* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 19:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.

Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.

Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.

Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.

Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.

Ötletek?

Köszi:
Karcsi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 19:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
Sziasztok,

Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.

Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.

Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.

Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.

Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.

Ötletek?

Köszi:
Karcsi


Átvezető kábel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.

Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.

Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.

Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.

Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.

Ötletek?

Köszi:
Karcsi


Átvezető kábel?


Ha az lenne akkor nem is világítana. Nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
attila94 írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.

Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.

Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.

Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.

Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.

Ötletek?

Köszi:
Karcsi


Átvezető kábel?


Ha az lenne akkor nem is világítana. Nem?
Ha az ellenallas nincs a vart tartomanyban akkor jelez ha jol tudom.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 22:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
bootforce írta:
attila94 írta:
bootforce írta:
Sziasztok,

Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.

Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.

Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.

Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.

Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.

Ötletek?

Köszi:
Karcsi


Átvezető kábel?


Ha az lenne akkor nem is világítana. Nem?
Ha az ellenallas nincs a vart tartomanyban akkor jelez ha jol tudom.


Ezt tudom, de nem stimmelnek a köv. dolgok:
- nincs tárolt hiba az LCM-ben (pedig az vezérli ki közvetlenül)
- megmértem az égőknél a feszültséget, 12,1-12,2 V-ot mértem. ha túl nagy lenne átvezetőkábel szakadás miatt az ellenállás, esne a feszültség is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.01. 11:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.10. 14:22
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nézd meg hátha csak fellazult az abalaktrölő csavarja,a műanyag kupakot kipattintod éés alatta a csavar!

fecó001 írta:
ÉS orvosolható valahogy,vagy venni kell kompletten?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.02. 10:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, egy '96-os 528i autóm van,azt csinálja mostanában-amikor kedve tartja-hogy alapjáraton leáll a motor. Nem mindig,csak amikor olyanja van. Rádugtuk "kiolvasóra",azt írta főtengely helyzetérzékelő hiba van. Ha az nem működik,gondolom nem is menne az autóm. Meg néha úgy érzem,nem úgy megy,ahogy egy ekkora motorral kéne mennie. Keresem a hibát,tudnátok segíteni valami ötlettel,mi lehet a gáz? Annyit még,hogy 6 éves a gyertyasor benne,ill. üa.szűrőt is akkor cseréltem és kb 25 ezer km-t mentem vele azóta. Köszönöm a segítségeteket előre is!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.05. 17:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Sziasztok, egy '96-os 528i autóm van,azt csinálja mostanában-amikor kedve tartja-hogy alapjáraton leáll a motor. Nem mindig,csak amikor olyanja van. Rádugtuk "kiolvasóra",azt írta főtengely helyzetérzékelő hiba van. Ha az nem működik,gondolom nem is menne az autóm. Meg néha úgy érzem,nem úgy megy,ahogy egy ekkora motorral kéne mennie. Keresem a hibát,tudnátok segíteni valami ötlettel,mi lehet a gáz? Annyit még,hogy 6 éves a gyertyasor benne,ill. üa.szűrőt is akkor cseréltem és kb 25 ezer km-t mentem vele azóta. Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szerintem ezt megválaszoltad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.11. 14:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.02.04. 01:57
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Tudom,ez már kibeszélt probléma.
E39 523 benzines gép.
A legkülönfélébb időpontokban dobja be:Műszerek pá,visszajelzők szintén,miközben index/lámpa működik.A tolató lámpa kivételével.Aztán fél óra vagy csak 2 nap múlva megint oké.Ha bal hátul megrángatom a köteget akkor elkapja néha a kontaktot.
Összes test vagy cserélve vagy csiszolva.
Tudom "megtaláltam" a hibát,igen,valahol ott van.De nincs időm kedvem bohóckodni.Nem tud valaki olyan oldalt,céget ahol komplett kábelkorbácsot vagy annak egy részét lehet beszerezni?Max 1-2 vezetéket hozzáteszek.
A nincs időm kedvem azt jelenti hogy 3 hetente egy hétvégét vagyok otthon,és azt nem non stop szereléssel akarom tölteni.
Így minden harmadik hétvégén 1-2 órát,3-4 havonta meg egy hetet van használva.De így is a rá költött összegek ellenére egy halom ócskavas a szememben.
Tehát!
Valami kábeles cég/oldal?
Orosz és egyéb csodamókus megoldások kizárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.12. 13:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacika971 írta:
Üdv!
Tudom,ez már kibeszélt probléma.
E39 523 benzines gép.
A legkülönfélébb időpontokban dobja be:Műszerek pá,visszajelzők szintén,miközben index/lámpa működik.A tolató lámpa kivételével.Aztán fél óra vagy csak 2 nap múlva megint oké.Ha bal hátul megrángatom a köteget akkor elkapja néha a kontaktot.
Összes test vagy cserélve vagy csiszolva.
Tudom "megtaláltam" a hibát,igen,valahol ott van.De nincs időm kedvem bohóckodni.Nem tud valaki olyan oldalt,céget ahol komplett kábelkorbácsot vagy annak egy részét lehet beszerezni?Max 1-2 vezetéket hozzáteszek.
A nincs időm kedvem azt jelenti hogy 3 hetente egy hétvégét vagyok otthon,és azt nem non stop szereléssel akarom tölteni.
Így minden harmadik hétvégén 1-2 órát,3-4 havonta meg egy hetet van használva.De így is a rá költött összegek ellenére egy halom ócskavas a szememben.
Tehát!
Valami kábeles cég/oldal?
Orosz és egyéb csodamókus megoldások kizárva.

Ilyet okozhat gyújtáskapcsoló hiba is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.16. 20:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.06. 22:49
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van egy 96-os 523i E39 -em
Ma lesz egy hete ,hogy megvan .
A probléma a következő ,egy faceliftes lámpa van benne elől ( után gyártott vagy eredeti ,nem tudom) .
A jobb oldali reflektorom nem működik ,első dolgom az izzó csere volt de az nem oldotta meg a problémát , ezért a biztosítékokat is lecsekkoltam de ott minden oké volt .Végső elkeseredésemben pedig rámértem multiméterrel bal oldalon ,ahol működik a lámpa ott cirka 11.8 -12 Volt jött ki , de a jobb oldalába pedig csak 4.8 -5.1 Volt .
A kérdésem a következő , a trafónak lenne baja ,ami az áramot szolgáltatja ? Ha igen azt hol találom ??

A válaszokat köszönöm !
Üdv Walter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.17. 13:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Walter írta:
Sziasztok!

Van egy 96-os 523i E39 -em
Ma lesz egy hete ,hogy megvan .
A probléma a következő ,egy faceliftes lámpa van benne elől ( után gyártott vagy eredeti ,nem tudom) .
A jobb oldali reflektorom nem működik ,első dolgom az izzó csere volt de az nem oldotta meg a problémát , ezért a biztosítékokat is lecsekkoltam de ott minden oké volt .Végső elkeseredésemben pedig rámértem multiméterrel bal oldalon ,ahol működik a lámpa ott cirka 11.8 -12 Volt jött ki , de a jobb oldalába pedig csak 4.8 -5.1 Volt .
A kérdésem a következő , a trafónak lenne baja ,ami az áramot szolgáltatja ? Ha igen azt hol találom ??

A válaszokat köszönöm !
Üdv Walter

Xenon a tompított vagy halogén?
Elsőre azt mondanám, hogy valamelyik kábelrész törött vagy a csatlakozó kontakthibás.
(Nálam a xenon trafó átvezető tápkábelére forrasztott ellenállásnál volt az egyik forrasztás eleresztve amikor olykor-olykor működött.
Mikor már ki akartam dobni -mondom úgyis mindegy- akkor szedtem darabokra és láttam meg a hibát. Azóta is működik.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.17. 13:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.06. 22:49
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Walter írta:
Sziasztok!

Van egy 96-os 523i E39 -em
Ma lesz egy hete ,hogy megvan .
A probléma a következő ,egy faceliftes lámpa van benne elől ( után gyártott vagy eredeti ,nem tudom) .
A jobb oldali reflektorom nem működik ,első dolgom az izzó csere volt de az nem oldotta meg a problémát , ezért a biztosítékokat is lecsekkoltam de ott minden oké volt .Végső elkeseredésemben pedig rámértem multiméterrel bal oldalon ,ahol működik a lámpa ott cirka 11.8 -12 Volt jött ki , de a jobb oldalába pedig csak 4.8 -5.1 Volt .
A kérdésem a következő , a trafónak lenne baja ,ami az áramot szolgáltatja ? Ha igen azt hol találom ??

A válaszokat köszönöm !
Üdv Walter

Xenon a tompított vagy halogén?
Elsőre azt mondanám, hogy valamelyik kábelrész törött vagy a csatlakozó kontakthibás.
(Nálam a xenon trafó átvezető tápkábelére forrasztott ellenállásnál volt az egyik forrasztás eleresztve amikor olykor-olykor működött.
Mikor már ki akartam dobni -mondom úgyis mindegy- akkor szedtem darabokra és láttam meg a hibát. Azóta is működik.)


Az izzók halogénesek , és xenon trafó sincs a lámpa hátoldalán , a multi méterezés előtt még a problémás izzónak néztem meg a csatlakozó részét illetve a befogó részét hátha a kontakt ott van , de nem nyert , át is dugtam a másik lámpa csatlakozójába és ott világított . A jobb oldali csatlakozón ( ahol 5 volt van ) meg semmi összeégés ,hiba nincs ,szóval elvileg a csatlakozója annak is jó .
Gondoltam én is kábelre ,hogy valahol megvan szakadva ,de ha meglenne akkor semmi feszültséget nem adna át (gondolom én) .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.17. 17:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Walter írta:
Gondoltam én is kábelre ,hogy valahol megvan szakadva ,de ha meglenne akkor semmi feszültséget nem adna át (gondolom én) .

Akkor én ebben a helyzetben -ha az alapok ellenőrizve és továbbra is áll a hiba- kiszabadítanám az LCM-et, közte és az izzó közt nézném meg az adott kábel szakadását meg kontakthibát. Utána nem nagyon marad más, csak a modul hibája vagy a modulon belüli leválás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.17. 20:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.06. 22:49
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Walter írta:
Gondoltam én is kábelre ,hogy valahol megvan szakadva ,de ha meglenne akkor semmi feszültséget nem adna át (gondolom én) .

Akkor én ebben a helyzetben -ha az alapok ellenőrizve és továbbra is áll a hiba- kiszabadítanám az LCM-et, közte és az izzó közt nézném meg az adott kábel szakadását meg kontakthibát. Utána nem nagyon marad más, csak a modul hibája vagy a modulon belüli leválás.


Nagyon szépen köszönöm :oops:
Ha netán tán leakadok valahol akkor úgyis írok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.08.26. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.08.23. 09:38
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az alany 1996 20i töltésjelző ikon vilagit kiég folyamatosan a 15-ös számú 7.5a biztositék tudom mit hoz ra a táblázat de valaki hátha találkozott mar vele. Töltésem van tökéletes elöre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.02. 20:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 09:08
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv,bővebben szeretném kifejteni a témát,úgyhogy nem leszek rövid,adott egy koccanásos balesetem,ami sajnos adott a hátuljának,hátfal csere,lökös újrafúj stb.

Legelsőnek odavittem,2 hetet állt az autó mondván,nincs bontott hátfal,mivel új gyárit nem fedez a biztosító,akkor bikázással,haza tudtam hozni,akksit felraktam töltőre,használgattam,rákövetkező héten,megint csak elvittem,akkor már tudtak vele foglalkozni,viszont,megint csak bikázással indult a dolog,mert az akkumulátor a " nem használat végett" le volt merülve,jó autó hazahoz,akkumulátor megint töltés 12óra, szigorúan Low-on,másnap berak pöcc röff,utána később megint pöc röff,majd amikor este mentem barátnőmért,ráadom a gyújtást,indítanék,műszerfal világit,de semmi hang hogy inditani akarna,nagynehezen,3djára beindult,ugyan ezek a tünetek vannak most is,kérdésem a következő

Akkumulátor fenékzárlat okozhat ilyesfajta gondot?

Köszi előre is :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.03. 15:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fecó001 írta:
Üdv,bővebben szeretném kifejteni a témát,úgyhogy nem leszek rövid,adott egy koccanásos balesetem,ami sajnos adott a hátuljának,hátfal csere,lökös újrafúj stb.

Legelsőnek odavittem,2 hetet állt az autó mondván,nincs bontott hátfal,mivel új gyárit nem fedez a biztosító,akkor bikázással,haza tudtam hozni,akksit felraktam töltőre,használgattam,rákövetkező héten,megint csak elvittem,akkor már tudtak vele foglalkozni,viszont,megint csak bikázással indult a dolog,mert az akkumulátor a " nem használat végett" le volt merülve,jó autó hazahoz,akkumulátor megint töltés 12óra, szigorúan Low-on,másnap berak pöcc röff,utána később megint pöc röff,majd amikor este mentem barátnőmért,ráadom a gyújtást,indítanék,műszerfal világit,de semmi hang hogy inditani akarna,nagynehezen,3djára beindult,ugyan ezek a tünetek vannak most is,kérdésem a következő

Akkumulátor fenékzárlat okozhat ilyesfajta gondot?

Köszi előre is :)


Azt nem írtad Sedan vagy Touring. Sedannál konkrétan a hátfalra van csavarozva a testkábel.

Ki kéne mérni hogy nincs-e zárlat a kaszni felé, és van-e töltés járó motornál. Állóhelyzetben 15 perc után alvó módban 10-20mA áram folyhat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.04. 08:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 09:08
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bocsi,Sedan,indítás után alapjáraton van töltésem,viszont,ma reggeli is első inditás elég nehézkes,plusz a saru rárakása után,központi zár lezártával sem alszik ki a belső világítás csak ha lekapcsolom,valami szerintem szívja az akkumulátort elég tisztességesen,mikrókapcsolót már lehúztam,mert a vezetőoldali ajtóm is elkezdett baszakodni,nem nyilik csak belülről,ez azóta van amióta megtörtént a lakatolás,nem tudom mit meg hogy gányolták össze,de a tolatókamerám fordítva lett berakva....sorolhatnám,mindenesetre,fel fogok keresni egy villamosságist,és ha kiderül hogy az ő hibájukból történt valami,kifizettetem velük.

Nem járja ez így,hozzá nem értő cég,miért mondja magát független márkaszervíznek?

Egy diagjuk sem volt,még egy multiméterük sem.....

Pedig szerintem alap,főleg ha lakatolásról van szó,kábelek kihúzogatása,összecsatolása után szerintem minimum kikéne olvassák,hogy minden rendben van e.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.12.07. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.06. 22:02
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Facelift típusról van szó, és sedan
Így vásároltam már az autót pár hete ezzel a hiba jelenséggel..
Nyitom az autót a kulcson lévő gombbal,nyit normálisan az autó de viszont az elekadás jelző villog folyamatosan és csak akkor alszik ki ha belülről meg nyomom az elakadás jelző gombot vagy pedig ha játszok a nyitás zárással tökéletesen nyit zár az autó csak valamiért nyitás után folyamatosan villog, kattog az elakadás jelző és ahogyan írtam fentebb úgy hadja abba csak. Motorházető alatt kürtről le volt húzva a csatlakozó, vissza dugtam a csatit annyi változott csak hogy nyitás zárásnál hangot ad ki (pittyeg) és ha ki nyitom villogás elakadás jelzőzés alatt nem riaszt.. Gondoltam arra hogy azt észleli hogy fel van törve de akkor valószínűleg riasztania (szólnia) kellene a kürtnek.. Elvileg gyári a riasztó rendszer.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszönöm a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot], kudaky valamint 37 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator