* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.11.21. 09:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Na itt egy újabb probléma...
Mindez a fűtéscsap/szivattyú csere után jött elő.
(bontott darabra cseréltem)
Érdekes.

Ha beállítom a klíma panelen, hogy 21 C fok legyen a belső térben, akkor 36 C fokot csinál.
Ha 17 C fokra állítom, akkor 24 C fokra melegíti fel az autót...
...mi a fene lehet a gond?

Termosztát működik. Nem melegszik túl...
Klíma működik (12 C fokot fúj be).
Fűtésszelepek működnek (legalább is kattognak)
A kiegészítő vízpumpa is megy, ha szükséges... (bár ezt továbbra is hibának jelzi az INPA)
Légtelenítés megtörtént (két helyen is, a radiátornál, és a termosztátháznál)

Megannyi méregetés, ellenőrzés, meg okoskodás után a probléma úgy néz ki, megoldódott.
Hogy pontosan mitől, igazából nem tudom...
A mérőcsoportom (kilométeróra kijelző) kissé hibás volt (pixel, meg ilyenek, mely javíttatását már rég óta terveztem), így elvittem megcsináltatni (PixelFix).
Ezt követően beszereltem, és a fűtés hiba eltűnt. :shock:
Jó a befúvás, jó a hőmérséklet... (ezt persze egyelőre lekopogom, mert még nem teszteltem hosszabb úton)
...és hogy lehet-e ettől, vagy az idő oldotta meg (pl. a szelepek helyre jöttek maguktól, miközben bele mentem egy-egy kátyúba) a problémát, azt nem tudom...

Mindenesetre köszönöm az ötleteléseket, segítséget.
(még mérek majd egyet INPA-val, és azt is felteszem ide, hogy változott-e valami)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.11.21. 10:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
whitehorse írta:
whitehorse írta:
Na itt egy újabb probléma...
Mindez a fűtéscsap/szivattyú csere után jött elő.
(bontott darabra cseréltem)
Érdekes.

Ha beállítom a klíma panelen, hogy 21 C fok legyen a belső térben, akkor 36 C fokot csinál.
Ha 17 C fokra állítom, akkor 24 C fokra melegíti fel az autót...
...mi a fene lehet a gond?

Termosztát működik. Nem melegszik túl...
Klíma működik (12 C fokot fúj be).
Fűtésszelepek működnek (legalább is kattognak)
A kiegészítő vízpumpa is megy, ha szükséges... (bár ezt továbbra is hibának jelzi az INPA)
Légtelenítés megtörtént (két helyen is, a radiátornál, és a termosztátháznál)

Megannyi méregetés, ellenőrzés, meg okoskodás után a probléma úgy néz ki, megoldódott.
Hogy pontosan mitől, igazából nem tudom...
A mérőcsoportom (kilométeróra kijelző) kissé hibás volt (pixel, meg ilyenek, mely javíttatását már rég óta terveztem), így elvittem megcsináltatni (PixelFix).
Ezt követően beszereltem, és a fűtés hiba eltűnt. :shock:
Jó a befúvás, jó a hőmérséklet... (ezt persze egyelőre lekopogom, mert még nem teszteltem hosszabb úton)
...és hogy lehet-e ettől, vagy az idő oldotta meg (pl. a szelepek helyre jöttek maguktól, miközben bele mentem egy-egy kátyúba) a problémát, azt nem tudom...

Mindenesetre köszönöm az ötleteléseket, segítséget.
(még mérek majd egyet INPA-val, és azt is felteszem ide, hogy változott-e valami)

Szoftverhiba lehetett, a műszercsoport kihúzása oldotta meg valószínűleg. Ha az ki van szerelve, a klímapanel sem megy. Újraindult a rendszer.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.11.27. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.30. 01:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem tudom, hogy ezzel a hibával már találkozott-e valaki, én a fórumban nem találtam semmit bár meglehetősen sok hozzászólás van, mindet nem sikerült elolvasnom. Az a hiba jelenség, hogy a kiegészítő szivattyú az autó leállítása után elindul és kb 15 percig megy. Ugyanaz a zaj mintha a max gombot megnyomnám a motor leállítása után, de a fűtő ventilátor ilyenkor nem megy.

Az autó egy 2002-es, E39 520i. Most tettem bele egy ebay-en lőtt klíma panelt - verzió, típus ugyan az mint az eredeti volt -, azóta csinálja ezt az autó, gondolom talán ennek lehet ilyen fura problémája.
Klíma panelem döglődött, hidegben teljesen sötét volt, egy idő után a led-ek világítani kezdenek, de működni csak akkor kezd ha már bemelegedett, ezért kellett cserélnem.

Mit lehet ezzel csinálni? Bármilyen ötletet szívesen veszek, eddig úgy láttam ezeket a klíma paneleket nem javítja senki, új az horror árban van, bontott is elég limitált.

Előre is köszönöm a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 13:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 14:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.


Már arra gondolsz, hogy amikor meghülyül, akkor? Mert alapvetően néha rá szoktam nézni és olyankor mindig 90 fok környékén van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
morv írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.


Már arra gondolsz, hogy amikor meghülyül, akkor? Mert alapvetően néha rá szoktam nézni és olyankor mindig 90 fok környékén van.


Ja, és ami ide fontos lehet. Nem olyan régen lett lecserélve a hűtővíz (ha már úgyis szenvedtünk a Webastóval), úgy gondolom, normálisan le is lett légtelenítve. A hiba előtte is és azóta is fennáll.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 15:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
GA0425 írta:
morv írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

Olyan gondom lenne, hogy alapvetően a 23-24 fokra beállított fűtésem teljesen normális egészen addig, míg oda nem lépek neki, ezt követően elkezd hűvösebb levegőt fújni, azt viszont intenzívebben, mint addig a langyosat, ami csak a belső hőmérséklet szinten tartásához kellett. Ilyenkor az egyetlen megoldás, hogy a hőfokot átállítom 28-30 fok környékére, így elkezd újra meleg levegőt fújni, sokszor ugye túl meleget is, viszont általában innentől kezdve az adott úton már nem tudom normalizálni a dolgot. Vagy túl meleg, vagy túl hideget fúj, de közel sem olyan kellemeset, mint előtte.

A következő nap megint az első pár intenzív gyorsításig teljesen normális.

Amit megfigyeltem, hogy az előző hetek hidegebb napjain nem fordult elő a jelenség, majd tegnap, hogy megint 10 fok felett volt a kinti hőmérséklet, ugyanez volt a műsor.

Tapasztalt már ilyet valaki? Merre induljak el a hiba felderítésével?
Kezdetnek en elkezdenem figyelni a hutofolyadek homersekletet a titkos menuben.


Már arra gondolsz, hogy amikor meghülyül, akkor? Mert alapvetően néha rá szoktam nézni és olyankor mindig 90 fok környékén van.


Ja, és ami ide fontos lehet. Nem olyan régen lett lecserélve a hűtővíz (ha már úgyis szenvedtünk a Webastóval), úgy gondolom, normálisan le is lett légtelenítve. A hiba előtte is és azóta is fennáll.


Arra gondoltam.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 09:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.04. 14:20
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Próbáltam keresni de kevés sikerrel, ezért feltenném a nagy kérdést... találkozott már valaki olyannal hogy : Meleg van klímáznál(dualdigit) elkezd hűteni minden szép és jó aztán kezd átmenni fagyasztóba a téma hirtelen viszont varázsütésre olyan forró levegőt kezd el betolni hogy leolvad a kezem a kormányról komolyan télen nem volt ilyen fűtésem mint amit most produkált pályán hazafele a kocsi (2001-530D) kikapcsoltam a kompresszort helyreállt a rend kis idő után bekapcsoltam megint rendesen hűtött aztán ujra forrólevegő az arcodba meg mindenhova viszont a jobb oldalon kicsit langyosabban tolta az anyósnak... nemértem... Voltam klímásnál gáznyomás jó elvileg nem ez a gond... Ötletek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 18:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
demolator írta:
Sziasztok!

Próbáltam keresni de kevés sikerrel, ezért feltenném a nagy kérdést... találkozott már valaki olyannal hogy : Meleg van klímáznál(dualdigit) elkezd hűteni minden szép és jó aztán kezd átmenni fagyasztóba a téma hirtelen viszont varázsütésre olyan forró levegőt kezd el betolni hogy leolvad a kezem a kormányról komolyan télen nem volt ilyen fűtésem mint amit most produkált pályán hazafele a kocsi (2001-530D) kikapcsoltam a kompresszort helyreállt a rend kis idő után bekapcsoltam megint rendesen hűtött aztán ujra forrólevegő az arcodba meg mindenhova viszont a jobb oldalon kicsit langyosabban tolta az anyósnak... nemértem... Voltam klímásnál gáznyomás jó elvileg nem ez a gond... Ötletek?


:diag


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 20:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.04. 14:20
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
demolator írta:
Sziasztok!

Próbáltam keresni de kevés sikerrel, ezért feltenném a nagy kérdést... találkozott már valaki olyannal hogy : Meleg van klímáznál(dualdigit) elkezd hűteni minden szép és jó aztán kezd átmenni fagyasztóba a téma hirtelen viszont varázsütésre olyan forró levegőt kezd el betolni hogy leolvad a kezem a kormányról komolyan télen nem volt ilyen fűtésem mint amit most produkált pályán hazafele a kocsi (2001-530D) kikapcsoltam a kompresszort helyreállt a rend kis idő után bekapcsoltam megint rendesen hűtött aztán ujra forrólevegő az arcodba meg mindenhova viszont a jobb oldalon kicsit langyosabban tolta az anyósnak... nemértem... Voltam klímásnál gáznyomás jó elvileg nem ez a gond... Ötletek?


:diag



Megvolt a diag semmi hibát nem ír a klímára, elmentem klímáshoz megnézték a klímagáznyomás rendbe jégvermet csinált a klímásnál úgy hűtött tehát azzal nincs baj. Lehetséges hogy valami hőérzékelő vagy a fűtés hűtés között váltó légterelő állt be? bár nem fúj mindíg meleget csak egy bizonyos idő után kezdi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
demolator írta:
attila94 írta:
demolator írta:
Sziasztok!

Próbáltam keresni de kevés sikerrel, ezért feltenném a nagy kérdést... találkozott már valaki olyannal hogy : Meleg van klímáznál(dualdigit) elkezd hűteni minden szép és jó aztán kezd átmenni fagyasztóba a téma hirtelen viszont varázsütésre olyan forró levegőt kezd el betolni hogy leolvad a kezem a kormányról komolyan télen nem volt ilyen fűtésem mint amit most produkált pályán hazafele a kocsi (2001-530D) kikapcsoltam a kompresszort helyreállt a rend kis idő után bekapcsoltam megint rendesen hűtött aztán ujra forrólevegő az arcodba meg mindenhova viszont a jobb oldalon kicsit langyosabban tolta az anyósnak... nemértem... Voltam klímásnál gáznyomás jó elvileg nem ez a gond... Ötletek?


:diag



Megvolt a diag semmi hibát nem ír a klímára, elmentem klímáshoz megnézték a klímagáznyomás rendbe jégvermet csinált a klímásnál úgy hűtött tehát azzal nincs baj. Lehetséges hogy valami hőérzékelő vagy a fűtés hűtés között váltó légterelő állt be? bár nem fúj mindíg meleget csak egy bizonyos idő után kezdi...

Klímapanelon a hőérzékelőt a rács mögött kitakarítottad?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 08:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
demolator írta:
Sziasztok!

Próbáltam keresni de kevés sikerrel, ezért feltenném a nagy kérdést... találkozott már valaki olyannal hogy : Meleg van klímáznál(dualdigit) elkezd hűteni minden szép és jó aztán kezd átmenni fagyasztóba a téma hirtelen viszont varázsütésre olyan forró levegőt kezd el betolni hogy leolvad a kezem a kormányról komolyan télen nem volt ilyen fűtésem mint amit most produkált pályán hazafele a kocsi (2001-530D) kikapcsoltam a kompresszort helyreállt a rend kis idő után bekapcsoltam megint rendesen hűtött aztán ujra forrólevegő az arcodba meg mindenhova viszont a jobb oldalon kicsit langyosabban tolta az anyósnak... nemértem... Voltam klímásnál gáznyomás jó elvileg nem ez a gond... Ötletek?


Fűtéscsap beragad, nekem is volt ilyen. Gumikalapáccsal megkocogtattam és azóta nem csinált ilyet. Bár nekem klímával nem csinálta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.04.30. 19:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
demolator írta:
attila94 írta:
demolator írta:
Sziasztok!

Próbáltam keresni de kevés sikerrel, ezért feltenném a nagy kérdést... találkozott már valaki olyannal hogy : Meleg van klímáznál(dualdigit) elkezd hűteni minden szép és jó aztán kezd átmenni fagyasztóba a téma hirtelen viszont varázsütésre olyan forró levegőt kezd el betolni hogy leolvad a kezem a kormányról komolyan télen nem volt ilyen fűtésem mint amit most produkált pályán hazafele a kocsi (2001-530D) kikapcsoltam a kompresszort helyreállt a rend kis idő után bekapcsoltam megint rendesen hűtött aztán ujra forrólevegő az arcodba meg mindenhova viszont a jobb oldalon kicsit langyosabban tolta az anyósnak... nemértem... Voltam klímásnál gáznyomás jó elvileg nem ez a gond... Ötletek?


:diag



Megvolt a diag semmi hibát nem ír a klímára, elmentem klímáshoz megnézték a klímagáznyomás rendbe jégvermet csinált a klímásnál úgy hűtött tehát azzal nincs baj. Lehetséges hogy valami hőérzékelő vagy a fűtés hűtés között váltó légterelő állt be? bár nem fúj mindíg meleget csak egy bizonyos idő után kezdi...


Élőadatra gondoltam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.05.06. 11:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.06.04. 17:57
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b20
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Márkatársak. Egy kis segítségre lenne szükségem: ma reggel induláskor nem megy a fűtőventilátor. Mindent jelez a panel csak levegőt nem fúj sehol. Olvasva a korábbi hozzászolásokat a sünire gondolok. Diagot neki vagy egyértelmű a süni hiba?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.05.06. 14:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csabi520 írta:
Üdv Márkatársak. Egy kis segítségre lenne szükségem: ma reggel induláskor nem megy a fűtőventilátor. Mindent jelez a panel csak levegőt nem fúj sehol. Olvasva a korábbi hozzászolásokat a sünire gondolok. Diagot neki vagy egyértelmű a süni hiba?


A süni hibánál "úgy szokott maradni". Azért mielőtt nekiesel az olvadó biztósítókat nézd meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.05.21. 20:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.07. 23:31
Hozzászólások: 69
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Klímavezérlő ügyben tud valaki segíteni? Előre is közönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.06.26. 18:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.05.06. 18:52
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Márkatársak!

Olyan gondom lenne (e39 530d touring2001 automata)hogy a klíma kondenzvíz befelé folyik mégpedig a boxban hátra menő fűtéscsőből folyik kifelé és a hátsó lábtérben is van bőven.Megtaláltam a kifolyó csövet egyszer takarítottam de a helyzet változatlan valaki esetleg tud segíteni?Előre is köszi! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.08.13. 13:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.08.07. 23:01
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Somogy
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon, és elnézést, ha olyat kérdezek ami már ‘lerágott csont’ de úgy hallottam-olvastam, hogy E39-M54 motorblokkon, vagy hengerfejen létezik egy (vagy több) olyan csavar, amit kitekerve lefolyik vagy leengedhető a mögötte lévő hűtővíz, ami esetleg tartalmazhat némi összegyűlt üledéket is, ami befolyásolhatja a víz szabad áramlását, és persze amit célszerű lenne kitisztítani...
Hűtőrendszer felújítás előtt állok (525iA 2002.) és megkísérelném ezt a fajta tisztítást is elvégezni ha nem túl bonyolult és esetleg a motort a helyén hagyva hozzáférhető helyen is van...
A válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2019.10.04. 14:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.04. 08:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Digit klíma panelban lévő kis ventilatorom cicergo hangot produkált ezért szétszedtem kitisztitottam vissza raktam. A jelenség ugyanaz. Újra szétszedtem, immár befujtam egy Cowax tech nevezetű kontakt tisztító sparyvel ami elvileg kenest is ad neki. Újra osszeraktam, a jelenség ugyanaz.
Tudnátok ajánlani valamit amivel megszüntethető a probléma? Nem akarom elhinni hogy csak a panel csere segít :/
Köszönöm előre is!
Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator