Most már teljesen tanácstalan vagyok! Létezhet,hogy kerékcsapágy?? Na és akkor melyik??? Olvasgattam amit írtatok,de még mindig nem egyértelmű,hogy most a bal vagy a jobb hátsó felelős a mutatókért.


Szia eloszoris szerintem nem volt okos dolog 4 db abs jeledot cserelned ,ha kivettek az abs 001 elektronikat es masik kerult a kocsiba nem a sajatodat javitottak (bontott vagy uj ) akkor azt programozni kel es ha az autod nem komunikal a szamitogeppel akkor ez hogy sikerult neked? mert ha nem sikerult akkor olyan mint ha nem csinaltak volna semmit...???
Nekem csak a egok viritottak es nem volt abs az auton, szerintem meg mindig a 001 elektonika korul hibadzik valami..

2009.01.10. 23:52

lukasz520 írta:
zatrok írta:Korábban már írtam,az a gondom,hogy 3 hete vettem az autót és világít rajta az ABS és a ASC? sárga lámpa,nem működik a fogyasztásmérő és a kilóméteróra. Az eladó közölte,h semmi baj,ő megnézette és a bal hátsó jeladó.Na én be is vásároltam szép kék kupakos jeladóból,cserélgettem,balos-jobbost,elsőt-hátsót,de semmi.Muhaati kollégánál jelentkeztem egy kis diagnosztikára,de az én kicsikocsim nem hajlandó kommunikálni a computerével.Így 1998-as autóról lévén szó,maradt a 001-es ABS szindróma.Az utóbbi 4 napban háromszor előfordult (egyenként kb. 2 percig),hogy előjött a még soha nem látott fogyasztásmérő és a kilóméteróra.Úgy tűnik csak hidegben mutatkoznak és menet közben meglepetésszerűen,de ugyan ilyen hirtelen meg is szünnek működni.Eközben a két sárga lámpa továbbra is világít (kerekek egyformák!!!!!) Vettem egy ilyen kis ügyes 001-es elektronikát ,de továbbra is ugyan az a helyzet. Most már teljesen tanácstalan vagyok! Létezhet,hogy kerékcsapágy?? Na és akkor melyik??? Olvasgattam amit írtatok,de még mindig nem egyértelmű,hogy most a bal vagy a jobb hátsó felelős a mutatókért.


Szia eloszoris szerintem nem volt okos dolog 4 db abs jeledot cserelned ,ha kivettek az abs 001 elektronikat es masik kerult a kocsiba nem a sajatodat javitottak (bontott vagy uj ) akkor azt programozni kel es ha az autod nem komunikal a szamitogeppel akkor ez hogy sikerult neked? mert ha nem sikerult akkor olyan mint ha nem csinaltak volna semmit...???
Nekem csak a egok viritottak es nem volt abs az auton, szerintem meg mindig a 001 elektonika korul hibadzik valami..


Teljesen jogos hozzá szólás:
A bal hátsó kerék szenzor adja az adatokat az ABS/ASC-T/(esetleg DSC ha van) vezérlő részére és az küldi az IKE részére. Ami mellesleg tovább sugározza az I és K buszokon a többi vezérlő felé.
Mivel virit mind a két lámpád amire rászólhat a ASC/DSC szerintem tutira arra kell keresni a hibát. És ha ég a két lámpa akkor minden esetre óvatosan lépkedj. Először a kommunikációs hibát kell kijavitani utánna lehet ezt a másikat kideriteni.
Egyszer volt ilyen kommunikációs hibám E30-on a gyujtás kábel áthúzott a testre és ettől meghülyült a MODIC.
Na ehhez kell a szaktudás behatárolni.

Jackson, aki ötleteli

2009.01.11. 11:36

Letszi erositse meg valaki mas is hogy roszul tudom hogy mind a 4 jelado kuldhet hibajelet az abs ellektronikahoz
es nem csak a bal hatso.... ???habar nekem is az volt a hibas..!!!

ABS

2009.01.18. 00:29

Korábban írtam,hogy nem működik semmi a műszerfalon.Mint kiderült a 001 ABS elektronika szindróma. Ma sikerült szétszednem és megcsinálnom.Nagyon hülye megoldással forrasztják és ezek engednek el. A km óra már működik,de a két kis lámpa továbbra is világít ,úgyh még a jeladók körül is szét kell nézni.

Azt hallottam,hogy a Hall jeladót kilehet mérni úgyis ,hogy a kereket forgatva ráteszed a kivezetésre a sípolós szakadásvizsgálót és az "püttyög" Igaz lehet ez??? Vagy csak az indukciósnál?

2009.02.11. 12:34

Sziasztok!

Nem tudja valaki megmondani hogy a 0 265 223 001 és a 0 265 900 001 -es számú ABS vezérlő helyettesíthető e egymással? Mindkét vezérlő 530d-ből való, csak az egyik kocsi pár hónappal fiatalabb.

Üdv
Norbi
Hozzászólás küldése

VigLink badge