* *
Pontos idő: 2024.03.28. 18:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 124, 125, 126, 127, 128  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 10:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Enyhe vizfolyást észleltem a motorblok első oldaláról ezért ugy döntöttem lebontom és kicserélem a vizpumpát ugy sem volt még és szerintem az lessz a ludas.
Viszko..burkolat lent van..a két szij levétele következne...
A hosszabik felaiztásához kérnék segitséget mert videót nem találtam..és a rezgéscsilapitó egységemből 11282247175 mintha egy darab le lenne törve. Ezért is nem akarok találgatni. Megnézem a görgöket is és ha kell cserélem azokat is.


Szia!

Ez a diagrammod, ha jól olvasom:
RealOEM
Ez amolyan rugós-olajos automata szíjfeszítő, ha jól emlékszem a csavar meghúzási irányába kell lazítani.
Ha nehézkesen is megy, de meg kell lazulnia. De ha rendesen rálátsz, némi áttekintés után látható is a geometriai irány, amerre lazítani lehet.


Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 11:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

A pollenszűrők házából a tűzfalba vezető könyökök tűzfal felőli oldalán lévő tömítések teljesen elporladtak, és szeretném őket javítani. Van erre bárkinek bevett megoldása a könyökök cseréjén kívül?



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 12:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
Sziasztok,

A pollenszűrők házából a tűzfalba vezető könyökök tűzfal felőli oldalán lévő tömítések teljesen elporladtak, és szeretném őket javítani. Van erre bárkinek bevett megoldása a könyökök cseréjén kívül?



Jó kérdés, engem is érdekelne..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 13:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Nyugodtan nyomhatod rá a kulcsot, ez eleve így lett kitalálva, hogy a csavarral oldod a rugót, nincs másik pont hozzá. Ha nehezen indul, akkor az a kis lengéscsillapítószerű nyomóeszköz talán kissé megszorult, majd enged. Utána pedig érdemes lesz megtisztítani.
Le lehet szedni róla a kis gumisapkát, alatta van egy rugó, meg némi olaj (akár motorolajjal is újratölthető). Az olaj feltehetőleg azért, hogy a rugó ne ragadjon meg idővel a sok hőségtől ami éri. Persze a mérnök mindezt 5 évre tervezte, ezért idővel ha kimegy az olaj megragadhat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 13:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

A pollenszűrők házából a tűzfalba vezető könyökök tűzfal felőli oldalán lévő tömítések teljesen elporladtak, és szeretném őket javítani. Van erre bárkinek bevett megoldása a könyökök cseréjén kívül?



Jó kérdés, engem is érdekelne..

Tehát ami ezt fogadja a tűzfalban, az a gumi-műanyag rögzítőtömítés ment szét?
Mert akkor az bontó, ott biztos van apróért ilyesmi.
:arrow:
Kép
Ha viszont a könyökről vagy a kimeneténél lévő habtömítésről van szó, akkor szintén inkább bontó.
Mert az a habtömítés azért csak hőálló, egy ablaktömítő habgumival nem lehet pótolni.
Egyébként nálam az egyik ilyen könyökből hiányzott egy darab, pótoltam fekete szilikonnal, de kiesett belőle.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 14:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
NagySándor írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

A pollenszűrők házából a tűzfalba vezető könyökök tűzfal felőli oldalán lévő tömítések teljesen elporladtak, és szeretném őket javítani. Van erre bárkinek bevett megoldása a könyökök cseréjén kívül?



Jó kérdés, engem is érdekelne..

Tehát ami ezt fogadja a tűzfalban, az a gumi-műanyag rögzítőtömítés ment szét?
Mert akkor az bontó, ott biztos van apróért ilyesmi.
:arrow:
Kép
Ha viszont a könyökről vagy a kimeneténél lévő habtömítésről van szó, akkor szintén inkább bontó.
Mert az a habtömítés azért csak hőálló, egy ablaktömítő habgumival nem lehet pótolni.
Egyébként nálam az egyik ilyen könyökből hiányzott egy darab, pótoltam fekete szilikonnal, de kiesett belőle.


Szia,

Magán a gumikönyökön lévő tömítés ment tönkre, ami a tűzfalnál lenne hivatott tömíteni.



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 20:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Nyugodtan nyomhatod rá a kulcsot, ez eleve így lett kitalálva, hogy a csavarral oldod a rugót, nincs másik pont hozzá. Ha nehezen indul, akkor az a kis lengéscsillapítószerű nyomóeszköz talán kissé megszorult, majd enged. Utána pedig érdemes lesz megtisztítani.
Le lehet szedni róla a kis gumisapkát, alatta van egy rugó, meg némi olaj (akár motorolajjal is újratölthető). Az olaj feltehetőleg azért, hogy a rugó ne ragadjon meg idővel a sok hőségtől ami éri. Persze a mérnök mindezt 5 évre tervezte, ezért idővel ha kimegy az olaj megragadhat...


Köszi, ha egyre gondolunk itt a 10 számmal jelzett 8-as csavarfejre fogjak rá??? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7502


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 22:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Nyugodtan nyomhatod rá a kulcsot, ez eleve így lett kitalálva, hogy a csavarral oldod a rugót, nincs másik pont hozzá. Ha nehezen indul, akkor az a kis lengéscsillapítószerű nyomóeszköz talán kissé megszorult, majd enged. Utána pedig érdemes lesz megtisztítani.
Le lehet szedni róla a kis gumisapkát, alatta van egy rugó, meg némi olaj (akár motorolajjal is újratölthető). Az olaj feltehetőleg azért, hogy a rugó ne ragadjon meg idővel a sok hőségtől ami éri. Persze a mérnök mindezt 5 évre tervezte, ezért idővel ha kimegy az olaj megragadhat...


Köszi, ha egyre gondolunk itt a 10 számmal jelzett 8-as csavarfejre fogjak rá??? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7502

Így van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 22:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Nyugodtan nyomhatod rá a kulcsot, ez eleve így lett kitalálva, hogy a csavarral oldod a rugót, nincs másik pont hozzá. Ha nehezen indul, akkor az a kis lengéscsillapítószerű nyomóeszköz talán kissé megszorult, majd enged. Utána pedig érdemes lesz megtisztítani.
Le lehet szedni róla a kis gumisapkát, alatta van egy rugó, meg némi olaj (akár motorolajjal is újratölthető). Az olaj feltehetőleg azért, hogy a rugó ne ragadjon meg idővel a sok hőségtől ami éri. Persze a mérnök mindezt 5 évre tervezte, ezért idővel ha kimegy az olaj megragadhat...


Köszi, ha egyre gondolunk itt a 10 számmal jelzett 8-as csavarfejre fogjak rá??? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7502

:offtopic
Bár megfogadtam, hogy annak aki összeszemeteli a topicot nem válaszolok, de már nem bírom elnézni hátha befejeződik! :facepalm: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... nt/BzRYhMS

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.24. 08:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Nyugodtan nyomhatod rá a kulcsot, ez eleve így lett kitalálva, hogy a csavarral oldod a rugót, nincs másik pont hozzá. Ha nehezen indul, akkor az a kis lengéscsillapítószerű nyomóeszköz talán kissé megszorult, majd enged. Utána pedig érdemes lesz megtisztítani.
Le lehet szedni róla a kis gumisapkát, alatta van egy rugó, meg némi olaj (akár motorolajjal is újratölthető). Az olaj feltehetőleg azért, hogy a rugó ne ragadjon meg idővel a sok hőségtől ami éri. Persze a mérnök mindezt 5 évre tervezte, ezért idővel ha kimegy az olaj megragadhat...


Köszi, ha egyre gondolunk itt a 10 számmal jelzett 8-as csavarfejre fogjak rá??? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7502

:offtopic
Bár megfogadtam, hogy annak aki összeszemeteli a topicot nem válaszolok, de már nem bírom elnézni hátha befejeződik! :facepalm: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... nt/BzRYhMS

Jogos! :oops:
És legalább most is tanultunk valamit, hogy ennél a feszítő típusnál nem a csavar a fogópont.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.24. 10:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Köszönöm...csak félő hogy mivel a görgő csavarjára tudok ráfogni..és nagy erőt kell kifejteni nehogy a menet megszakadjon, mert más fogási helyet nem találok..


Nyugodtan nyomhatod rá a kulcsot, ez eleve így lett kitalálva, hogy a csavarral oldod a rugót, nincs másik pont hozzá. Ha nehezen indul, akkor az a kis lengéscsillapítószerű nyomóeszköz talán kissé megszorult, majd enged. Utána pedig érdemes lesz megtisztítani.
Le lehet szedni róla a kis gumisapkát, alatta van egy rugó, meg némi olaj (akár motorolajjal is újratölthető). Az olaj feltehetőleg azért, hogy a rugó ne ragadjon meg idővel a sok hőségtől ami éri. Persze a mérnök mindezt 5 évre tervezte, ezért idővel ha kimegy az olaj megragadhat...


Köszi, ha egyre gondolunk itt a 10 számmal jelzett 8-as csavarfejre fogjak rá??? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7502

:offtopic
Bár megfogadtam, hogy annak aki összeszemeteli a topicot nem válaszolok, de már nem bírom elnézni hátha befejeződik! :facepalm: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... nt/BzRYhMS

Jogos! :oops:
És legalább most is tanultunk valamit, hogy ennél a feszítő típusnál nem a csavar a fogópont.


Köszönöm a segítséget jól magadba bírtad tartani....útaljak egy kis összeget esetleg kedveségedért?
A szemetelés - hogy a te kulturált megnyilvánulásodat idézzem - szerintem a te megnyilvánulásod volt. Mint ahogy láthatod más sem tudta , szerintem a fórumnak éppen erről kellene szólnia hogy segítsünk egymásnak ha tudunk. Kúltúra, inteligencia megértés segitőkészség..?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.24. 20:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
520d2003 írta:
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:


Köszi, ha egyre gondolunk itt a 10 számmal jelzett 8-as csavarfejre fogjak rá??? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_7502

:offtopic
Bár megfogadtam, hogy annak aki összeszemeteli a topicot nem válaszolok, de már nem bírom elnézni hátha befejeződik! :facepalm: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39- ... nt/BzRYhMS

Jogos! :oops:
És legalább most is tanultunk valamit, hogy ennél a feszítő típusnál nem a csavar a fogópont.


Köszönöm a segítséget jól magadba bírtad tartani....útaljak egy kis összeget esetleg kedveségedért?
A szemetelés - hogy a te kulturált megnyilvánulásodat idézzem - szerintem a te megnyilvánulásod volt. Mint ahogy láthatod más sem tudta , szerintem a fórumnak éppen erről kellene szólnia hogy segítsünk egymásnak ha tudunk. Kúltúra, inteligencia megértés segitőkészség..?


Apa kezdődik... :roki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.25. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
520d2003 írta:
Köszönöm a segítséget jól magadba bírtad tartani....útaljak egy kis összeget esetleg kedveségedért?
A szemetelés - hogy a te kulturált megnyilvánulásodat idézzem - szerintem a te megnyilvánulásod volt. Mint ahogy láthatod más sem tudta , szerintem a fórumnak éppen erről kellene szólnia hogy segítsünk egymásnak ha tudunk. Kúltúra, inteligencia megértés segitőkészség..?

Igen, mostanában nagyszerűen tudok hallgatni, egyre jobban itt!
Idézem a topicindítót, immáron sokadszor ebben a topicban! Az efféle szemetelés, össze vissza írogatás miatt nem lehet már téma szerint semmit megtalálni a fórumban. Bár ahogy elnézem, nem nagyon érted a fórumban szemetelés fogalmát, ami esetünkben a topic témájától merőben eltérő kommentet, hozzászólást jelenti. Nem is értetted mit, miért írtam. Tehát igazad van, valóban szemetelés volt a kommentem, most elnézést kérek, hogy az offtopic témádra itt válaszoltam. Ha itt teszed fel a kérdésedet, vagy nem válaszol senki, vagy megfelelő topicban válaszol és nem találod meg. Tehát kénytelen itt! Jaaa és köszönöm, nem kell utalni semmit, vegyél rajta inkább még egy kis mobilnetet, hogy jobban el tudd olvasni a témaindítókat és a fórum működését. A jelzők közül pedig amit itt leírtál, hiányolom a türelmet és toleranciát, ami az utóbbi időben nagyon szükséges ebben a fórumban. Sem kulturálatlan, sem személyes nem volt az én hozzászólásomban... a segítséget pedig hagyjuk! :wink:
gskill írta:
Ilyen topikot sem láttam, viszont láttam, hogy sokan vannak itt, akik ódzkodnak a szereléstől. Ezzel nincs is baj, valahol el kell kezdeni, akár legyen az egy kerékcsere. Sokan tudjátok, hogy egy e39-et építek, egy e36-ot már majdnem befejeztem, viszont nem tudtam eldönteni azt sem, hogy hova írjak ezzel kapcsolatban :roll: Illetve híre kelt a haszkovós garázssoros szerelgetéses minitaliknak. Legyen az motorcsere vagy kerékcsere, itt a helye!

Figyelem: Ez nem a hibamegoldós topik, kérlek titeket, ezekről a megfelelő topikban informálódjatok!

Ami jöhet: koszos-szerelős képek; vagány, esetleg egyedi szerszámok; probléma megvalósítások; ilyen volt-->ilyen lett képek; és videók

Segítség a képfeltöltéshez:link

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 15:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az olajnyomás mechanikus ellenőrzésre valahol kell lennie egy csavarnak a blokkon, amit kivéve a nyomásmérő órát lehet csatlakoztatni.
Ha valaki tudja merre keressem ne tartsa magába.
Előre is köszi

_________________
Üdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 15:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Apa8 írta:
Az olajnyomás mechanikus ellenőrzésre valahol kell lennie egy csavarnak a blokkon, amit kivéve a nyomásmérő órát lehet csatlakoztatni.
Ha valaki tudja merre keressem ne tartsa magába.
Előre is köszi


A blokkon nincs, az olajszűrőházban van az olajnyomás gomba, annak a helyén tudsz nyomást mérni.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Apa8
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.04. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Apa8 írta:
Az olajnyomás mechanikus ellenőrzésre valahol kell lennie egy csavarnak a blokkon, amit kivéve a nyomásmérő órát lehet csatlakoztatni.
Ha valaki tudja merre keressem ne tartsa magába.
Előre is köszi


A blokkon nincs, az olajszűrőházban van az olajnyomás gomba, annak a helyén tudsz nyomást mérni.



Köszönöm!

_________________
Üdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.04. 14:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.04. 08:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Hideginditasnal fulladozik a motor, gazfroccs kell neki hogy bealljon az alapjarat.
Mi lehet a probléma? Mit ellenorizzek?
Köszönöm előre is!
Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.05. 10:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gyedavid írta:
Sziasztok!
Hideginditásnál fulladozik a motor, gázfröccs kell neki, hogy beálljon az alapjárat. Mit ellenőrizzek?

Elsőként az alapjárati motort.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: gyedavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.07. 15:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis vérfrissítés volt a hétvégén. Motortartó gumibak (jobb, bal) egy gyári felújított turbó, és természetesen új olaj és kartergáz szűrő.
Kép

_________________
Üdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Apa8 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.08. 11:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.04. 08:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
gyedavid írta:
Sziasztok!
Hideginditásnál fulladozik a motor, gázfröccs kell neki, hogy beálljon az alapjárat. Mit ellenőrizzek?

Elsőként az alapjárati motort.


Köszi, ránézek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 124, 125, 126, 127, 128  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator